Gå til innhold

Henge seg opp i hvem som betaler på dating, er det mulig? Betale for deg selv!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Du skriver så utrolig mye rart at jeg vet ikke hva jeg skal si. 

Godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, O.G. skrev:

Så ingen menn lyver for å få sex?

Nei, sex er ikke noe en kan gi fra seg i en pose eller pakket inn. Sex er noe en har med noen.

Det eneste du viser er fordommer og kunnskapsløshet. Du opplyser ikke noen om noe med det.

Anonymkode: adc3a...dce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke råd til å betale for dates, ikke be henne ut. Invester tid i deg selv, din karriere og din økonomi, og bli en mann som har råd til å betale. 

Anonymkode: 237d5...56f

Mange flotte menn er fattige. De beste mennene er ydmyke og ikke grådige. Jeg betaler for mitt om han vil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss late som at kvinner aldri er kyniske. At det kun er menn som vil ha et knull. Og at det alltid er mannen som må betale for å kompensere for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Kågebruker said:

La oss late som at kvinner aldri er kyniske. At det kun er menn som vil ha et knull. Og at det alltid er mannen som må betale for å kompensere for det.

Høres nesten litt ut som prostitusjon.

Anonymkode: 46108...bb2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, sex er ikke noe en kan gi fra seg i en pose eller pakket inn. Sex er noe en har med noen.

Det eneste du viser er fordommer og kunnskapsløshet. Du opplyser ikke noen om noe med det.

Anonymkode: adc3a...dce

Så du sier menn alltid er sannferdig når de nærmer seg kvinner for sex og forhold?

Endret for siterte regelbrudd.

 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle venninnene mine, inkludert meg selv, har en eller annen  gang hatt sex med noen som hadde sex med oss på falske premisser, så jo det SKJER. Og når jeg sier det så mener jeg at jeg var forelsket i fyren, og han var det i meg og, mens han skiftet helt oppførsel etter sex, dette har vel de aller fleste damer oppdaget en eller annen gang. Intimiteten, følelsene, alt er der, dama har sex, mannen knuller og det er ikke så nøye etterpå. Jeg er ikke så lett å lure lenger og ser gjennom det, men de prøver seg faen meg enda. 

Anonymkode: 96662...332

Nei, men utnyttelse er alltid noe kvinner gjør og menn er ofre,  ifølge slike som den der AB-brukeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskning sier for øvrig det samme som jeg har gjentatt flere ganger i tråden:

However, I noticed a glaring disconnect between the straight women’s views on marriage and their thoughts on dating. Once these women were married, it was difficult to right the ship, so to speak. The same gender stereotypes that they adopted while dating played out in their long-term partnerships.
https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2020/02/if-you-want-marriage-equals-then-date-equals/606568/

Anonymkode: adc3a...dce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Likestilling betyr likestilling damer. 

Men dating har ingenting med likestilling å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Men dating har ingenting med likestilling å gjøre.

Neivel. Du vil ha likestilling når det passer deg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. said:

Men dating har ingenting med likestilling å gjøre.

Selvsagt har det det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kågebruker skrev:

Neivel. Du vil ha likestilling når det passer deg?

Det jeg vil ha er god folkeskikk. Når en fyr inviterer meg så betaler han, når jeg inviterer ham på middag hos meg, så betaler jeg. 

Akkurat nå, T-Rex skrev:

Selvsagt har det det.

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke råd til å betale for dates, ikke be henne ut. Invester tid i deg selv, din karriere og din økonomi, og bli en mann som har råd til å betale. 

Anonymkode: 237d5...56f

Enig. Du ber ikke noen på date om du ikke kan betale. Om jeg inviterer en mann hjem på middag så ber jeg ikke om at han skal dekke middagen han nettopp spiste , ølen han drakk og godteriet og potetgullet til filmen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Det jeg vil ha er god folkeskikk. Når en fyr inviterer meg så betaler han, når jeg inviterer ham på middag hos meg, så betaler jeg. 

Nei.

For meg er det god folkeskikk å betale selv. Hvis jeg møter en kamerat ute på byen så forventer jeg ikke at han betaler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Det jeg vil ha er god folkeskikk. Når en fyr inviterer meg så betaler han, når jeg inviterer ham på middag hos meg, så betaler jeg. 

Det er ikke god folkeskikk å kreve at andre skal betale.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Kågebruker skrev:

For meg er det god folkeskikk å betale selv. Hvis jeg møter en kamerat ute på byen så forventer jeg ikke at han betaler. 

Du møter ham ute på byen, han inviterte deg ikke.

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Det er ikke god folkeskikk å kreve at andre skal betale.

 

Bare betal for maten din selv du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kågebruker skrev:

For meg er det god folkeskikk å betale selv. Hvis jeg møter en kamerat ute på byen så forventer jeg ikke at han betaler. 

Men du skal vel ikke tenke på en felles fremtid med ham heller........

Anonymkode: 96662...332

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. said:

Du møter ham ute på byen, han inviterte deg ikke. 

Hvis en kompis inviterer meg ut på byen forventer jeg heller ikke at han skal betale for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tension skrev:

Denne "dating" kulturen må være noe nytt i Norge. Sist jeg var singel hadde man jo allerede ligget med dama og bestemt seg for at man vil treffe henne igjen før det var aktuelt å dra på noe "date". Har ikke noe i mot å spandere da, er ikke like bortkastet. Men nå foregår vel alt på tinder, så da må man vel rett på "date" når man treffes. Kan bli dyrt for en mann hvis han skal treffe 10 tinder dates i måmeden.

10 tinder dates *10 kopper kaffe = ca 3-400 ikke så ille.

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...