Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Tok en test til i kveld. Det ser ut som den er sterkere.. og jeg har hatt lite mensmurring i kveld. Kommer til å be om hcgmåling til mandag&onsdag, med mindre det tar seg voldsomt opp med blødning. 
 

På bildet er det fra i kveld, i dag morges, i går morges og dagen før der. D1727FB9-08AC-4F51-B515-D8D932060A04.thumb.jpeg.ea0b8ef383aa00d7f5cb177dcddfc65f.jpeg

Dette er jo bra stigning 😃 som flere over her skriver, man kan blø litt selv om man er gravid selv om ingenting er galt😊🤞🏻 Hvordan er blødningen nå? Har det tatt seg opp, eller er det mindre? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Love90 skrev:

Dette er jo bra stigning 😃 som flere over her skriver, man kan blø litt selv om man er gravid selv om ingenting er galt😊🤞🏻 Hvordan er blødningen nå? Har det tatt seg opp, eller er det mindre? 😊

Det er ca det samme 😅 minner om lett spotting.. hadde jeg ikke hatt blødning og murring så hadde jeg vært fornøyd med stigningen, tror jeg. Har tatt test i dag morges også, og det ser ut som den blir sterkere? Har googla meg ihjel, og det ser ut som noen får litt blødning når de skulle hatt mensen.  kan det være det? Håper i det lengste her 🙈

Her er dagens med gårsdagens (fra morgenen) 

0A1564FC-5F8C-4632-89E4-42441432378C.jpeg

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne stigningen syns jeg ser veldig bra ut! På disse strimlene tar det generelt laaang tid før teststreken blir -sterk-. Så dette er veldig fine tester 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde en kjemisk så ble testen negativ med en gang jeg begynte å blø, så synes stigningen din ser veldig lovende ut 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende svar 💜 Krysser virkelig fingrene! Lurer meg ned til legekontoret for HCG i morgen, så blir jeg litt klokere utover uka iallfall 😬
 

Har vært litt usikker på det med styrke ja.. tenker egentlig at HCGen er alt for lav mtp at jeg er 4+1/2/3 🤷🏼‍♀️ Men det er kanskje bare at de tåler mye før de blir sterke da ja 🧐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en grunn til at jeg alltid kutter ut strimlene når de er tydelig positive og går over til digital. Får 1-2, og tar ny hver uke frem til 3+. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Amatariel skrev:

Ja, det er en grunn til at jeg alltid kutter ut strimlene når de er tydelig positive og går over til digital. Får 1-2, og tar ny hver uke frem til 3+. 

Aha! Kanskje jeg må gå til innkjøp av noen digitale 😁👌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det innkjøp av 4 digitale og digitale eggløsningstester. Realisten i meg tilsa at det sikkert er ok å ha liggende i tilfelle dette ikke går veien. Var 25-33% rabatt, så da ble det ikke gale prisen 🤗

så, om jeg har forstått det riktig, så bør jeg få 2-3 på den digitale når jeg er 5 uker på vei? (På torsdag-ish). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snurrepurre skrev:

om jeg har forstått det riktig, så bør jeg få 2-3 på den digitale når jeg er 5 uker på vei? (På torsdag-ish). 

Ja :) du kan se i første innlegg her hvordan mine tester så ut på disse tidspunktene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 Strimmelen er enda sterkere i dag, men gikk til gynekologen for å ta en HCG blodprøve.. han ville ha meg på innvendig ultralyd, som var en stor nedtur. Han kunne ikke se noe som helst, og mener jeg sannsynligvis har hatt en tidlig spontanabort/kjemisk. Men at det selvfølgelig finnes andre alternativer som at det er for tidlig til å se noe, eller en ex.u. 
 

sitter og venter på å komme inn for å ta HCG nå. Skal ta en nå, og en på onsdag. Om den stiger så blir det ny ultralyd, for da mistenker han først og fremst ex.u. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, ville gynekologen ha deg inn på UL? Så tidlig? Rareste jeg har hørt! Er jo veldig vanlig å ikke se noe tidlig? Jeg var på UL en gang i uke 5+0 uten å se noe, men på 6+4 var det plutselig noe der. Ikke gi opp!! Her må vi stole på hcg som øker. Blir greit å få prøvesvar. Men du får de kanskje ikke før torsdag, ettersom neste prøve mås tas først før tolking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Amatariel skrev:

Hæ, ville gynekologen ha deg inn på UL? Så tidlig? Rareste jeg har hørt! Er jo veldig vanlig å ikke se noe tidlig? Jeg var på UL en gang i uke 5+0 uten å se noe, men på 6+4 var det plutselig noe der. Ikke gi opp!! Her må vi stole på hcg som øker. Blir greit å få prøvesvar. Men du får de kanskje ikke før torsdag, ettersom neste prøve mås tas først før tolking?

Takk for litt beroligende ord. Tidenes nedtur når jeg satt meg i den stolen og han ikke kunne se NOE som tydet på graviditet. Slimhinnen minnet mest om eggløsningstidspunkt, ikke noe som tilsa graviditet der 🙈 

Jeg måtte Google litt.. og mange sier jo også der at man ikke kan se noe før i uke 6! Får bare håpe HCGen stiger greit, og at det ikke er grunn til bekymring 🙈  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg reagerte litt på at det var gynekologens idè... I mitt tilfelle var jeg helt syk av frykt og tvang omtrent en privat gynekolog til å ta UL på meg 5+0, enda hun flere ganger sa at det høyst antagelig var for tidlig. Husker jeg sto utenfør døren hennes en søndag morgen (🙈 - de hadde åpent altså, men likevel). Satser på at neste UL blir en bedre opplevelse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så dumt å skremme deg når de ikke kan se noe enda 🙁🙁 og du blir jo bekymret når en lege mener dette og ikke ser noe... det er aaalt for tidlig til å se noe. Sist bestilte jeg tidlig ultralyd og jeg ville ha den fortest mulig ettersom jeg ikke fikk ro i sjela mi før jeg så spiren etter å ha prøvd i 2 år. Men jeg fikk ikke noe ultralyd før uke 7 da gynekologen sa at tidligere UL skaper bare unødvendig bekymringer for da garanterer de ikke at de kan se noe... synes ikke du skal ta alt det legen sa og ikke så helt seriøst enda😩 jeg har fortsatt troa på at dette er en spire og at du har hatt et svangerskapsblødning Og at testene øker er jo veldig positivt, tenger absolutt ikke å være ex.u, for tidlig å kunne se noe i livmoren til å si noe om. Og du burde vel ha hatt vondter nå om det er ex.u også? .. krysser fingrene for deg🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helst ikke hatt TUL for å være helt ærlig😂 har gått til han gynekologen for TUL og undersøkelser så mange ganger nå at jeg har fått nok for et helt liv tror jeg 🙈 Men, samtidig så håpet jeg jo å få se et lite riskorn når han først ville ha meg inn. Ble litt overgitt og skuffa når han heller mot tidlig SA, og ikke virka som han trodde det var sannsynlig at det var for tidlig enda. Sa til han at jeg hadde tatt strips som ble sterkere, da sa han bare tørt: « spennende.» 🙈 virka ikke som han var overbevist over dén teorien 😂💁🏼‍♀️ 

legger ved dagens strimmeltest, sammen med de to foregående 😁C0388EF6-B766-4D97-AEDD-B018D2BBE321.thumb.jpeg.f908a77fb646c1a4bac71ba398c1815c.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Jeg ville helst ikke hatt TUL for å være helt ærlig😂 har gått til han gynekologen for TUL og undersøkelser så mange ganger nå at jeg har fått nok for et helt liv tror jeg 🙈 Men, samtidig så håpet jeg jo å få se et lite riskorn når han først ville ha meg inn. Ble litt overgitt og skuffa når han heller mot tidlig SA, og ikke virka som han trodde det var sannsynlig at det var for tidlig enda. Sa til han at jeg hadde tatt strips som ble sterkere, da sa han bare tørt: « spennende.» 🙈 virka ikke som han var overbevist over dén teorien 😂💁🏼‍♀️ 

legger ved dagens strimmeltest, sammen med de to foregående 😁C0388EF6-B766-4D97-AEDD-B018D2BBE321.thumb.jpeg.f908a77fb646c1a4bac71ba398c1815c.jpeg

 

Jeg synes nå dette ser veldig bra ut😃❤️ Fikk du tatt hcg blodprøve? Skal du se om det øker, er det annenhver dag? 😊 det er nå tydelig bra økning på strimmel testene da😃 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Love90 skrev:

Jeg synes nå dette ser veldig bra ut😃❤️ Fikk du tatt hcg blodprøve? Skal du se om det øker, er det annenhver dag? 😊 det er nå tydelig bra økning på strimmel testene da😃 

Jeg tror og håper at dette er positivt 💜 så får jeg heller ta den skuffelsen om vi kommer dit 🤷🏼‍♀️ Tok HCG i dag, og skal ta ny på onsdag, så vet nok ikke så mye før til fredag 😅 men er jo en liten indikator på fleste HCG-nivået vil jeg tro. Om jeg er innafor det den burde være 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snurrepurre skrev:

Jeg tror og håper at dette er positivt 💜 så får jeg heller ta den skuffelsen om vi kommer dit 🤷🏼‍♀️ Tok HCG i dag, og skal ta ny på onsdag, så vet nok ikke så mye før til fredag 😅 men er jo en liten indikator på fleste HCG-nivået vil jeg tro. Om jeg er innafor det den burde være 😬

Krysser fingrene for at HCG økningen viser innen normalen 🤞🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det ser veldig lovende ut at stigningen på testene ser fin ut!☺️ Du får prøve å ikke tenke så mye på hva gyn sa, og fokusere mer på egne tester og hva de sier! Jeg har veldig troa på at det går bra denne gangen☺️😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...