Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dette var en stor lettelse 💜 tusen takk! Nå må bare lille frøet vokse seg stor og sterk 💪🏻😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre at alt gikk fint på ultralyden 🥰 måtte den lille holde løpet ut nå!! Men jeg har virkelig en god følelse, håper på det beste for deg ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1
 

Takk 💜 

kvalmen har iallfall tatt seg opp - selvom jeg enda ikke har kastet opp. Men går med en konstant «nå blir jeg dårlig»-følelse i kroppen. Oppvasken og søpla orker jeg ikke nærme meg, for det brekker jeg meg av.  

Ellers blir jeg trøtt på ettermiddagen, og tar meg gjerne en time på sofaen 😅 magen er oppblåst og jeg har funnet ut at jeg egentlig promper relativ lite til vanlig 😂 for her er det fest i tarmsystemet 🙈 Har fremdeles ikke sex, det tør jeg bare ikke. Er livredd for å fremprovosere noe, og er nervøs nok bare for innvendig UL 🙄..

 

det er iallfall tusen følelser i sving rundt dette. Håper inderlig dette går veien! Gyn mente oddsen var 5% for at det går galt etter å ha sett et bankende hjerte, med min historikk. Men det gir jo tross alt 95% sannsynlighet for at det skal gå bra 💜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+1

Nervøsiteten over om det kommer til å gå bra er der fremdeles. Tror ikke jeg klarer å slappe av før 6.mai - og jeg er 12 uker.. glemmer at jeg er gravid innimellom, tror det er en forsvarsmekanisme. For tør ikke glede meg helt over det gryende livet. 

I dag var jeg på første jordmorkontroll, som var fint. Selvom hun prata i ett hele timen 😂. Neste kontroll med JM er 31 juli - kan ikke huske at det var så langt mellom første og andre kontroll sist. Men det er jo antagelig fordi jeg fikk første time veldig kjapt. 
 

Måtte le litt da. Har BMI på 31,5 (hysj, ikke si det til noen 🙈), og jordmor sa bare «ja, se der ja, fin vekt. Er bedre enn å være anorektisk. Det er jo mange som sliter den veien»  😂 følte bare hun ikke visste hva hun skulle si. Jeg vét jo at jeg er overvektig, og tåler å få tilbakemelding på det 😆 men hun var veldig søt altså 💜😂 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 minutt siden):

Tenk, nå går veien mot 12 uker fort ❤️Så søt jordmor du var borti daa😂😍 

Håper virkelig det! Når morkaka tar over jobben så føler jeg at det er milevis tryggere. Trenger ikke bekymre meg over at kroppen min plutselig skal finne på noe tull som at den kjører med en mens eller noe. 🙈 
 

3+5 igjen, så er jeg 12 uker 👏🏻 Får bare puste og håpe at det går veien 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+2 

på ultralyd i dag ble lille frøet målt til 23mm, og han satt meg 3 dager frem - med termin 19.november 🎈. hjertefrekvens lå på 180, som er der det skulle være. 

Kjenner meg letta, for jeg har ekstremt lite symptomer. Skal inn igjen 6 mai, og da får mannen være med 💜 det blir fint, håper jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre, ingenting er bedre enn det 🥰 håper du klarer å senke skuldrene litt nå og heller nyte at du ikke har så mange symptomer, selv om jeg selvfølgelig forstår at det er lettere sagt enn gjort når man har en bakgrunn med mange spontanaborter. Jeg har virkelig troen på at dette skal gå helt fint ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (3 timer siden):

Så deilig å høre, ingenting er bedre enn det 🥰 håper du klarer å senke skuldrene litt nå og heller nyte at du ikke har så mange symptomer, selv om jeg selvfølgelig forstår at det er lettere sagt enn gjort når man har en bakgrunn med mange spontanaborter. Jeg har virkelig troen på at dette skal gå helt fint ❤

Prøver å tenke at dette går veien, og tror/håper at dette er liv laga 💜 å høre hjertelyden i dag var fantastisk, og jeg ble ordentlig satt ut av verdens fineste lyd! Selvom gynekologen kun lot meg høre 5 sekunder 😆 «du kunne sikkert hørt hele dagen, men jeg har dårlig tid» 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SUPERMIRI skrev (15 timer siden):

Ååå, så herlige nyheter ❤️  Gratulerer med vellykket ultralyd, fine du :)  

Takk! Det er en enorm lettelse å se at den lille peanøtta har vokst mye på to uker, selvom jeg ikke merker noe særlig til det. 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

11+1 

kjenner det er lenge å vente helt til neste torsdag på ny ultralyd.. men får vel bare akseptere denne grusomme ventetiden. For det er ikke noe trivelig å være så i limbo, og livredd for hver eneste lille mageknip. Når jeg går på metformin så får jeg skikkelig dårlig og vond mage innimellom. I den grad at jeg må stå/ligge på alle fire og puste meg gjennom det. Da er det en lettelse når man brått kjenner at det rumler i magen og «bare» må skikkelig på do. Om 6 dager kan jeg halvere dosen til 1 tablett om dagen, håper det hjelper! 
 

det skal likevel bli godt å komme over 12ukers «kneika», og etterhvert fortelle besteforeldre om nyheten 💜 da føles det nok mer virkelig. Akkurat nå sliter jeg fremdeles med å se for meg at vi kommer til å få en liten baby på enden av dette 🤯
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flytter meg over i ny dagbok nå som jeg er nådd de magiske 12 ukene: 

 

Lykke til alle dere andre flotte, sterke damer i disse dagbøkene. Og tusen takk for støtte og gode ord i prosessen! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...