Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Åh! Det er så utrolig gøy med denne testingen. Tror faktisk det er det som får meg til å holde det «gående». Selvom det kanskje bare er skyggestreker så er det fint å ha noe «å gjøre» mens man venter!

jeg hadde de som trengte litt mer HCG sist, så denne runda tok jeg de sensitive, så jeg slapp å irritere meg over at streken potensielt kunne vært mer synlig 😂
 

Må inn og titte litt i dagboken din også 😍 

Enig at testingen er litt spennende og det som faktisk er eneste positive med prøvingen🤪  men samtidig så hater jeg de forventningene på å se to streker, hver gang😅 nedturene blir så store🙄 har du testet igjen idag? 😊  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Love90 skrev:

Enig at testingen er litt spennende og det som faktisk er eneste positive med prøvingen🤪  men samtidig så hater jeg de forventningene på å se to streker, hver gang😅 nedturene blir så store🙄 har du testet igjen idag? 😊  


0F034E65-7E57-4CB0-AAAC-15737D9EC2F7.thumb.png.a1feb330acf6138a372a2853245e9adb.png

Dagens test! Jeg har jo streksyn, så jeg ser strek uansett 😂🙈 

Enig i at nedturen er stor hver gang.. iallfall tanken på at det er en måned til neste forsøk. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snurrepurre skrev:


0F034E65-7E57-4CB0-AAAC-15737D9EC2F7.thumb.png.a1feb330acf6138a372a2853245e9adb.png

Dagens test! Jeg har jo streksyn, så jeg ser strek uansett 😂🙈 

Enig i at nedturen er stor hver gang.. iallfall tanken på at det er en måned til neste forsøk. 💜

Jeg også ser noe svakt svakt 🧐  så spennende 😄 hvor mange dpo er du? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Love90 skrev:

Jeg også ser noe svakt svakt 🧐  så spennende 😄 hvor mange dpo er du? 😃

Jeg er 7 DPO 🙈😁 så det gjør jo at jeg tenker at det må være skyggestrek siden det er så tidlig 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snurrepurre skrev:

Jeg er 7 DPO 🙈😁 så det gjør jo at jeg tenker at det må være skyggestrek siden det er så tidlig 😂 

Noen få får jo antydning så tidlig 😃🤞🏻 Men samtidig så slipper du nedtur når du er så tidlig. Begynte testingen 7 dpo jeg også for jeg liker at jeg slipper de nedturene så tidlig. Mine nedturer for negative tester begynner 9 dpo😩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Love90 skrev:

Noen få får jo antydning så tidlig 😃🤞🏻 Men samtidig så slipper du nedtur når du er så tidlig. Begynte testingen 7 dpo jeg også for jeg liker at jeg slipper de nedturene så tidlig. Mine nedturer for negative tester begynner 9 dpo😩 

Ja, det er sant 🙈 Enig med deg der. Fra 9-10dpo så jeg kjenner skuffelsen 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Snurrepurre skrev:

Dagens test! Jeg har jo streksyn, så jeg ser strek uansett 😂🙈 

Enig i at nedturen er stor hver gang.. iallfall tanken på at det er en måned til neste forsøk. 💜

På denne syns jeg at jeg skimter noe! Svaaaakt ja. Men på 7 dpo kan man nesten ikke forvente noe, så dette er spennende! Ikke bli overrasket om det ikke blir noe mer synlig i morgen. Tror ikke vi kan forvente noe før tidligst 9 dpo egentlig. Blir en spennende helg for deg dette!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Amatariel skrev:

På denne syns jeg at jeg skimter noe! Svaaaakt ja. Men på 7 dpo kan man nesten ikke forvente noe, så dette er spennende! Ikke bli overrasket om det ikke blir noe mer synlig i morgen. Tror ikke vi kan forvente noe før tidligst 9 dpo egentlig. Blir en spennende helg for deg dette!!

Er akkurat det, 7dpo er jo egentlig = skyggestrek, så får prøve å ha litt is i magen 😂🙈 får se igjen i morgen tidlig 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

166DE617-1E1B-438B-A469-1F8A19911DDF.thumb.jpeg.51fed8b9d9dd82609c5e6b7f4409d423.jpegSer dessverre nada på dagens test.. er en helt latterlig skyggestrek på testen fra i går. Vet ikke helt hvorfor jeg sparer på de 😂 burde egentlig ikke kikke på de gamle ettersom de gir et blaff av ekstra håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken av de er fra i dag? Jeg synes jeg ser skyggestrek på alle jeg 🙈 Det er fortsatt tidlig da, så krysser fingrene for at den kommer frem en reell babystrek der om et par dager☺️🤞🏼🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du sparer på dem, det er lettere å sammenligne da. Man vil jo gjerne se en øøøkning. Jeg ser dessverre ikke noe økning her da, men noe er det jo. Håper også at det kommer tydeligere frem snart!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er så tidlig så kan det jo fortsatt bli en økning 😊🤞🏻🤞🏻 Jeg har også e skyggestrek idag men den er litt mindre synlig enn dine, så mine er vell skyggestreker og ikke babystrek ettersom jeg er 11 dpo også. Men dine derimot synes jeg er litt for sterke skyggestrek😃 jeg testet med samme test som deg og de har hittil ikke gitt meg så sterke skygge strek som dine😊 har sett flere som tester veldig tidlig der de over flere dager får så svake streker som deg også plutselig blir det en økning 👍🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Hopptimisten skrev:Hvilken av de er fra i dag? Jeg synes jeg ser skyggestrek på alle jeg 🙈 Det er fortsatt tidlig da, så krysser fingrene for at den kommer frem en reell babystrek der om et par dager☺️🤞🏼🤞🏼

Den nederste var den siste 🙈 veldig kjedelig når det er så tydelige skyggestreker. 

har tatt en ny i dag 🙈 Skyggestreken kom fortere med denne, men samtidig så er den ikke mer enn en nesten usynlig strek. Utrolig kjipt! Er vel 8-9 dpo, så burde hatt synlig positiv test nå etter egen erfaring 😅 1E333767-A40F-43B4-8398-DCC35108EECB.thumb.jpeg.a7dffe0150114cccc149677a7352414b.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Love90 skrev:

Ettersom det er så tidlig så kan det jo fortsatt bli en økning 😊🤞🏻🤞🏻 Jeg har også e skyggestrek idag men den er litt mindre synlig enn dine, så mine er vell skyggestreker og ikke babystrek ettersom jeg er 11 dpo også. Men dine derimot synes jeg er litt for sterke skyggestrek😃 jeg testet med samme test som deg og de har hittil ikke gitt meg så sterke skygge strek som dine😊 har sett flere som tester veldig tidlig der de over flere dager får så svake streker som deg også plutselig blir det en økning 👍🏻🤞🏻

Får krysse fingrene! Har egentlig mista litt trua denne runden 🙈 i mitt hode så skulle det vært en synlig strek nå.. 

Håper det var sen EL hos deg, og at testene blir rosa veldig snart 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Amatariel skrev:

Skjønner godt du sparer på dem, det er lettere å sammenligne da. Man vil jo gjerne se en øøøkning. Jeg ser dessverre ikke noe økning her da, men noe er det jo. Håper også at det kommer tydeligere frem snart!!

Det er jo det, også er det kanskje litt for å se at jeg ikke ser syner 😂🙈 er økningen jeg er på jakt etter ja, men her er det jo helt vilkårlig hvilke som får synlige skyggestreker og ikke 😕 krysser fingrene 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Er vel 8-9 dpo, så burde hatt synlig positiv test nå etter egen erfaring 😅 

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg avskrev jo hele pp'en da jeg fikk helt blenda test på 9 dpo i sommer. Jeg hadde jo alltid fått det før! (og har testet positivt mange ganger). Men plutselig fant kroppen ut å ikke vise meg noe svaakt før 10 dpo og egentlig ikke positiv før 11 dpo. Så fikk kjenner på at det KAN være forskjellig fra gang til gang - selv med samme kropp :) 8-9 dpo er kjempetidlig, så jeg tenker det er massevis av håp igjen for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Amatariel skrev:

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg avskrev jo hele pp'en da jeg fikk helt blenda test på 9 dpo i sommer. Jeg hadde jo alltid fått det før! (og har testet positivt mange ganger). Men plutselig fant kroppen ut å ikke vise meg noe svaakt før 10 dpo og egentlig ikke positiv før 11 dpo. Så fikk kjenner på at det KAN være forskjellig fra gang til gang - selv med samme kropp :) 8-9 dpo er kjempetidlig, så jeg tenker det er massevis av håp igjen for deg!

Takk 💜 håper det er tilfellet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet idag? 😊 synes fortsatt noen av de skyggestrekene er for sterke til å være skyggestrek på de testene der.. har ikke brukt mange av de testene der men kan ikke tro at de kan komme me så sterke skygger.. hvis du nå ikke er gravid så hadde jeg gjettet kjemisk. Men håper du har fått mer positive resultater idag😃🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Love90 skrev:

Har du testet idag? 😊 synes fortsatt noen av de skyggestrekene er for sterke til å være skyggestrek på de testene der.. har ikke brukt mange av de testene der men kan ikke tro at de kan komme me så sterke skygger.. hvis du nå ikke er gravid så hadde jeg gjettet kjemisk. Men håper du har fått mer positive resultater idag😃🤞🏻

Har testet i dag ja! Godt mulig du har rett 😅 syntes iallfall skyggestrekene er drøye denne runden🙈  AD2F5609-812F-4CD4-8F9D-8AA2EB8BCB15.thumb.jpeg.ca4441669e6570900b18f7548ef7f766.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...