Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Om det er en reell babystrek så er det nok uansett for tidlig for særlig styrkeøkning. De ser veldig like ut så tidlig... ikke merkbar forskjell før kanskje rundt 11dpo. Jeg har fortsatt troen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Snurrepurre skrev:

CD 59

Fremdeles skyggestrek, men ingen endring i styrke 😕 

4EF3E427-1A91-48E4-9C6F-60D011518B8C.jpeg

Så kjedelig med skyggestreker... Jeg har en sånn strek på alle de 3 babyplan-testene som jeg tok denne gangen. Er så kjipt med det lille håpet, også fikk jeg TR i dag. Jeg håper likevel at det kan være noe annet for din del ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Så kjedelig med skyggestreker... Jeg har en sånn strek på alle de 3 babyplan-testene som jeg tok denne gangen. Er så kjipt med det lille håpet, også fikk jeg TR i dag. Jeg håper likevel at det kan være noe annet for din del ❤️ 

Er ganske realist når det kommer til disse tingene her 🤪 har teknisk sett vært gravid 5 ganger, så vet jo innerst inne at man ikke er preggers før det er en rosa strek der 😒 liiiikevel så klarer jeg ikke la være å teste, myse og tolke disse skyggestrekene 😂 🤷🏼‍♀️ 

sannsynligvis kommer TR når jeg slutter på de tablettene som tilfører kunstig progesteron uansett.. så får tenke på dette som ei testrunde etter alle SAene 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 CD 1 

I dag har jeg begynt å spotte, så legger det inn om CD 1. Kun skyggestreker med andre ord, som jo var forventet. Får bare krysse fingrene for mai/juni baby 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Åå kjedelig at det ble ny syklus :(

Veldig 😕 men samtidig betyr det blanke ark!  💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

CD 20 

Positiv EL test i går ser det ut som 🙌🏻  EL testen er svakere i dag, så satser på det. 

Det som er litt dumt er at vi ikke har fått «lagt inn aksjer» før i går. Livet er et evig kaos om dagen, med flytting og styr med nytt hus som bygges 😅. Så det har rett og slett havnet litt «bak i køa» akkurat nå. Får bare håpe at det var akkurat innafor tidsmessig, og at vi rakk egget 🙈 

678C0FA9-1AA7-4625-AC55-B7A026E8D62B.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whoo - koselig å høre fra deg igjen! Så herlig med positiv EL-test! Sannsynligvis har du EL i dag da, så fertil dag både i dag og i morgen. Gårsdagens aksjeinnskudd er supert, men om dere vil så har dere jo flere muligheter i dagene her 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 da har jeg lest dagboken din, ser dere prøver på nr to, det gjør vi også. Du har vært prøver lenge på nr 1 du også, som jeg forsto det, vi prøvde i over 2 år på å få nr en vi også. Men leste at du har hatt flere SA🙁 vil gjerne følge deg videre😊 ser du har positiv el test nå, spennende dager fremover for oss begge da, så ligger vi ganske likt i syklusen, jeg er 3 dpo idag men er bare i 2 pp så skal vel godt gjøres at det går så kjapt denne gangen😅 hvor gammel er deres 1. Barn? Leste litt på dagbøker her inne da jeg gikk gravid sist, mener å huske at jeg har lest en tidligere dagbok av deg før 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Amatariel skrev:

Whoo - koselig å høre fra deg igjen! Så herlig med positiv EL-test! Sannsynligvis har du EL i dag da, så fertil dag både i dag og i morgen. Gårsdagens aksjeinnskudd er supert, men om dere vil så har dere jo flere muligheter i dagene her 😄 

Får håpe det! Var så dum at jeg googlet.. og der sto det at man er mest fertil 2-3 dager før EL testen er positiv. Jeg vét jo at man bør ha noen «soldater» som venter på egget, men likevel. Ble så irritert på meg selv over at vi muligens var for treige i avtrekkeren 🙈 er jo en hel måned til neste sjanse! Og nå har jo hele sommeren gått til å blø 😒 🙈 

Mye mulig jeg må forføre gubben i kveld og💁🏼‍♀️😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo 5 fertile dager. Tre dager før EL ja, selve EL-dagen og dagen etter EL. Så dere har jo minst halvparten av disse å gå på om dere vil :) Jeg har blitt gravid 7 ganger, og aldri har vi hatt sex 5/5 dager altså. Det er slettes ikke nødvendig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Love90 skrev:

Hei 😊 da har jeg lest dagboken din, ser dere prøver på nr to, det gjør vi også. Du har vært prøver lenge på nr 1 du også, som jeg forsto det, vi prøvde i over 2 år på å få nr en vi også. Men leste at du har hatt flere SA🙁 vil gjerne følge deg videre😊 ser du har positiv el test nå, spennende dager fremover for oss begge da, så ligger vi ganske likt i syklusen, jeg er 3 dpo idag men er bare i 2 pp så skal vel godt gjøres at det går så kjapt denne gangen😅 hvor gammel er deres 1. Barn? Leste litt på dagbøker her inne da jeg gikk gravid sist, mener å huske at jeg har lest en tidligere dagbok av deg før 😃

Hei! Så koselig at du vil følge meg 💜 Så koselig å kunne følge hverandre ☀️ Jentungen er født i 2017, så hun er 3 👧🏼
 

Om du har dagbok her så følger jeg gjerne deg også, spennende å følge andre i noenlunde samme situasjon 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amatariel skrev:

Man har jo 5 fertile dager. Tre dager før EL ja, selve EL-dagen og dagen etter EL. Så dere har jo minst halvparten av disse å gå på om dere vil :) Jeg har blitt gravid 7 ganger, og aldri har vi hatt sex 5/5 dager altså. Det er slettes ikke nødvendig :)

Sant nok 🥰 får håpe det holder!

Nei, når man er langtidsprøver så blir det ikke akkurat kanintendenser 😂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Hei! Så koselig at du vil følge meg 💜 Så koselig å kunne følge hverandre ☀️ Jentungen er født i 2017, så hun er 3 👧🏼
 

Om du har dagbok her så følger jeg gjerne deg også, spennende å følge andre i noenlunde samme situasjon 🤗

Åja, mulig du kanskje hadde en dagbok da også? Jeg var prøver ifra 2015 😊 ble gravid i 2017 😊

ja, jeg har også dagbok 😊 hyggelig å kunne følge hverandre på veien mot samme målet😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2020 den 21.01, Love90 skrev:

Åja, mulig du kanskje hadde en dagbok da også? Jeg var prøver ifra 2015 😊 ble gravid i 2017 😊

ja, jeg har også dagbok 😊 hyggelig å kunne følge hverandre på veien mot samme målet😃

Jeg mener jeg hadde en dagbok dengang også ja 🙂 men husker ikke helt om det var prøver eller graviditetsdagbok 🙈😁 

 

Koselig å kunne følge hverandre 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 25

Testegalskapen har igjen meldt seg 😆 er vel 5-6dpo? Har i tillegg ordnet meg med graviditetsstrimler som kan tas ekstra tidlig. 😂👌🏻 

Jeg skimter en strek. Men det gjorde jeg jo sist og 😂🙈

 

47BAAA6B-9209-430C-90B9-FC5997F792B9.thumb.jpeg.4ac4e7d7464483c2217cc6b146bbd35c.jpeg

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg myser nok så ser jeg en svak svak skyggestrek ja 😃 Bra vi er flere som er testgale🤣 begynt 7 dpo jeg også! Er jo lov å håpe😃 du fikk synligere test enn meg da, testet idag også med de strimlene som må ha litt mer hcg enn dine da, var blenda, så mye som man får det! den streken der det rosa stripa skal være, så jeg for det var ei hvit stripe😅 får jo ikke hvitere test enn det! Går bra foreløpig, men regner med nedturen blir litt større om et par dager😬

Endret av Love90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.8.2020 den 19.40, Love90 skrev:

Hvis jeg myser nok så ser jeg en svak svak skyggestrek ja 😃 Bra vi er flere som er testgale🤣 begynt 7 dpo jeg også! Er jo lov å håpe😃 du fikk synligere test enn meg da, testet idag også med de strimlene som må ha litt mer hcg enn dine da, var blenda, så mye som man får det! den streken der det rosa stripa skal være, så jeg for det var ei hvit stripe😅 får jo ikke hvitere test enn det! Går bra foreløpig, men regner med nedturen blir litt større om et par dager😬

Åh! Det er så utrolig gøy med denne testingen. Tror faktisk det er det som får meg til å holde det «gående». Selvom det kanskje bare er skyggestreker så er det fint å ha noe «å gjøre» mens man venter!

jeg hadde de som trengte litt mer HCG sist, så denne runda tok jeg de sensitive, så jeg slapp å irritere meg over at streken potensielt kunne vært mer synlig 😂
 

Må inn og titte litt i dagboken din også 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 27

Dagens test. Jeg skimter jo noe, selvfølgelig 😂 

Har ømme brystvorter, men det har jeg hatt siden EL. Mulig de bare holder seg sånn til IKM uavhengig av resultat. Kroppen min liker å finne på noe nytt innimellom, så blir iallfall ikke overraska isåfall. :P 81BF2554-D864-4B31-888B-64F6F8E50716.thumb.jpeg.9fa87dc11309f778a65185f0fcc2497b.jpeg

Ellers så prøver jeg å fokusere på andre ting. Vi har akkurat flytta inn i verdens minste hybel i påvente av at huset skal bli ferdig, så det er nok «stress» å ta av :P Hadde vært utrolig deilig om jeg iallfall kunne slappe av med dette, og at det hadde klamret seg fast en liten spire 😍 

Jentungen i huset er jo 3, og hun er helt frelst av Daniel Tiger (sesong 3, episode 1-4 😂), hvor han blir storebror. Hun håper så inderlig på å få en liten lillesøster snart! (Lillebror er visst uaktuelt 😆🤷🏼‍♀️). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...