Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Snurrepurre skrev:

Har testet i dag ja! Godt mulig du har rett 😅 syntes iallfall skyggestrekene er drøye denne runden🙈  AD2F5609-812F-4CD4-8F9D-8AA2EB8BCB15.thumb.jpeg.ca4441669e6570900b18f7548ef7f766.jpeg

På den der er det jo en tydelig svak strek 😃 kan jo ikke være så sterk skyggestrek? Hvis dette er babystrek så skal den vel øke litt til imorgen🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Love90 skrev:

På den der er det jo en tydelig svak strek 😃 kan jo ikke være så sterk skyggestrek? Hvis dette er babystrek så skal den vel øke litt til imorgen🤞🏻

Håper virkelig det 💜 selvom jeg har min tvil 😅🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye tester 😅 den som er sterkest er en med mindre sensitivitet (som jeg tok på ettermiddagen i går). Lurer på om det er noe feil med den, for det «lakk» farge langs kanten før den tørket litt. 
 

mye mulig jeg kjøper en digital, bare for å få det «ut av hodet». For disse er litt for sterke til at jeg klarer å avfeie det, men samtidig for svake til at det bekrefter noe 🤷🏼‍♀️
 

FA651736-B59A-4412-9DF4-8AE9F2C3F83E.thumb.jpeg.602778e4c74431d4c0c7b4e9d3e1ade7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 31 

Er veldig usikker på hva jeg skal tro.. øyner et bittelite håp i det fjerne, men realisten i meg sier at da burde det vært tydeligere tegn. Både fysisk og på stripsene.

Jeg får selvfølgelig fantomsymtomer i samme øyeblikk jeg tenker at det er mulig: er jeg ikke litt øm i puppen? Jeg er litt kvalm, er jeg ikke? 😂 

Blir interessant å se de neste dagene..! Tror jeg må få kjøpt en digital bare for å få det svart på hvitt.. men samtidig så er jeg redd for å få den «ikke gravid» rett i fleisen. Den er så brutal :P 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke tatt en digital nei, for de trenger litt hcg for å gi utslag. Streken på disse strimlene pleier å være mer tydelig før den slår ut. MEN jeg liker godt First Response (men vet dessverre ikke om det går an å kjøpe på fysisk butikk) eller Clearblue Plus til akkurat disse tilfellene her. En annen test er nok lurt, men ville holdt igjen med den digitale litt... Når har du IKM?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Amatariel skrev:

Jeg ville nok ikke tatt en digital nei, for de trenger litt hcg for å gi utslag. Streken på disse strimlene pleier å være mer tydelig før den slår ut. MEN jeg liker godt First Response (men vet dessverre ikke om det går an å kjøpe på fysisk butikk) eller Clearblue Plus til akkurat disse tilfellene her. En annen test er nok lurt, men ville holdt igjen med den digitale litt... Når har du IKM?

Da avventer jeg litt med den ❤️ har IKM på onsdag eller torsdag.. så syntes den burde vært mye sterkere innen nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen du ikke holder i hånda må man jo ha mer hcg for å få positiv enn den du holder, og den du ikke holder ser jeg en svak strek. Og de testene er jeg VELDIG kjent med og aldri fått en antydning til strek hvis jeg ikke har vært gravid. Testet med dem hver mnd i to år sist og aldri opplevd noe tulle strek, så uten for å gi deg for store forhåpninger så har jeg skikkelig troen på at dette må være noe! Hvor mange dpo er du idag? Kan du ikke prøve den clear blue sin sensitive tester, den med et strek eller kyss, de også er vel veldig sensitive? Det hadde jeg gjort om jeg var deg😊 digital er kanskje litt tidlig ja, hadde heller ville testet med de andre clear blue testene først 😃 krysser fingrene for at dette er babystrek jeg🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Love90 skrev:

Den testen du ikke holder i hånda må man jo ha mer hcg for å få positiv enn den du holder, og den du ikke holder ser jeg en svak strek. Og de testene er jeg VELDIG kjent med og aldri fått en antydning til strek hvis jeg ikke har vært gravid. Testet med dem hver mnd i to år sist og aldri opplevd noe tulle strek, så uten for å gi deg for store forhåpninger så har jeg skikkelig troen på at dette må være noe! Hvor mange dpo er du idag? Kan du ikke prøve den clear blue sin sensitive tester, den med et strek eller kyss, de også er vel veldig sensitive? Det hadde jeg gjort om jeg var deg😊 digital er kanskje litt tidlig ja, hadde heller ville testet med de andre clear blue testene først 😃 krysser fingrene for at dette er babystrek jeg🤞🏻

Shit pomfritt! Tror du hadde rett 🙈

A21698EC-C013-4761-878D-A4D6AFDBD303.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snurrepurre skrev:

Shit pomfritt! Tror du hadde rett 🙈

A21698EC-C013-4761-878D-A4D6AFDBD303.jpeg

 Ååå shitt så fantastisk 🤩🤩 jeg skjønte at dette måtte være babystrek for jeg har mye erfaring med de testene om det der er lov å si det 😅 nå ble jeg så glad på dine vegne!❤️❤️ Jeg sier gratulerer jeg😍 for dette er ikke noe tvil! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Love90 skrev:

 Ååå shitt så fantastisk 🤩🤩 jeg skjønte at dette måtte være babystrek for jeg har mye erfaring med de testene om det der er lov å si det 😅 nå ble jeg så glad på dine vegne!❤️❤️ Jeg sier gratulerer jeg😍 for dette er ikke noe tvil! 

Tusen tusen takk! Nå må bare frøet vokse seg stort og sterkt inni der 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Ååååå, så gøy! Gratulerer så mye🥰❤️

Tusen takk! Det er nå 6. gang jeg er gravid 🙈 noe som er helt sprøtt..første gang, og de tre siste gangene har ikke gått veien.. men NÅ, nå håper jeg at det går helt til mål 😍 så fortsetter i denne dagboken frem til jeg har fått sett et bankende hjerte 💜 Har time hos gynekologen 17.September, så da får jeg forhåpentlig vite hvordan det ligger ann med lille bønna 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Tusen takk! Det er nå 6. gang jeg er gravid 🙈 noe som er helt sprøtt..første gang, og de tre siste gangene har ikke gått veien.. men NÅ, nå håper jeg at det går helt til mål 😍 så fortsetter i denne dagboken frem til jeg har fått sett et bankende hjerte 💜 Har time hos gynekologen 17.September, så da får jeg forhåpentlig vite hvordan det ligger ann med lille bønna 🥰

Jeg har troa på at alle gode ting er 4 for oss begge to❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Jeg har troa på at alle gode ting er 4 for oss begge to❤️

🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja - ettersom du har mistet såpass mange ganger, tidlig, så ville jeg nok vurdert enten babyklister eller progresteronstøtte nå. Ved forrige barn hadde jeg mistet tre ganger, men den gangen jeg tok begge disse tingene så endte den fjerde graviditeten helt fint ♥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Amatariel skrev:

Og ja - ettersom du har mistet såpass mange ganger, tidlig, så ville jeg nok vurdert enten babyklister eller progresteronstøtte nå. Ved forrige barn hadde jeg mistet tre ganger, men den gangen jeg tok begge disse tingene så endte den fjerde graviditeten helt fint ♥

Henger meg på den! Jeg bruker også begge deler nå, og foreløpig ser alt bra ut🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk 💜 skal absolutt lese meg opp på begge deler, og høre med gynekologen 🙌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar det mest for å bevare roen og holde stresset nede, hadde nok sikkert gått bra uten også men jeg synes det er deilig å bare ha noe å lene meg litt på!😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Jeg tar det mest for å bevare roen og holde stresset nede, hadde nok sikkert gått bra uten også men jeg synes det er deilig å bare ha noe å lene meg litt på!😅

Skjønner 💜 det er jo en ekstra trygghet midt oppi alt. Jeg er veldig glad for å kjenne på kvalmen iallfall, den kom snikende på morgenkvisten. Jeg var kjempedårlig i det svangerskapet som gikk bra, så får håpe jeg begynner å kaste opp snart 😂🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...