Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Uff☹️ Skjønner veldig godt at dette er tøft, og at du kanskje trenger litt tid nå til å bearbeide før du drar tilbake til gynekologen❤️ Veldig lei meg for at du må gå gjennom alt det her😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Tusen takk dere 💜

 

Var hos gynekologen i dag.. han sjekket og fikk bekreftet (inkomplett) spontanabort. Kunne se en sammenfalt gestasjonssekk. Han mente at immunforsvaret mitt ville gnafse i seg resten 👌🏻 Skal inn igjen om 2 uker for å sjekke at alt er borte, så prøvingen blir satt på vent inntil da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit å høre at ikke alt er ute!😢 Håper kroppen din ordner opp selv nå, og at du er fit for fight til neste PP! Jeg føler virkelig med deg!❤️ Sender deg en god klem🤗 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! Kjenner enda gravidfølelsen i livmor, så jeg visste innerst inne at ikke alt var ute. Er heldigvis ikke øm i brystene lenger, for det var bare leit å kjenne på de symptomene uten at det var et levedyktig frø der. 

Gynekologen sa at han mener det fremdeles er en «feilsammensmelting» som er årsaken til SA. Dette er visst årsaken til 80% av alle SA før hjerteaksjon er påvist. 🤷🏼‍♀️ Jeg har jo fremdeles ikke fått sett et hjerte som slår, så satser på at det er noe i det han sier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen effekt av dobbel dose metformin og dobbel dose femar. Blir satt på sprøyter ved neste syklus. Kjenner at verden raser! Har pco, og ikke en eneste eggpose var moden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg fått en god pust i bakken, og er klar for å prøve videre! Var hos gynekologen i går, der så han en bitteliten rest, men den kalte han «ikke-signifikant» ettersom den var så liten. Han mente det ville komme ut av seg selv - enten ved en menstruasjon, eller så blir jeg gravid, og da vil kroppen selv rydde.

Jeg har enda spotting, så ser for meg at det siste nok forsvinner via dette. 

Den ene eggposen min var 10mm, så han forutså at jeg kom til å ha eggløsning innen 10 dager. Om jeg ønsket det, så kunne vi prøve. Småblødning ingen hindring :P 

Så da la vi inn aksjer i går kveld da 😂 

kommer nok til å forsøke å være mer edruelig denne gangen, har ikke kjøpt inn strips f.eks. Får vente ca en mnd med testing, eller til mensen kommer. Har en million andre ting å tenke på akkurat nå, så satser på at det skal gå greit 😅 

Over og ut! Ha en god dag dere 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er i gang med prøvingen igjen! :klem: Høres jo veldig bra ut at normal EL er forestående og at det ikke foreligger noen problemer. Og herlig at du har mange ting å holde på med - da går nok tiden fort :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er tilbake til prøvingen😃 håper det går bedre med deg og at du ikke rekker å få noe mensen igjen😃❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere fine som er innom her 💜 

Skulle egentlig hatt syklusdag som overskrift; men det aner jeg ikke hva blir. Vet bare at jeg antagelig snart har EL. Tester med EL strips (de er jeg ikke tom for, nemlig 😎). Også flesker jeg til med en CB digital ELtest når jeg ev. blir usikker på om den er positiv. 

her er EL-testene for de siste 3 dagene. I følge ultralyden på mandag så var jo egget på 10mm, også vokser det 1-2 mm om dagen frem til det er 18-20 - og da slipper? Om jeg har googlet rett. 😆

Det vil vel si at jeg kan ha EL alt fra i dag (om det vokser 2mm daglig og slipper på 18mm), til neste torsdag (om det vokser 1mm daglig og slipper på 20mm). 
 

Gjetter på at det blir noe midt i mellom der - på mandag kanskje? 

 

C8CB70F9-D6DA-4F39-9096-B1BED6419CAB.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jo lovende ut! Absolutt noe EL på vei 😄 Jeg gjør det samme som deg denne gangen og har også kjøpt noen digitale til å ha på lur :)

Angående syklusdag så regnes CD1 som den dagen du hadde SA, og i følge dagboken din bak her så var det 24.sept? Så jeg ville sagt du er CD37. Blir litt rart sånn etter SA, men sånn er det bare... blir ikke noe dårligere egg av den grunnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2020 den 10.04, Amatariel skrev:

Dette ser jo lovende ut! Absolutt noe EL på vei 😄 Jeg gjør det samme som deg denne gangen og har også kjøpt noen digitale til å ha på lur :)

Angående syklusdag så regnes CD1 som den dagen du hadde SA, og i følge dagboken din bak her så var det 24.sept? Så jeg ville sagt du er CD37. Blir litt rart sånn etter SA, men sånn er det bare... blir ikke noe dårligere egg av den grunnen.

Åh! Da ble jeg litt klokere ja 🙂 da kjører jeg på med den utregninga 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 41

Har fått blinkende smiley 3 dager på rad, men kjenner ingenting i brystene enda (som jeg alltid gjør ved EL). Har lest noe om at den måler østrogen når den er blinkende? Ikke at jeg helt forstår sammenhengen her 😆
 

Får vel teste med strips igjen i morgen, så jeg ikke brenner av alle de eksklusive CB testene😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...