Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Peppis skrev (23 minutter siden):

Jeg ser en strek! 
Og av erfaring vet jeg at streken ikke syns like godt på bilder.

Vet du hvor mange dpo du er? 
 

Etter jeg har hatt en slike strek selv så har jeg fått påvist hcg i blodet. Hvis streken har rosafarge så skal det ikke være skyggestrek. Er den grå eller rosa?
Den ene skyggestreken jeg har hatt var grå og man kunne såvidt skimte den, og det så ut som den lå langt inne i pinnen på en måte. Den testepinnen hadde gått ut på dato. Og streken var ikke mulig å se på bilder. 
I verste fall så er det jo en kjemisk. Krysser fingrene for at det ikke er det😄

Og det er ikke tidligtesten det der😊 Den har rosa farget «håndtak» med hvit hcg skrift.

De er litt sterkere i virkeligheten ja 🙂  men kun i riktig lys 😂 

Har ikke mye å gå på med tanke på dpo 😅 hadde en økning på hcgstrips for ei lita uke siden, så det er det nærmeste jeg kommer en indikasjon.. men den er jo strengtatt negativ selvom den var sterkere enn de andre.. 

0F9F6FEF-09DE-402E-B32A-E769241B3667.thumb.png.29b48f2b7389f803f0acdf2325b7b8dd.png
 

hadde en lignende økning rundt den 18 januar også.. men det var før jeg begynte å bruke appen 🤔skulle likt å se de sammenlignet med hverandre. Men får (forhåpentligvis ikke 😌) ta det igjen neste syklus 🙂

Jeg føler streken skimter mot rosa, men det kan like gjerne være ønsketenkning 😶

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peppis skrev (19 minutter siden):

Det kan jo se ut som cd 24 er nesten positiv. Kanskje den var positiv dagen før?

Det er godt mulig 😬 så kanskje 6-7 DPO? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (4 minutter siden):

Det er godt mulig 😬 så kanskje 6-7 DPO? 

Det kan hende. Og da er det naturlig at streken er veldig svak. Jeg har aldri testet positivt før 10 dpo. Men har hørt om de som tester positivt 6-7 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppis skrev (Akkurat nå):

Det kan hende. Og da er det naturlig at streken er veldig svak. Jeg har aldri testet positivt før 10 dpo. Men har hørt om de som tester positivt 6-7 dpo

Jeg har testet synlig positivt fra 7-8 dpo tidligere, men det er vanskelig å si. Er jo ekstra sannsynlig at det er skyggestrek når det er såpass tidlig enda 🤔 dersom el var for ei uke siden, da 😆 skulle gitt mye for en syklus som går etter klokka altså 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (Akkurat nå):

Jeg har testet synlig positivt fra 7-8 dpo tidligere, men det er vanskelig å si. Er jo ekstra sannsynlig at det er skyggestrek når det er såpass tidlig enda 🤔 dersom el var for ei uke siden, da 😆 skulle gitt mye for en syklus som går etter klokka altså 😂 

Jeg bare ønsker så veldig at dette er noe😅

Tenk å slippe å teste å bare forholde seg til kalender fordi alt skjer til riktig tid hver mnd😅

 

Jeg fikk positiv el-test 4 dager tidligere enn normalt denne syklusen, med salvie-te og Q10. Håper ikke det er skyld i at gtesten min er kritthvit denne pp🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peppis skrev (14 minutter siden):

Jeg bare ønsker så veldig at dette er noe😅

Tenk å slippe å teste å bare forholde seg til kalender fordi alt skjer til riktig tid hver mnd😅

 

Jeg fikk positiv el-test 4 dager tidligere enn normalt denne syklusen, med salvie-te og Q10. Håper ikke det er skyld i at gtesten min er kritthvit denne pp🙈

💜 

Det hadde vært helt vilt deilig 😂 får ønske meg det til neste liv 😆💁🏼‍♀️ 

Oi! Aldri prøvd salvie og Q-10, hva skal det hjelpe med? 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (8 minutter siden):

💜

Det hadde vært helt vilt deilig 😂 får ønske meg det til neste liv 😆💁🏼‍♀️ 

Oi! Aldri prøvd salvie og Q-10, hva skal det hjelpe med? 🙂 

Salvie-te skal gi tidligere eggløsning sier de på forum. Og jeg kan nok bekrefte at det sannsynligvis gir bedre blodsirkulasjon fordi jeg kjente meg mer lysten😂 og en varm følelse i underlivet (litt mye informasjon) noen timer etter. Man skal drikke det fra første mensdag og til eggløsning. 
Q10 virker mot blant annet mot oksidasjon som påvirker eggene og gir de dårligere kvalitet og «mindre sunne». I forskning fant de at ivf pasienter fikk bedre egg, flere egg på frys og de trengte lavere doser med eggmodningssprøyter. De fikk lavere FSH som betyr at eggene ble mer følsomme for hormonstimulering. Det skjedde færre spontanaborter og de fikk noe flere levendefødte barn. 
De brukte Q10 uniqinol (ikke uniqinon) og høy dose som var på opp til 600mg. Tilpasset pasientens hormonnivåer. 
Det anbefales å bruke det i 3 måneder før eggløsningen man blir gravid fordi etter tre måneder er uregget nullstilt eller noe sånt😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peppis skrev (18 minutter siden):

Salvie-te skal gi tidligere eggløsning sier de på forum. Og jeg kan nok bekrefte at det sannsynligvis gir bedre blodsirkulasjon fordi jeg kjente meg mer lysten😂 og en varm følelse i underlivet (litt mye informasjon) noen timer etter. Man skal drikke det fra første mensdag og til eggløsning. 
Q10 virker mot blant annet mot oksidasjon som påvirker eggene og gir de dårligere kvalitet og «mindre sunne». I forskning fant de at ivf pasienter fikk bedre egg, flere egg på frys og de trengte lavere doser med eggmodningssprøyter. De fikk lavere FSH som betyr at eggene ble mer følsomme for hormonstimulering. Det skjedde færre spontanaborter og de fikk noe flere levendefødte barn. 
De brukte Q10 uniqinol (ikke uniqinon) og høy dose som var på opp til 600mg. Tilpasset pasientens hormonnivåer. 
Det anbefales å bruke det i 3 måneder før eggløsningen man blir gravid fordi etter tre måneder er uregget nullstilt eller noe sånt😅

Dette var mye ny info, tusen takk! 🤓 spennende!  Kjøper du Q-10 på nett? 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (5 timer siden):

Dette var mye ny info, tusen takk! 🤓 spennende!  Kjøper du Q-10 på nett? 

Jeg bestiller på life.no:) Sender link på pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 31 

Nederste er fra i dag. Ingen avklaring enda, men ganske synlige skyggestreker 🥸. 6D2078A6-0C76-46A6-A63E-89F6DCA14E2D.thumb.jpeg.2c51de1eb2aacc497bd76d4436a6cf40.jpeg

Endret av Snurrepurre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, så irriterende med ingen avklaring 😑 Prøve et annet merke i morgen? 

Endret av Amatariel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Bah, så irriterende med ingen avklaring 😑 Prøve et annet merke i morgen? 

Er jo så glad i seigpining 😂 neida, men jeg bor i en bitteliten by, så kvier meg helt ærlig litt for å kjøpe test på butikken her 😂  må stacke opp litt mer i neste runde tror jeg 🤓 (som da blir kjøpt på nett 😅). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Snurrepurre said:

Er jo så glad i seigpining 😂 neida, men jeg bor i en bitteliten by, så kvier meg helt ærlig litt for å kjøpe test på butikken her 😂  må stacke opp litt mer i neste runde tror jeg 🤓 (som da blir kjøpt på nett 😅). 

Eg kjøper alltid for lite 🙃
Bur og på bygda og vil eigentlig ikkje kjøpa testar på butikken heller 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (17 minutter siden):

Eg kjøper alltid for lite 🙃
Bur og på bygda og vil eigentlig ikkje kjøpa testar på butikken heller 🤪

Er akkurat det 😂 er så kleint når man kjenner de i kassa 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 33 

Dagens skyggestrek. Har egentlig slått meg til ro med en dårlig batch med strimmeltester, samtidig som jeg fortsetter testinga frem til mensen kommer.. i tilfelle 🙂 har heller ingen symptomer som jeg pleier å ha ved graviditet. (Såre brystvorter kommer ca ved 12dpo). 

92CBA1A5-D3AA-465F-B989-998FBDCEA305.thumb.jpeg.ab95d81ff7c9cc0155f05041d568fb19.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snurrepurre skrev (30 minutter siden):

CD 33 

Dagens skyggestrek. Har egentlig slått meg til ro med en dårlig batch med strimmeltester, samtidig som jeg fortsetter testinga frem til mensen kommer.. i tilfelle 🙂 har heller ingen symptomer som jeg pleier å ha ved graviditet. (Såre brystvorter kommer ca ved 12dpo). 

92CBA1A5-D3AA-465F-B989-998FBDCEA305.thumb.jpeg.ab95d81ff7c9cc0155f05041d568fb19.jpeg

Så merkelig! Hvis det bare er en dårlig batch burde du vel kanskje egentlig reklamere på dem og få nye? Feilproduksjon kan jo skje ved alle produkter, er bare ekstra sårt når det gjelder graviditetstester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassiopeia8 skrev (8 minutter siden):

Så merkelig! Hvis det bare er en dårlig batch burde du vel kanskje egentlig reklamere på dem og få nye? Feilproduksjon kan jo skje ved alle produkter, er bare ekstra sårt når det gjelder graviditetstester..

Det er veldig snålt ja! Lurer på om jeg sender de en melding iallfall 🙌🏻 

Det er jo litt uheldig akkurat på stripstester. Brukerne av dem er jo som regel de som prøver å bli gravid og som myyyyser på testene i håp om å se noe (og har et stort forbruk av dem 🙈). Så da bør det være ekstra viktig at det ikke gir særlig utslag med skygge på de fra virkestoffet 🤷🏼‍♀️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte bilde til billige-tester (der jeg har kjøpt dem), og de mente det ikke var noen skyggestrek på dem (de kunne ikke se noen strek over hodet) 😂🙈

De sender meg 5 nye strimler - utelukkende av «god vilje».  følte meg bra teit 😂🙈 men jeg seeeer jo en streeeek! 😂😂🙈 kunne liksom ikke skrive at «jammen, det er andre damer på KG også som ser den” 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (9 minutter siden):

Sendte bilde til billige-tester (der jeg har kjøpt dem), og de mente det ikke var noen skyggestrek på dem (de kunne ikke se noen strek over hodet) 😂🙈

De sender meg 5 nye strimler - utelukkende av «god vilje».  følte meg bra teit 😂🙈 men jeg seeeer jo en streeeek! 😂😂🙈 kunne liksom ikke skrive at «jammen, det er andre damer på KG også som ser den” 😂 

Åh, kleint 😂 Jaja - da får du noen nye så da kan du jo sammenligne med dem. Er ikke alltid det er like enkelt å tolke tester over bilder da, så du får ikke ta deg nær av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...