Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Snurrepurre skrev (Akkurat nå):

Åh! Så bra 🙌🏻 Nei, ingenting ville tydeligvis gå etter planen her 🙄 😅 takk! Føles bedre å gjøre noe aktivt iallfall 😁

Akk og ve, det er så typisk 😔🙄 satser på at det blir i morgen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 10 

gynekologtime på onsdag, og jeg er superspent! Håper virkelig det er et gryende egg inni der 😬 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå kjempespennende!! Håper et gullegg ligger og venter da ja. Jeg er fire dager bak deg, skal også denne runden dra å se på ståa inni der. Neste mandag for min del da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 timer siden):

Åå kjempespennende!! Håper et gullegg ligger og venter da ja. Jeg er fire dager bak deg, skal også denne runden dra å se på ståa inni der. Neste mandag for min del da.

Åj! Blir ei spennende uke for oss begge 😁 fort at du tar meg igjen da, med de sykt lange syklusene mine 😂🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12

Egget ble målt til 21-22mm, og verpeklart 🙌🏻 Fikk med meg ovitrelle som skal settes asap 🤗 veldig spent på denne runden!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (2 timer siden):

Ooo så fantastisk! Flott og stort egg! 😄

Ja! Var veldig overraska, men gøy at det hadde skjedd noe inni der 👏🏻 Så nå må det bare slippe 😬😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en liten EL-test, gøy å se at det skjer noe - men så kom jeg til å tenke på om hcg hormonene i ovitrelle kan slå over på el-test? Eller er det såpass lite at det ikke er av betydning? 🤷🏼‍♀️

B58A0D3D-37BE-4DBD-AA62-8A609A052F64.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ovitrelle gir utslag på EL-test, så har man injisert det er det ikke noe vits å teste. Men jeg gjorde det selv forrige pp altså - er jo litt gøy uansett å se 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Veldig logisk når jeg bare tenker meg om @Amatariel 😆

Men EL ila de beste 2 dagene er vel ganske bankers etter den sprøyta om jeg har skjønt det rett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (Akkurat nå):

Haha! Veldig logisk når jeg bare tenker meg om @Amatariel 😆

Men EL ila de beste 2 dagene er vel ganske bankers etter den sprøyta om jeg har skjønt det rett? 

Ja jeg har lært at EL slipper ganske nøyaktig 36 timer etter injisering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for tidlig eggløsning! Eggløsning er 36 t etter du setter den ja :) tvi tvi for denne PP 🤞 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (11 timer siden):

Hurra for tidlig eggløsning! Eggløsning er 36 t etter du setter den ja :) tvi tvi for denne PP 🤞 

🤗 ja! Det er helt merkelig å straks være over i DPO 😳 men deilig slippe den evige ventingen på el 🥚🥚🥚🥚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14

i dag (og i går) har jeg hatt skikkelige el-smerter, så det lover godt! Skjønte at jeg ikke kan teste tidlig som jeg pleier, men når kan man egentlig teste? Gynekologen sa bare «vent en stund» 🙈 

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snurrepurre skrev (22 minutter siden):

CD 14

i dag har jeg skikkelig el-smerter, så det lover godt! Skjønte at jeg ikke kan teste tidlig som jeg pleier, men når kan man egentlig teste? Gynekologen sa bare «vent en stund» 🙈 

Hcg fra ovitrelle skal være ute innen 10 dager fra du satte den, så om du tester om 10 dager og får to strek, da skal du kunne stole på det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester alltid ut ovitrelle slik at jeg vet at den er ute. Da jeg i 2014 ble gravid på en runde med dette var streken svak helt frem til 8 dpo, den dagen ble den blenda. Så da jeg skimtet streken igjen på 9 dpo skjønte jeg at jeg var blitt gravid.
Men testene er litt dårligere nå, for jeg har testet ut ovitrelle to ganger i nyere tid, og testen har blitt blenda på 6/7-dpo.

Sist syklus syns jeg det var utrolig deilig å teste ut ovitrelle, for jeg følte at jeg gjorde noe og fikk dagene til å gå. Testetrangen var ikke LIKE stor når jeg kom til 9 dpo. Ventet faktisk en ekstra dag med å teste da. Mens syklusen før da jeg ikke brukte ovitrelle holdt jeg nesten på å forgå av spenning og dagene sneglet seg avgårde. Sov dårlig og nesten vondt i magen foran 9 dpo for jeg var så spent. Så jeg fortrekker i alle fall å teste ut ovitrelle på grunn av disse årsakene her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Neutral90! Da har jeg litt mer å forholde meg til 🤗 

Supert å høre hvordan du gjør det @Amatariel, jeg er jo testegal så det var et godt tips det med å «teste den ut». Da er man jo litt aktiv, samtidig som man vet helt sikkert når man kan teste og få et reelt svar. 💗 

Da er jeg litt mer klar for denne annerledesrunden 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...