Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Snurrepurre skrev (6 minutter siden):

Må kjøpe en først 😆 får kjøpe en i morgen, og ta på tirsdag 😁 

Oo jeg føler meg naken om jeg ikke har et par stk av alle typer tester liggende hjemme til en hver tid :icon_lol:
Men skjønner at ikke alle er like gærne. Men blir bra når du først får tatt den! I mellomtiden gleder jeg meg til en strimmeltest i morgen. Så gøy å se strek på dem altså 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (5 minutter siden):

Oo jeg føler meg naken om jeg ikke har et par stk av alle typer tester liggende hjemme til en hver tid :icon_lol:
Men skjønner at ikke alle er like gærne. Men blir bra når du først får tatt den! I mellomtiden gleder jeg meg til en strimmeltest i morgen. Så gøy å se strek på dem altså 😊

😂 problemet er at jeg ikke eier impulskontroll. Så de der blir jo fyrt av på 6 dpo om jeg har de liggende 🙄😂 

ja, det er iallfall et godt steg i rett retning.. så må dette bare være et egg som utvikler seg godt, og som blir 🌸 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer så mye ❤️ Det var en fin test, altså. Gleder meg til å se resultatet i morgen med digital 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også som Amatariel måtte sjekke her idag tidlig med en gang jeg sto opp!😅 så er så spent på å se enda sterkere strek idag, jeg elsker å se at strekene blir sterkere, får nesten sommerfugler i magen på andres vegne jeg😅🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå! Så gode dere er ❤️ 

Jeg får plutselig ikke til å sette inn bilder i innlegget her 🙄 men den er sterkere i dag!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11DPO

Nå gikk det! Nederste er nyeste 😁☀️☀️00159E6D-F7ED-44CB-A173-F8FC828426EC.thumb.jpeg.f9508e5164bb8c10971ea876ea19abba.jpeg

Endret av Snurrepurre
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa!! 😁❤️

Da blir det julebaby! Herregud så koselig ❤️ Gratulerer så mye! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk!! Ja, det blir isåfall helt fantastisk! 😭😭 Tør ikke helt se det for meg, men jeg må bare prøve å fokusere på at oddsen bør være høyere for at det går bra, enn ikke 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Endret av Snurrepurre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo ingen tvil 🤩 Det var egentlig ikkeno tvil i går heller, tihi! Gratulerer så masse ❤️ Sender deg masse klemmer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastisk 🤩 virkeliiig ingen tvil nå:nordvesta: å så fin stigning også🤩 sist du ble gravid som endte i SA, så var vel den stigningen mye tregere og svakere som jeg husker! Nåå lover det jo så godt da🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (38 minutter siden):

Så fantastisk 🤩 virkeliiig ingen tvil nå:nordvesta: å så fin stigning også🤩 sist du ble gravid som endte i SA, så var vel den stigningen mye tregere og svakere som jeg husker! Nåå lover det jo så godt da🤩

Det har du rett i!! Så jeg får prøve å tenke at NÅ sitter den 😄 og skulle det gå galt, så får vi ta det når vi kommer dit 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med positiv test🥰 Krysser fingrene for at den lille spiren blir til en liten baby❤️🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snehvit88 skrev (49 minutter siden):

Så koselig med positiv test🥰 Krysser fingrene for at den lille spiren blir til en liten baby❤️🤞

Krysser alt jeg har 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3+6 

Var litt bekymret i går, for streken var ikke blitt noe sterkere (heller svakere).. men i dag glimtet den til med å bli dobbelt så sterk! Det var en god følelse. 
 

Bestilte nettopp time hos gynekologen, og den blir 31.mars. Da er jeg 6+6 etter mine beregninger og det bør være mulig å se et blinkende hjerte om alt har gått bra 💜 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (1 minutt siden):

3+6 

Var litt bekymret i går, for streken var ikke blitt noe sterkere (heller svakere).. men i dag glimtet den til med å bli dobbelt så sterk! Det var en god følelse. 
 

Bestilte nettopp time hos gynekologen, og den blir 31.mars. Da er jeg 6+6 etter mine beregninger og det bør være mulig å se et blinkende hjerte om alt har gått bra 💜 

6+6 er det absolutt mulig å se hjerteslag😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...