Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Love90 skrev (10 timer siden):

Blir spennende fremover her🤞🏻 Håper du nlir gravid denne mnd og at dette gjorde susen 😊🤞🏻

Veldig spent! Nå er jeg vel 4-5 dpo, og venter på at graviditetstesten skal bli helt blank igjen, før den forhåpentligvis stiger 👏🏻😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (10 timer siden):

Spennene å følge med her :)

Jeg satt Ovitrelle på tirsdag så er 4 dpo i morgen (mandag). 

Oii!! Da er vi ganske nært 🤗😁 spennende å følge hverandre 🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (19 minutter siden):

Oii!! Da er vi ganske nært 🤗😁 spennende å følge hverandre 🙌🏻

Tester du ut Ovitrelle? 

Jeg vurderer å teste 7 dpo for å se om Ovitrelle er ute av kroppen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (3 timer siden):

Tester du ut Ovitrelle? 

Jeg vurderer å teste 7 dpo for å se om Ovitrelle er ute av kroppen :)

Jepp! Første syklusen denne runda, men er ganske sikker på at jeg hadde EL dagen etter jeg tok sprøyta (torsdag) ettersom jeg hadde veldig sterke EL-smerter.  Men gynekologen ville jeg skulle ta sprøyta uansett om jeg fikk el av meg selv eller ei, ettersom HCGen er svangerskapsbevarende og jeg sliter med habituell abort/gjentagende SA. 

Testet den i dag, og den er ganske sterk enda, så venter nok til fredag med å teste igjen ☺️ Da er jeg vel ca 7 dpo, så sikkert ikke dumt å vente til da. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (1 time siden):

er ganske sikker på at jeg hadde EL dagen etter jeg tok sprøyta (torsdag) ettersom jeg hadde veldig sterke EL-smerter.  Men gynekologen ville jeg skulle ta sprøyta uansett om jeg fikk el av meg selv eller ei, ettersom HCGen er svangerskapsbevarende og jeg sliter med habituell abort/gjentagende SA. 

Sånn var det for meg også. Jeg hadde et sprekkferdig egg sist syklus på UL og gynekologen mente det nok ville slippe av seg selv, men fikk ovitrelle for sikkerhets skyld og han mente det var andre goder med den også, slik som progesteronboost og støtte for forholdene forøvrig inni der. Jeg kjente også EL ca. et døgn etter jeg satt sprøyta.

Spennende med testing til helga!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 minutt siden):

Sånn var det for meg også. Jeg hadde et sprekkferdig egg sist syklus på UL og gynekologen mente det nok ville slippe av seg selv, men fikk ovitrelle for sikkerhets skyld og han mente det var andre goder med den også, slik som progesteronboost og støtte for forholdene forøvrig inni der. Jeg kjente også EL ca. et døgn etter jeg satt sprøyta.

Spennende med testing til helga!

Åh! Litt betryggende å høre at andre også har fått den av samme grunn 😁 også var det jo greit å ta den i tilfelle rottefelle at egget ikke slapp av seg selv. 
 

er vel 4DPO i dag om egget slapp på torsdag, så det blir noen sykt spennende dager fremover. Har virkelig trua denne gangen, sikkert fordi jeg føler innsatsen har vært godt over snittet 😂 både i sengehalmen og medisinmessig. Metformin, Letrozol OG ovitrelle - nå  jo gullegget komme 😆 

men å bli gravid er jo bare første steget, så er det jo å få den vesle spira til å bli da 🥴 forsetter iallfall på metformin til tross for ev. graviditet, det blir jo nytt for meg 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (2 timer siden):

Jepp! Første syklusen denne runda, men er ganske sikker på at jeg hadde EL dagen etter jeg tok sprøyta (torsdag) ettersom jeg hadde veldig sterke EL-smerter.  Men gynekologen ville jeg skulle ta sprøyta uansett om jeg fikk el av meg selv eller ei, ettersom HCGen er svangerskapsbevarende og jeg sliter med habituell abort/gjentagende SA. 

Testet den i dag, og den er ganske sterk enda, så venter nok til fredag med å teste igjen ☺️ Da er jeg vel ca 7 dpo, så sikkert ikke dumt å vente til da. ☺️

Jeg får også el av meg selv, men får Letrozol, Ovitrelle og Crinone for å øke sjansene. 3 runden med de medisinene nå. 

Blir nok å teste fra 7 dpo, altså torsdag for meg. Sist har de vært ganske negative 7-8 dpo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (27 minutter siden):

Jeg får også el av meg selv, men får Letrozol, Ovitrelle og Crinone for å øke sjansene. 3 runden med de medisinene nå. 

Blir nok å teste fra 7 dpo, altså torsdag for meg. Sist har de vært ganske negative 7-8 dpo. 

Skjønner! Da er det kanskje vanlig å bruke som en ekstra boost? 🤗 

åå, krysser fingrene for oss begge 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (39 minutter siden):

Skjønner! Da er det kanskje vanlig å bruke som en ekstra boost? 🤗 

åå, krysser fingrene for oss begge 👏🏻

Kanskje det :)

Ja vi får krysse fingrene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en god gjeng på medisiner her nå ja :heiajente: Metformin, letrozol og ovitrelle her også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her inne er vel de fleste godt over snittet hva gjelder ekstrainnsats 😁🙌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 DPO 

Testet i dag, og nå er det bare et snev hcg igjen. 

1DPO, 3DPO, 7DPO

1DC4BA33-0750-4032-9D16-A670E9ACBFEC.thumb.jpeg.89e15e268214babd7ebd5e64c61bb163.jpeg

Om jeg tester på søndag så bør det vel gi et riktig resultat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snurrepurre skrev (4 minutter siden):

Om jeg tester på søndag så bør det vel gi et riktig resultat? 

Ja det vil jeg absolutt tro! Men jeg ville testet fremover til du får blenda test, så vet du om det er i morgen eller lørdag liksom.

Men så STERK dine tester er. Når er den første tatt? Så du min test på 1dpo i dag? Ikke i nærheten av denne styrken her. Tar vi opp ovitrellen veldig forskjellig mon tro?

Endret av Amatariel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Ja det vil jeg absolutt tro! Men jeg ville testet fremover til du får blenda test, så vet du om det er i morgen eller lørdag liksom.

Men så STERK dine tester er. Når er den første tatt? Så du min test på 1dpo i dag? Ikke i nærheten av denne styrken her. Tar vi opp ovitrellen veldig forskjellig mon tro?

Den er tatt samtidig som din 😳 1 DPO. Jeg er ikke forundret om det er ulike «batcher» med strips som har ulik sensitivitet - men det kan jo kanskje være ulikt hvordan man tar det opp også ja 🤷🏼‍♀️  Vanskelig å si, men stusset veldig når jeg så hvor ulike stripsene våre var - når det er samme strips, samme medikament og tatt på ca samme tidspunkt. 
 

snåle greier 😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 DPO 

i dag er det bare litt skyggestrek på stripsen, men erfaringsmessig er det på 8DPO jeg har fått sterk skyggestrek når jeg er gravid.. så det er umulig å si om det er av det ene eller det andre. Skal prøve å la være å teste noe mer før på søndag, da er jeg 10 DPO og bør ha litt strek om lille frøet har festa seg 🤗3C201DFC-ECA2-4B61-8CF6-0B1EA5E29123.thumb.jpeg.2c1c4db4a849264f8257e1f229c79305.jpeg

hele testerekka: 

1dpo, 3dpo, 7dpo og 8dpo 

568D69F8-036C-4917-B885-B93991851F3A.thumb.jpeg.c382946c09ddb1632b624607e5bc3116.jpeg

Endret av Snurrepurre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende😃 håper håper for deg🤞🏻 Umulig og si om den svake skygge streken er ør lite hcg av ovitrelle eller noe begynnende graviditet, for kanskje skulle den testen vært helt blank nå av ovitrelle? Hvem vet😃 blir spennende! 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...