Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

snehvit88 skrev (Akkurat nå):

6+6 er det absolutt mulig å se hjerteslag😍

Håper alt går som det skal frem til da 💜 hadde vært en enorm lettelse om dette går veien 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du kan bli litt bekymret av strekene... vil sterkt anbefale å ikke teste mer med dem. Gå over til kun digital om du vil se økning :hug: Kjempefint med TUL-dato! Det blir fint å se frem til. Jeg var en gang på 6+5 og fikk høre hjerteslagene fint ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (22 minutter siden):

Skjønner du kan bli litt bekymret av strekene... vil sterkt anbefale å ikke teste mer med dem. Gå over til kun digital om du vil se økning :hug: Kjempefint med TUL-dato! Det blir fint å se frem til. Jeg var en gang på 6+5 og fikk høre hjerteslagene fint ❤️

Noen ganger trenger man å høre det fra andre 💜 jeg skal legge testene bort, og få kjøpt en dobbel med digitale. Den måler 1-2 2-3 og 3+?  Så intervallet bør vel være minst en uke for å se endring, om jeg forstår det rett 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (14 minutter siden):

Noen ganger trenger man å høre det fra andre 💜 jeg skal legge testene bort, og få kjøpt en dobbel med digitale. Den måler 1-2 2-3 og 3+?  Så intervallet bør vel være minst en uke for å se endring, om jeg forstår det rett 🤔

Ja, alle gangene jeg har tatt en sånn ukestest, så har jeg tatt den med nøyaktig 1 ukes mellomrom, og alltid fått økning da. Så best å holde seg til det. Kan være fristende å ta litt før, for den kan vise økning etter f.eks 5 dager. Men den kan også ikke gjøre det (uten at det er noe galt). Så helt klart best å ta den samme ukedag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for enda mer stigning😎🤩 dette går den rette veien nå🥰 håper du klare å nyte litt at du er gravid igjen, og denne gangen er jo testene helt annerledes enn sist også! Dette skal gå så bra det❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 10.3.2021 den 10.20):

Ja, alle gangene jeg har tatt en sånn ukestest, så har jeg tatt den med nøyaktig 1 ukes mellomrom, og alltid fått økning da. Så best å holde seg til det. Kan være fristende å ta litt før, for den kan vise økning etter f.eks 5 dager. Men den kan også ikke gjøre det (uten at det er noe galt). Så helt klart best å ta den samme ukedag.

Supert! Da prøver jeg på det 🤞🏻 Har iallfall bestilt, og de bør være i postkassa hvert øyeblikk nå!🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love90 skrev (På 10.3.2021 den 19.32):

Hurra for enda mer stigning😎🤩 dette går den rette veien nå🥰 håper du klare å nyte litt at du er gravid igjen, og denne gangen er jo testene helt annerledes enn sist også! Dette skal gå så bra det❤️

Jeg prøver 😬 nervøsiteten kommer og går.. forsøker å bare lukke det litt ute, og ikke tenke på det 😩 må bare komme oss til 31.mars og bankende hjerte, så får jeg litt mer ro 🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4

Kjenner defintivt at kroppen jobber, det er mer trykk i livmor til tider, og litt sånn smått ubehagelig innimellom.

Brystvortene har begynt å bli såre (endelig!), var veldig bekymret for det ettersom de pleier å bli såre ved EL og bare vedvare frem til positiv test de gangene jeg har vært gravid. Dette er første møtet med sårhet denne syklusen 😬

Kvalmen kommer snikende om morgenen og ettermiddagen. Ikke veldig, men kjenner et lett «slør», så tenker at denne forhåpentligvis tar seg opp ila ei uke eller to. 

Kanskje rart å håpe på kvalme, men for meg så er det betryggende. Jeg kastet opp hver dag fra uke 5-6 til uke 11 med jentungen, men har ikke kommet dit i noen av svangerskapene som gikk dårlig. Så det blir en milepæl! 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (3 timer siden):

4+4

Kjenner defintivt at kroppen jobber, det er mer trykk i livmor til tider, og litt sånn smått ubehagelig innimellom.

Brystvortene har begynt å bli såre (endelig!), var veldig bekymret for det ettersom de pleier å bli såre ved EL og bare vedvare frem til positiv test de gangene jeg har vært gravid. Dette er første møtet med sårhet denne syklusen 😬

Kvalmen kommer snikende om morgenen og ettermiddagen. Ikke veldig, men kjenner et lett «slør», så tenker at denne forhåpentligvis tar seg opp ila ei uke eller to. 

Kanskje rart å håpe på kvalme, men for meg så er det betryggende. Jeg kastet opp hver dag fra uke 5-6 til uke 11 med jentungen, men har ikke kommet dit i noen av svangerskapene som gikk dårlig. Så det blir en milepæl! 
 

 

Fælt å si jeg misunner deg symptomer. 😂🙈puppene som ble vanvittig ømme etter ovitrelle er ikke ømme i det hele tatt. Eneste jeg har fått til nå er KVISER og det kunne jeg jammen klart meg uten. Krysser fingrene for deg og at dette går bra!😊🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaa for symptomer :nordvesta:  Hehe! Skjønner veldig godt at du vil ha dem. De er nå betryggende på et vis ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! @SUPERMIRI🥰 Det er så rart med det, men symptomene blir jo en «synlig» bekreftelse på at noe skjer i kroppen. Skjønner frustrasjonen @Melie 😩 jeg skulle gjerne hatt enda tydeligere symptomer, helst i går! 

tok en digital på ettermiddagsurin (de kom akkurat i postkassen 😆), og fikk 2-3 uker. Det passer jo fint med 4+4 🤗. Så håper jeg at den neste mandag viser 3+ 🥰

9E29BC97-AADF-47F4-AF02-4C6E95BA6C51.thumb.jpeg.b58069c9c2b7f8f6f42172ca4490cb1e.jpeg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurrepurre skrev (6 minutter siden):

tok en digital på ettermiddagsurin (de kom akkurat i postkassen 😆), og fikk 2-3 uker. Det passer jo fint med 4+4 🤗. Så håper jeg at den neste mandag viser 3+ 🥰

Dette er perfekt! Nydelig test :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (14 minutter siden):

Dette er perfekt! Nydelig test :nordvesta:

😍 hjelper godt på det mentale å få bekreftet at det går rett vei 🌱🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå spennende tider i vente for deg ❤️ Og gøy med symptomer. Hva slags symptomer hadde du tidlig? Gikk du rundt og fikk mensenmurringer, liksom? SYns det er så interessant hvordan det føles å være gravid helt i starten, altså typ 10 + DPO.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for økning til 2-3🥳🤩 godt for deg å få bekreftelse på at dette går den rette veien❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms.Sommerfugl skrev (15 timer siden):

Såå spennende tider i vente for deg ❤️ Og gøy med symptomer. Hva slags symptomer hadde du tidlig? Gikk du rundt og fikk mensenmurringer, liksom? SYns det er så interessant hvordan det føles å være gravid helt i starten, altså typ 10 + DPO.

Jeg har oftest hatt såre brystvorter eller sånn plutselig og ekstrem trøtthet som symptom før 14DPO. Men denne gangen har det ikke vært noen symptomer..

har aldri hatt mensmurring som tidlig symptom, det har vært ensbetydende med mens eller SA hos meg - men vet mange har dette som tidlig symptom 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5+0

Når jeg våkna i går så var jeg fryktelig kvalm, såpass at jeg tenkte at nå er det bare noen dager igjen før jeg må løpe inn på toalettet om morgenen. Ved leggetid hadde jeg veldig såre bryster når jeg la meg. sovna egentlig på sofaen men når jeg fikk surra meg i halvsøvne til senga, så husker jeg at det var ubehagelig å ta av bh. 

men.. når jeg våknet så var det null sårhet, null kvalme og null press i livmor. 😕 liker det dårlig. Jeg vet symptomer kan komme og gå, men samtidig føles det trygt når man har vedvarende symptomer i disse første ukene.. nå løper jo tankene fort til at jeg må forberede meg på ny SA. 😖 som absolutt ikke er tanker jeg vil ha! 🤬🤬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff nei disse tankene er ikke hyggelige å ha :klem: Selv om man vet at det bare er sånn at symptomer kan komme og gå så er det vanskelig å styre tankene sine. Men håper du finner på noe hyggelig å gjøre i helgen så dagene går raskt, så blir det kanskje en ny digital test på mandag som kan berolige deg litt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Uff nei disse tankene er ikke hyggelige å ha :klem: Selv om man vet at det bare er sånn at symptomer kan komme og gå så er det vanskelig å styre tankene sine. Men håper du finner på noe hyggelig å gjøre i helgen så dagene går raskt, så blir det kanskje en ny digital test på mandag som kan berolige deg litt?

Det er så kjipt! Blir skikkelig deppa av det 😖 går rett i forsvar og sånn «ja, dette er du jo vant med - hvorfor trodde du det ble annerledes denne gangen»-tanker. Som jo er helt dust. Den indre jækelen som kommer frem når man blir redd for et nytt nederlag 🥺 sant som du sier, får prøve å tenke på andre ting. Forhåpentligvis så kommer symptomene tilbake ila helgen, og ny digital på mandag ja 💜 håper den gir en pen og fin 3+! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen så godt fra sist jeg gikk gravid. Husker jeg fikk kvalmen ganske fort, var så vidt at jeg kastet opp hver morgen fra uke 5 tror jeg det var. Plutselig etter 1 eller 2 uker kjente jeg ingenting. Mener å huske at puppene plutselig ikke var ømme mer også😅 googlet og googlet og var så bekymret! Men husker jeg leste meg opp til at i starten så kan symptomene komme og gå veldig! Ble litt roligere av det og prøvde å tenke at det var akkurat det og ikke noe annet.

Jeg tenker nå at hvis du allerede har kjent på kvalmen så er jo det veldig positivt😃 dette skal gå bra denne gangen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...