Gå til innhold

Snurrepurres forsøk på andremann 👨‍👩‍👧‍👧


Snurrepurre

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp gode nyheter på TUL. Og jeg gikk uten symptomer fra 4+6 til 5+3! Så kom det nye symptomer jeg ikke hadde hatt før. 
Alt er normalt og alt kan være unormalt. Den ventingen er grusom. Hold ut kjære😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det @Love90 kvalmen kom veldig tidlig og forsvant så brått 🤷🏼‍♀️. Eneste positive er at jeg ikke har vondt eller blør så det er jo en mulighet for at alt går som det skal.

trøster meg med din opplevelse @snehvit88, og håper håper håper at jeg er like heldig. 
 

nå er det 12 dager igjen til TUL 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 

Jeg kjenner lite til graviditeten, og det frustrerer vettet av meg! Har kjøpt 4 digitale (just in case 😆), så nummer to ble fyrt av i ettermiddag. Heldigvis kom denne opp: C35A6D0C-DDCA-423F-B651-3143016EA2A0.thumb.jpeg.d384afcf8e6ec15e617c2da04a33c8f0.jpeg

Det gjør meg litt lettere! Da er iallfall hcg relativt høyt? Håper jeg. Og noe har skjedd siden mandag iallfall 💜
 

Datteren vår på 3-4 er helt vill etter å få en baby.. (vi kommer ikke til å dele det med henne før vi er godt over 12 uker, helst ikke før etter 15-16). Når vi satt og hadde fredagstacoen så sier hun plutselig: nå må dere ta din tiss mamma og din tiss pappa, sammen. Sånn at vi kan få en baby. 🙈 angrer litt på praten om blomsten og bien her forleden 😂
 

forsøkte å avlede litt med at vi kanskje tenker å kjøpe en hund etterhvert, og om hun gleder seg til det? Da fikk jeg kontant (med verdens mest oppgitte uttrykk), at hun ønska seg en BABY ikke en hund. 🤷🏼‍♀️😂 

Så nå håper jeg vi lykkes med denne spira, så får vi fred i heimen om all babymasinga også 🙈

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 3+ på digital 😍

Så søt jente du har! Håper at dette blir det etterlengtede småsøskenet ❤️ Det fortjener dere! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for flott økning på testen! 🤗

Jeg husker godt hvordan det var å ha ei jente som maste og maste om et søsken ja! Blir stas den dagen dere kan fortelle henne dette 💕 og ikke minst når den lille kommer. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SUPERMIRI 🙏🏻 Måtte det sitte denne gangen 😬 

@Amatariel det er jo både kjempeherlig og litt sårt på samme tid ☺️ Er jo veldig godt å vite at hun er SÅ klar, men litt av en nedtur om det ikke går 😅💜 nå får vi bare krysse fingrene 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

89jenta skrev (1 minutt siden):

gratulerer med gravitiditeten 💚 

💜 takk! Nå håper vi bare at frøet vokser seg stort og sterkt inni der. 😬

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1  

so far, so good. 
kvalmen kommer og går, samme gjør hodepine, trøtthet og sårhet i brystene. 💜 venter enda på at oppkasten skal komme - men kanskje den ikke kommer denne gangen? Brakk meg så vidt når ovnen brant seg, for den lukta var helt grusom. men aner ikke om det kommer til å øke i omfang eller om det bare blir en lett kvalme fremover 🤷🏼‍♀️
 

klarer fremdeles ikke senke skuldrene litt mer før ultralyd på onsdag.. føles så uvirkelig at det er et lite liv inni der 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på onsdag! :hug: Blir bra å få tatt en titt, og forhåpentligvis få senket skuldrene betraktelig før du går inn i påskedagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på ultralyd 😃 blir godt å få bekreftet med å få se nå og senke skuldrene litt❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her fant jeg enda en spennende dagbok. Gratulerer med graviditeten og lykke til idag 😊😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen tusen takk! For noen gode folk det er her inne 💜

Jeg fikk se et lite blinkende hjerte, og knøttet ble målt til 6mm - som stemte godt med at jeg straks er 7 uker. Ny ultralyd 14april, også setter vi opp en ny to uker etter der igjen! 

OUL dato har jeg også fått 😅 det ble sendt henvisning mens jeg var der, og den ble tydeligvis behandlet i samme øyeblikk.. For det lå innkalling fra sykehuset på helsenorge når jeg kom hjem ✌🏻 datoen er iallfall 25.06 😆 føltes plutselig veldig nært at vi snart er over i en «trygg» fase. 💜 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå fine hjertet ❤️ Gratulerer med vellykket UL :hug: Nå er det bare å nyte påskedagene med din lille magehemmelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurra for vellykket ultralyd ❤️ En herlig start på svangerskapet 🥰 Nyt påsken 🐣💕

Endret av SUPERMIRI
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...