Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Wit skrev (1 time siden):

Dette blir kjempebra 👏👏

Ser for meg det toalettbesøket 😂😂 Bra du har en mann som hjelper deg.

Kjenner godt til dette med å selv se vektnedgang og endring i speilet. Det er veldig vanskelig å se endring hos seg selv, i hvertfall syns jeg det. Ser fortsatt det "gamle" speilbildet selv om jeg ser forskjell når jeg sammenligner bilder. Det å faktisk få hodet til å skjønne at kroppen nå er bra nok skjønner jeg kan være en vanskelig prosess.

Uansett, du ser smashing ut 😘

Tusen takk 🥰

 

Ja jeg ser fortsatt overvekt i speilet 70% av tiden 🤯 Det er helt tullete, vi er jo helt rå...! Sånn egentlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Albbas
1 hour ago, addict said:

Hahaha gikk tilbake i loggen min for å lese litt hva jeg har skrevet tidligere. 

 

Vi endte opp med å trekke søknadene til kommunen, betale ut arkitekten og selge tomta 😅 Vi kjente bare at vi ikke orket mer av prosessen, syntes det var dyrere enn hva vi fikk utav det og nå selger vi eneboligen vi bor i og har kjøpt oss leilighet i stedet 😄 Har kjøpt prosjektert rekkehus som vi flytter videre til i 2023. Aldri mer enebolig 😅

 

Og TAKK GUD for at vi trakk oss i tide, nå gikk jo prisen på trelast opp 40%...! Tror nesten ikke vi hadde fått råd til å gjennomføre med så mye høyere priser 🤯 Tjente penger på tomta gjorde vi også. Herregud så glad jeg er for at vi droppet det 🙈

Wow, for en helomvending 😅 salg av eiendom, kjøp av leilighet og kjøp av rekkehus på kort tid. Fint at dere rakk å snu i tide! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (4 minutter siden):

Wow, for en helomvending 😅 salg av eiendom, kjøp av leilighet og kjøp av rekkehus på kort tid. Fint at dere rakk å snu i tide! 

 

Haha ja det var virkelig helt sprøtt. Er veldig glad for at vi klarte å være så ærlige med oss selv og ikke bare fullførte for å gjøre det. Tror vi har tatt noen veldig gode økonomiske valg, tjener en del på kjøp og salg.

 

Også kjøpte vi oss hytteleilighet også da. Glemte jo å si det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er ferdig med operasjon! Smertestillende er veldig lurt å ta jevnlig, hvis du venter til du får smerter er det nesten for sent, så bra at du stiller klokka heller nå de første dagene :)

Flaks med salg av tomt da! Spennende å flytte, vi flytta TIL enebolig nylig og er superfornøyde, men forstår godt at leilighet også frister altså :) Vi var bare lei folk overalt og ville ha noe litt unna allfarvei, haha.

Er helt enig i at man ser hvordan ektefellen er når de må ta vare på en. Jeg er jo syk, og mannen må tidvis passe ekstra på meg, og det har han også gjort etter operasjoner. Hadde jeg bedt han bære meg på toalettet hadde han gjort det :P Godt vi har funnet oss noen omsorgsfulle snille menn ❤️ 

Lykke til med rekonvalensen, håper det går kjapt og ukomplisert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest igjennom hele tråden din nå, og må si jeg er mektig imponert! 
Du er en inspirasjonskilde som viser at det går, bare man tar tiden til hjelp - samtidig som jeg syns det har gått veldig raskt til deg da. 
Håper jeg er kommet like langt om 2 år 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (4 timer siden):

Hahaha gikk tilbake i loggen min for å lese litt hva jeg har skrevet tidligere. 

 

Vi endte opp med å trekke søknadene til kommunen, betale ut arkitekten og selge tomta 😅 Vi kjente bare at vi ikke orket mer av prosessen, syntes det var dyrere enn hva vi fikk utav det og nå selger vi eneboligen vi bor i og har kjøpt oss leilighet i stedet 😄 Har kjøpt prosjektert rekkehus som vi flytter videre til i 2023. Aldri mer enebolig 😅

 

Og TAKK GUD for at vi trakk oss i tide, nå gikk jo prisen på trelast opp 40%...! Tror nesten ikke vi hadde fått råd til å gjennomføre med så mye høyere priser 🤯 Tjente penger på tomta gjorde vi også. Herregud så glad jeg er for at vi droppet det 🙈

Åååneeeiii! Du må ikke si sånn!! Vi har nettopp bestemt oss for å sette drømmen ut i virkelighet og starte byggingen.. 🥴🥴😅

 

Tomta går heldigvis på arva. Men trelastprisen for f@#$, det har jeg ikke fått med meg en gang 😳🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navani skrev (4 timer siden):

Så bra at du er ferdig med operasjon! Smertestillende er veldig lurt å ta jevnlig, hvis du venter til du får smerter er det nesten for sent, så bra at du stiller klokka heller nå de første dagene :)

Flaks med salg av tomt da! Spennende å flytte, vi flytta TIL enebolig nylig og er superfornøyde, men forstår godt at leilighet også frister altså :) Vi var bare lei folk overalt og ville ha noe litt unna allfarvei, haha.

Er helt enig i at man ser hvordan ektefellen er når de må ta vare på en. Jeg er jo syk, og mannen må tidvis passe ekstra på meg, og det har han også gjort etter operasjoner. Hadde jeg bedt han bære meg på toalettet hadde han gjort det :P Godt vi har funnet oss noen omsorgsfulle snille menn ❤️ 

Lykke til med rekonvalensen, håper det går kjapt og ukomplisert!

Gratulerer med hus! 🥰 Kan godt hende eneboligdrømmen hadde vært noe annet for oss hvis jeg ikke hadde hatt mann i forsvaret som er myyyye borte. Vi kjenner veldig på at vi savner å ha mer tid sammen når han er hjemme, uten at vi må gjøre gjøre gjøre hele tiden. Han er borte 25-50% av tiden hver måned, en sjelden gang rnda mer, så det er godt å bare kunne eksistere når han kommer hjem. Det hjelper leilighet og rekkehus i borettslag oss med, og da spesielt nybygg ❤️

 

Så heldige vi er med så bra mannfolk, unner deg det! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dundre skrev (4 timer siden):

Har lest igjennom hele tråden din nå, og må si jeg er mektig imponert! 
Du er en inspirasjonskilde som viser at det går, bare man tar tiden til hjelp - samtidig som jeg syns det har gått veldig raskt til deg da. 
Håper jeg er kommet like langt om 2 år 🤞🏼

Tusen takk for hyggelig melding! Tror tid er et nøkkelord, men ja, reisen min var relativt rask. Jeg kom inn i en ekstremt god flyt med rask framgang, og da var det ganske greit å holde driven 😊

 

Har 100% tro på at du klarer det. Noe av det viktigste jeg tok med meg var "trust the process". Hvis jeg visste med meg selv at jeg gjorde det riktig så spilte det ingen rolle hva vekta sa. Den kom til å løsne med renter til slutt uansett, så det var viktig å huske på for å ikke miste motet. Ikke la vekta styre deg! Og husk også at 100g nedgang i uka er besten 6 kg i året. Det er 5 kilo du ikke har gått opp også, og det skal man ihvertfall ikke kimse av 😊 alle monner drar! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinsiew skrev (4 timer siden):

Åååneeeiii! Du må ikke si sånn!! Vi har nettopp bestemt oss for å sette drømmen ut i virkelighet og starte byggingen.. 🥴🥴😅

 

Tomta går heldigvis på arva. Men trelastprisen for f@#$, det har jeg ikke fått med meg en gang 😳🙃

Haha ååååå nei det visste jeg ikke 🙈 Bare vær veldig nøye på å få inn detaljerte og gode tilbud fra entreprenører med gode regnskapstall og lang fartstid og pass på så det ikke kan komme inn store overraskelser utover budsjettet. Send gjerne en pm hvis du lurer på noe, vi har vært igjennom hele røkla.

 

Ja trelast gikk opp ca 18% nå 1 april og 20 % nå 1. juni mener jeg. Det kommer en del artikler på det om du googler det. For oss hadde det vært kroken på døra, vi trodde vi hadde et veldig romslig byggebudsjett men det så vi fort at vi ikke hadde. Og ihvertfall ikke med de nye prisene... 

 

Jeg håper uansett at alt går i orden for dere og at dere får realisert DERES husdrøm 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20210501_101557.thumb.jpg.9811cf6548116f12e2b63467d5a30784.jpg

PSX_20210430_173026.thumb.jpg.b132657dc3b332325483206f95ace180.jpg

Liten oppdatering herifra. Lengter enormt etter en dusj nå, må vente 5 dager så i morgen kan jeg endelig fjerne bandasjene og dusje!

 

Så lenge jeg ligger helt i ro så har jeg ikke mye smerter, men det kjennes godt de gangene jeg skal opp og bevege på meg eller gå på do. Jeg er veldig hoven og lårene er veldig harde på innsiden, innimellom så svir det ganske mye, så er obs på å hele tiden sjekke for rødhet og varme.

 

Selv om jeg er hoven så ser jeg allerede stor forskjell, så det blir enormt spennende å se når hevelsene roer seg 🥰

 

Er generelt sett ganske dopa igjennom dagen, tar oxynorm for å ta unna smertetoppene. Det kjennes godt for å si det sånn. Har shoppet alt for mye på Tise i morfinrus 😂💸

Endret av addict
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20210504_121206.thumb.jpg.67d71823a7ad389ea9aa340b60bb6fe1.jpg

Ah shit. Lenge siden jeg har sett på gamle bilder nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

addict skrev (33 minutter siden):

IMG_20210504_121206.thumb.jpg.67d71823a7ad389ea9aa340b60bb6fe1.jpg

Ah shit. Lenge siden jeg har sett på gamle bilder nå. 

Damn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

temolitus skrev (På 4.5.2021 den 13.50):

Damn!

❤️

 

mummimamman skrev (På 4.5.2021 den 15.56):

Wow, for en jobb du har gjort 👏 Du ser fantastisk ut 🤩

Tusen hjertelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før og sier det igjen: fy søren for en inspirasjon du er! Wow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jabbadabbaduu skrev (12 timer siden):

Har sagt det før og sier det igjen: fy søren for en inspirasjon du er! Wow!

Veldig hyggelig av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow for en forskjell! Og det beste er jo at det er du som har gjort den viktigste og største jobben, kirurgien har jo bare fikset opp løshud og lignende. Du er rå!

Må føles godt å få vekk overflødig og plagsom hud, selv om det er kjedelig å la arr gro osv. Hvordan er dette med lårene i forhold til bukplastikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navani skrev (11 timer siden):

Wow for en forskjell! Og det beste er jo at det er du som har gjort den viktigste og største jobben, kirurgien har jo bare fikset opp løshud og lignende. Du er rå!

Må føles godt å få vekk overflødig og plagsom hud, selv om det er kjedelig å la arr gro osv. Hvordan er dette med lårene i forhold til bukplastikken?

Ja jeg klarer liksom ikke å skjønne at jeg har vært så stor eller hatt så stort heng. Det virker så fjernt.

 

Jeg skal si at jeg absolutt synes at kirurgen skal ha en del ære for resultatet også altså, selv om jeg gikk ned kiloene selv. Jeg tenker litt på det av og til at å dele denne reisen kanskje har negativ påvirkning på noen. At man liksom må gå så langt for å bli bra nok til tross for vekttapsjobben. Vil derfor bare understreke igjen at det ble gjort pga fysiske plager og på medisinsk grunnlag 😊

 

Lår er definitivt ganske heftig 😅 Skulle akkurat inn og skrive litt nå, for jeg var på klinikken i dag for at kirurgen skulle se på sårene. I går kveld begynte tapen å bli ganske våt øverst i lysken, og i løpet av natta våknet jeg av smerter og var veldig våt i snittene. Var veldig redd for infeksjon, men det hadde jeg heldigvis ikke. Crp var fin og det så ikke ut som betennelse sa hun, men jeg fikk beskjed om å holde meg helt i ro. Har vært litt oppe og gått de siste dagene fordi vi hadde visning på huset i dag, men det var ikke så veldig lurt. 

 

Lår er nok absolutt værre enn buk og det er nok en god grunn til at de helst anbefaler å ta et og et lår.. Det er mye mer bevegelse i lårene og snittene påvirkes av absolutt alle bevegelser uansett hva man gjør så og si. Da jeg tok magen var det liksom bare å gå litt krokbøyd også var det greit. Nå er det ikke like lett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...