addict Skrevet 2. juli 2020 Forfatter #261 Del Skrevet 2. juli 2020 11 minutter siden, miss summers skrev: Når man er hoven så kan undertøy etterlate søkk i huden, så for å unngå at det skulle forbli slik. Liposculpture er forming mens man fjerner fett, mulig derfor. Var i grunn godt å gå uten, var nok med bodyen. Aah skjønner. Er et stort hull i skrittet her så er glad jeg kan ha på truse 😊 Bruker forøvrig de utvaska trusene jeg brukte da jeg veide 100 kilo, så man kan jo trygt si at de ikke strammer haha 😄 Må lese mer om den behandlingen, har ikke hørt om det før tror jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 3. juli 2020 #262 Del Skrevet 3. juli 2020 Ligger her i natten og har nettopp lest gjennom hele tråden din. For en reise, og så utrolig motiverende! Det er nesten litt skremmende hvor likt det du skriver er til mitt eget liv. Ikke bare høyde, vekt og livssituasjon, men også det psykiske. Hvordan overvekten og overspisingen har vært der hele tiden. Jeg forsyner meg alltid mye mer enn jeg trenger. Jeg spiser alltid mange kakestykker, begrenser meg aldri til det ene. Jeg tar alltid litt mer, "fordi det er jo så godt, og det var mer igjen"... Kjente jeg nærmest fikk en åpenbaring av å lese det du og de andre kloke hodene skriver i tråden her. Du har gjort en ufattelig god jobb. Og det skal jeg klare også. Tusen takk for en utrolig fin og inspirerende dagbok ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #263 Del Skrevet 3. juli 2020 7 timer siden, calium skrev: Ligger her i natten og har nettopp lest gjennom hele tråden din. For en reise, og så utrolig motiverende! Det er nesten litt skremmende hvor likt det du skriver er til mitt eget liv. Ikke bare høyde, vekt og livssituasjon, men også det psykiske. Hvordan overvekten og overspisingen har vært der hele tiden. Jeg forsyner meg alltid mye mer enn jeg trenger. Jeg spiser alltid mange kakestykker, begrenser meg aldri til det ene. Jeg tar alltid litt mer, "fordi det er jo så godt, og det var mer igjen"... Kjente jeg nærmest fikk en åpenbaring av å lese det du og de andre kloke hodene skriver i tråden her. Du har gjort en ufattelig god jobb. Og det skal jeg klare også. Tusen takk for en utrolig fin og inspirerende dagbok ❤️ Det var utrolig fint å høre ❤️ Jeg håper du når alle målene du setter deg. Og det viktigste: du kommer til å "skli ut", men det betyr ikke at du har feilet. Bare fortsett, og vær snill mot deg selv! Ingen kan endre måten de lever på over natta, og ingen resultater kommer over natta. Men stopper du, så kommer de ihvertfall ikke 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #264 Del Skrevet 3. juli 2020 (endret) 4 dokumentarer du skal se hvis du vil jobbe med en dypere forståelse for overvekt og helse (du finner alle gratis på NRK nett-tv): Framtidens diett? Tar for seg shake-dietter vs helseutfordringer og overvekt (ha i bakhodet at alt ikke er for alle, det krever åpenbart en ekstrem motivasjon og jeg er fortsatt 100% for å finne årsaken til overvekten i utgangspunktet. MEN den er interessant.) Kropp er topp Handler om skjønnhetspress og et oppgjør med moteindustrien. Gråt meg igjennom halvparten av dette, den var veldig close to home for meg. Hvorfor blir jeg tjukk? Tar for seg årsaken til overvekten og hvordan man kan ta tak i det til tross for utfordringer og genetikk. Gull i tarmen Denne går på helse og forskning rundt livsstilssykdommer og overvekt. Gav meg en virkelig stor aha-opplevelse. 5 om dagen og grønnsaker er definitivt noe jeg skal bli MYE flinkere til.. Spesielt for barna mine. Håper dere finner disse like interessante som jeg gjør, og gi meg gjerne en tilbakemelding etter å ha sett dem! 😊 Edit: legger med Frisk uten medisin? . Det er virkelig helt utrolig hva man kan få til med aktivitet og egen drivkraft, den gav meg en tankevekker mtp fysisk aktivitet for helsa sin del i det lange løp. Fikk lyst til å gå en tur eller bade i iskaldt vann 😂 Endret 3. juli 2020 av addict 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #265 Del Skrevet 3. juli 2020 I'm obsessed 😍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. juli 2020 #266 Del Skrevet 3. juli 2020 Det har du ALL grunn til å være @addict😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #267 Del Skrevet 3. juli 2020 30 minutter siden, Jolene skrev: Det har du ALL grunn til å være @addict😍 🥰🥰🥰 Kan faktisk ikke vente til jeg slipper å gå med bodyen lengre 😍 og til jeg får se navlen for den er jeg litt stresset over 🙈 og uten hevelse og alt.. Kan liksom ikke tro at det bare kan bli bedre enn dette 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 3. juli 2020 #268 Del Skrevet 3. juli 2020 Utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 3. juli 2020 #269 Del Skrevet 3. juli 2020 Steike flott er du!! 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #270 Del Skrevet 3. juli 2020 45 minutter siden, Albbas skrev: Utrolig flott! 33 minutter siden, Fallabella skrev: Steike flott er du!! 🥰🥰 Takk for all kjærligheten! Heldig jeg er som har alle dere som løfter andre jenter opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. juli 2020 #271 Del Skrevet 3. juli 2020 1 time siden, addict skrev: 🥰🥰🥰 Kan faktisk ikke vente til jeg slipper å gå med bodyen lengre 😍 og til jeg får se navlen for den er jeg litt stresset over 🙈 og uten hevelse og alt.. Kan liksom ikke tro at det bare kan bli bedre enn dette 😍 Skjønner deg veldig godt, men da har du jo noe å glede deg til! Tenk det, være spent over en navle, haha! Skjønner godt at det skal bli deilig å slippe bodyen, kjenne frisk luft på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #272 Del Skrevet 3. juli 2020 Akkurat nå, Jolene skrev: Skjønner deg veldig godt, men da har du jo noe å glede deg til! Tenk det, være spent over en navle, haha! Skjønner godt at det skal bli deilig å slippe bodyen, kjenne frisk luft på kroppen Hahhah det var liksom ikke noe jeg trodde jeg skulle si noen gang 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. juli 2020 #273 Del Skrevet 3. juli 2020 1 minutt siden, addict skrev: Hahhah det var liksom ikke noe jeg trodde jeg skulle si noen gang 😂 Haha, den skjønner jeg veldig godt! Derimot er all glede, god glede😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 3. juli 2020 Forfatter #274 Del Skrevet 3. juli 2020 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 3. juli 2020 #275 Del Skrevet 3. juli 2020 Du ser helt smashing ut! 🤩 Det må være så utrolig digg 🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #276 Del Skrevet 4. juli 2020 I går så jeg et snev av magemusklene mine for første gang i hele mitt liv ❤️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gakk Skrevet 4. juli 2020 #277 Del Skrevet 4. juli 2020 Wow! Ser fantastisk ut. Blir så misunnelig her! Jeg er litt overvektig, har giga pupper, naturlig eple fasong og alt henger mens armer og ben er er slanke. Magen min har alltid sett ut som før bildet ditt i varierende grad. Og siden jeg 'er sånn'- rett og slett veldig løs i fisken, tror jeg ikke at jeg bare kan operere ditt og datt for alt vil nok bare sige nedover igjen likevel. Får vel bare leve med fantasien! Men noen ganger lurer jeg litt likevel for det er så ukomfortabelt med hengemage og pupper, rødt og sårt over alt. Jeg regner med at du har trent mye styrke også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #278 Del Skrevet 4. juli 2020 21 minutter siden, gakk skrev: Wow! Ser fantastisk ut. Blir så misunnelig her! Jeg er litt overvektig, har giga pupper, naturlig eple fasong og alt henger mens armer og ben er er slanke. Magen min har alltid sett ut som før bildet ditt i varierende grad. Og siden jeg 'er sånn'- rett og slett veldig løs i fisken, tror jeg ikke at jeg bare kan operere ditt og datt for alt vil nok bare sige nedover igjen likevel. Får vel bare leve med fantasien! Men noen ganger lurer jeg litt likevel for det er så ukomfortabelt med hengemage og pupper, rødt og sårt over alt. Jeg regner med at du har trent mye styrke også? Tusen takk ❤️ Nei jeg har ikke trent styrke overhodet de siste 3 årene 🙈 Så jeg er ekstremt overrasket over at jeg kan skimte magemuskler 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #279 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Vekten viser at jeg er normalvektig for første gang i mitt liv, bmi på 24,8❤️ Målet er å gå ned til 65 kilo innen jeg kan begynne å trene så smått, som nok er i løpet av oktober 😊 Endret 4. juli 2020 av addict 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Note Skrevet 5. juli 2020 #280 Del Skrevet 5. juli 2020 Gratulerer 😀 Så deilig å endelig være over den grensen. Du har vært skikkelig flink. Hvilken app bruker du for å tracke vekten? Hvorfor tenker du å vente helt til 65kg med å trene og hva legger du i trening? Jeg har trent det siste året, og jeg merker godt forskjellen på kroppen. Kondisjonsbiten har jeg tatt i et rolig tempo, men kan se fremgang fra trening til trening. Det er skikkelig motiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå