Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Wow. Så spennende at du er så nært 60 tallet. Siden du har gått over til lavkarbo kan det godt hende du får et kraftig vektfall raskt (mest vann) og det er gøy. Du ser i allefall flott ut.

@Fallabella, kanskje du kunne skrive på diskusjonstråden om hva du gjorde for å stramme opp huden. Trenger det jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, neon_sun skrev:

Du ser helt smashing ut! Du er så inspirende, og takket være deg og alle andre tøffe slankere her inne har jeg klart å legge vekk tanken på å håpe jeg kommer meg til 80 kg. Jeg skal ned til 74 og normalvekt, Minst! Lykke til videre med helinga! Gleder meg til å høre om cavi lipo behandlingen. 

Takk for fin melding! Helt sikker på at du klarer det 😍 skal oppdatere, jeg har veldig trua etter noen mnd med research. Hvis jeg kan stramme opp huden og bli kvitt de evige fettansamlingene på innside lår OG under haka så skal jeg lovprise behandlingen 😂 i værste fall blir jeg litt fattigere 🙃

 

16 minutter siden, Fallabella skrev:

Straks ser du 60 tallet! Det er et fantastisk flott tall 😁😁 Her sto det 64.1 kg i dag, så ja det både nytter og går ann. 
Ang hud så har jeg god erfaring med at den strammer seg opp gang på gang. Jeg har jo vært både gravid og ganske overvektig noen ganger, men med litt innsats så har alt på magisk vis blitt stramt.

Nå er ikke alderen på min side men muskler er jo det beste vi har! 😁 Kan du fortelle litt mer om den behandlingen? Er det i salong eller hjemme? 
Å ja, som de andre sier, du er veldig veldig fin 🥰🥰🥰😊 Og bittelitt sta, vil jeg tro 😊😊😅🥰

De fettansamlingene på innside lår har jeg hatt hele livet, og på konsultasjon hos kirurgen så mente hun at toget hadde gått. Kanskje fordi jeg har en uproposjonal fettansamling der i forhold til resten av kroppen. Du vet de damene som får ridebukselår som ikke går bort? De har jeg på innsiden av låret 😂 men ja, har 100% tro på styrketreningen også. Volum vil absolutt hjelpe på. Håper jeg bare kan bli kvitt litt av svingradiusen på de låra først 🙃

Cavi-lipo skjer på klinkk med et apparat som utfører lymfedrenasje og ultralyd. Enkelt forklart så skaper den vibrasjoner som går på fettcellene og ødelegger de på lik linje med fettsuging. Behandlingen skal være permanent. De apparatene de har nå er nytt i 2020 og skal visstnok være bedre enn tidligere, så jeg er veldig spent.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RoNo skrev:

Wow. Så spennende at du er så nært 60 tallet. Siden du har gått over til lavkarbo kan det godt hende du får et kraftig vektfall raskt (mest vann) og det er gøy. Du ser i allefall flott ut.

@Fallabella, kanskje du kunne skrive på diskusjonstråden om hva du gjorde for å stramme opp huden. Trenger det jeg også...

Jeg vet ikke hvor lenge jeg orker å gå på det, for helt ærlig så er jeg ikke glad i å gå på et kosthold med begrensninger på den måten. Når det er sagt så har det vært et par fantastiske dager med bacon 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
10 minutter siden, addict skrev:

Takk for fin melding! Helt sikker på at du klarer det 😍 skal oppdatere, jeg har veldig trua etter noen mnd med research. Hvis jeg kan stramme opp huden og bli kvitt de evige fettansamlingene på innside lår OG under haka så skal jeg lovprise behandlingen 😂 i værste fall blir jeg litt fattigere 🙃

 

De fettansamlingene på innside lår har jeg hatt hele livet, og på konsultasjon hos kirurgen så mente hun at toget hadde gått. Kanskje fordi jeg har en uproposjonal fettansamling der i forhold til resten av kroppen. Du vet de damene som får ridebukselår som ikke går bort? De har jeg på innsiden av låret 😂 men ja, har 100% tro på styrketreningen også. Volum vil absolutt hjelpe på. Håper jeg bare kan bli kvitt litt av svingradiusen på de låra først 🙃

Cavi-lipo skjer på klinkk med et apparat som utfører lymfedrenasje og ultralyd. Enkelt forklart så skaper den vibrasjoner som går på fettcellene og ødelegger de på lik linje med fettsuging. Behandlingen skal være permanent. De apparatene de har nå er nytt i 2020 og skal visstnok være bedre enn tidligere, så jeg er veldig spent.

 

 

Å ja sånn ja. Dette har nok jeg fått under haka.. hurra!!! 😂😂 
Er superspent på hvordan behandlingen din går! Å på en måte, ok, det har blitt sagt at fettet ikke kan bli borte, men leser du om effekten skikkelig tung styrke har på denne prosessen så står det jo at det da settes igang hormoner som knuser fett. Jeg velger å tro det 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fallabella skrev:

Å ja sånn ja. Dette har nok jeg fått under haka.. hurra!!! 😂😂 
Er superspent på hvordan behandlingen din går! Å på en måte, ok, det har blitt sagt at fettet ikke kan bli borte, men leser du om effekten skikkelig tung styrke har på denne prosessen så står det jo at det da settes igang hormoner som knuser fett. Jeg velger å tro det 😁 

Fettet kan nok bli borte, men jeg må ned i så lav fettprosent på resten av kroppen at det ikke blir bra fordi det er løs hud med fett under 😊 proposisjonene stemmer ikke helt overens 😬 Gleder meg helt sinnsykt til å bygge muskler i tillegg da 🥰🥰

 

Skal ha behandling under haka også. Har en piiiitteliten turkey neck der 🙄

 

Og dere, hvor kjipt er ikke dette her!!!!!! 😂😂 Ååååh så nære.... 

Screenshot_20200713_104427_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.60bc34008db78cbe3a359047dab0b96f.jpg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, addict skrev:

Fettet kan nok bli borte, men jeg må ned i så lav fettprosent på resten av kroppen at det ikke blir bra fordi det er løs hud med fett under 😊 proposisjonene stemmer ikke helt overens 😬 Gleder meg helt sinnsykt til å bygge muskler i tillegg da 🥰🥰

 

Skal ha behandling under haka også. Har en piiiitteliten turkey neck der 🙄

 

Og dere, hvor kjipt er ikke dette her!!!!!! 😂😂 Ååååh så nære.... 

Screenshot_20200713_104427_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.60bc34008db78cbe3a359047dab0b96f.jpg

 

Lykke til i morgen. Sa de noe om hvor lang tid det skulle ta før du fikk resultater? Og hva som er forventet vektnedgang? Jeg kunne gjerne tenkt å gjøre noe med bilringen (men den er blitt mye mindre da), men er livredd fettsuging. Har hørt (og sett) at folk forandrer kroppsfasong dramatisk om de legger på seg i ettertid. Ei ble blandet annet dobbelt så bred men beholdt den flate magen. Tenkte at kanskje dette var en mer skånsom prosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, RoNo skrev:

Lykke til i morgen. Sa de noe om hvor lang tid det skulle ta før du fikk resultater? Og hva som er forventet vektnedgang? Jeg kunne gjerne tenkt å gjøre noe med bilringen (men den er blitt mye mindre da), men er livredd fettsuging. Har hørt (og sett) at folk forandrer kroppsfasong dramatisk om de legger på seg i ettertid. Ei ble blandet annet dobbelt så bred men beholdt den flate magen. Tenkte at kanskje dette var en mer skånsom prosess.

Takk ❤️❤️

Jeg har null intensjoner om å legge på meg igjen 😅 har jobbet for hardt haha.. Har allerede fettsugd mage og flanker. Ser jo ikke resultatet 100% end pga hevelser, spesielt på ryggen. Beste jeg har gjort sammen med bukplastikken, og håper jeg får ihvertfall noe resultater med Cavi-lipo også.

 

Se #cavilipo på Instagram. Mange har resultat etter 1 time. Andre 6. Umulig å si. Jeg starter med 5 😊 

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
8 timer siden, addict skrev:

Fettet kan nok bli borte, men jeg må ned i så lav fettprosent på resten av kroppen at det ikke blir bra fordi det er løs hud med fett under 😊 proposisjonene stemmer ikke helt overens 😬 Gleder meg helt sinnsykt til å bygge muskler i tillegg da 🥰🥰

 

Skal ha behandling under haka også. Har en piiiitteliten turkey neck der 🙄

 

Og dere, hvor kjipt er ikke dette her!!!!!! 😂😂 Ååååh så nære.... 

Screenshot_20200713_104427_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.60bc34008db78cbe3a359047dab0b96f.jpg

 

Blir reine spenningsserien å følge den vekta di nå altså! Du vet jeg sa, alt er det samme for meg bare vekta kan vise 69.9 snart 😂 En morgen var jeg så nære å når jeg tok av alle klærne å veide meg en gang til poppet tallet frem! 😂😂😂🤓

I forhold til fettprosent så er jeg skeptisk til å gå for lavt ned... På lav fettprosent bør endringen skje sakte. Det har, slik jeg har forstått, med hormonbalansen vår å gjøre. 
Jeg er så gammel at den hengehaken har kommet for å bli, alder må aksepteres 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 16.32, addict skrev:

Den følelsen jeg fikk når jeg tok på meg denne kjolen gjorde hvert eneste sekund av jobben som ligger bak verdt det. Fy faen som jeg har jobbet for dette. 

 

Nå venter jeg bare på at noen skal invitere til fest 🥳 (fint om dere venter til jeg kan slutte med kompresjonsbodyen og slutter å hovne opp sånn, der er en flott midje bak hevelsene 😂

 

IMG_20200710_162749.thumb.jpg.c1802972e856b422476e369ab3caadae.jpg

Jeg så dette bildet i en forbifart tidligere og rakk ikke å kommentere. Så jeg må gjøre det nå! Herregud SÅ fin!!! Elsker fargen, og beina dine! Det er jo så fine! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fallabella skrev:

Blir reine spenningsserien å følge den vekta di nå altså! Du vet jeg sa, alt er det samme for meg bare vekta kan vise 69.9 snart 😂 En morgen var jeg så nære å når jeg tok av alle klærne å veide meg en gang til poppet tallet frem! 😂😂😂🤓

I forhold til fettprosent så er jeg skeptisk til å gå for lavt ned... På lav fettprosent bør endringen skje sakte. Det har, slik jeg har forstått, med hormonbalansen vår å gjøre. 
Jeg er så gammel at den hengehaken har kommet for å bli, alder må aksepteres 😊😊

Hva er en normal fettprosent egentlig? Den er jo gul hos meg på den målingen, så har alltid tenkt at jeg har relativt høy fettprosent 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, niffin skrev:

Jeg så dette bildet i en forbifart tidligere og rakk ikke å kommentere. Så jeg må gjøre det nå! Herregud SÅ fin!!! Elsker fargen, og beina dine! Det er jo så fine! 

TAKK fine du 🥰

Kanskje du skal unne deg en kjole i et par mindre størrelser som kan være et delmål? 😍 Det gjorde jeg hele tiden, og det var FANTASTISK tilfredsstillende og lett å se tydelig framgang. Kanskje ble det ikke passe i midja feks men merket det godt på lårene. Så får man en litt all over-innsikt på at kroppen faktisk responderer 😊 Det kan være noe på salg til 100 kr på HM. Trenger ikke være dyrt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
6 minutter siden, addict skrev:

Hva er en normal fettprosent egentlig? Den er jo gul hos meg på den målingen, så har alltid tenkt at jeg har relativt høy fettprosent 😬

Fra 20 % og mindre er lav ifølge det jeg leser. Fitness folk skriver endel om dette og også hvordan du kan finne fettprosenten din. Når jeg veier 60kg, 1.74 høy og er godt trent/god muskelmasse så har jeg ca 20% fett på kroppen. Det er et eksempel 😊

Normal prosent tror jeg vi må finne selv egentlig, hva vi trives med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fallabella skrev:

Fra 20 % og mindre er lav ifølge det jeg leser. Fitness folk skriver endel om dette og også hvordan du kan finne fettprosenten din. Når jeg veier 60kg, 1.74 høy og er godt trent/god muskelmasse så har jeg ca 20% fett på kroppen. Det er et eksempel 😊

Normal prosent tror jeg vi må finne selv egentlig, hva vi trives med.

Mellom 15 og 30% på kvinner er visst normalt. Yay jeg ligger på normalt! I følge vekta mi 😂 såvidt. Tviler på at den er voldsomt nøyaktig for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fallabella
8 minutter siden, addict skrev:

Mellom 15 og 30% på kvinner er visst normalt. Yay jeg ligger på normalt! I følge vekta mi 😂 såvidt. Tviler på at den er voldsomt nøyaktig for å si det sånn. 

Det sies at de vektene er ubrukelige.. de viser jo endring men aldri riktige tall annet enn korrekt vekt. Målt med klype får du nøyaktig med mm fett på flere steder på kroppen, det er litt mer faktabasert 😅 Ellers så kan man jo se det i speilet.

Vil man litt lavt ned i fettprosent og trener for å bygge så kan det være gøy å følge med litt på detaljnivå, det er litt kokko opplegg men motiverer meg i det daglige 😊😊 Jeg klyper meg selv minst en gang i uka 😂😂😂

Endret av Fallabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fallabella skrev:

Det sies at de vektene er ubrukelige.. de viser jo endring men aldri riktige tall annet enn korrekt vekt. Målt med klype får du nøyaktig med mm fett på flere steder på kroppen, det er litt mer faktabasert 😅 Ellers så kan man jo se det i speilet.

Vil man litt lavt ned i fettprosent og trener for å bygge så kan det være gøy å følge med litt på detaljnivå, det er litt kokko opplegg men motiverer meg i det daglige 😊😊 Jeg klyper meg selv minst en gang i uka 😂😂😂

Kan ikke si jeg bryr meg så mye om akkurat det - enda. Jeg har jo jukset litt med den fettsuginga også så målingene på magen min spesielt er nok ikke representabel i forhold til resten 😬 kanskje lysten kommer når jeg har fått trent meg litt opp igjen 😎

 

Gruer meg litt også, for med lavere kroppsvekt og mye tap av muskelmasse så kommer jeg til å være så langt unna styrkeløftformen atte hjælp 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
5 minutter siden, addict skrev:

Kan ikke si jeg bryr meg så mye om akkurat det - enda. Jeg har jo jukset litt med den fettsuginga også så målingene på magen min spesielt er nok ikke representabel i forhold til resten 😬 kanskje lysten kommer når jeg har fått trent meg litt opp igjen 😎

 

Gruer meg litt også, for med lavere kroppsvekt og mye tap av muskelmasse så kommer jeg til å være så langt unna styrkeløftformen atte hjælp 💔

Det blir som for de aller fleste av oss som verken er perfekte eller lever perfekte liv, vi gjør så godt vi kan hver dag ❤️ Jeg er sikker på at du kommer til å kose deg den dagen du starter med firekilos vekter 😊😊😊🤗🤗🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Fallabella skrev:

Det blir som for de aller fleste av oss som verken er perfekte eller lever perfekte liv, vi gjør så godt vi kan hver dag ❤️ Jeg er sikker på at du kommer til å kose deg den dagen du starter med firekilos vekter 😊😊😊🤗🤗🤗

😂❤️😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare vise dere dette. Til alle som slavisk motiveres av vekta og som tror at vektnedgang er en lineær prosess; det er det på ingen måte. Så lenge du gjør den jobben du vet er riktig for å nå målene så vil du få resultatene. Det er ikke tallet på vekta som ene og alene reflekterer om du gjør jobben som skal til. Du vet det selv inni deg og kroppen responderer på den jobben du gjør til slutt - UANSETT. Stol på prosessen og vær snill med deg selv! You got this ❤️

 

Som dere ser så varierer veiingene mine noe helt ekstremt fra dag til dag. Plutselig har jeg gått opp 2 kilo, uten at det påvirker noe som helst i det lage løp. 31,6 kilo ned

Screenshot_20200714_115413_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.29f0b08bce4faca78193e892818352c4.jpg

Screenshot_20200714_115421_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.b6bf21116eb9f494b61469a0c1c0805e.jpg

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke skrevet på noen dager, for her har livet virkelig slått til denne uka.... 

 

Shit hit the fan her hjemme.. 

 

Samboeren dro på vakt og jeg skulle til mamma for å få hjelp med minstejenta. Plutselig ble lille kjempesyk, måtte koronatestes og vi ble satt i karantene. Barnevakt, handling på butkken eller kontakt med noen som helst var bare å glemme. Der satt jeg alene med en 1,5-åring med 40 i feber uten å kunne løfte wtter operasjonen, men det måtte jeg jo selvfølgelig gjøre når hun var så syk. Jeg løftet og styrte alt for mye og endte opp dårlig, 3 kilo tyngre og med så mye hevelse i mage og rygg at jeg måtte gå ut 2 hakk på kompresjonsbodyen...

 

Samboeren måtte kalles hjem fra vakt og jeg var så sliten da han endelig kom hjem at jeg sovnet og sov i 12 timer i strekk.

 

Koronatesten fikk vi svar på i dag og den var negativ, men hun hadde smerter i beinet. Vi dro til legen, ungen var helt hysterisk og han ville legge henne inn på sykehuset. Nå har vi nettopp kommet hjem fra 5 timer med venting på sykehuset med åpen retur fordi det å stenge en 1,5-åring inne på et rom uten leker eller lov til å gå ut pga Korona ikke var noe de ønsket når de (heldigvis) ikke fant noe på prøvene. Nå er jeg så sykt øm, sinnsykt svær og helt utmattet, igjen.. Lille er heldigvis litt piggere og virker ikke til å ha vondt, men feberen er på tur opp så vi har på klokka på natta for å følge med. Hun var nesten oppe i 41 grader i natt.. Håper bare hun blir fort frisk 💔

 

Karantenekostholdet de siste dagene har bestått av polarbrød, takeaway, mariekjeks og kaffe. Det vi hadde i skapene og det vi hadde mulighet til å få tak i uten å bryte karantenen, med andre ord. Jeg er forsåvidt ikke spesielt stresset for akkurat det til tross for at målet har vært lavkarbo, for av og til skjer livet. Men helt ærlig, er ganske lei av livet akkurat nå 😂 og ganske lei av diett og kosthold. Skal faktisk ikke ofre det en tanke engang før på mandag. Trenger en pause fra absolutt alt! 

 

Sukk!!!!! 

Endret av addict
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...