Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en liposculpture for mange år siden og gikk med body i evigheter 😅 Første natten uten body var en av de beste i mitt liv 😂

Hadde også blodig body den første dagen. Men jeg hadde ikke så omfattende behandling som deg, så ingen dren eller overnatting. 
 

lykke til videre 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IMG_20200625_102905.thumb.jpg.e983acc6b6be7650e9a95ab25a231cae.jpg

Ca 3,8 kilo fjernet 🤯 1000 ml fett er ca 0,9 kg. De har fjernet 1000 ml per flanke, 1100 ml på mage og fjernet 1 kg hud. Teoretisk vekt er derfor 69 kilo nå og jeg er normalvektig for første gang i livet 😭❤️ Kirurgen sa at jeg ikke kom til å se det på vekta pga mye vann osv, men det er dette de har fjernet 🤯

 

Fantastisk å komme hjem til samboeren min ❤️ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miss summers skrev:

Jeg hadde en liposculpture for mange år siden og gikk med body i evigheter 😅 Første natten uten body var en av de beste i mitt liv 😂

Hadde også blodig body den første dagen. Men jeg hadde ikke så omfattende behandling som deg, så ingen dren eller overnatting. 
 

lykke til videre 🤗

Tusen takk ❤️ ble du fornøyd? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, addict skrev:

Tusen takk ❤️ ble du fornøyd? 😊

Nei, jeg ble dessverre skadet permanent av det. Liposculpture er «lett» fettsuging, og jeg tok håndtakene jeg trodde jeg hadde. Jeg burde aldri blitt operert, hadde knapt noe mellom hud og hoftebein når de var ferdig, og fikk en hudskade (blodutredelse som aldri går bort) pga det 😑  En sykepleier kommenterte at «de opererer alt mulig for penger» mens jeg var halvveis i narkose. Fikk føle på livet med body, lekkasjer og øm hud da 🙈, så kjenner til litt av smerten du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, miss summers skrev:

Nei, jeg ble dessverre skadet permanent av det. Liposculpture er «lett» fettsuging, og jeg tok håndtakene jeg trodde jeg hadde. Jeg burde aldri blitt operert, hadde knapt noe mellom hud og hoftebein når de var ferdig, og fikk en hudskade (blodutredelse som aldri går bort) pga det 😑  En sykepleier kommenterte at «de opererer alt mulig for penger» mens jeg var halvveis i narkose. Fikk føle på livet med body, lekkasjer og øm hud da 🙈, så kjenner til litt av smerten du har. 

Veldig leit å høre 💔☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, addict skrev:

Veldig leit å høre 💔☹️

Det går fint. Noen ganger går man på en smell ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapchat-574290006.thumb.jpg.40e6ba6160658c90cea7cfb1b4e04b44.jpg

Natt nr 2 overstått. Det går over all forventning! Svært lite smerter, tar kun paracet nå og bortsett fra at det er utrolig kjedelig å ligge i senga hele tida så er ting veldig greit! Oppe og går av og til for å holde kroppen i gang, sinnsykt dårlig matlyst og veldig mye serier 😬 Gleder meg veldig til å få fjernet drena på mandag. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snapchat-896228737.thumb.jpg.b40fe22bfa699626e8fb48492ab72d98.jpg

Ikke så mye spennende å komme med fra denne kanten. Alt går egentlig over all forventning, jeg sover utrolig godt på natta og har generelt sett veldig lite vondt. Det er ikke noe godt å bevege seg eller å reise seg opp, men så lenge jeg er i ro så er det faktisk helt ok. Har hatt min første natt uten påfyll av smertestillende i natt og det har vært null problem. Ikke hatt behov for å ta det etter jeg har stått opp heller 😊

 

I dag er det meldt 32 varmegrader her så jeg er litt spent på hvordan livet i bodyen blir. Har flyttet meg fra senga til sofaen i det minste, så det er litt mer sosialt mtp resten av familien.

 

Håper dere får en super dag i varmen ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
24 minutter siden, addict skrev:

Snapchat-896228737.thumb.jpg.b40fe22bfa699626e8fb48492ab72d98.jpg

Ikke så mye spennende å komme med fra denne kanten. Alt går egentlig over all forventning, jeg sover utrolig godt på natta og har generelt sett veldig lite vondt. Det er ikke noe godt å bevege seg eller å reise seg opp, men så lenge jeg er i ro så er det faktisk helt ok. Har hatt min første natt uten påfyll av smertestillende i natt og det har vært null problem. Ikke hatt behov for å ta det etter jeg har stått opp heller 😊

 

I dag er det meldt 32 varmegrader her så jeg er litt spent på hvordan livet i bodyen blir. Har flyttet meg fra senga til sofaen i det minste, så det er litt mer sosialt mtp resten av familien.

 

Håper dere får en super dag i varmen ❤️

Hallo stilken! Det ser jo helt fantastisk ut 🤩🤩🤩 
Angrer på at jeg ikke satt inn varmepumpe nå.. Tenk å hatt det kaldt inne.. Lykke til i varmen! Jeg skal på date i båt i dag, må prøve å få til å bruke bikini uten å føle for mye rundt kropp. Bikinien er ihvertfall ny (dyr) og mannen er kjekk 😂😂😂😂🌞🌞🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fallabella skrev:

Hallo stilken! Det ser jo helt fantastisk ut 🤩🤩🤩 
Angrer på at jeg ikke satt inn varmepumpe nå.. Tenk å hatt det kaldt inne.. Lykke til i varmen! Jeg skal på date i båt i dag, må prøve å få til å bruke bikini uten å føle for mye rundt kropp. Bikinien er ihvertfall ny (dyr) og mannen er kjekk 😂😂😂😂🌞🌞🌞

Å halo!! DATE! Nå bruset det litt i blodet mitt kjente jeg 😍 Kose deg masse masse! Sikker på at den bikinien ser smashing ut på deg 😎

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde fra da samboeren min fridde og i dag 😊 Ca 30 kilo imellom. Synes definitivt at den ringen sitter finere nå enn før, selv om den må leveres inn for å stramme den inn 🙈 Men, gøy å se forskjellen! 

 

PSX_20200627_120037.thumb.jpg.78e3d15f0de20e0e515f6280a4e3ec4b.jpg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
13 timer siden, addict skrev:

Å halo!! DATE! Nå bruset det litt i blodet mitt kjente jeg 😍 Kose deg masse masse! Sikker på at den bikinien ser smashing ut på deg 😎

Ja hallo date ja! Han er fin å jeg blir kjeitete å rar, det er så typisk 😂😂 Slapp unna å bruke  bikini for her ble det regn og torden, såååå godt 😁😁 Håper du har overlevd varmen 🌼🌼🌼🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fallabella skrev:

Ja hallo date ja! Han er fin å jeg blir kjeitete å rar, det er så typisk 😂😂 Slapp unna å bruke  bikini for her ble det regn og torden, såååå godt 😁😁 Håper du har overlevd varmen 🌼🌼🌼🌸

Men åh 🥰 sommer og dating. Nå er jeg evig glad for å ha funnet drømmemannen, men sommer og dating og den følelsen der - noe helt eget ❤️ Håper det gikk bra? 😍

 

Varmen i går begynte å bli ganske utfordrende, denne bodyen skriker ikke sommer og sol og 32 varmegrader akkurat 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.6.2020 den 12.09, addict skrev:

Bilde fra da samboeren min fridde og i dag 😊 Ca 30 kilo imellom. Synes definitivt at den ringen sitter finere nå enn før, selv om den må leveres inn for å stramme den inn 🙈 Men, gøy å se forskjellen! 

 

PSX_20200627_120037.thumb.jpg.78e3d15f0de20e0e515f6280a4e3ec4b.jpg

Utrolig at til og med hendene dine har hatt vektnedgang 😁😁 stor forskjell altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Solstrålen. skrev:

Utrolig at til og med hendene dine har hatt vektnedgang 😁😁 stor forskjell altså! 

Haha ja herregud hvem skulle tro at man fikk flesk på fingrene. Mamma og søstrene mine har alltid hatt pianofingre og jeg har alltid sagt at jeg fikk pappa sine fingre, men jeg har rett og slett bare vært tjukk for nå begynner jo pianisten å komme fram 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Haha ja herregud hvem skulle tro at man fikk flesk på fingrene. Mamma og søstrene mine har alltid hatt pianofingre og jeg har alltid sagt at jeg fikk pappa sine fingre, men jeg har rett og slett bare vært tjukk for nå begynner jo pianisten å komme fram 😂

😂😂🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PSX_20200629_112824.thumb.jpg.8c008132d9c6283bf94e9f39177924af.jpg

Bilde fra dagen før operasjonen og i dag, 5 dager etter. Nå er drenene ute og jeg føler meg som et nytt menneske!

De opererte bort 2,1 kilo fra magen og fettsugde 1000 ml per flanke 😊

Begynte å hylgrine når de tok av alt og jeg fikk se dette bildet i dag. Jeg kan faktisk ikke tro det! 

Å fjerne dren var forøvrig ikke noe å skrive hjem om. Fyyyysj så ekkelt det var. 

PSX_20200629_114903.thumb.jpg.c2fe139e77e924ddaffcb364cce02138.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...