Gå til innhold

Slanking, mageskinn og bukplastikk-dagboken🌟


addict

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Note skrev:

Gratulerer 😀 Så deilig å endelig være over den grensen. Du har vært skikkelig flink. Hvilken app bruker du for å tracke vekten? 

Hvorfor tenker du å vente helt til 65kg med å trene og hva legger du i trening? Jeg har trent det siste året, og jeg merker godt forskjellen på kroppen. Kondisjonsbiten har jeg tatt i et rolig tempo, men kan se fremgang fra trening til trening. Det er skikkelig motiverende. 

Fordi jeg er nyoperert og skal operere på nytt 17 august 😊

 

Appen tilhører vekta mi, men ellers bruker jeg yazio og libra 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Albbas

Takk for tipsene om dokumentarene! Har sett et par nå. Ble spesielt overrasket over den om hurtig nedgang på slike shake/suppekurer og at det faktisk har god effekt! Det er jo liksom en etablert sannhet at sånne kurer ikke virker på sikt, men det i følge forskning funker det veldig bra hvis man bare greier å sakte etablere et normalt men balansert kosthold i ettertid. Ble faktisk inspirert til å teste ut noen shaker, blir ingen kur på meg men kanskje noen måltider i ny og ne. 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Albbas skrev:

Takk for tipsene om dokumentarene! Har sett et par nå. Ble spesielt overrasket over den om hurtig nedgang på slike shake/suppekurer og at det faktisk har god effekt! Det er jo liksom en etablert sannhet at sånne kurer ikke virker på sikt, men det i følge forskning funker det veldig bra hvis man bare greier å sakte etablere et normalt men balansert kosthold i ettertid. Ble faktisk inspirert til å teste ut noen shaker, blir ingen kur på meg men kanskje noen måltider i ny og ne. 😁😂

Ja jeg syntes også det var veldig interessant 😊 har jo brukt litt shaker selv også, mest fordi det er så enkelt og jeg i perioder virkelig har hatt behov for å ikke tenke bare gjøre. Og fordi det har vært en enkel måte å kunne spise relativt mye på kvelden når jeg vet jeg sliter mest med å ikke småspise eller legge inn et ekstra måltid, så har jeg hatt plass til det kalorimessig pga shaker på dagen. 

 

Yay til shaker! MEN det er ikke for alle 😊 og jeg tror at det nok krever ekstra jobb psykisk mtp å faktisk endre vanene i ettertid også. Og jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det gikk etter 2-5-10 år. 

Endret av addict
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har der gått 14 dager siden operasjonen og jeg kan endelig begynne å rette meg opp i ryggen for første gang 😍

Er så fornøyd! Er veldig hoven, spesielt i øvre del av magen, så det gjør det litt vanskelig å gå oppreist. Overrasket av at jeg ikke kjenner noe som helst stramming i selve såret. Har veldig lite problemer bortsett fra hevelser. Er derfor veldig mye i ro.

 

Navlen er litt betent og ser seriøst ikke ut 😂 Ble utrolig leimeg da jeg tok av tapen, for jeg tenkte at shit det her kommer aldri til å gå bra. Heldigvis har jeg snakket med flere som har opplevd det samme, det er rett og slett hevelser. Betennelsen er ikke volsom, bare litt i kanten og det renses og smøres. Gleder meg til hevelsene går ned 🙃

 

PSX_20200707_112724.thumb.jpg.b9fc23ba730c5b2046f5f31ba87ea712.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20200708_155445.thumb.jpg.3840742abfbbae7f3924d7219a5537ee.jpg

Føler meg som en vandrende vannballong, så ømt og hovent og merker etter beltet går bare aldri bort fordi alt er så pløsent. Ryggen er værst, det går nesten rett ned som en planke pga hevelsene. 

 

Men åh, jeg er så glad og fornøyd likevel 😊

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du ser jo kanonbra ut. Tenk hvor deilig det blir når du er ferdig med alt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, niffin skrev:

Herregud, du ser jo kanonbra ut. Tenk hvor deilig det blir når du er ferdig med alt ❤️ 

Tusen takk 🥰 ja gleder meg noe enormt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen jeg fikk når jeg tok på meg denne kjolen gjorde hvert eneste sekund av jobben som ligger bak verdt det. Fy faen som jeg har jobbet for dette. 

 

Nå venter jeg bare på at noen skal invitere til fest 🥳 (fint om dere venter til jeg kan slutte med kompresjonsbodyen og slutter å hovne opp sånn, der er en flott midje bak hevelsene 😂

 

IMG_20200710_162749.thumb.jpg.c1802972e856b422476e369ab3caadae.jpg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser smashing ut! Fremdeles mye hevelse ja, bare vent til den går ned 😄 Superfin kjole og farge på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Navani skrev:

Du ser smashing ut! Fremdeles mye hevelse ja, bare vent til den går ned 😄 Superfin kjole og farge på deg!

Tuuusen takk 😍 Elsker den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så råflott ut i kjolen, og kledde den fargen skikkelig godt! (Hilsen hu som bare går i sort, og som regel ikke liker farger 😛 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jolene skrev:

Du så råflott ut i kjolen, og kledde den fargen skikkelig godt! (Hilsen hu som bare går i sort, og som regel ikke liker farger 😛 )

Tusen takk ❤️ Hahah sikker på at du hadde kledd litt orange du og 😎🔥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, addict skrev:

Tusen takk ❤️ Hahah sikker på at du hadde kledd litt orange du og 😎🔥

Haha, kan godt være :P Kan synes noe er fint på andre, men ville ikke nødvendigvis hatt den fargen selv. Du stråler rett og slett i den kjolen, skikkelig sexy mama!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Jolene skrev:

Haha, kan godt være :P Kan synes noe er fint på andre, men ville ikke nødvendigvis hatt den fargen selv. Du stråler rett og slett i den kjolen, skikkelig sexy mama!

 

14 timer siden, Albbas skrev:

Ååå hallo, lekker! 

 

58 minutter siden, Fallabella skrev:

Hot dame 😍😍😍 

Altså må jo poste enda oftere med den heiagjengen her 😂🔥❤️

 

Takk dere!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppdatering 17 dager post op

 

Alt går veldig bra! Navlen så ut som en skrellfilm tidligere denne uka da tapen kom av, men hevelsene begynner heldigvis å gå ned slik at den ser mer normal ut. Det ser ut til å gro veldig pent, og størrelsen er også kjempefin! Er ikke helt i mål der, det er fortsatt veldig hovent nedi. 

Jeg har ikke tatt smertestillende på 1 uke ca, og har svært lite smerter. De siste dagene derimot så har jeg nok vært litt for aktiv (vi snakker å dra på butikken osv, 2500 skritt på en dag, så det skal ikke så mye til), og da har jeg også hovnet opp veldig mye. I morges så våknet jeg av at jeg var kjempeøm både i rygg og mage, så da måtte jeg ta smertestillende. Etter mer søvn og ro så våknet jeg opp med en mye roligere kropp. Holder likevel senga de neste dagene for å la kroppen hvile og unngå så store hevelser sånn som i går og i morges. Tror også hevelsene var mye pga at jeg brukte komprisjonsbeltet mens bodyen lå til vask i går, og kroppen min er ikke veldig glad i det beltet. Det er mye stivere enn bodyen og krøller seg når jeg feks sitter. Får derfor veldig ujevn kompresjon, spesielt over hoftebena, fordi den presser veldig. Skal ikke bruke den ute noe mer hvis jeg ikke må. 

Resultatet blir bare bedre og bedre for hver dag, og jeg er så sinnsykt stolt! 

PSX_20200711_143644.thumb.jpg.4d25a8b5f4962e68c6d5e9822aff7648.jpg

 

På tirsdag skal jeg forresten prøve Cavi-lipo for første gang! Jeg har jo fått antydet av kirurgen at lårene mine kan fikses med lårplastikk, men jeg vil helt ærlig ikke mer under kniven etter brystreduksjonen. Tenkte derfor jeg skulle prøve de metodene jeg kan for å få strammet opp uten kirurgi. Har sett veldig mange gode resultater etter en slik behandling (#cavilipo på Instagram feks) og jeg vet at hudkvaliteten min er veldig god. Bare romslig 😂 Skal selvfølgelig også trene og få musklene tilbake i lårene når jeg kan trene igjen 😊 Hvis Cavi-lipo ikke fungerer så får jeg se hvor mye muskler kan hjelpe meg. Det er jo ikke krise slik de er nå, men det er plagsomt når jeg går fordi det beveger seg mye. Ikke slik som da jeg hadde mye fett, men med en mye større svingradius 😂 Det er vanskelig å få bilde av hvor mye det egentlig er. Synes også det er kjipt utseendemessig.

 

Tenkte jeg skulle dokumentere hele prosessen her i loggen min, så får vi se om det fungerer. Stay tuned! 

PSX_20200711_145246.thumb.jpg.7a6a3b784e10ffae52bb85da69018b7d.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20200712_105105_com.beurer.connect.healthmanager.thumb.jpg.d6cb63e4291b837df985907725aec62b.jpg

Såååå nære 60-tallet, ååårrh 😂

Merker at vektnedgang er vanskelig når man ligger helt i ro. Jeg er nøye med å ikke spise for lite mtp at jeg tross alt er i en helingsprosess. 

Med tanke på Cavi-lipo-behandlingen på tirsdag så spiser jeg lavkarbo i en periode. Leser mange plasser at de anbefaler det, slik at kroppen ikke forbrenner karbo i steder for å kvitte seg med fettet i de cellene som ødelegges under behandlingen. Jeg håper også at kroppen min kan forbrenne litt fett på denne måten selv om jeg ligger mye i ro. Og helt ærlig, en ny utfordring er velkommen! Etter 1 år på lavkalori så er det spennende med en ny framgangsmåte.

Vi får nu se, men jeg skal gjøre mitt for å få de resultatene jeg kan få ihvertfall 😊

Føler meg som en million om dagene ❤️ Har kjøpt så utrolig mange, nydelige kjoler som jeg aldri kunne gått med før og den følelsen unner jeg absolutt alle...! 

IMG_20200712_105603.thumb.jpg.b6df3cd938064126f5354ac44cbb15cd.jpg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt smashing ut! Du er så inspirende, og takket være deg og alle andre tøffe slankere her inne har jeg klart å legge vekk tanken på å håpe jeg kommer meg til 80 kg. Jeg skal ned til 74 og normalvekt, Minst! Lykke til videre med helinga! Gleder meg til å høre om cavi lipo behandlingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Straks ser du 60 tallet! Det er et fantastisk flott tall 😁😁 Her sto det 64.1 kg i dag, så ja det både nytter og går ann. 
Ang hud så har jeg god erfaring med at den strammer seg opp gang på gang. Jeg har jo vært både gravid og ganske overvektig noen ganger, men med litt innsats så har alt på magisk vis blitt stramt.

Nå er ikke alderen på min side men muskler er jo det beste vi har! 😁 Kan du fortelle litt mer om den behandlingen? Er det i salong eller hjemme? 
Å ja, som de andre sier, du er veldig veldig fin 🥰🥰🥰😊 Og bittelitt sta, vil jeg tro 😊😊😅🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...