vegasus Skrevet 16. mai 2020 #121 Del Skrevet 16. mai 2020 (endret) Gratulerer med vellykket TUL @Skoliss og @Mamma_3 🥰 Endret 16. mai 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoliss Skrevet 16. mai 2020 #122 Del Skrevet 16. mai 2020 51 minutter siden, Mamma_3 skrev: Jeg var også på ul i går, og hørte hjertet slo @Skoliss og ble også satt tilbake. Termin hos legen basert på siste mens var 1 januar - mens ul ga ny termin 7 januar❤️😊 Men hun sa at det var veldig vanskelig - at en liten mm på målingen utgjør 3-4 dager i beregningen. Men en uke tilbake er litt nederlag med såpass bedrøvelig form må jeg innrømme😩 Så bra! 💓 Helt enig, synes det var litt kjipt å bli sett tilbake jeg også! Her er kvalmen heftig! Spyr Ikke enda da, gleder meg til vi er over uke 12 og formen forhåpentligvis er bedre og alt er mye tryggere 😊🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoliss Skrevet 16. mai 2020 #123 Del Skrevet 16. mai 2020 28 minutter siden, vegasus skrev: Gratulerer med vellykket TUL @Skoliss og @Mamma_3 🥰 Takk!! ❤️🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_3 Skrevet 16. mai 2020 #124 Del Skrevet 16. mai 2020 56 minutter siden, Skoliss skrev: Så bra! 💓 Helt enig, synes det var litt kjipt å bli sett tilbake jeg også! Her er kvalmen heftig! Spyr Ikke enda da, gleder meg til vi er over uke 12 og formen forhåpentligvis er bedre og alt er mye tryggere 😊🙏 Ingen oppkast her heller, men raper mye! - høres ut som en full sjømann🙈🙈 og kvalmen kommer og går hele dagen lang, klarer ikke finne noen tydelige mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 16. mai 2020 #125 Del Skrevet 16. mai 2020 3 timer siden, Mommywife skrev: Er det noen her som sliter mye med murringer både i magen og korsryggen ?? Jepp🙋🏻♀️ begge deler her. Noen ganger er murringene så lik menssmerter at jeg er sikker på at jeg har begynt å blø. Har heldigvis ikke skjedd ennå😊🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommywife Skrevet 17. mai 2020 #126 Del Skrevet 17. mai 2020 Jeg er så sykt oppblåst, flere som er det ? Er bare litt over 6 uker på vei, men ser jo ut som jeg er 4 mnd 🙈 prøver å holde inn magen så godt det går! 😂🙏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 18. mai 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 18. mai 2020 Veldig oppblåst her også, @Mommywife 😂 Vurderer å begynne med gravidbukse allerede, for det hjelper ikke på kvalmen at det strammer slik på magen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 18. mai 2020 #128 Del Skrevet 18. mai 2020 Veldig oppblåst, spesielt på kvelden. 🙈 @Mommywife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c0ffebe4n Skrevet 18. mai 2020 #129 Del Skrevet 18. mai 2020 Er bare 5+2, men så sykt oppblåst at jeg ikke kan bruke noen dongeribukser uten at noe spretter opp eller at jeg får vondt! Ser ut til at jeg allerede nå må få kjøpt nye bukser som jeg kan vokse i. 😂 Og har vært veldig hormonell siden i går, er liksom på gråten nesten hele tiden og alt får det til å tippe over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 18. mai 2020 #130 Del Skrevet 18. mai 2020 Buksene mine er også trange, jeg er oppblåst ja - men desverre er nok noe også fett sikkert 🙄 Jeg spiser, spiser, spiser og spiser. Det er det eneste som holder kvalmen borte en liten stund. Idag prøvde jeg å ta en Postafen fordi denne kvalmen gjør meg helt gåen, men ingen virkning av Postafen her i gården.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma_3 Skrevet 18. mai 2020 #131 Del Skrevet 18. mai 2020 28 minutter siden, Dovendyr1 skrev: Buksene mine er også trange, jeg er oppblåst ja - men desverre er nok noe også fett sikkert 🙄 Jeg spiser, spiser, spiser og spiser. Det er det eneste som holder kvalmen borte en liten stund. Idag prøvde jeg å ta en Postafen fordi denne kvalmen gjør meg helt gåen, men ingen virkning av Postafen her i gården.. Jeg holder også på å bli gal av formen og kvalmen om dagen, det blir bare verre og verre😢 Dagen begynner bra men fra kl 13-14, går det rett nedover... klarer ikke kaste opp heller, bare raper🤷🏼♀️🙈 Skikkelig sjarmerende🙄 vanligvis er jeg veldig aktiv mens nå er det totalt stopp... Føler også jeg skyver samboeren min vekk😢 Dette skal være bare koselig men jeg er i så dårlig form og hormonell og jeg vil bare ha han bort og være alene. Er som jeg lever utenfor meg selv om dagen... God bedring til deg @Dovendyr1 - og til andre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyr1 Skrevet 18. mai 2020 #132 Del Skrevet 18. mai 2020 34 minutter siden, Mamma_3 skrev: Jeg holder også på å bli gal av formen og kvalmen om dagen, det blir bare verre og verre😢 Dagen begynner bra men fra kl 13-14, går det rett nedover... klarer ikke kaste opp heller, bare raper🤷🏼♀️🙈 Skikkelig sjarmerende🙄 vanligvis er jeg veldig aktiv mens nå er det totalt stopp... Føler også jeg skyver samboeren min vekk😢 Dette skal være bare koselig men jeg er i så dårlig form og hormonell og jeg vil bare ha han bort og være alene. Er som jeg lever utenfor meg selv om dagen... God bedring til deg @Dovendyr1 - og til andre❤️ Bare raping her også 🙈 Ofte kjennes det ut som jeg må kaste opp, men så går det liksom ned igjen.. Har vurdert å kaste opp med vilje for å se om det hjelper, men sannsynligvis vil det bare hjelpe en kortkort stund? Aktivitetsnivået er ekstremt lavt her også, føler meg som verdens største latsabb 🙄 Takk, god bedring til deg også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommywife Skrevet 18. mai 2020 #133 Del Skrevet 18. mai 2020 40 minutter siden, Mamma_3 skrev: Jeg holder også på å bli gal av formen og kvalmen om dagen, det blir bare verre og verre😢 Dagen begynner bra men fra kl 13-14, går det rett nedover... klarer ikke kaste opp heller, bare raper🤷🏼♀️🙈 Skikkelig sjarmerende🙄 vanligvis er jeg veldig aktiv mens nå er det totalt stopp... Føler også jeg skyver samboeren min vekk😢 Dette skal være bare koselig men jeg er i så dårlig form og hormonell og jeg vil bare ha han bort og være alene. Er som jeg lever utenfor meg selv om dagen... God bedring til deg @Dovendyr1 - og til andre❤️ Føler med deg! Det er ikke bare bare når det skjer masse endringer i kroppen, og ikke alltid lett å styre følelsene heller. Jeg føler meg konstant dårlig selv, kvalm fra morgen til kveld og har null energi.. håper bare det gir seg om ikke så lenge ☺️ Mange styrke klemmer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 18. mai 2020 Forfatter #134 Del Skrevet 18. mai 2020 Var på tidlig UL idag, og fikk se et hjerte slå 😭❤️ så glad for at alt va bra. Hun målte mini til 6+5, men sa at så tidlig er det vanskelig å si, så vi kunne bare fortsette å forholde oss til 7+0. Skal tilbake i uke 11 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 18. mai 2020 #135 Del Skrevet 18. mai 2020 56 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Var på tidlig UL idag, og fikk se et hjerte slå 😭❤️ så glad for at alt va bra. Hun målte mini til 6+5, men sa at så tidlig er det vanskelig å si, så vi kunne bare fortsette å forholde oss til 7+0. Skal tilbake i uke 11 😍 Gratulerer med fin ultralyd og bankende hjerte i dag 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #136 Del Skrevet 19. mai 2020 Tusen takk, @vegasus! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoliss Skrevet 19. mai 2020 #137 Del Skrevet 19. mai 2020 12 timer siden, Kaiaermeg skrev: Var på tidlig UL idag, og fikk se et hjerte slå 😭❤️ så glad for at alt va bra. Hun målte mini til 6+5, men sa at så tidlig er det vanskelig å si, så vi kunne bare fortsette å forholde oss til 7+0. Skal tilbake i uke 11 😍 Fantastisk! ❤️🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sols Skrevet 20. mai 2020 #138 Del Skrevet 20. mai 2020 Hjelp - positiv test i dag (4+1), termin 30.01.2021 Ingen barn fra før 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommywife Skrevet 21. mai 2020 #139 Del Skrevet 21. mai 2020 19 timer siden, Sols skrev: Hjelp - positiv test i dag (4+1), termin 30.01.2021 Ingen barn fra før 🤷♀️ Gratulerer ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mommywife Skrevet 21. mai 2020 #140 Del Skrevet 21. mai 2020 1 uke til tidlig ul! Gleder meg 🤗 formen er helt forferdelig om dagen, jeg er både trøtt og kvalm hele tiden. Men tar det som er godt tegn og heldigvis så verdt det ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå