Gå til innhold

Termin januar/februar 2021


Kaiaermeg

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Bibby skrev:

Noen som vet om man kan bestille tidlig ultralyd som er dekket av det offentlige nå? Leser så mye forskjellig. Og hvor bør man utføre TUL? Lege eller jordmor? Er 6+6 i dag.🤗

Dessverre - denne løsningen er ikke på plass enda. 

«Endringer som vil få større konsekvenser for statsbudsjettet utsettes. De skal ifølge Ap, Frp og SV «tre i kraft når kongen bestemmer, likevel senest 1. januar 2021» (Aftenposten) 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Mommywife Jeg fikk innkalling til OUL samme uken jeg var hos jordmor på første svangerskapskontroll. Har time 17. august 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vegasus skrev:

@Mommywife Jeg fikk innkalling til OUL samme uken jeg var hos jordmor på første svangerskapskontroll. Har time 17. august 😊

Ja jeg fikk brevet mitt her om dagen 👌🏼☺️ Så gøy, jeg har også time til oul 17. August. Da er jeg 19 uker. Hvilken uke er du i når du har oul? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mommywife skrev:

Ja jeg fikk brevet mitt her om dagen 👌🏼☺️ Så gøy, jeg har også time til oul 17. August. Da er jeg 19 uker. Hvilken uke er du i når du har oul? ☺️

Så morro! Jeg er minst 18+2 og maks 19+1 da 😊 

Endret av vegasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus skrev:

Så morro! Jeg er minst 18+2 og maks 19+1 da 😊 

Spennende 🙏🏼 Ønsker du å vite kjønnet da ?
 

Jeg har en av hver så jeg tenker liksom ikke så mye på kjønnet lenger 🙈 selv om det selvfølgelig blir veldig spennende å vite. Da blir det mer virkelig 🙏🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mommywife skrev:

Spennende 🙏🏼 Ønsker du å vite kjønnet da ?
 

Jeg har en av hver så jeg tenker liksom ikke så mye på kjønnet lenger 🙈 selv om det selvfølgelig blir veldig spennende å vite. Da blir det mer virkelig 🙏🏼☺️

Ja! Jeg er skikkelig nysgjerrig, og dette er vår første. Så vi har bestilt en TUL 20. juli for å vite kjønn og se at alt er bra 😋 Da er jeg mellom 14+2 og 15+1 😊
 

Vi tenkte det var fint å gjøre det sånn uansett siden mannen ikke får være med på OUL foreløpig. 

Ønsker du å vite kjønn selv om du skriver du ikke tenker så mye på det da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, vegasus skrev:

Ja! Jeg er skikkelig nysgjerrig, og dette er vår første. Så vi har bestilt en TUL 20. juli for å vite kjønn og se at alt er bra 😋 Da er jeg mellom 14+2 og 15+1 😊
 

Vi tenkte det var fint å gjøre det sånn uansett siden mannen ikke får være med på OUL foreløpig. 

Ønsker du å vite kjønn selv om du skriver du ikke tenker så mye på det da? 😊

Åå spennende!!  Noen tanker om hva det kan være ? ☺️ 
ja må nesten bare vite det, er alt for utålmodig og nyskjerrig av meg! Så er det så gøy å handle litt og føler også jeg får mer kontakt med babyen når jeg vet hva det er! 🙈 veldig lyst til å ta en ul før jeg også 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mommywife skrev:

Åå spennende!!  Noen tanker om hva det kan være ? ☺️ 
ja må nesten bare vite det, er alt for utålmodig og nyskjerrig av meg! Så er det så gøy å handle litt og føler også jeg får mer kontakt med babyen når jeg vet hva det er! 🙈 veldig lyst til å ta en ul før jeg også 😍

Jeg har faktisk ingen følelse på hva det kan være 🤷🏼‍♀️ Når jeg sover så drømmer jeg både at jeg får jente og gutt, det kan til og med variere innad i drømmen. Så kanskje tvekjønnet?  🙈🤷🏼‍♀️ Det handler vel kanskje mest om at jeg blir glad uansett hva jeg får 😋  Enn du da? 

Gleder meg også til å handle inn, og finne navn også. Her vil ikke mannen diskutere så veldig mye navn før vi vet kjønn, så bare det i seg selv blir jo spennende 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TUL i dag (7+2) gjennomført. Vi fikk se et bankende 💓 og forsikret oss om at det ikke var xu! En stor lettelse☺️ 
 

Formen min er det dessverre ikke like mye positivt å si om. Kjenner på mye kvalme, hodepine og oppblåst mage. Hvordan er formen deres fortiden?☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt kvalm, er 13+1 idag 🤮 Føler det kanskje er på bedringen, prøver å være optimist 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, vegasus skrev:

Jeg har faktisk ingen følelse på hva det kan være 🤷🏼‍♀️ Når jeg sover så drømmer jeg både at jeg får jente og gutt, det kan til og med variere innad i drømmen. Så kanskje tvekjønnet?  🙈🤷🏼‍♀️ Det handler vel kanskje mest om at jeg blir glad uansett hva jeg får 😋  Enn du da? 

Gleder meg også til å handle inn, og finne navn også. Her vil ikke mannen diskutere så veldig mye navn før vi vet kjønn, så bare det i seg selv blir jo spennende 😊 

Oi spennende! 😍 nei jeg har egentlig ingen anelse, jeg har jo vært mye kvalm i dette svangerskapet her i forhold til de to andre. Mange sier det da er jente 🙈 men jeg har både en gutt og jente fra før, var ikke kvalm med noen 😂 så hva dette kan være blir spennende å se ☺️ Har allerede guttenavn klart om det skulle være det. Jentenavn er litt vanskeligere syns vi ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Da var TUL i dag (7+2) gjennomført. Vi fikk se et bankende 💓 og forsikret oss om at det ikke var xu! En stor lettelse☺️ 
 

Formen min er det dessverre ikke like mye positivt å si om. Kjenner på mye kvalme, hodepine og oppblåst mage. Hvordan er formen deres fortiden?☺️

Så koselig! Alltid godt å se at det er liv ❤️ 
jeg var veldig dårlig helt frem til nå egentlig. 
kastet opp, oppblåst og hadde nesten ikke energi. Men er nå i uke 13+2 og er mye bedre nå 😃 så det gir seg nok snart ☺️🙏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Da var TUL i dag (7+2) gjennomført. Vi fikk se et bankende 💓 og forsikret oss om at det ikke var xu! En stor lettelse☺️ 
 

Formen min er det dessverre ikke like mye positivt å si om. Kjenner på mye kvalme, hodepine og oppblåst mage. Hvordan er formen deres fortiden?☺️

Hadde mye migrene forrige uke. Men tok en tur til kiropraktor,  og etter det har det vært greit.

Har fått bekkenløsning, men satser på den er hormon styrt foreløpig, og at det roer seg etterhvert. Ellers er jeg mye trøtt. Men ikke kvalm eller andre ubehageligheter. Vi venter tvillinger 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Juneasi skrev:

Hadde mye migrene forrige uke. Men tok en tur til kiropraktor,  og etter det har det vært greit.

Har fått bekkenløsning, men satser på den er hormon styrt foreløpig, og at det roer seg etterhvert. Ellers er jeg mye trøtt. Men ikke kvalm eller andre ubehageligheter. Vi venter tvillinger 🥰

Fikk dere bekreftet at begge hadde det bra på by UL? Tenk det! Tvillinger 😀🙌🏼 Er det dobbel glede?🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Fikk dere bekreftet at begge hadde det bra på by UL? Tenk det! Tvillinger 😀🙌🏼 Er det dobbel glede?🥰

Vi fikk bekreftet at den ene hadde det bra, men var vanskelig å se noe der også, da det var så smått. Skal på en ny ul den 13. For å se om vi ser 2 hjerter da 🥰😍 

Krysser fingrene for at begge her det bra. Vi vet hvertfall at den ene har et hjerte som banker.

Vi satt inn en blasto, så vi har vært heldige å lagd en på egenhånd i samme slengen 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Juneasi skrev:

Vi fikk bekreftet at den ene hadde det bra, men var vanskelig å se noe der også, da det var så smått. Skal på en ny ul den 13. For å se om vi ser 2 hjerter da 🥰😍 

Krysser fingrene for at begge her det bra. Vi vet hvertfall at den ene har et hjerte som banker.

Vi satt inn en blasto, så vi har vært heldige å lagd en på egenhånd i samme slengen 🙈

Åå, det er ikke den ene blastoen som har delt seg altså? Så spennende da! Håper dere får høre to hjerter den 13. da🤞🏼😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Pillowtalk skrev:

Åå, det er ikke den ene blastoen som har delt seg altså? Så spennende da! Håper dere får høre to hjerter den 13. da🤞🏼😍 

Hun sa det så ut som toeggende. Så vet ikke jeg. Får vel bli litt klokere den 13 🤞

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som går eller har gått på lutinus og fragmin? Er 13+3 i dag og fått beskjed at jeg kan slutte på medisinene. Jeg synes det er litt skummelt å slutte nå som det har gått så fint. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maja92 skrev:

Hei, noen som går eller har gått på lutinus og fragmin? Er 13+3 i dag og fått beskjed at jeg kan slutte på medisinene. Jeg synes det er litt skummelt å slutte nå som det har gått så fint. 😅 

Jeg har brukt Crinone, tror det er litt samme som Lutinus. Sluttet på 14+1 👍🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her vil jeg være med! 

Dette blir vårt første barn, og vi gleder oss stort. Jeg er 10+2 idag og har termin 31.01. 

Jeg har følt meg veldig rolig og tenkt at dette går selvfølgelig bra, men etter jeg så et bankende hjerte i uke 9, er jeg brått veldig redd og usikker på om svangerskapet vil gå bra. 

Men vi krysser fingrene, og håper formen min bare blir bedre også! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...