Gå til innhold

Ingeborg Senneset


bianca89

Anbefalte innlegg

FruJohansen skrev (2 minutter siden):

😂😂 Ja! Sorry, jeg klarte ikke la den passere 😂😂

Er selvutnevnt rette-politi selv (men sleiver på fritiden, siden jeg sitter dag ut og dag inn med tekst og kommunikasjon på jobb), så jeg skjønner behovet😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nå har IS lagt ut en speilselfie på story, hvor det står at halve antrekket er fra barneavdelinga, og at gutter på 14 år har perfekt passform. Er ikke dette thinspo/proana og triggende for mange, så vet ikke jeg. Hvor vil hun med dette?

  • Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (6 minutter siden):

Nå har IS lagt ut en speilselfie på story, hvor det står at halve antrekket er fra barneavdelinga, og at gutter på 14 år har perfekt passform. Er ikke dette thinspo/proana og triggende for mange, så vet ikke jeg. Hvor vil hun med dette?

Ser ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (2 minutter siden):

Ser ikke? 

Hun slettet teksten på bildet og erstattet den med en ny, der hun legger skylda over på følgerne og sier at hun ikke orker mer kommentarer om kropp. The irony. 

  • Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (1 minutt siden):

Hun slettet teksten på bildet og erstattet den med en ny, der hun legger skylda over på følgerne og sier at hun ikke orker mer kommentarer om kropp. The irony. 

Enkelte burde fratas retten til å ha kontoer på sosiale medier, listen over de influencerne som ikke skulle hatt den retten ville blitt lang...

Det er en nærmest sykelig ansvarsfraskrivelse IS holder på med for eget fokus på egen sykdom. Hun får energi av å få tilbakemeldinger, hun legger ut ting helt bevisst for å vise frem hvor "flink" anorektiker hun er.

Ingeborg Senneset, som også er utdannet helsepersonell, burde vite bedre enn å stadig fronte så helsefarlig innhold som det hun gjør i alle sine kanaler, enten det er IG, Aftenposten m.m.

  • Liker 33
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (10 minutter siden):

Hun slettet teksten på bildet og erstattet den med en ny, der hun legger skylda over på følgerne og sier at hun ikke orker mer kommentarer om kropp. The irony. 

Man må tydeligvis begynne å skjermdumpe ting på henne for å ha «bevis»… Jeg kjenner at jeg blir så eitranes forbanna nå…

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke Instagram, men håper folk her rapporterer bilder og videoer hun legger ut. Husk at man kan rapportere til IG under kriteriet "kroppspress" og "spiseforstyrrelser" (tror jeg det var). De kriteriene kan man huke av selv når man rapporterer ☺️. Blir man rapportert nok blir man shadow-banned fra IG, og kontoen kan bli slettet. 

  • Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (4 timer siden):

Hun slettet teksten på bildet og erstattet den med en ny, der hun legger skylda over på følgerne og sier at hun ikke orker mer kommentarer om kropp. The irony. 

Den der var jo passe passiv-aggressiv og «stakkars meg, er så mange fæle troll som ikke tåler at jeg er meg selv»…Ble småkvalm av den posten hennes. Lurer virkelig på hvordan det hun la ut så ut. Frøken furt når hun blir arrestert. Umodent og håpløst

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanin46 skrev (13 minutter siden):

Den der var jo passe passiv-aggressiv og «stakkars meg, er så mange fæle troll som ikke tåler at jeg er meg selv»…Ble småkvalm av den posten hennes. Lurer virkelig på hvordan det hun la ut så ut. Frøken furt når hun blir arrestert. Umodent og håpløst

Det var det samme bildet, med teksten som nevnes tidligere her. Helt håpløst, og så alt for tydelig at det var meget bevisst. Og ikke minst veldig skremmende at hun ikke bryr seg om  hvordan noe sånt kan treffe og trigge andre. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (På 21.2.2023 den 18.21):

Nå har IS lagt ut en speilselfie på story, hvor det står at halve antrekket er fra barneavdelinga, og at gutter på 14 år har perfekt passform. Er ikke dette thinspo/proana og triggende for mange, så vet ikke jeg. Hvor vil hun med dette?

Hva? Altså det må hun ta selvkritikk for. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (1 time siden):

Hva? Altså det må hun ta selvkritikk for. 

Helt enig, ble skuffa og uvel og skvatt nesten da jeg så det, for jeg har hatt et godt inntrykk av henne. Fronter gode saker og har en viktig stemme har jeg tenkt, før jeg kommer over dette tullet av en storypost. Helt rystende når det kommer fra en i hennes posisjon- hun MÅ vite hva det er hun gjør med disse bildene og postene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar nok neppe selvkritikk... Mitt inntrykk er at det alltid er KUN hennes mening om ting som er det eneste rette. Uansett om man snakker om proana, vaksiner eller andre temaer. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (På 21.2.2023 den 17.21):

Nå har IS lagt ut en speilselfie på story, hvor det står at halve antrekket er fra barneavdelinga, og at gutter på 14 år har perfekt passform. Er ikke dette thinspo/proana og triggende for mange, så vet ikke jeg. Hvor vil hun med dette?

Noen som har screenshot av den opprinnelige teksten? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sonit skrev (22 minutter siden):

Noen som har screenshot av den opprinnelige teksten? 

«Halve antrekket fra barneavdelinga.Gutter 14 har perfekt passform:)  » 

Endret av AnonymLykke
  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymLykke skrev (8 minutter siden):

«Halve antrekket fra barneavdelinga.Gutter 14 har perfekt passform:)  » 

Den dama der må stoppes. Fytti grisen for et menneske. Peker utover, men er minst like ille selv. Hvorfor er det ingen rundt henne som stopper henne?

  • Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymLykke skrev (1 time siden):

«Halve antrekket fra barneavdelinga.Gutter 14 har perfekt passform:)  » 

Skrev hun virkelig det? Hva er det hun driver med? Fatter ikke hvordan hun kan tillate seg det, hun har til og med nettopp skrevet selvhjelpsbok for ungdom. Selv om det er en del av sykdommen, har hun et valg (og ansvar) for hva hun poster på SoMe. Men så lenge ingen har screenshot, er det ikke så lett å kritisere.

Endret av Sarah93
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sarah93 skrev (1 minutt siden):

Skrev hun virkelig det? Hva er det hun driver med? Fatter ikke hvordan hun kan tillate seg det, hun har til og med nettopp skrevet selvhjelpsbok for ungdom. Selv om det er en del av sykdommen, har hun et valg (og ansvar) for hva hun poster på SoMe. Men så lenge ingen har screenshot, er det ikke så lett å kritisere.

 

D8310DF3-6348-4827-A478-04BE7694195D.jpeg

  • Liker 14
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...