AprilLudgate Skrevet 7 timer siden #2601 Skrevet 7 timer siden Ruth76 skrev (11 minutter siden): Jeg ser deg kanskje uttrykte meg feil og jeg mente ikke at man ikke skulle få være i jobb etc. om han hadde en spiseforstyrrelse, men i IS si tilfelle så var hun veldig åpen om Spiseforstyrrelsen på bloggen og hun kan være veldig åpen om historien hennes med en spiseforstyrrelse, men etter at hun begynte Aftenposten og ble en mer offentlig person er hun veldig flink til å prate i slike vendinger at det fort kan høresveldig ut som dette var en fortid. Og det er det jeg mener med at det er farlig at hun utad får ting til å se så bra og vellykket ut samtidig som det er tydelig at spiseforstyrrelsen har tatt et godt grep igjen, men den åpenheten hun en gang syntes var så viktig har fullstendig forduftet. Men det må jo også sies at det er så er det forskjell på å vise seg (vise kropp )i sosiale medier som en offentlig person enten man er på den ene eller den andre enden av bmiskalaen versus sted og bevisst legge ut bilder som man vet kan føre til stor skade for andre. Ja, der ser jeg du har et veldig viktig og sentralt poeng: Fremstillingen av sykdommen som noe i fortiden. Den har jeg og sett flere ganger - og jeg er ikke i den målgruppen som trigges.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå