Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kunne jo være en test. Dama trives med å være ubarbert,og på denne måten luker hun jo tidlig ut menn som ikke kan takle det. Hun hadde fortjent et kompliment som f.eks. "så naturlig og fin du er" eller noe sånt. Å gjøre noe sånt hadde vært stort pluss i boka her iallefall :) 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 22.18, AnonymBruker skrev:

full skog under armene = full skog nedentil også? Finnes det en sammenheng der?

Anonymkode: 47077...758

Vil tro det er større fare for full skog nedentil og da ja. Blir litt rart å barbere musa,men droppe armhulene

Anonymkode: 27ab9...6f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil tro det er større fare for full skog nedentil og da ja. Blir litt rart å barbere musa,men droppe armhulene

Vil ikke kalle det «fare» akkurat. Hår på musa er bare sexy og viser at kvinnen er trygg på seg selv. 

Anonymkode: f585a...464

• Liker 6
Skrevet
På 3.4.2020 den 16.41, AnonymBruker skrev:

Okei så du har kroppen full av det du sidestiller med bæsj du altså? Kroppshårene dine mener jeg :ler::vetikke:

Anonymkode: 29c88...8b9

Det er forskjell på å sidestille noe og å trekke frem en parallell. Brukeren illustrerer for deg hvordan "det er naturlig" er et meningsløst argument, da det er masse som er naturlig, men som vi synes er udelikat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel det man gjør på date, lærer hverandre å kjenne og evt går videre om det ikke var match. 

Anonymkode: 5a2cc...376

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, herzeleid skrev:

Det er forskjell på å sidestille noe og å trekke frem en parallell. Brukeren illustrerer for deg hvordan "det er naturlig" er et meningsløst argument, da det er masse som er naturlig, men som vi synes er udelikat. 

Åjaaaa, men det renner bare ooover med gode argumenter mot kvinners kroppshår i denne tråden :---D Æsj. Drøyt. Udelikat. Gror jeg hår, er det fordi jeg er senil. "Det er Darwin som er ute og går". Slike meningsfulle utsagn!

Anonymkode: 1e06c...0a8

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åjaaaa, men det renner bare ooover med gode argumenter mot kvinners kroppshår i denne tråden :---D Æsj. Drøyt. Udelikat. Gror jeg hår, er det fordi jeg er senil. "Det er Darwin som er ute og går". Slike meningsfulle utsagn!

Jeg vet ikke om det er så relevant å argumentere for eller imot. Veldig mange synes det er udelikat, så får hver enkelt gjøre seg opp en mening om det er hensiktsmessig å gå på date slik. For noen vil det kanskje være det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg vet ikke om det er så relevant å argumentere for eller imot. Veldig mange synes det er udelikat, så får hver enkelt gjøre seg opp en mening om det er hensiktsmessig å gå på date slik. For noen vil det kanskje være det. 

Dette er jeg enig i. Og så får hver og en også lære seg å holde sin avsky overfor mennesker med et utseende som ikke behager oss for oss selv også, så slipper vi å ligne på barn som skjærer miner første gang de spiser grønnsaker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er på 7 sider. Helt sykt at det går an å diskutere så mye om kroppshår på kvinner. Skjønner egentlig folk hvor dumt det er? Ja, kvinner har hår på kroppen og sånn er vi skapt. 

Anonymkode: 5f405...5c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden er på 7 sider. Helt sykt at det går an å diskutere så mye om kroppshår på kvinner. Skjønner egentlig folk hvor dumt det er? Ja, kvinner har hår på kroppen og sånn er vi skapt. 

Nei, jeg tror dessverre mange ikke forstår det, heller ikke at de bidrar til å forsterke den skammen en del kvinner føler på når de går mot sånne normer, og heller ikke det sinnet som en del kvinner føler overfor det kroppshysteriet som er en del av vår kultur. Denne saken er jo også illustrerende. Nåde den som bryter utseendeforventningene. De skal få høre det.

https://metro.co.uk/2017/10/07/model-receives-rape-and-death-threats-for-showing-unshaved-legs-in-an-adidas-advert-6983379/

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kommer litt an på busken vekst, som all frodig skog, så trenges den å klippes for at den skal være fin å betrakte. 

😍

AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal gjøre? Om du ikke takler det så la henne være å gi henne sjangsen til å møte noen som liker henne så naturlig som hun ønsker å være... om du liker henne godt nok har det vel ikke så mye å si?

Anonymkode: b7ded...113

• Liker 4
Skrevet

Men seriøst,er det mange av dere damer her inne som hadde vært komfortable med å være hårete og vise det frem på date som TS forteller om her ?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Trøndermann skrev:

Men seriøst,er det mange av dere damer her inne som hadde vært komfortable med å være hårete og vise det frem på date som TS forteller om her ?

De fleste damer er nok ikke helt komfortable med det, uansett. Jeg har gått sånn i syv år, og er fremdeles ukomfortabel hvis det er fare for at fremmede kan se det. Jeg må fremdeles trosse det bevisst. Og på denne tråden ser du grunnene til hvorfor man er ukomfortabel med det. Man blir dømt. Folk tenker sitt, og en kvinnes hårete armhule kommer, så lenge shaving er normen, alltid til å føles som en demonstrasjon, både for den som har det og den som ser på det, utrolig nok. En kvinnes armhule er ikke nøytral, men en liten krigssone. Det er slik normer fungerer - normer er tross alt regler og retningslinjer for forventninger og atferd. Og de styrer hva vi synes er pent og ikke, selv om et flertall mennesker tror de er født med hele smaken sin. Jeg har heldigvis opparbeidet meg mer selvfølelse på det med alderen, og jeg er med riktige mennesker.

• Liker 10
Skrevet

Skjønner hva du mener,og disse normene er noe dritt på mange måter altså. Selv må jeg ha gått glipp av noe der,som ikke kan se det annerledes enn at en kvinnes ubarberte,hårete armhule kun er noe veldig pent,sexy og feminint å se på. Men det er vel mitt "problem",og ikke det som er vanlig blant folk flest...

Men uansett,så utrolig bra at du har selvfølelse nok til å trosse ubehaget du kan føle med at fremmede ser at du er ubarbert! Hvis flere gjorde som deg,og trosset normen ville det blitt mye enklere for folk å følge sin egen oppfatning istendenfor å måtte tenke på hva andre mener og tenker tror jeg. Men er det noen spesiell grunn til at du har valgt å gått sånn såpass lenge til tross for at du føler at folk dømmer deg ?

Skrevet
På 2.4.2020 den 17.19, AnonymBruker skrev:

Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt!

Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... ;) 

Anonymkode: 8ae1a...3cc

Velkommen til å forbli evig singel.

• Liker 2
Skrevet

Poenget er vell at det er opp til den enkelte hvordan en velger å stelle og pynte seg, men samtidig at om en ikke gjør det må en regne med å være betraktelig mindre attraktiv for mange potensielle partnere. Er du mann og går på date med monobryn og lange nesehår som stikker ut av nesen vil du antagelig ha mindre suksess enn om du tar deg tid til å nappe, og dette går igjen for oss alle; Gjør du en innsats for å være attraktiv vil ofte potensielle partnere finne deg mer attraktiv. Gjør du det ikke vil du kunne oppnå motsatt resultat, og noen vil kanskje også tenke at en gjennom dette også kommuniserer noe til en potensiell partner. 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.4.2020 den 20.12, AnonymBruker skrev:

Tror du har feil fokus, ingen er her for å telle sider, men for å få uttrykt og komme til konklusjon på det som er TS dilemma, og få satt lys på flere sider av en sak, som også igjen kan omfavne flere med en enkeltstående refleksjon.

AnonymBruker
Skrevet
På 13.4.2020 den 4.17, AnonymBruker skrev:

Tror du har feil fokus, ingen er her for å telle sider, men for å få uttrykt og komme til konklusjon på det som er TS dilemma, og få satt lys på flere sider av en sak, som også igjen kan omfavne flere med en enkeltstående refleksjon.

Ja. At tråden blir lang viser vel bare at det er et tema som engasjerer og som det er mange meninger om.

AnonymBruker
Skrevet

Hår under armene er vel ingen big deal.

Med full skog i underlivet er ikke noe særlig.

Anonymkode: d6a88...8a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...