AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ? Anonymkode: 27ab9...6f3 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Uææ 🤢 tja, det er jo hennes valg om hun vil ha det sånn, men det er ditt valg om du ikke vil ha noe med henne å gjøre pga det. Anonymkode: 98793...6f3 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 2. april 2020 Ja. La henne være i fred. Har ikke du hår under armene? Det finnes ingen regler for at jenter ikke skal beholde naturlig hår på kroppen, bare de ekle kvinner-skal-være-glatte-normene som gjør noe helt annet vanskelig. Mest sannsynlig kan det også hende hun skammer seg og lurer på hva du tenker andre tenker om det, kan hende hun gruer seg litt hver gang hun tar av seg genseren, men håper at det skal være akseptert og greit. Du trenger ikke legge stein til byrden. Gjør henne en tjeneste og la henne være i fred hvis du ikke har tenkt å endre syn. Det er hennes kropp. Anonymkode: 1e06c...0a8 96
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 2. april 2020 4 minutter siden, Keikolina skrev: Følger du ikke med? Er in det nå. Beste som har vært på moten på en stund: Comfort-sko og helt vanlige kropper. Det sistnevnte er tydeligvis et mareritt for noen! Anonymkode: 1e06c...0a8 80
Trøndermann Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Beste som har vært på moten på en stund: Comfort-sko og helt vanlige kropper. Det sistnevnte er tydeligvis et mareritt for noen! Anonymkode: 1e06c...0a8 Det er nesten litt for godt til å være sant at akkurat det skal være inn må jeg si. Men det hadde vært fantastisk hvis det virkelig var sånn. Tenk hvor mye fint det kunne blitt å se på til sommeren da 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 2. april 2020 Så fantastisk at det finnes kvinner som vil ha det naturlig, og som tør å vise det frem ☺️ Anonymkode: 5f405...5c4 51
Populært innlegg Stoltskeiv Skrevet 2. april 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 2. april 2020 Jeg vil bare si! Fyfaen så tøff hun er som driter i hva andre måtte mene og kjører sin greie og driter i sosiale normer rundt seg! Den dama har stor respekt av meg! ❤️ 100
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 Du skal ikke si eller gjøre noe? Har selv hår under armene, og ingen jeg har datet har sagt noe negativt om det. Er bare kvinner som sier negative ting om mitt kroppshår. Er ikke interessert i noen råd angående det, og tviler på dama du treffer vil ha det. Anonymkode: eb433...8ad 19
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer Anonymkode: 7e5e2...45e 18
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer Anonymkode: 7e5e2...45e Ei som barberer men kan være blåst mellom øra er greit. D varer nok lenge😂😂😂 Anonymkode: 9aff1...2f8 9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Kul dame som tør å være seg selv 😁 Anonymkode: aa452...de6 32
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 Herregud så tøff hu er ... men for en befrielse å kunne slippe barbere noe som helst. Det må nesten vært like befriende som å gå akkurat som man er på ei nudiststrand tenker jeg da. Siste er på bucket lista Anonymkode: 9aff1...2f8 16
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Du har vært på tre dater, og søker på nettet etter tips på hva du skal si/gjøre om hennes kroppshår ... Skaff deg en annen hobby. Modellfly for eksempel. Det er mer givende for alle parter enn å skulle endre på folk Anonymkode: 8db32...1f8 38
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #15 Skrevet 2. april 2020 Kvinner med lite hårvekst hadde lenge et fortrinn på dette området fordi de fleste menn synes mye hår under armene er frastøtende. Hvis det nå blir mote og ikke stave seg, får slike blondiner igjen et konkurransefortrinn. Vis håret under armene frem tidlig slik at Darwin kan gjøre jobben før det blir pinlig i senga. Anonymkode: 2ec1c...671 4
Gjest Saph Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 Når du etter så kort tid allerede leter etter måter å forandre henne på så er det ikke liv laga. Hun fortjener noen som syns hun er fin som hun er, og du fortjener noen som du syns er fin nok som de er.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #17 Skrevet 2. april 2020 Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt! Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... Anonymkode: 8ae1a...3cc 5
Hoppetaujenta* Skrevet 2. april 2020 #18 Skrevet 2. april 2020 Vi lever i 2020: har daten full skog under armene, så kan hun være tømmerhugger. 6
Myre Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 1 minutt siden, Hoppetaujenta* skrev: Vi lever i 2020: har daten full skog under armene, så kan hun være tømmerhugger. Du mener vel "så kan hun IKKE være tømmerhugger"? 😂 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 2. april 2020 #20 Skrevet 2. april 2020 Akkurat nå, Myre skrev: Du mener vel "så kan hun IKKE være tømmerhugger"? 😂 Det som egentlig menes, er at hun kan være hva som helst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå