Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uææ 🤢 tja, det er jo hennes valg om hun vil ha det sånn, men det er ditt valg om du ikke vil ha noe med henne å gjøre pga det.

Anonymkode: 98793...6f3

• Liker 20
Gjest Keikolina
Skrevet

Følger du ikke med? Er in det nå.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beste som har vært på moten på en stund: Comfort-sko og helt vanlige kropper. Det sistnevnte er tydeligvis et mareritt for noen!

Anonymkode: 1e06c...0a8

Det er nesten litt for godt til å være sant at akkurat det skal være inn må jeg si. Men det hadde vært fantastisk hvis det virkelig var sånn. Tenk hvor mye fint det kunne blitt å se på til sommeren da :) 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke si eller gjøre noe? Har selv hår under armene, og ingen jeg har datet har sagt noe negativt om det. Er bare kvinner som sier negative ting om mitt kroppshår. Er ikke interessert i noen råd angående det, og tviler på dama du treffer vil ha det. 

Anonymkode: eb433...8ad

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer 

Anonymkode: 7e5e2...45e

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer 

Anonymkode: 7e5e2...45e

Ei som barberer men kan være blåst mellom øra er greit. D varer nok lenge😂😂😂

Anonymkode: 9aff1...2f8

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kul dame som tør å være seg selv 😁

Anonymkode: aa452...de6

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så tøff hu er ... men for en befrielse å kunne slippe barbere noe som helst. Det må nesten vært like befriende som å gå akkurat som man er på ei nudiststrand tenker jeg da. Siste er på bucket lista 

Anonymkode: 9aff1...2f8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du har vært på tre dater, og søker på nettet etter tips på hva du skal si/gjøre om hennes kroppshår ... Skaff deg en annen hobby. Modellfly for eksempel. Det er mer givende for alle parter enn å skulle endre på folk :)

Anonymkode: 8db32...1f8

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med lite hårvekst hadde lenge et fortrinn på dette området fordi de fleste menn synes mye hår under armene er frastøtende. Hvis det nå blir mote og ikke stave seg, får slike blondiner igjen et konkurransefortrinn. Vis håret under armene frem tidlig slik at Darwin kan gjøre jobben før det blir pinlig i senga.

Anonymkode: 2ec1c...671

• Liker 4
Skrevet

Når du etter så kort tid allerede leter etter måter å forandre henne på så er det ikke liv laga. Hun fortjener noen som syns hun er fin som hun er, og du fortjener noen som du syns er fin nok som de er. 

AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt!

Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... ;) 

Anonymkode: 8ae1a...3cc

• Liker 5
Skrevet

Vi lever i 2020: har daten full skog under armene, så kan hun være tømmerhugger. :opplyser: 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta* skrev:

Vi lever i 2020: har daten full skog under armene, så kan hun være tømmerhugger. :opplyser: 

Du mener vel "så kan hun IKKE være tømmerhugger"? 😂

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, Myre skrev:

Du mener vel "så kan hun IKKE være tømmerhugger"? 😂

Det som egentlig menes, er at hun kan være hva som helst ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...