Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Myre skrev:

Du mener vel "så kan hun IKKE være tømmerhugger"? 😂

Nei, da er hun i full jobb som tømmerhugger med gammeldags sag/øks og arbeidet sniker seg inn over alt. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Det som egentlig menes, er at hun kan være hva som helst ;) 

 

Joda, tok den, men klarte ikke la vær å kommentere😊 Som sykepleier på sykehjem tar jeg alt jeg kan av humor i disse alvorlige tider😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta* skrev:

Nei, da er hun i full jobb som tømmerhugger med gammeldags sag/øks og arbeidet sniker seg inn over alt. :) 

Over "NESTEN" alt, tydeligvis😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, Myre skrev:

Joda, tok den, men klarte ikke la vær å kommentere😊 Som sykepleier på sykehjem tar jeg alt jeg kan av humor i disse alvorlige tider😊

Den ser jeg :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Myre skrev:

Over "NESTEN" alt, tydeligvis😂

Men ikke misforstå meg! Jeg sier ikke noe negativt om damen, jeg bare morer meg med litt kverulering😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med lite hårvekst hadde lenge et fortrinn på dette området fordi de fleste menn synes mye hår under armene er frastøtende. Hvis det nå blir mote og ikke stave seg, får slike blondiner igjen et konkurransefortrinn. Vis håret under armene frem tidlig slik at Darwin kan gjøre jobben før det blir pinlig i senga.

Anonymkode: 2ec1c...671

Hvis jeg ikke kunne noe om evolusjonsteori så ville jeg nok ikke ha latt som heller :babyjente:

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt!

Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... ;) 

Anonymkode: 8ae1a...3cc

Ekte kvinner har hår, både tett busk og tynne fjoner. De uten hår er  B A R N.

Anonymkode: 84151...1ca

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Hennes valg , men da hadde dama vært 100% uuuuuaktuell for min del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og....? Det er da helt naturlig. 

Anonymkode: e3d63...d88

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og....? Det er da helt naturlig. 

Anonymkode: e3d63...d88

Det kan tydeligvis bli jordskjelv i unge sinn av sånt. Jorden forsvinner under føttene deres. :sulosi:

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu gjør vel hva hu vil. Hadde du barbert deg under armene forven dames skyld Ts? Like naturlig det. Ja om du ikke er helt hjernevaska så skjønner du det ( tviler)

Anonymkode: 21f72...5c9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

viste dette skamløst fram. 

Anonymkode: 27ab9...6f3

Hvorfor skulle hun skamme seg over det? 

Tåler du ikke å se kvinnekroppen som den er så er det kanskje på tide å vurdere å bytte fil? 

Anonymkode: 29c88...8b9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt!

Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... ;) 

Anonymkode: 8ae1a...3cc

Æsj. Mannen kan dra seg ut, så dama får ha alenetid ☺️

Anonymkode: 5f405...5c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt av henne å sortere ut mannfolka så tidlig ved å være akkurat så skamløs hun burde være over sin naturlige hårvekst. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Lurt av henne å sortere ut mannfolka så tidlig ved å være akkurat så skamløs hun burde være over sin naturlige hårvekst. 

Enig 😄 Skal søren meg begynne å flashe armhulene mine på date også, så sorterer jeg ut søppelmennene tidlig 😄 

Har aldri møtt noen som har reagert på det, men det kan jo være et morsomt sosialt eksperiment om ikke annet 😂

Anonymkode: 29c88...8b9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke gidder å "pynte" seg så tidlig, så vet du hva du kan forvente deg senere. Joggebukse og t-skjorte live ut. Full skog på bein, armer og nedentil. Gått opp i vekt?, ikke nevn det. Kle seg feminint og sexy kan du bare glemme. Men du skal selvfølgelig synes hun er sexy, tiltross for manglende innsats........ LØP 

Anonymkode: a6c6c...c6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke gidder å "pynte" seg så tidlig, så vet du hva du kan forvente deg senere. Joggebukse og t-skjorte live ut. Full skog på bein, armer og nedentil. Gått opp i vekt?, ikke nevn det. Kle seg feminint og sexy kan du bare glemme. Men du skal selvfølgelig synes hun er sexy, tiltross for manglende innsats........ LØP 

Anonymkode: a6c6c...c6e

Du veit man kan dusje og ta på seg pene klær og bruke parfyme selv om man har hår under armene? Regner med du klarer å pynte deg selv om du har hår under armene?

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig 😄 Skal søren meg begynne å flashe armhulene mine på date også, så sorterer jeg ut søppelmennene tidlig 😄 

Har aldri møtt noen som har reagert på det, men det kan jo være et morsomt sosialt eksperiment om ikke annet 😂

Anonymkode: 29c88...8b9

Jeg har heller ikke møtt noen reaksjoner. Litt fnising fra enkelte damer, men mennene, i hvert fall de jeg går etter, har ikke brydd seg. Og hvorfor skulle de? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...