Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke gidder å "pynte" seg så tidlig, så vet du hva du kan forvente deg senere. Joggebukse og t-skjorte live ut. Full skog på bein, armer og nedentil. Gått opp i vekt?, ikke nevn det. Kle seg feminint og sexy kan du bare glemme. Men du skal selvfølgelig synes hun er sexy, tiltross for manglende innsats........ LØP 

Anonymkode: a6c6c...c6e

Du ser vel at du assosierer fritt når du lager en sånn «type» ut fra én opplysning? 
 

Jeg lar håret stort sett vokse fritt, og jeg er både feminin, slank og velstelt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har alle sine preferanser. TS har tydeligvis, som meg, en preferanse på barberte armhuler. Det er selvfølgelig helt lov, og også helt naturlig. 

Siden denne jenta ikke barberer, og du har en preferanse på barberte armhuler, er hun ikke den rette for deg, TS. Gå videre og finn deg en annen. Men gå videre på en anstendig måte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, got2go skrev:

Æsj! 

Vet du hva som er verre enn hår under armene? TO PUPILLER :haar:

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg gror busk, legghår OG hår under arma, da er jeg heftig senil 😛

Nei det ser helt jævlig ut.

lov å ikke date slike!

 

Anonymkode: 2d53e...29c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bryr seg om kvinners armhuler så lenge det ikke er hår i dem. Da er det som å se på en hvilken som helst kroppsdel eller en stein nærmest. Verdien av kvinners armhuler viser seg bare negativt, som i forskrekkelsen over den naturlige hårveksten.

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Du veit man kan dusje og ta på seg pene klær og bruke parfyme selv om man har hår under armene? Regner med du klarer å pynte deg selv om du har hår under armene?

Anonymkode: 1e06c...0a8

Det er en ofte en livsstil. Radikale feminister som ofte ser ned på andre kvinner. Ja det finne "normale" også, men her er vi på andre date og hun har allerede demonstrert at hun driter i normale normer. Med mindre ts vil risikere å bli tøffel, så går han nå. Det er sjanse for at hun har sykdom eller har ekstrem sensitiv hud, men det er i dating fasen du eliminere folk som er høy risiko for å negativ påvirke din mentale helse. Alarmen ringer høyt på hun. Det er opptil ts om han vil gamble. 

Anonymkode: a6c6c...c6e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer 

Anonymkode: 7e5e2...45e

Du barberer selv også da regner jeg med, siden du synes hår under armene er nasty.

Anonymkode: 40d10...76f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katerinaa1998

Æsj 🤮 skjønner meg ikke på sånne som ikke barberer, er det mulig å være  lat?

Endret av Katerinaa1998
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ofte en livsstil. Radikale feminister som ofte ser ned på andre kvinner. Ja det finne "normale" også, men her er vi på andre date og hun har allerede demonstrert at hun driter i normale normer. Med mindre ts vil risikere å bli tøffel, så går han nå. Det er sjanse for at hun har sykdom eller har ekstrem sensitiv hud, men det er i dating fasen du eliminere folk som er høy risiko for å negativ påvirke din mentale helse. Alarmen ringer høyt på hun. Det er opptil ts om han vil gamble. 

Anonymkode: a6c6c...c6e

Det følger ofte med en livsstil for folk som ikke takler naturlig hårvekst på kvinnekroppen også, og som blir støtt av at kvinner ikke følger kulturelle normer for utseende. Så nei, de bør nok kanskje ikke møtes igjen, men finne sine like.

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ofte en livsstil. Radikale feminister som ofte ser ned på andre kvinner. 

Anonymkode: a6c6c...c6e

OH WELL. Denne tråden sier det motsatte. Her kommer bare to av eksemplene.

1 minutt siden, Katerinaa1998 skrev:

Æsj 🤮 skjønner meg ikke på sånne som ikke barberer, er de late?

 

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen jeg gror busk, legghår OG hår under arma, da er jeg heftig senil 😛

Nei det ser helt jævlig ut.

lov å ikke date slike!

 

Anonymkode: 2d53e...29c

 

Shame damer som ikke shaver seg under armene. Stay classy.

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kroppshår generelt er ekkelt.. dette gjelder både menn og kvinner. Glad min mann bare har hår på bena! Og under armene er det bare litt hår.

skjønner godt du reagerer.. jeg hadde ikke klart å se forbi om daten min hadde hatt mage og rygg full av hår.

Anonymkode: 8e696...36f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er nasty og skjønner godt du reagerer. Folk er veldig ulike der, og er jo hennes fulle rett. Men selv ville jeg uten tvil gått for en som barberer 

Anonymkode: 7e5e2...45e

Så du synes det naturlige menneske er nasty? Hadde ikke klart deg så bra i et samfunn uten barberhøvel du da.

Anonymkode: ddd5f...bf2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katerinaa1998 skrev:

Æsj 🤮 skjønner meg ikke på sånne som ikke barberer, er det mulig å være  lat?

Har ingenting med latskap å gjøre for meg. Har aldri likt å barbere, så jeg slutta. Hadde vært veldig synd å tvinge meg selv til å gjøre det. Å barbere seg gir ikke økt livskvalitet eller bedre helse, heller tvert i mot. 

Anonymkode: eb433...8ad

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med hverken feminisme eller latskap for min del. Jeg synes det er skikkelig fint med hår under armene. Og mer hygienisk også - hos meg lukter det mye mindre når jeg har litt hår under armene enn når jeg barberer det bort.

Anonymkode: 12145...da5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Cinnamondiva skrev:

Vel, hva med å heller se på personlighet enn bare utseendet?

De enkleste og mest åpenbare spørsmålene og innsiktene kommer alltid til slutt :nori:

Anonymkode: 1e06c...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det naturlige menneske er nasty? Hadde ikke klart deg så bra i et samfunn uten barberhøvel du da.

Anonymkode: ddd5f...bf2

Flassete hud og hodebunn er naturlig. Gule og skjeve tenner er naturlig. Det naturlige menneske trenger en gartner som bryr seg og som ikke sover på jobben.

Anonymkode: a6c6c...c6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at TS ikke svarer på om han selv barberer bort kroppshåret sitt... Det er bare krav til damene tydeligvis. 

Anonymkode: 92f66...8e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...