Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hår under armene er vel ingen big deal.

Med full skog i underlivet er ikke noe særlig.

Anonymkode: d6a88...8a5

Synes du det er pent med hår under armene ? Og må man ikke nesten regne med at ei som ikke barberer seg under armene er minst like hårete lengre ned også liksom ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk å være så frigjort at hun gjør noe sånt på date,uten å vite noe om hva du liker og ikke. Det kaller jeg å gå "all in". Det er sånn hun er,sånn hun er skapt,og kanskje er det en del av identiteten hennes å være naturlig behåret... Står respekt av sånt !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er pent med hår under armene ?

Hva spiller det for rolle?

Og må man ikke nesten regne med at ei som ikke barberer seg under armene er minst like hårete lengre ned også liksom ?

Jo, kanskje, akkurat som man kan regne med at menn har hår i skrittet. Det er likevel et antall kvinner som lar håret vokse, men likevel stusser det. Som menn med andre ord. Poenget er vel at skjønnhetsstandardene for kvinner er flere og høyere enn de er for menn, og at noen kvinner motsetter seg dette og likevel stadig blir påprakket typiske kulturelle utseendepreferanser hele tiden, fremsatt som egen og individuell smak. Nå har vi altså en åttesiders lang tråd om kvinners armhuler. Go figure. Poenget er også at det er vanskelig å trosse slike skjønnhetsidealer, og at det bør bli møtt med en forståelse om at det nettopp er vanskelig, ikke med avsky eller total avvisning. Som oftest er det ubehagelig å la være og shave, fordi man bryter en norm. I begynnelsen kan man til og med føle avsky for sitt eget utseende, fordi man selv har internalisert normer om hva som er pent og stygt på kvinner - man felles altså en estetisk dom over seg selv, lik den som samfunnet har for øvrig - og det er først etter en lengre periode man kan gå rundt sånn uten og skamme seg, med mindre man er god på å gi totalt faen, noe de færreste mennesker er. Så man bør være sensitiv når mennesker gjør noe som er annerledes, og totalt harmløst, og det gjelder generelt.

Anonymkode: 27ab9...6f3

 

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Trøndermann skrev:

Tenk å være så frigjort at hun gjør noe sånt på date,uten å vite noe om hva du liker og ikke. Det kaller jeg å gå "all in". Det er sånn hun er,sånn hun er skapt,og kanskje er det en del av identiteten hennes å være naturlig behåret... Står respekt av sånt !

Hyggelig at det er en mann i tråden som ukritisk hyller det her. Det er det ikke mange av. Vi mer hårete ladies tar den positive oppmerksomheten vi får.

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hyggelig at det er en mann i tråden som ukritisk hyller det her. Det er det ikke mange av. Vi mer hårete ladies tar den positive oppmerksomheten vi får.

Anonymkode: 1e06c...0a8

Da må jeg bare si at det er hyggelig at litt positivitet blir satt pris på :) Det er ikke mange av dere mer hårete damer heller desverre. Men dere som er det skulle fått mye mer positive tilbakemeldinger ute i virkeligheten. Dere er jo virkelig flotte,og sjelden vare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så stygt, egentlig. Det bryr jeg meg ikke noe særlig om fra eller til.

Men jeg hadde fått assosiasjoner til feminisme, og det er en deal breaker. Sikkert en fordom fra min side, men jeg måtte ha forsikret meg om at hun ikke hatet menn før jeg kunne gått videre.

Anonymkode: caee9...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er så stygt, egentlig. Det bryr jeg meg ikke noe særlig om fra eller til.

Men jeg hadde fått assosiasjoner til feminisme, og det er en deal breaker. Sikkert en fordom fra min side, men jeg måtte ha forsikret meg om at hun ikke hatet menn før jeg kunne gått videre.

Anonymkode: caee9...756

Tviler sterkt på at det kan ha noe å gjøre med å hate menn altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det under armene dine da, ts?

Anonymkode: 2ac87...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det under armene dine da, ts?

Anonymkode: 2ac87...f90

Ut ifra reaksjonen må vi vel gå ut ifra at det er glatt som ei barnerumpe under der..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Trøndermann skrev:

Ut ifra reaksjonen må vi vel gå ut ifra at det er glatt som ei barnerumpe under der..

På samme måte som vi må kunne anta at menn med skjegg er interessert i kvinner med skjegg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig tråd.

Kroppsbehåringen min er i stil med dette:

10264096073_7aef420cf1_o.jpg%20(content)

Så ærlig talt skjønner jeg ikke problemet; hvis det fra naturens side hadde vært meningen at vi skulle kunne fly som rosa elefanter, eller ikke ha kroppshår som voksne, hadde vi ikke hatt det.

Skulle tro at de som er vant til å stille mange krav med tanke på utseende, og bytter partnere like ofte som andre bytter undretøy, vil gå en tøff tid i møte nå som viruset kommer til å prege hverdagen vår i flere år framover.

For min del har jeg bare ett krav til en kvinne: At hun er kvinne. Og et menneske.

Med et bankende hjerte, ikke en følelsesløs klump som vurderer og vraker partnere på grunn av bagateller som likevel vil ha null betydning etter hvert som årene går; de "perfekte" kvinnene som må bruke en time foran speilet før de våger seg ut, er ofte så selvopptatte at personligheten deres blir bare verre og verre etter hvert som utseendet taper seg.

Anonymkode: 4b002...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, herzeleid skrev:

På samme måte som vi må kunne anta at menn med skjegg er interessert i kvinner med skjegg? 

Hehe.Ser ikke hvordan det går an å dra den sammenligningen,men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Trøndermann skrev:

Hehe.Ser ikke hvordan det går an å dra den sammenligningen,men

Da ser du sikkert også hvordan det ikke gir helt mening å anta at det en foretrekker hos partner nødvendigvis er tilfelle for en selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, herzeleid skrev:

Da ser du sikkert også hvordan det ikke gir helt mening å anta at det en foretrekker hos partner nødvendigvis er tilfelle for en selv? 

Joda,ser den. Det med at han skulle være glatt som ei barnerumpe under armene var ikke så seriøst ment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg en sånn date,så kan vi sammenligne og se hvem som har mest hår under armene😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor gamle dere/ hun er, men tipper i 20- årene et sted.

Og jeg må si som de fleste andre; for en tøff og naturlig dame du har møtt! Det er faktisk trist at man må kalles tøff i 2020 for å vise seg som seg selv, men sånn har det nå blitt...
Hun virker som hel ved; ekte vare. Heldige deg som får bli kjent med henne/ date henne!

Hadde jeg vært deg, eller en annen mann i 20- årene, og møtt ei jente med fillers/ botox/ implants eller hva det måtte være i hue og ræva (bokstavelig talt), DA hadde jeg løpt.
For hvordan i all verden ser denne dama egentlig ut? Eller har hun så dårlig selvfølelse at hun må endre og operere seg for å føle at hun passer inn? Og hvor vil det ende? Vil det ende, eller vil/ må hun fortsette med inngrepene og forandringene til det blir makabert?

Nei, kjære HI; kjør på 🙂

Hilsen naturlig dame, 30.

Anonymkode: a7e0c...b71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor gamle dere/ hun er, men tipper i 20- årene et sted.

Og jeg må si som de fleste andre; for en tøff og naturlig dame du har møtt! Det er faktisk trist at man må kalles tøff i 2020 for å vise seg som seg selv, men sånn har det nå blitt...
Hun virker som hel ved; ekte vare. Heldige deg som får bli kjent med henne/ date henne!

Hadde jeg vært deg, eller en annen mann i 20- årene, og møtt ei jente med fillers/ botox/ implants eller hva det måtte være i hue og ræva (bokstavelig talt), DA hadde jeg løpt.
For hvordan i all verden ser denne dama egentlig ut? Eller har hun så dårlig selvfølelse at hun må endre og operere seg for å føle at hun passer inn? Og hvor vil det ende? Vil det ende, eller vil/ må hun fortsette med inngrepene og forandringene til det blir makabert?

Nei, kjære HI; kjør på 🙂

Hilsen naturlig dame, 30.

Anonymkode: a7e0c...b71

Så godt sagt ! Kunne ikke sagt det bedre (eller like godt) selv :)  Du har virkelig skjønt det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2020 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor gamle dere/ hun er, men tipper i 20- årene et sted.

Og jeg må si som de fleste andre; for en tøff og naturlig dame du har møtt! Det er faktisk trist at man må kalles tøff i 2020 for å vise seg som seg selv, men sånn har det nå blitt...
Hun virker som hel ved; ekte vare. Heldige deg som får bli kjent med henne/ date henne!

Hadde jeg vært deg, eller en annen mann i 20- årene, og møtt ei jente med fillers/ botox/ implants eller hva det måtte være i hue og ræva (bokstavelig talt), DA hadde jeg løpt.
For hvordan i all verden ser denne dama egentlig ut? Eller har hun så dårlig selvfølelse at hun må endre og operere seg for å føle at hun passer inn? Og hvor vil det ende? Vil det ende, eller vil/ må hun fortsette med inngrepene og forandringene til det blir makabert?

Nei, kjære HI; kjør på 🙂

Hilsen naturlig dame, 30.

Anonymkode: a7e0c...b71

Det blir jo ganske stor forskjell på å fylle seg opp med botox og sånt,og å gå rundt (og spesielt på date) ubarbert og hårete under armene og gud vet hvor da........ Finnes en mellomting der,(håper jeg)........

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo ganske stor forskjell på å fylle seg opp med botox og sånt,og å gå rundt (og spesielt på date) ubarbert og hårete under armene og gud vet hvor da........ Finnes en mellomting der,(håper jeg)........

Anonymkode: 27ab9...6f3

"Ubarbert og hårete under armene og gud vet hvor da".. Du mener, sånn som menn gjør?

Anonymkode: 1e06c...0a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ubarbert og hårete under armene og gud vet hvor da".. Du mener, sånn som menn gjør?

Anonymkode: 1e06c...0a8

Ja.For nå er det jo en gang sånn at det er en litt annen norm for barbering hos menn kontra kvinner.

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...