Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo utrolig stygt uansett!!! Fy a meg! 
Jeg er ei jente på 28 år men skal barbere under armene mine. Snart kommer det ny trend at det er helt vanlig å skifte sin tampong under bordet.  Det er verken fint på gutter eller på jenter. Men nei jenter ser enda verre ut med hår under armen. 

Anonymkode: 18336...47c

Tenk å være 28 år og ikke vite hva en trend er

Anonymkode: 1c7b4...d7e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk å være 28 år og ikke vite hva en trend er

Anonymkode: 1c7b4...d7e

Har sett verre svar i denne tråden.....

Anonymkode: 27ab9...6f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dame og syntes det er uhygenisk med så mye hår at det stikker ut. Æsj nasty kvinne og bare å dumpe. 

Anonymkode: ab8f3...c3c

Så du forventer at menn barberer seg også da? Det må i så fall være like uhygienisk for dem.

Anonymkode: 40d10...76f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.4.2020 den 11.30, Trøndermann skrev:

Er det noen av dere KG-damer som kunne gått på date slik ts beskriver her ? Er det kun for "spesielt interesserte"?

Nei, jeg går sånn. Stikker de på grunn av at jeg har hår i armhulene, for så å spekulere i vildens sky om hvorfor og tenker at siden jeg satt i singlet så er jeg være skamløs, samt lager en tråd om det på KG etterpå, så er jeg bare glad for at de aldri kontakter meg igjen. Dessverre hender det jo det blir varmt ute og at jeg tar av meg til singlet, hårreisende :haar:

Anonymkode: 1e06c...0a8

AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Ok. Om du syns hun er pen eller hyggelig, så si det. Hva mener du med full skog? Er det ugreit for deg?

Anonymkode: 246fe...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.4.2020 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Sier ikke at du SKAL... Men skjønner at ts ble satt ut og har noen spørsmål rundt ei dame som går imot normen på den måten...og i tillegg viser det skamløst fram på date,hvis du skjønner...

Skal man være skamfull over å se naturlig ut? 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg går sånn. Stikker de på grunn av at jeg har hår i armhulene, for så å spekulere i vildens sky om hvorfor og tenker at siden jeg satt i singlet så er jeg være skamløs, samt lager en tråd om det på KG etterpå, så er jeg bare glad for at de aldri kontakter meg igjen. Dessverre hender det jo det blir varmt ute og at jeg tar av meg til singlet, hårreisende :haar:

Så bra at det finnes damer som deg ! Skulle bare ønske det var mye mer vanlig. Og jeg hadde ikke hatt noe imot en date med ei som deg på en varm dag,å ta av til singlet hårreisende hadde ikke gjort meg mindre interessert i ei dame akkurat :) 

Vært borti noen som har satt pris på at du er sånn da ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2020 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Ok. Om du syns hun er pen eller hyggelig, så si det. Hva mener du med full skog? Er det ugreit for deg?

Full skog vil si mye og langt hår. Er du mørkhåra vises det ekstra godt

• Liker 1
Skrevet

Kanskje en ny kontaktannonse burde bli noe sånt som "Ubarbert mann søker ubarbert og hårete dame..." :P 

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2020 den 9.43, Trøndermann skrev:

Kanskje en ny kontaktannonse burde bli noe sånt som "Ubarbert mann søker ubarbert og hårete dame..." :P 

Om du bare søker sex og tilfredsstillelse av en fetisj, ja. Kanskje på tide å unngå å si noe om hår før du er kjent med de om du er seriøs og vil ha interesserte? 

Anonymkode: e6fcf...3b7

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du bare søker sex og tilfredsstillelse av en fetisj, ja. Kanskje på tide å unngå å si noe om hår før du er kjent med de om du er seriøs og vil ha interesserte? 

Anonymkode: e6fcf...3b7

Skal være den første til å innrømme at den var ganske så mangelfull ja. Måtte vel blitt som en bi-setning eller noe :) 

AnonymBruker
Skrevet

Så ei jente på danskebåten i fjor som gikk i ermeløs kjole og tydeligvis hadde glemt å barbere seg,men det er det drøyeste tilfelle jeg har vært borti. 

Skrevet

Mye kan skje på danskebåten, tydeligvis 😄 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.5.2020 den 8.17, AnonymBruker skrev:

Så ei jente på danskebåten i fjor som gikk i ermeløs kjole og tydeligvis hadde glemt å barbere seg,men det er det drøyeste tilfelle jeg har vært borti. 

O.K.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det mange Phyllis Schlaflys.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest Dkgut38
Skrevet
På 20.4.2020 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvor gamle dere/ hun er, men tipper i 20- årene et sted.

Og jeg må si som de fleste andre; for en tøff og naturlig dame du har møtt! Det er faktisk trist at man må kalles tøff i 2020 for å vise seg som seg selv, men sånn har det nå blitt...
Hun virker som hel ved; ekte vare. Heldige deg som får bli kjent med henne/ date henne!

Hadde jeg vært deg, eller en annen mann i 20- årene, og møtt ei jente med fillers/ botox/ implants eller hva det måtte være i hue og ræva (bokstavelig talt), DA hadde jeg løpt.
For hvordan i all verden ser denne dama egentlig ut? Eller har hun så dårlig selvfølelse at hun må endre og operere seg for å føle at hun passer inn? Og hvor vil det ende? Vil det ende, eller vil/ må hun fortsette med inngrepene og forandringene til det blir makabert?

Nei, kjære HI; kjør på 🙂

Hilsen naturlig dame, 30.

Anonymkode: a7e0c...b71

Skulle datet deg enytime 😍

AnonymBruker
Skrevet

Så man er ikke seg selv hvis man shaver seg under armene da? 

Jeg shaver leggene mine også, OG skrittet. Gud hjelpes så falsk jeg er. 

Anonymkode: ce0aa...421

AnonymBruker
Skrevet

Like ekkelt med hår på menn. Dere burde også fjerne det meste. Unntatt 3 dagers skjegg. 

Anonymkode: a176c...0ed

• 1 måned senere...
Gjest Dkgut38
Skrevet
På 2.4.2020 den 17.13, Saph skrev:

Når du etter så kort tid allerede leter etter måter å forandre henne på så er det ikke liv laga. Hun fortjener noen som syns hun er fin som hun er, og du fortjener noen som du syns er fin nok som de er. 

Så bra skrevet , likt av en der faktisk vil likt date en med naturlig look 🥰

Skrevet

Det er ekkelt og lukter. Jeg og typen fjerne litt av håret under armer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...