Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Hvordan gikk det Ts? Ble det videre date eller avsluttet du det? Synes ikke noe om masse hår selv. 

På 2.4.2020 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Ja. La henne være i fred. Har ikke du hår under armene? Det finnes ingen regler for at jenter ikke skal beholde naturlig hår på kroppen, bare de ekle kvinner-skal-være-glatte-normene som gjør noe helt annet vanskelig. Mest sannsynlig kan det også hende hun skammer seg og lurer på hva du tenker andre tenker om det, kan hende hun gruer seg litt hver gang hun tar av seg genseren, men håper at det skal være akseptert og greit. Du trenger ikke legge stein til byrden. Gjør henne en tjeneste og la henne være i fred hvis du ikke har tenkt å endre syn. Det er hennes kropp.

Anonymkode: 1e06c...0a8

Nei det finnes ingen regler for det, men hvorfor er det så viktig med mye hår så det blir skog? Det er uhygienisk. Man svetter under armene. Og kan ikke folk få lov å like/ikke like det de vil? Det er et fritt land? Ingen må være glatt hele tiden nei. Litt hår skader ingen, men når det blir mye og ustelt. Det er ikke så veldig bra. 

Jeg barberer meg selv under armene. Trener mye så jeg svetter, og vil ikke ha hår under der da. Nei er ikke glatt hele tiden, men når det begynner å bli noe, da skal det bort. Ikke så veldig kjekt for andre når jeg løfter vekter og de ser hår under der, i tillegg til at jeg er svett. Dette er mye av grunnen til at mye hår ikke er så sexy under armene. Det gjelder både kvinner og menn. Man blir SVETT under der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.4.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Vi kvinner er faktisk født med hår på kroppen. Burde ikke komme som en overraskelse!

Anonymkode: 7adde...30f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner er faktisk født med hår på kroppen. Burde ikke komme som en overraskelse!

Anonymkode: 7adde...30f

Jeg har nå aldri sett en baby med hår på kroppen. 

Anonymkode: d44de...81f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Fysj! Ikke si noe eller gjør noe, men avslutt hele greia for din egen skyld. Hvordan tror du hun er ellers? Lukter feminist/ lesbisk lang vei! Får dere unger og skiller dere stikker hun sikkert av med alt du eier i tillegg til ungene. 

Dump, dump...

 

- Nathalie 

Anonymkode: 85888...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Warrior skrev:

Hvordan gikk det Ts? Ble det videre date eller avsluttet du det? Synes ikke noe om masse hår selv. 

Nei det finnes ingen regler for det, men hvorfor er det så viktig med mye hår så det blir skog? Det er uhygienisk. Man svetter under armene. Og kan ikke folk få lov å like/ikke like det de vil? Det er et fritt land? Ingen må være glatt hele tiden nei. Litt hår skader ingen, men når det blir mye og ustelt. Det er ikke så veldig bra. 

Jeg barberer meg selv under armene. Trener mye så jeg svetter, og vil ikke ha hår under der da. Nei er ikke glatt hele tiden, men når det begynner å bli noe, da skal det bort. Ikke så veldig kjekt for andre når jeg løfter vekter og de ser hår under der, i tillegg til at jeg er svett. Dette er mye av grunnen til at mye hår ikke er så sexy under armene. Det gjelder både kvinner og menn. Man blir SVETT under der.

Min erfaring er at det lukter MYE mer av svetten min når jeg er glattbarbert enn når jeg har hår under armene. Så for min del føles det mer hygienisk. Synes forøvrig det er fint også, på både kvinner og menn.

Anonymkode: 12145...da5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det lukter MYE mer av svetten min når jeg er glattbarbert enn når jeg har hår under armene. Så for min del føles det mer hygienisk. Synes forøvrig det er fint også, på både kvinner og menn.

Anonymkode: 12145...da5

Folk er forskjellig, og bra er jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fysj! Ikke si noe eller gjør noe, men avslutt hele greia for din egen skyld. Hvordan tror du hun er ellers? Lukter feminist/ lesbisk lang vei! Får dere unger og skiller dere stikker hun sikkert av med alt du eier i tillegg til ungene. 

Dump, dump...

 

- Nathalie 

Anonymkode: 85888...677

Uavhengig av hva man mener om hår under  armene - for en uvitende og fordomsfull kommentar! 

Anonymkode: d2176...02b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår under armer går vel.

Men underlivet må være frisert eller delvis barbert.

Samme med legger og lår da jeg elsker bein.

Anonymkode: aff43...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full busk under armene😃 Samboer har enda ikke klaget. Hår e no hår.. Vi har alle det. Det hår hysteriet e så udatert no. La oss gå videre. Voks opp mann!!

Anonymkode: acd5a...7bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har full busk under armene😃 Samboer har enda ikke klaget. Hår e no hår.. Vi har alle det. Det hår hysteriet e så udatert no. La oss gå videre. Voks opp mann!!

Anonymkode: acd5a...7bd

Forstår ham godt 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 9.7.2020 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Har full busk under armene😃 Samboer har enda ikke klaget. Hår e no hår.. Vi har alle det. Det hår hysteriet e så udatert no. La oss gå videre. Voks opp mann!!

Anonymkode: acd5a...7bd

Går du på lettkledd/i bikini osv med full busk også?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ekkelt 🤢

Anonymkode: 30d96...31b

Hvorfor er det ekkelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 10.47, Warrior skrev:

Hvordan gikk det Ts? Ble det videre date eller avsluttet du det? Synes ikke noe om masse hår selv. 

Nei det finnes ingen regler for det, men hvorfor er det så viktig med mye hår så det blir skog? Det er uhygienisk. Man svetter under armene. 

Nå forveksler du uhygienisk med ting du synes er ekkelt. Uhygienisk er ting som er usunt og sykdomsfremkallende, og ingen har noensinne blitt syke av å gro busk eller gå med daggammel svette på kroppen. At du synes det er ekkelt er en helt grei preferanse, men stå for at det er en preferanse, og ikke få det til å høres ut som det er noe sykelig ved å ha andre preferanser. 

Anonymkode: fdac1...c27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2020 den 10.51, AnonymBruker skrev:

Vi kvinner er faktisk født med hår på kroppen. Burde ikke komme som en overraskelse!

Anonymkode: 7adde...30f

Sant. Men kanskje litt mer overraskende å ikke fjerne noe av det?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hugg gjerne hodet av meg, men damer som kler seg fint i sommerkjole og sprader rundt med lange svarte hår i armhulene er faktisk ganske nasty. 

Så ei på butikken en dag i sommer. Dama var forsåvidt pen hun, men de svarte hårene under armene som hoppa fram når hun skulle legge varene i posen. Fy f... Neitakk. Skjønner TS godt jeg. 

Anonymkode: 060e2...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hugg gjerne hodet av meg, men damer som kler seg fint i sommerkjole og sprader rundt med lange svarte hår i armhulene er faktisk ganske nasty. 

Så ei på butikken en dag i sommer. Dama var forsåvidt pen hun, men de svarte hårene under armene som hoppa fram når hun skulle legge varene i posen. Fy f... Neitakk. Skjønner TS godt jeg. 

Anonymkode: 060e2...e2d

Sånne damer er vel sjelden vare også da. Aldri sett det jeg iallefall

Anonymkode: 27ab9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit at hun har hår under armenerne. Og det er helt greit at det ikke er noe du setter pris på. Vi liker ulike ting & det må være helt greit! Jeg er for eksempel ikke tilhenger av skjegg som har vokst mer enn 3 dager, men det vil ikke si at jeg kan bestemme om en mann vil ha skjegg eller ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...