AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #101 Skrevet 3. april 2020 9 minutter siden, Bohrman skrev: Det er naturlig å ha bæsj i rævva etter å ha vært på do også. Men allikevel tar man altså et stykke papir, og sveiper vekk dritten. Så det er bare å finne fram høvelen, og sveipe vekk den dritten der også. Kan sikkert gjøre begge deler på en gang, hvis man vil spare tid. Okei så du har kroppen full av det du sidestiller med bæsj du altså? Kroppshårene dine mener jeg Anonymkode: 29c88...8b9 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #102 Skrevet 3. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot det. Men jeg må le av en god andel kvinner. Dere som oppfordrer kvinner til å være naturlige, la håret gro, men som i neste vending rakker ned på menn med skjegg eller hår på brystet, ryggen, eller sågar mangel på hår på hodet. Jada, jeg har sett flere gjøre det tidligere, både her inne og ellers. Det blir veldig hyklersk. Anonymkode: 2ca2b...5cb Det har jeg aldri gjort, men jeg ser at du skriver "en del", og jada, jeg er enig i at kvinner også kan være ille. Men det gjelder ikke i denne tråden. Her skal kvinners kroppshår sammenlignes med bæsj i rumpa! Anonymkode: 1e06c...0a8 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #103 Skrevet 3. april 2020 Jeg synes ikke hår under armene er attraktivt uten at det bryr meg så mye. Men jeg synes det var en del merkelige argument her. Det at hår under armene er naturlig. Nesehåret mitt er jo naturlig, men jeg vet ikke om så mange kvinner som synes det er delikat. At menn som ikke liker kroppshår må barbere seg selv, er også rart. Det er jo ikke slik at kvinner må være store og muskuløse, for å like store og sterke menn. Folk har ulike preferanser, det samme har menn og kvinner. Og godt er det. Anonymkode: d6ebf...060
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #104 Skrevet 3. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei så du har kroppen full av det du sidestiller med bæsj du altså? Kroppshårene dine mener jeg Anonymkode: 29c88...8b9 Og så kan man ta paradoksleken! Hvis du skulle datet en jente, og du måtte velge mellom at hun hadde hår i armhulene eller at hun ikke tørker vekk bæsjen i rumpa etter hun har vært på do. Hva ville du valgt da? Hmmmm, tricky spørsmål!! Anonymkode: 1e06c...0a8 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #105 Skrevet 3. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Beklager at du er hjernevasket av industrier som skaper trender for å tjene milliarder av kroner på sauer som deg som tror at alt må være sånn som du ser i reklamene for produktene dems. Anonymkode: 29c88...8b9 Som jeg skulle skrevet det selv. De fleste ser jo vanligvis ned på folk som er sauer og ikke tenker selv. Men ang dette temaet syns ingen deg er flaut å vise de er totalt hjernevaska. 😂😂 og og for ett engasjement det blir i slike tråder 😳 Anonymkode: 21f72...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #106 Skrevet 3. april 2020 Tenk hvor mange som hadde konkurs om vi alle var fornøyd med oss selv! Hår under armene? TIPP TOPP! GO GIRL Anonymkode: b0b73...027 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #107 Skrevet 3. april 2020 På 2.4.2020 den 17.35, AnonymBruker skrev: Hvis jeg ikke kunne noe om evolusjonsteori så ville jeg nok ikke ha latt som heller Anonymkode: 1e06c...0a8 Det gjør du vel heller ikke. Eller har du innvendinger mot min forståelse av Darwin dvs. at mannens preferanse for hva som er attraktivt har betydning for om han vil partene seg? Ev er du bare ute etter å være poppis uten å måtte vise frem de hårete armhulene dine😀👍. Anonymkode: 2ec1c...671
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #109 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjør du vel heller ikke. Eller har du innvendinger mot min forståelse av Darwin dvs. at mannens preferanse for hva som er attraktivt har betydning for om han vil partene seg? Ev er du bare ute etter å være poppis uten å måtte vise frem de hårete armhulene dine😀👍. Anonymkode: 2ec1c...671 Sorry, men vi får dessverre pult. Vi reproduserer oss Anonymkode: 1e06c...0a8 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #110 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sorry, men vi får dessverre pult. Vi reproduserer oss Anonymkode: 1e06c...0a8 Ja, men over tid vil dere nå få mindre og mindre attraktive partnere. Så ordner etterhvert Darwin opp. Anonymkode: 2ec1c...671
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #111 Skrevet 3. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men over tid vil dere nå få mindre og mindre attraktive partnere. Så ordner etterhvert Darwin opp. Anonymkode: 2ec1c...671 Så kvinner med hår på kroppen knuller bare mindre attraktive menn? Nå må du begynne å backe opp teorien din snart. Det er, hvis man skal følge din teori videre, da, også en viss fare for at det faktisk er kvinnene som velger vekk mannfolka som synes hår i armhulene på kvinner er avskyelig. Du må være litt forsiktig. Jeg er litt mer optimistisk, jeg tror ingen av dem kommer til å dø ut. Anonymkode: 1e06c...0a8 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #112 Skrevet 3. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men over tid vil dere nå få mindre og mindre attraktive partnere. Så ordner etterhvert Darwin opp. Anonymkode: 2ec1c...671 Hehe nei er menn som deg som får færre og færre partnere. Så ordner survival of the fittest opp og pinglemenn forsvinner. Ser det tydelig allerede hvor mange tapere som er incels. Anonymkode: 29c88...8b9 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #113 Skrevet 3. april 2020 Aldri slitt med å få meg noe, å fått de jeg vil ha. Har både kroppshår, bruker ikke sminke og har litt ekstra på kroppen. Greier meg helt fint 💁🏻♀️ Anonymkode: 2976e...9aa 6
Embla82 Skrevet 3. april 2020 #114 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke hår under armene er attraktivt uten at det bryr meg så mye. Men jeg synes det var en del merkelige argument her. Det at hår under armene er naturlig. Nesehåret mitt er jo naturlig, men jeg vet ikke om så mange kvinner som synes det er delikat. At menn som ikke liker kroppshår må barbere seg selv, er også rart. Det er jo ikke slik at kvinner må være store og muskuløse, for å like store og sterke menn. Folk har ulike preferanser, det samme har menn og kvinner. Og godt er det. Anonymkode: d6ebf...060 Det er helt innafor å ha ulike preferanser. Det er helt innafor å ikke date videre om daten ikke passer til preferansene (i dette tilfellet hadde hår under armene. Men når man i tillegg føler for å opprette en sjokkert tråd om det på et offentlig forum, så får det akkurat like negative tilbakemeldinger som en dame hadde fått om hun hadde opprettet en tråd for å fortelle om sjokket da hun oppdaget at daten hadde nesehår like før sex. Eller "han tok av seg skjorta helt, og så var han ikke stor og muskuløs, æsj og fy! Så ikke ut som han skammet seg en gang!" Det er stor forskjell på å ha en preferanse helt privat, og det å opprette en tråd som mest handler om shaming av alle som er som det man ikke foretrekker selv. 6
mammahjarte Skrevet 3. april 2020 #115 Skrevet 3. april 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Vikingskjegg og velstelt klaffer liksom ikke. Steller en mann skjegget sitt så er han jo ofte en metro. Og kjenner heller ikke til mandige menn som barberer seg under armene... Anonymkode: eae35...f37 Litt paradox på han i grunn. Garderoben hans er slitte gamle klær som ikkje matcher, likevel skal han ha flotte hattar. Noen folk er litt sånn vandrande sjølvmotsigelser. Hærlig sær er han uansett. 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #116 Skrevet 3. april 2020 fullbusk for meg er utrimmet busk, men trimmes busk er skikkelig deilig rett og slett. Så bred som mulig helst og i høyden. Anonymkode: 47077...758 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #117 Skrevet 3. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe i mot det. Men jeg må le av en god andel kvinner. Dere som oppfordrer kvinner til å være naturlige, la håret gro, men som i neste vending rakker ned på menn med skjegg eller hår på brystet, ryggen, eller sågar mangel på hår på hodet. Jada, jeg har sett flere gjøre det tidligere, både her inne og ellers. Det blir veldig hyklersk. Anonymkode: 2ca2b...5cb Jeg har mitt hår som jeg liker det, og legger meg ikke oppi hva en mann heller gjør Anonymkode: d16d4...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #118 Skrevet 6. april 2020 På 3.4.2020 den 11.34, AnonymBruker skrev: Så bra noen syns det. Jeg har dretet fullstendig i å barbere den siste tida nå, og det er veldig befriende. Anonymkode: 329e3...1cb Befriende? Flasher du og håret på date uten å tenke på folks reaksjon liksom ? Anonymkode: 27ab9...6f3
Trøndermann Skrevet 6. april 2020 #119 Skrevet 6. april 2020 På 2.4.2020 den 13.18, AnonymBruker skrev: Så fantastisk at det finnes kvinner som vil ha det naturlig, og som tør å vise det frem ☺️ Anonymkode: 5f405...5c4 Helt enig ! Gi oss flere sånne damer ! 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #120 Skrevet 6. april 2020 På 2.4.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev: Herregud så tøff hu er ... men for en befrielse å kunne slippe barbere noe som helst. Det må nesten vært like befriende som å gå akkurat som man er på ei nudiststrand tenker jeg da. Siste er på bucket lista Anonymkode: 9aff1...2f8 Bare å glede seg til bikinisesongen da..hahaha Anonymkode: 27ab9...6f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå