Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 hours ago, AnonymBruker said:

Æsj! Hvorfor spør du henne ikke direkte hvorfor hun ikke barberer seg? Ekte kvinner skal være barbert under armene og nedentil (vagina og bein). I tillegg skal de være rene og lukte godt!

Og være på kjøkkenet når mannen vil ha alenetid... ;) 

Anonymkode: 8ae1a...3cc

Til din informasjon: Det vokser ikke hår i vagina. Siden du ikke vet dét, er du neppe kompetent til å uttale deg om hva en "ekte kvinne" er.

Det jeg finner virkelig bekymringsverdig i TS sin historie, er at han driver og dater i disse koronatider.

Anonymkode: 7c302...275

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg bare trimmer ned håra der. Mannen barberer vekk sine xD 

Noko som er litt snodig fordi han har stort velstelt vikingskjegg og er på ingen måte ein femi metro. Men hår i armhola vil han ikkje ha.

TS om du bryr deg om sånt er det ikkje stort å gjera. Kleint å ta det opp. Og man bør ikkje forsøka endre folk på det grunnlaget.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hår bryr jeg meg ikke om, men bør jo klippes litt iblant. Det gjør jo menn også.

Anonymkode: 4d5be...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en gang for et par år siden, første gang jeg kom over dette forumet via et Google søk om svangerskap da jeg gikk gravid. Da husker jeg en tråd om en som ville at han hun datet skulle barbere brystkassa fordi det visstnok tøt hår ut av alle skjorteknappehull og så ut som en ultrahårete turist i Tyrkia etter det inntrykket jeg fikk fra tråden 😂 Uansett der så sa alle at hun måtte finne seg i det og at hun var overfladisk og slem som syntes hår var ekkelt.... SÅ det er visst bare sosialt akseptabelt å shame naturlige kvinner, ikke menn ser jeg. Ja i disse restylane duckface og rumpe operasjons og filter tider kan man kanskje ikke forvente annet, men det er trist. 

Takke meg til håret under armene mine som forhindrer ekkel svettelukt og svetteringer og ubehagelig klam gnisning 😊 

Hadde en mann dumpet meg for å være naturlig med hår under armene hadde jeg vært glad som "dogded a bullett" for da hadde han sikkert prøvd å få meg til å ta silikon og ikke tålt å se meg naturlig uten sminke heller. Det er ikke en "ekte mann" i mine øyne om han ikke tåler en normal og naturlig kvinne 😊

Anonymkode: 29c88...8b9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt at jeg har barbere under armene fetish, så hadde vi gjort det under forspillet.

Anonymkode: c88f9...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er troll. Mye tråder om dater med briller, dater med hår, dater med ditt og datt. Pluss at det er dating i Corona. Og lite forklaringer videre. Stusser litt på setningen om at hun tok av seg singleten.. for alle singleter jeg har er jo så klart uten armer. Så håret ville da vært like synlig med og uten den på. Med mindre singlet betyr noe annet for andre??  Og en kvinne må da ha lov til å ha kroppen sin akkurat som hun vil. Er det så ille for dere så finn noen andre. Men å si det er ekkelt?? Det er jo helt naturlig!! Skal vi skamme oss over det? Verden er gal 

Anonymkode: 14a8b...5e5

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det et problem at hun viste det "skamløst" frem? Skal man SKAMME seg over at man har hår under armene🤷🏻‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 3d963...43b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

full skog under armene = full skog nedentil også? Finnes det en sammenheng der?

Anonymkode: 47077...758

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, DislayName skrev:

Kanskje hun ville teste hvor feminist du er.

Å være mot diskriminering av kvinner har ikke direkte sammenheng med hår under armene, men du er kanskje en sånn type som ikke egentlig veit hva feminisme er og tror at det dreier seg om å være traktorlesbe med hårete armer og bein? 

Forøvrig, å teste om noen er feminist? Er ikke alle det? Hadde jeg vært i tvil om det hadde jeg spurt rett ut, og kunne ikke ha vært med en som ikke var imot diskriminering.. 

Anonymkode: 29c88...8b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DislayName
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Å være mot diskriminering av kvinner har ikke direkte sammenheng med hår under armene, men du er kanskje en sånn type som ikke egentlig veit hva feminisme er og tror at det dreier seg om å være traktorlesbe med hårete armer og bein? 

Forøvrig, å teste om noen er feminist? Er ikke alle det? Hadde jeg vært i tvil om det hadde jeg spurt rett ut, og kunne ikke ha vært med en som ikke var imot diskriminering.. 

Anonymkode: 29c88...8b9

Spørte mannen min om jeg er traktorlesbe. Nei, sier han. Jeg varierer hvor mye innsats jeg legger i egenpleie og stell inkl barbering etter humør, overskudd og tid. Hvis det betyr at jeg er traktorlesbe, så er jeg vel det, uten at det noengang har hindret meg fra å tiltrekke meg attraktive menn. Normale, realistiske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt. Daten min hadde tupè som falt av midt under akten

Anonymkode: a4766...8fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Det er Corona, sånn er det bare nå. det er ikke så lett å få tak i ting lengre, og man må spare litt på barberhøvlene.

Anonymkode: 71267...c0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det naturlige menneske er nasty? Hadde ikke klart deg så bra i et samfunn uten barberhøvel du da.

Anonymkode: ddd5f...bf2

Om det er "naturlig" en går etter ville vi strengt tatt vært både uten dopapir, såpe og tannbørste. Ganske nasty ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forøvrig, å teste om noen er feminist? Er ikke alle det? Hadde jeg vært i tvil om det hadde jeg spurt rett ut, og kunne ikke ha vært med en som ikke var imot diskriminering.. 

Anonymkode: 29c88...8b9

Nei. De aller fleste er mot diskriminering og de aller fleste kvinner er ikke feminister:

Sitat

 

En av fem kvinner er altså feminister etter eget utsagn. 

https://www.dagbladet.no/kultur/feminismens-overdrevne-kroppsfokus/60211752

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje like greit at vi har fått Korona pandemi.

Anonymkode: 84151...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt. Daten min hadde tupè som falt av midt under akten

Anonymkode: a4766...8fa

Ha ha ha da hadde jeg tissa på meg og ledd meg skakk😂😂😂😂dagens👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Det er til å spy av. Mer og mer ekstrem feminisme som brer om seg. Det er viktig å ikke akseptere denne latterlige trenden.

Anonymkode: ee541...357

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, mammahjarte said:

Eg bare trimmer ned håra der. Mannen barberer vekk sine xD 

Noko som er litt snodig fordi han har stort velstelt vikingskjegg og er på ingen måte ein femi metro. Men hår i armhola vil han ikkje ha.

TS om du bryr deg om sånt er det ikkje stort å gjera. Kleint å ta det opp. Og man bør ikkje forsøka endre folk på det grunnlaget.

Vikingskjegg og velstelt klaffer liksom ikke. Steller en mann skjegget sitt så er han jo ofte en metro. Og kjenner heller ikke til mandige menn som barberer seg under armene...

Anonymkode: eae35...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

full skog under armene = full skog nedentil også? Finnes det en sammenheng der?

Anonymkode: 47077...758

Ikke for min del i hvert fall. Jeg tar aldri under armene, og svært sporadisk på leggene, men tar regelmessig brazilian nedentil. Som noen skriver over, armhuler og til en viss grad legger får kun negativ oppmerksomhet, dersom man ikke tar dem, så å gjøre det gir ingen fordeler. I underlivet derimot føles det bedre for meg under sex, dersom jeg er glatt/frisert, og det får også positiv oppmerksomhet fra partnere, selv fra de som ikke reagerer negativt om det skulle bli busk der. 

Ellers så er også busk under armene en grei shit-test, samtlige menn jeg har datet som reagerer på dette har det også vært noe annet, alvorlig galt med. Så det gjør jeg aldri igjen, én dårlig holdning til kvinner kommer sjelden alene. 

Anonymkode: fdac1...c27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...