Gå til innhold

Daten hadde full skog under armene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er til å spy av. Mer og mer ekstrem feminisme som brer om seg. Det er viktig å ikke akseptere denne latterlige trenden.

Anonymkode: ee541...357

Ekstremt og latterlig og feministisk å være kvinne altså 🤦‍♀️ Jaha liksom 😂 Et eksempel på holdninger som gjør at feminisme trengs 💯 😂

Anonymkode: 29c88...8b9

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne dama bør du satse på ! Selvstendig,åpen og uredd virker det som. Og både det og å være naturlig hårete er gode egenskaper 😄 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekstremt og latterlig og feministisk å være kvinne altså 🤦‍♀️ Jaha liksom 😂 Et eksempel på holdninger som gjør at feminisme trengs 💯 😂

Ja, det er helt sjukt, ai ai ai! Og har hun hår under armene? Det må bety at hun har hår på tissen også! Tenk om det også betyr at hun har hår på leggene??? Herregud, det bare baller på seg, det blir jo bare verre og verre! Hvor stopper dette - hjeeeelp:bond:

Anonymkode: 1e06c...0a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

full skog under armene = full skog nedentil også? Finnes det en sammenheng der?

Anonymkode: 47077...758

Kan gjøre det, men trenger ikke. Jeg har hår under armer, på legger og i skrittet. Det synes å være ok at menn har det, og da har jeg regnet meg frem til at det er like ok at jeg har det, siden jeg også er født med det. Sist jeg sjekka hadde jeg fremdeles fitte og eggstokker, samt pupper. Så det ser ut til at jeg er kvinne ennå.

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan gjøre det, men trenger ikke. Jeg har hår under armer, på legger og i skrittet. Det synes å være ok at menn har det, og da har jeg regnet meg frem til at det er like ok at jeg har det, siden jeg også er født med det. Sist jeg sjekka hadde jeg fremdeles fitte og eggstokker, samt pupper. Så det ser ut til at jeg er kvinne ennå.

Er akkurat sånn ei dame skal være det,hårete,feminin og ekte !

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hår overalt er ekkelt.

Bare ekkelt.

Den naturlige kroppen er IKKE bra, og vi skal stelle oss.

Det betyr å pusse tenner, dusje, bytte klær hver dag og å fjerne hårvekst.

Anonymkode: 2d53e...29c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, gladjenta96 skrev:

Jeg vil bare si! Fyfaen så tøff hun er som driter i hva andre måtte mene og kjører sin greie og driter i sosiale normer rundt seg! Den dama har stor respekt av meg! ❤️ 

Hun er tøff, men når jeg driter i sosiale normer og tafser på kvinner er jeg en ekkel gris??

Anonymkode: cbb36...136

AnonymBruker
Skrevet

haha. To runde knoller under armene da, eller langt og flatt?

Anonymkode: 329e3...1cb

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hår overalt er ekkelt.

Bare ekkelt.

Den naturlige kroppen er IKKE bra, og vi skal stelle oss.

Det betyr å pusse tenner, dusje, bytte klær hver dag og å fjerne hårvekst.

Anonymkode: 2d53e...29c

Beklager at du er hjernevasket av industrier som skaper trender for å tjene milliarder av kroner på sauer som deg som tror at alt må være sånn som du ser i reklamene for produktene dems. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 9.53, Trøndermann skrev:

Det er nesten litt for godt til å være sant at akkurat det skal være inn må jeg si. Men det hadde vært fantastisk hvis det virkelig var sånn. Tenk hvor mye fint det kunne blitt å se på til sommeren da :) 

Så bra noen syns det. Jeg har dretet fullstendig i å barbere den siste tida nå, og det er veldig befriende.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er tøff, men når jeg driter i sosiale normer og tafser på kvinner er jeg en ekkel gris??

Du sidestiller ikke seksuell trakassering og overgrep mot andre, med å velge å ikke barbere de naturlige hårene på sin egen kropp? Haha bunnslammen av mannfolkene på dette forumet har faen meg ingen grenser for hvor lav IQ det er mulig å ha. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De to kan ikke sammenlignes. Å trakassere andre med tafsing, gjør en absolutt til en ekkel gris ja.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normer har ulik verdi og ulik funksjon. Du er ikke tøff bare du bryter en norm.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra noen syns det. Jeg har dretet fullstendig i å barbere den siste tida nå, og det er veldig befriende.

Så bra at du gjør som du føler for selv,og lar det gro.Håper du fortsetter sånn gjennom sommeren,vi trenger flere naturlige kvinner :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er helt sjukt, ai ai ai! Og har hun hår under armene? Det må bety at hun har hår på tissen også! Tenk om det også betyr at hun har hår på leggene??? Herregud, det bare baller på seg, det blir jo bare verre og verre! Hvor stopper dette - hjeeeelp:bond:

Ja, fysj å føy! Hvor skal dette ende? Hårvekst og alt.. Hun må jo virkelig være en skikkelig femnazi. 🤣🤣

Anonymkode: 5f405...5c4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og menn snakker om at feminismen liksom gjør de femi, men å være umacho pingler som ikke engang tåler litt naturlig hårvekst det klarer dem fint å stå for selv :ler:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
På 2.4.2020 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Og da mener jeg FULL skog. På tredje date tok hun av seg til singlet og viste dette skamløst fram. Visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre... Tips ?

Anonymkode: 27ab9...6f3

Du har to valg:

Akseptere det, eller la henne gå for du ikke klarer å akseptere det. Hår er helt naturlig.

Anonymkode: d16d4...fc7

• Liker 3
Gjest Bohrman
Skrevet

Det er naturlig å ha bæsj i rævva etter å ha vært på do også. Men allikevel tar man altså et stykke papir, og sveiper vekk dritten. Så det er bare å finne fram høvelen, og sveipe vekk den dritten der også. Kan sikkert gjøre begge deler på en gang, hvis man vil spare tid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot det. Men jeg må le av en god andel kvinner. Dere som oppfordrer kvinner til å være naturlige, la håret gro, men som i neste vending rakker ned på menn med skjegg eller hår på brystet, ryggen, eller sågar mangel på hår på hodet. Jada, jeg har sett flere gjøre det tidligere, både her inne og ellers. Det blir veldig hyklersk. 

Anonymkode: 2ca2b...5cb

• Liker 1
Skrevet

Dere som sammenlikner hårfjerning med å vaske seg - dere barberer selvfølgelig bort alt håret på hodet også? Hår er jo hår...? Og strengt tatt burde dere jo fjerne neglene også, det er i bunn og grunn det samme som hår.

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...