vegasus Skrevet 3. april 2020 #221 Del Skrevet 3. april 2020 (endret) 9 timer siden, mingrid skrev: Å herregud. Jeg gikk inn på linken, og har ledd sammenhengende i 10 minutter 😂😂 Herregooooid..... 😂😂😂 Var egentlig skikkelig kvalm, men det ble borte med latteren gitt! Hahaha 😁 Kult at det hjalp på kvalmen da! 😆 8 timer siden, Wamahan skrev: Måtte sjekke hva dette var snakk om og nå har JEG ledd sammenhengende i 10 min i strekk! Herregud, så godt det var å le så hjertelig!:):) Herlig 😁😁 Det er deilig å le litt ja 😃 Endret 3. april 2020 av vegasus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 3. april 2020 #222 Del Skrevet 3. april 2020 Da har jeg fått time til TUL når jeg er 7+6. Så spent❤ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 3. april 2020 #223 Del Skrevet 3. april 2020 16 timer siden, vegasus skrev: Jepp! Det var dette bildet jeg knakk totalt sammen av nå. 😂😂 https://www.tv2.no/nyheter/11348757/ Jeg prøvde å gå ut av siden, men da så jeg bare bildet igjen og knakk totalt sammen på nytt. 😂😂 Haha så utrolig morsomt 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 3. april 2020 #224 Del Skrevet 3. april 2020 På 2.4.2020 den 7.31, Hjärtat skrev: Nei, har bare fortalt det til to venninner av meg, for at jeg skal kunne lufte det med noen. Har ingen nære venninner med barn, så savner å ha noen å "spørre" om ting, men men! Sambo vil vente med å si det, og det vil eegentlig jeg og, men synes det er vanskelig, gleder meg sånn til å fortelle de blivende besteforeldre og søsknene mine. 😭😍 Jeg skifter liksom mellom hemmelig/skrike det ut 🙈 Nå begynner det å bli så komplisert fordi jeg følges opp ekstra for litt og annet, så jeg må passe på at jeg ikke forsnakker meg. Så var det en behandling jeg skulle på som ble endret, og medisiner som ble endret pga graviditeten. Da blir jeg helt satt ut når familie og venner spør sånn «hvordan fungere den medisinen nå?» «hvordan var den behandlingen?» 🙈 Skal jeg lyve? Eller bare snakke det vekk? Tror jeg sprekker snart 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 3. april 2020 #225 Del Skrevet 3. april 2020 2 timer siden, KaffeLurker skrev: Jeg skifter liksom mellom hemmelig/skrike det ut 🙈 Nå begynner det å bli så komplisert fordi jeg følges opp ekstra for litt og annet, så jeg må passe på at jeg ikke forsnakker meg. Så var det en behandling jeg skulle på som ble endret, og medisiner som ble endret pga graviditeten. Da blir jeg helt satt ut når familie og venner spør sånn «hvordan fungere den medisinen nå?» «hvordan var den behandlingen?» 🙈 Skal jeg lyve? Eller bare snakke det vekk? Tror jeg sprekker snart 😅 Jeg tror jeg bare hadde fortalt det, jeg hadde aldri klart å holde styr på eller ikke forsnakke meg😅 vi har sagt det til mamma (trenger barnevakt på tul) og mormor (hun sitter alene på et aldershjem uten lov å få besøk så var noe hun kunne glede seg over i disse dager). Vi sier det nok til resten av familien etter tul. Dette gjorde vi forrige gang også, for hvis det skjer noe så får nok alle vite det uansett... men kjenner godt at det er uuuutrolig vanskelig å ikke forsnakke seg om dagen😅😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffeLurker Skrevet 3. april 2020 #226 Del Skrevet 3. april 2020 30 minutter siden, månki skrev: Jeg tror jeg bare hadde fortalt det, jeg hadde aldri klart å holde styr på eller ikke forsnakke meg😅 vi har sagt det til mamma (trenger barnevakt på tul) og mormor (hun sitter alene på et aldershjem uten lov å få besøk så var noe hun kunne glede seg over i disse dager). Vi sier det nok til resten av familien etter tul. Dette gjorde vi forrige gang også, for hvis det skjer noe så får nok alle vite det uansett... men kjenner godt at det er uuuutrolig vanskelig å ikke forsnakke seg om dagen😅😂 Ååå, så hyggelig å si det til mormor da! Det var nok stas for henne 💞 ☺️ Hvordan reagerte hun? Og mamman din? Jeg synes alltid det er så hyggelig å høre hvordan andre reagerer ☺️ Ja, jeg vipper litt frem og tilbake altså. Vet ikke helt hvorfor jeg holder litt igjen, men det er en del av meg som ikke helt vil fortelle enda, uten at jeg kan forklare hvorfor. Er ikke det litt rart? Det blir mye rør å holde orden på 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 3. april 2020 #227 Del Skrevet 3. april 2020 39 minutter siden, KaffeLurker skrev: Ååå, så hyggelig å si det til mormor da! Det var nok stas for henne 💞 ☺️ Hvordan reagerte hun? Og mamman din? Jeg synes alltid det er så hyggelig å høre hvordan andre reagerer ☺️ Ja, jeg vipper litt frem og tilbake altså. Vet ikke helt hvorfor jeg holder litt igjen, men det er en del av meg som ikke helt vil fortelle enda, uten at jeg kan forklare hvorfor. Er ikke det litt rart? Det blir mye rør å holde orden på 🙈 Mormor ble veldig glad, men overraska. Hun trodde ikke vi kom til å få flere siden forrige fødsel var ganske tøff. Og hun har ringt mange ganger etterpå bare for å høre om vi har blitt syke. Hun er ganske redd for viruset, og «spesielt med tanke på de små»😊 sist jeg snakket med henne så hadde hun allerede begynt å strikke hentesett🥰 mamma ble ikke overrasket. Hun hadde mistenkt det, men ikke vet jeg hvorfor eller hvordan, men for henne ble det mer «jeg visste det»😂 men ble glad! Jeg husker sist også så hdde vi så lyst å fortelle til familiene våre, og gjorde det ganske tidlig. Men hadde ingen behov for å fortelle det på jobb feks, så der fikk de vite ganske sent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 3. april 2020 #228 Del Skrevet 3. april 2020 Åå, så koselig å fortelle det til beste- og oldeforeldre😍 Grunnen til at jeg er usikker på å fortelle det er at jeg ikke pratet såå lett med mamma om vanskelige ting, så skulle det gå galt er det ikke noen lettelse å ha henne å snakke med liksom. Men i følge en liste jeg følger, er det i dag over 90% sjanse for at det går bra, da🥰 Så spørs jo hvor lenge jeg klarer å holde meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 3. april 2020 #229 Del Skrevet 3. april 2020 Så koselig å fortelle det til familie ☺️ Jeg gleder meg veldig til å fortelle det til ungene, de ønsker seg veldig en lille søster eller lillebror 🥰 I dag har jeg vært forferdelig kvalm, på nippe til å spy flere ganger. Drikker iskaldt vann med sitron, syns det lindrer litt med sitrusfrukter 🍋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. april 2020 #230 Del Skrevet 4. april 2020 Noen som har noen gode tips til hvordan stresse ned? 😅 Er bare 4+1 men klarer ikke å slappe av i kroppen! Hvilepulsen nå ligger på 70-80, og den ligger vanligvis på 55-58! Blir så utmattet av det og sliter med at jeg våkner grytidlig og ikke får sove igjen 😔Fler som kjenner seg igjen, og har noen gode tips? Prøver å bare ligge å kjenne på pusten og puste rolig, men det hjelper liksom ikke så mye 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline89 Skrevet 4. april 2020 #231 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Hopptimisten skrev: Noen som har noen gode tips til hvordan stresse ned? 😅 Er bare 4+1 men klarer ikke å slappe av i kroppen! Hvilepulsen nå ligger på 70-80, og den ligger vanligvis på 55-58! Blir så utmattet av det og sliter med at jeg våkner grytidlig og ikke får sove igjen 😔Fler som kjenner seg igjen, og har noen gode tips? Prøver å bare ligge å kjenne på pusten og puste rolig, men det hjelper liksom ikke så mye 😣 Har ingen gode tips for sliter med det samme 😛🙈 vet ikke hvordan hvilepulsen min er, men våkner utrolig tidlig og klarer liksom ikke roe meg ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 4. april 2020 #232 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg slet med det samme, men det har roet seg mer og mer jo lenger på vei jeg er. Nå er jeg 5+6 og er mye mye roligere enn når jeg var 4+1. Og så hjalp det meg å følge med på den siden her: https://datayze.com/miscarriage-chart Har dessverre ingen bedre tips enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. april 2020 #233 Del Skrevet 4. april 2020 5 minutter siden, vegasus skrev: Jeg slet med det samme, men det har roet seg mer og mer jo lenger på vei jeg er. Nå er jeg 5+6 og er mye mye roligere enn når jeg var 4+1. Og så hjalp det meg å følge med på den siden her: https://datayze.com/miscarriage-chart Har dessverre ingen bedre tips enn det. Det hjelper dessverre ikke på meg å se på det der, har selv mistet både i uke 8 og i uke 11😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. april 2020 #234 Del Skrevet 4. april 2020 18 minutter siden, Karoline89 skrev: Har ingen gode tips for sliter med det samme 😛🙈 vet ikke hvordan hvilepulsen min er, men våkner utrolig tidlig og klarer liksom ikke roe meg ned.. Det er så utmattende😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. april 2020 #235 Del Skrevet 4. april 2020 Skal jo sies at pulsen i seg selv øker av en graviditet og☺ å kun tenke pulsen som indikator for stress blir dermed ikke helt korrekt😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 4. april 2020 #236 Del Skrevet 4. april 2020 22 minutter siden, Hopptimisten skrev: Det hjelper dessverre ikke på meg å se på det der, har selv mistet både i uke 8 og i uke 11😔 Samme her. Har mistet etter å ha sett bankende hjerte i uke 6 og uke 8, så klarer ikke bli beroliget eller håpe på noe som helst 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 4. april 2020 #237 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 33 minutter siden, bondekone skrev: Skal jo sies at pulsen i seg selv øker av en graviditet og☺ å kun tenke pulsen som indikator for stress blir dermed ikke helt korrekt😉 De to gangene jeg var gravid tidligere hadde jeg ca 10-15 i forhøyet puls, ikke 25 over, som jeg har nå. Og som jeg skrev så er jeg urolig i kroppen, klarer ikke å slappe av og sliter med søvn, så vil ikke si jeg kun tenker pulsen som indikator her😉 Endret 4. april 2020 av Hopptimisten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 4. april 2020 #238 Del Skrevet 4. april 2020 51 minutter siden, Hopptimisten skrev: Det hjelper dessverre ikke på meg å se på det der, har selv mistet både i uke 8 og i uke 11😔 27 minutter siden, mingrid skrev: Samme her. Har mistet etter å ha sett bankende hjerte i uke 6 og uke 8, så klarer ikke bli beroliget eller håpe på noe som helst 😕 Nei, da hjelper det ikke så mye. Er helt naturlig å være redd etter sånne opplevelser. 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 4. april 2020 #239 Del Skrevet 4. april 2020 Hm, skulle til å si som @vegasus at jeg synes det blir lettere jo lengre jeg kommer. Første dagen med positiv test reagerte jeg på ALT av ubehag i kroppen og fløy på do for å se etter blødning osv. Nå er jeg mye roligere og det hender jeg glemmer at jeg er gravid. Men forstår at det er vanskelig når man tidligere har mistet så sent! 😭 Samtidig så er det ikke noe man får gjort til eller fra❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. april 2020 #240 Del Skrevet 4. april 2020 30 minutter siden, Hopptimisten skrev: De to gangene jeg var gravid tidligere hadde jeg ca 10-15 i forhøyet puls, ikke 25 over, som jeg har nå. Og som jeg skrev så er jeg urolig i kroppen, klarer ikke å slappe av og sliter med søvn, så vil ikke si jeg kun tenker pulsen som indikator her😉 Var ikke meningen å si det heller altså, ville bare nevne det👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå