Gå til innhold

Skravletråd november/desember 2020


Vestalinn

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Deseo skrev:

Har fulgt med litt her, men har ikke turt å slenge med på her med to SA bak meg i uke 6+5,men here it goes 🤞😬

K 33, første barn, positiv blodprøve (ivf) 05.03. Forventet termin 12.11.2020

Er 8+0 idag så har slått mine to tidligere graviditeter med noe så burde roe ned nervene litt, men det er utrolig vanskelig. 

Var på TUL på riksen forrige fredag, så hjertet slå og alt så bra ut. ❤️ Fått ny TUL 17.04 da vil jeg være 10+1, men vurderer sterkt å ta en før det også. 

Har ikke sagt det til noen bortsett fra min mor. Ønsker ikke å si det før rundt uke 14-16 da jeg KANSKJE har fått roet meg ned litt 🙈

"alle" fikk vite det de to andre gangene så nå vil jeg holde det litt for meg selv

Utrolig gøy at det er så mange her og krysser alt jeg har for at vi alle holder ut til slutten ❤️

Vi krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen ❤️ Veldig leit å høre at du har hatt to SA før. Alle gode ting er tre, får vi håpe 😊 

Full forståelse for at det er godt å holde graviditeten for seg selv når man har opplevd å miste før. 💕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Karoline89 skrev:

Uff håper virkelig det sitter nå da!🤞skjønner godt at flere vil vente med å si noe når man har gjort det tidligere og mistet. Er derfor jeg hele tiden vurderer når jeg skal si noe og ikke. Man har jo aldri noen garantier for om det skjer noe eller ikke 🙈 syns tiden går fryktelig sakte om dagen! Men sånn sett så syns jeg det er en fin periode og bli gravid på. Er ingen middagsselskap eller fester som man kanskje måtte snike seg rundt på. Veldig enkelt å holde det hemmelig nå! 

 

Nei det er akkurat det. Man vet aldri. Derfor jeg liksom ikke klarer å ta det med ro og tenke positivt heller. 🥺 

Men må prøve for harde livet. 😊

 Ja dette er en veldig god tid på å være i starten av en graviditet. Hadde det vært normale tider hadde jeg slitet med å holde det skjult da jeg er som regel den som aldri takker nei til en øl eller to (eller 20) på våren 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, vegasus skrev:

Vi krysser fingre og tær for at det går bra denne gangen ❤️ Veldig leit å høre at du har hatt to SA før. Alle gode ting er tre, får vi håpe 😊 

Full forståelse for at det er godt å holde graviditeten for seg selv når man har opplevd å miste før. 💕

 

Jaaa håper virkelig at alle godt ting er 3 😁❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også! 😍🥰 Positiv tidlig test 11 dpo 🤩 Termin 11. Desember! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, etter to SA tidligere 🤞🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Melder meg inn her jeg også! 😍🥰 Positiv tidlig test 11 dpo 🤩 Termin 11. Desember! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, etter to SA tidligere 🤞🏼

Så leit å høre om to SA 😕 Krysser fingre og tær for deg også, og håper alle gode ting blir tre for deg og. 🥰🙏  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Melder meg inn her jeg også! 😍🥰 Positiv tidlig test 11 dpo 🤩 Termin 11. Desember! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, etter to SA tidligere 🤞🏼

❤️🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, et nytt symptom hat meldt seg- vond smak i munnen🙄 ikke sånn metallsmak som mange sier, men bare en ekkel, tørr smak, hele tiden. Så er jeg veldig rar, og kan ikke fordra noen typer drops/pastiller/tyggis, så drikker istedet vann konstant for å døyve det litt🙈 æsj altså, men leser at det er ganske vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er latterkramper et symptom? Har holdt på å le meg ihjel av et bilde som egentlig ikke er såååå morsomt i 10 minutter nå. 
Det samme skjedde her om dagen midt i en samtale hvor jeg plutselig knekker sammen i latterkrampe av noe sånn halvmorsomt bare 🙈😅😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus skrev:

Er latterkramper et symptom? Har holdt på å le meg ihjel av et bilde som egentlig ikke er såååå morsomt i 10 minutter nå. 
Det samme skjedde her om dagen midt i en samtale hvor jeg plutselig knekker sammen i latterkrampe av noe sånn halvmorsomt bare 🙈😅😂

DETTE opplever jeg også 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Idapida567 skrev:

DETTE opplever jeg også 😂 

Godt det ikke bare er meg 😂 Godt å le litt innimellom da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt å vente litt før jeg «meldte» meg inn her, men tar meg selv i å kommentere så kan like så godt gjøre det 😊 

Kvinne 29 

Prøvd å få nytt familiemedlem i 2år (aktivt), 4år uten prevensjon. 1stk SA & 1stk MA bak oss.
 

Nå er vi igjennom Første runde med prøverør - ser ut som spira satt (enn så lenge 😫). 

4+4 ca i dag 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, vegasus skrev:

Godt det ikke bare er meg 😂 Godt å le litt innimellom da 😂

Det er jo de merkeligste tingene som er innmari morsomt også! Vrir meg i latter 😂 Ja, absolutt - en god latter forlenger livet, sier de 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Idapida567 skrev:

Det er jo de merkeligste tingene som er innmari morsomt også! Vrir meg i latter 😂 Ja, absolutt - en god latter forlenger livet, sier de 🤗

Jepp! Det var dette bildet jeg knakk totalt sammen av nå. 😂😂

https://www.tv2.no/nyheter/11348757/

Jeg prøvde å gå ut av siden, men da så jeg bare bildet igjen og knakk totalt sammen på nytt. 😂😂

405158AA-4934-49C2-8316-386E9DD14020.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Idapida567 skrev:

Hadde tenkt å vente litt før jeg «meldte» meg inn her, men tar meg selv i å kommentere så kan like så godt gjøre det 😊 

Kvinne 29 

Prøvd å få nytt familiemedlem i 2år (aktivt), 4år uten prevensjon. 1stk SA & 1stk MA bak oss.
 

Nå er vi igjennom Første runde med prøverør - ser ut som spira satt (enn så lenge 😫). 

4+4 ca i dag 

Krysser fingre og tær for at den klorer seg fast ❤️🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna til et nytt symptom idag(7+2), og det var at den ene puppen kjentes ut som et åpent sår 😱 Trodde jeg hadde greid å klemme puppen ihjel i søvne, siden den kjentes heeeelt mørbanka ut. Var til og med vondt når vannstrålen i dusjen traff den. Aldri hatt så vondt der før. Håper ikke dette blir verre 😬 noen som også har det sånn? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AHO skrev:

Våkna til et nytt symptom idag(7+2), og det var at den ene puppen kjentes ut som et åpent sår 😱 Trodde jeg hadde greid å klemme puppen ihjel i søvne, siden den kjentes heeeelt mørbanka ut. Var til og med vondt når vannstrålen i dusjen traff den. Aldri hatt så vondt der før. Håper ikke dette blir verre 😬 noen som også har det sånn? 😂

Jeg har det også sånn! Hatt sykt vondt særlig i den ene puppen siden eggløsning egentlig, og den har bare blitt værre! Kjennes ut som den har vært i slosskamp og er full av vonde blåmerker😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Jeg har det også sånn! Hatt sykt vondt særlig i den ene puppen siden eggløsning egentlig, og den har bare blitt værre! Kjennes ut som den har vært i slosskamp og er full av vonde blåmerker😅

Ja faktisk. Blir spennende å se om det sprer seg til den andre etterhvert 😂 Kan nesten ikke ta på bh uten å ule. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AHO skrev:

Ja faktisk. Blir spennende å se om det sprer seg til den andre etterhvert 😂 Kan nesten ikke ta på bh uten å ule. 

Haha, jeg kjenner meg så igjen! Og jeg er bare 3+6 🙈🤣 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vegasus skrev:

Jepp! Det var dette bildet jeg knakk totalt sammen av nå. 😂😂

https://www.tv2.no/nyheter/11348757/

Jeg prøvde å gå ut av siden, men da så jeg bare bildet igjen og knakk totalt sammen på nytt. 😂😂

405158AA-4934-49C2-8316-386E9DD14020.jpeg

Å herregud. Jeg gikk inn på linken, og har ledd sammenhengende i 10 minutter 😂😂

Herregooooid..... 😂😂😂 Var egentlig skikkelig kvalm, men det ble borte med latteren gitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, mingrid skrev:

Å herregud. Jeg gikk inn på linken, og har ledd sammenhengende i 10 minutter 😂😂

Herregooooid..... 😂😂😂 Var egentlig skikkelig kvalm, men det ble borte med latteren gitt!

Måtte sjekke hva dette var snakk om og nå har JEG ledd sammenhengende i 10 min i strekk! Herregud, så godt det var å le så hjertelig!:):)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...