Gå til innhold

Flere og flere insols?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jasså?! Interessant, men ville du hatt et harem av menn (hvis du er kvinne), Evt vært i et harem hvis du var mann??

Anonymkode: c3e3b...a1f

Nei takk. Jeg misunner ikke disse kvinnene. Det holder med en mann for meg.

Anonymkode: 55720...659

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei takk. Jeg misunner ikke disse kvinnene. Det holder med en mann for meg.

Anonymkode: 55720...659

For så vidt enig. Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sex med noen andre en mannen min, men det å kunne være flere i en husholdning må jeg si frister, feks i forhold til arbeidsoppgaver, alt som må vedlikeholdes osv. Da ble man mer et arbeidslag og jeg kunne kanskje få slappet av mer. 

Anonymkode: c3e3b...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor skal menn senke kravene? Hvorfor skal kjekke menn være med deg om de ikke tenner på deg?

Hvis du kun vil ha de som ikke vil ha deg så er det helt i orden naturligvis. Men det nytter ikke klage over det.

Anonymkode: 948e8...085

Herregud, du leser jo ikke hva jeg skriver og svarer på ting du finner opp i eget hode. Og dessverre tenner de på meg, de blir seksuelt besatt men ønsker ikke forhold. De er under meg utseendemessig. Men ikke vits å skrive dette til noen som ikke kan lese og drar stråmenn 

Anonymkode: 41064...41f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Vinterjenta said:

Jeg tenker problemet heller ligger hos mennene som kaller seg incels. Hvordan de ser verden og seg selv.

Jeg tenker problemet heller ligger i samfunnet, når så mange føler et så enormt behov for å sette seg selv over andre mennesker, og i tillegg føler et enda større behov for å dele det ukritisk, og snakke ned fremmede mennesker som man ikke kjenner. 

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor har du dette fra?  Har aldri hørt om det. Men at man syk av tanken på å aldri få seg en partner, oppleve kjærlighet intimitet og bekreftelse,  ja det tror jeg,  ikke bare mangel på sex. 

Anonymkode: a64a3...7a8

Har du noen gang hørt om en kvinne som kjører en lastebil inn i en befolkning fordi hun ikke får sex? Incels har gjort dette flere ganger. Alikevel mener de at kvinner burde bli sammen med dem og spre den mentale sykdommen de har

Anonymkode: fc522...f6a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det bevist utenfor enhver tvil at det er kvinner som har urealistiske krav, ikke menn.

Data fra en stor OK cupid undersøkelse viste at menn skåret er representativt utvalg av kvinnelige profilbilder etter en nesten perfekt normalfordelingkurve. Mens kvinner skåret et representativt utvalg av mannlige profilbilder helt ekstremt forskjøvet mot at alle var stygge. De skåret faktisk 80% av bildene som under gjennomsnittelig attraktive.

Anonymkode: f2ea7...f59

Dette stemmer sikkert når vi skal dømme kun etter profilbilder. Nå er jo virkeligheten en helt annen så snart kvinner og menn møtes. Da er mennene langt mer utseendefiksert enn kvinnene. Denne kvinnelige kresenheten alle snakker om gjelder ofte andre ting enn utseende. Det er på andre områder mennene ikke holder mål. Hvis de ikke framstår som stabile, pålitelige, sosialt kompetente menn som egner seg for familieliv velges de bort. Se deg rundt på gata og i bekjentskapskretsen, så ser du raskt at kvinner ikke er så nøye på hvordan partneren ser ut. Mennene derimot, de har nesten alltid en kvinne ved sin side som et eller flere leagues over dem utseendemessig. Vi vektlegger forskjellige ting, men veldig mange menn nekter å innse det der. De tror at det mannlige attraksjonsmønsteret gjelder for kvinner også. Synd, for hvis de hadde brukt mer tid og krefter på å gjøre seg attraktive på de områdene som faktisk teller for kvinner hadde de fått seg dame.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, youcancallmejune said:

Dette stemmer sikkert når vi skal dømme kun etter profilbilder. Nå er jo virkeligheten en helt annen så snart kvinner og menn møtes. Da er mennene langt mer utseendefiksert enn kvinnene. Denne kvinnelige kresenheten alle snakker om gjelder ofte andre ting enn utseende. Det er på andre områder mennene ikke holder mål. Hvis de ikke framstår som stabile, pålitelige, sosialt kompetente menn som egner seg for familieliv velges de bort. Se deg rundt på gata og i bekjentskapskretsen, så ser du raskt at kvinner ikke er så nøye på hvordan partneren ser ut. Mennene derimot, de har nesten alltid en kvinne ved sin side som et eller flere leagues over dem utseendemessig. Vi vektlegger forskjellige ting, men veldig mange menn nekter å innse det der. De tror at det mannlige attraksjonsmønsteret gjelder for kvinner også. Synd, for hvis de hadde brukt mer tid og krefter på å gjøre seg attraktive på de områdene som faktisk teller for kvinner hadde de fått seg dame.

Menn som vil prøve seg på penere kvinner blir oppmuntret, kvinner som vil prøve seg på menn som er kjekke (men fremdeles under eget nivå) blir oppfordret til å prøve seg på uattraktive menn. Hvem tjener på dette? Incels og uattraktive menn. 

Anonymkode: 41064...41f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, youcancallmejune said:

Synd, for hvis de hadde brukt mer tid og krefter på å gjøre seg attraktive på de områdene som faktisk teller for kvinner hadde de fått seg dame.

Synd for de som ikke er så god på sånt da, og vet hva de må gjøre, som risikerer å bli incels siden de ikke finner ut av det. 😞 

Anonymkode: 83614...09f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit, greit. Incels har også krav som kan kjempes på, men i motsetning til insols, er ikke incelenes krav urimelig høye.

Du foreslår for eksempel at helt vanlige gutter i 20-årene, med alminnelig utseende, skal gå etter feite, gamle kjerringer, fordi de har "for høye" krav? Du er jo helt på viddene menneske.

Noen kan jo synke så lavt som å si at "jaja, så lenge hun har fitte og puls er det greit", men nei, til og med dét er for høye krav i følge deg 🙄

Anonymkode: c3dce...050

Snakk om å stakkarsliggjøre menn.. 

Er det noe menn er blitt flinke til, så er det å skylde alt på samfunn og kvinner. Alt er lagt opp for kvinner,kvinner ditt kvinner datt, stakkars menn.

Nei, jeg gir meg ende over... 

Anonymkode: f90c6...100

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å stakkarsliggjøre menn.. 

Er det noe menn er blitt flinke til, så er det å skylde alt på samfunn og kvinner. Alt er lagt opp for kvinner,kvinner ditt kvinner datt, stakkars menn.

Nei, jeg gir meg ende over... 

Anonymkode: f90c6...100

Slapp av, det er kun incels jeg stakkarsliggjør, ikke alle menn. 

Anonymkode: c3dce...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Snakk om å stakkarsliggjøre menn.. 

Er det noe menn er blitt flinke til, så er det å skylde alt på samfunn og kvinner. Alt er lagt opp for kvinner,kvinner ditt kvinner datt, stakkars menn.

Nei, jeg gir meg ende over... 

Anonymkode: f90c6...100

 Er det noe kvinner er flinke til er det å skylde på (manns)samfunnet, menn generelt og patriarkatet spesielt.

Anonymkode: 8d3e7...561

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 8.21, Bente1234 skrev:

Ok så d er bedre å bli sammen med noen bare for å bli sammen? Uten de rette følelsene er det det du mener? Det har du gjort? Og er nå oppover ørene forelsket? Og hvor mye krav har du senket ? 

Dere er som unger! Enten er det svart eller hvitt! Ingen nyanser overhodet. De rette "følelsene" er et veldig vagt begrep. Vi må alle ta våre valg, kjemien mellom to må stemme, følelser kommer og går de svinger fra år til år. Bare gå etter "følelsene" er galt, bare å gå etter utseendet er galt, det er en totalpakke som må stemme. Det virker på meg som om veldig mange menn og kvinner bare ser på at partner er "deilig" altså rent begjær. Starte et forhold bare på dette er dømt til å gå galt. Mange bruker alt for lite tid på denne prosessen og det går galt hver eneste gang. Menn ser på kvinner som noe deilig! Harvet over de et par ganger så er det ikke spennende lenger, videre til neste. En del damer er akkurat like!

Når jeg snakker om å "senke" kravene for min del er det dette med å "godt nok" . At ikke alt klaffer, men det er noen felles interesser og verdier, jeg trenger ikke noen hodestups forelskelse! Det er bare noe dritt uansett, iallefall om en du har truffet ikke har like sterke følelser. For som sagt følelsene kommer og går, skal vi bare ledes av dette er lage forhold helt umulig. Når jeg sier "godt nok" ligger fremdeles listen høyt, blir ikke sammen med noen bare for å bli sammen fordi jeg er lei av å leve alene. Det er mye  verre å mistrives i et forhold, eller mistrives av å være alene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil prøve seg på penere kvinner blir oppmuntret, kvinner som vil prøve seg på menn som er kjekke (men fremdeles under eget nivå) blir oppfordret til å prøve seg på uattraktive menn. Hvem tjener på dette? Incels og uattraktive menn. 

Blir for dumt,du er helt låst i dette med "kjekk" fordi dette for mange kvinner og menn er slik at det blir et statussymbol! Partner blir akkurat dette. Finner jeg en dame som som ikke nødvendigvis er veldig "kjekk" men kjemien og interessene klaffer så velger jeg henne uansett om hun er over eller under min "liga". Det viktigste da er at hun er pålitelig, ærlig og trofast. Så kan de "pene" damene seile inn i hendene på fuckboysene så mye de bare ønsker! Slå dere løs.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, AnonymBruker said:

Har utrolig lave krav. Ingen barn, har førerkort, er hjemmekjær, snill, morsom, ikke på KG. 

Anonymkode: 6555a...af7

Men du kan være på KG? Loooool

Anonymkode: 71891...c41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Dere er som unger! Enten er det svart eller hvitt! Ingen nyanser overhodet. De rette "følelsene" er et veldig vagt begrep. Vi må alle ta våre valg, kjemien mellom to må stemme, følelser kommer og går de svinger fra år til år. Bare gå etter "følelsene" er galt, bare å gå etter utseendet er galt, det er en totalpakke som må stemme. Det virker på meg som om veldig mange menn og kvinner bare ser på at partner er "deilig" altså rent begjær. Starte et forhold bare på dette er dømt til å gå galt. Mange bruker alt for lite tid på denne prosessen og det går galt hver eneste gang. Menn ser på kvinner som noe deilig! Harvet over de et par ganger så er det ikke spennende lenger, videre til neste. En del damer er akkurat like!

Når jeg snakker om å "senke" kravene for min del er det dette med å "godt nok" . At ikke alt klaffer, men det er noen felles interesser og verdier, jeg trenger ikke noen hodestups forelskelse! Det er bare noe dritt uansett, iallefall om en du har truffet ikke har like sterke følelser. For som sagt følelsene kommer og går, skal vi bare ledes av dette er lage forhold helt umulig. Når jeg sier "godt nok" ligger fremdeles listen høyt, blir ikke sammen med noen bare for å bli sammen fordi jeg er lei av å leve alene. Det er mye  verre å mistrives i et forhold, eller mistrives av å være alene.

Ja det har sikkert hørtes bastant ut det jeg har sagt i min virkelighet er det ikke sånn men Ts provoserte meg også til å svare i svart hvitt. Jeg ble forelsket i en normal mann i mine øyne. Ikke noe jeg hadde sett to ganger etter utseendetmesdig. Under normalen pikk men alt det der betydde ingenting for meg. Jeg likte han for den han var. Og hvordan han var/er. Men kom jo ikke lengre for det. Og jeg har i ettertid ikke møtt noen som har gitt meg samme følelser og tiltrekning... bortsett fra ett par opptatte men d er jo tabu. Så har jeg en etter meg som er 13 år eldre etter meg. Ergo snart pensjonist. Jeg syns han er grei men alt for gammel... i hvertfall en som ikke gir opp så fort om jeg har vært litt avvisende. Så nå har jeg nå fått lyst til å ta en kaffe med han. Han liker jeg pga at han virker oppegående og fortsatt ung til sinns og veldig hyggelig å prate med. For en gang skyld blir jeg lammekjøtt enn daukjøtt d er nå positivt. Men i så fall ikke noe annet enn noe seksuelt for min del d kunne jeg sikkert ha blitt med på. Er underernært på d meste😂

Jeg er ikke så svart hvitt egentlig men på diskusjoner på kg blir en fort d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får ha hvilke krav de vil. Men ikke bli bitter og sleng dritt om det motsatte kjønn fordi du ikke har funnet noen som fyller dine krav. Du må velge mellom å være sammen med noen som ikke er perfekt eller vente på en fantasifigur som aldri kommer. 
Uansett så tror jeg at man ikke velger hvem man blir betatt av og når man møte noen som man blir betatt av flyr kravene ut av vinduet. Men man må gi folk en sjans og ikke bare utelukke alle som ikke møter dine overfladiske krav som utseende, jobb, status, penger umiddelbart.

Anonymkode: 71891...c41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Dere er som unger! Enten er det svart eller hvitt! Ingen nyanser overhodet. De rette "følelsene" er et veldig vagt begrep. Vi må alle ta våre valg, kjemien mellom to må stemme, følelser kommer og går de svinger fra år til år. Bare gå etter "følelsene" er galt, bare å gå etter utseendet er galt, det er en totalpakke som må stemme. Det virker på meg som om veldig mange menn og kvinner bare ser på at partner er "deilig" altså rent begjær. Starte et forhold bare på dette er dømt til å gå galt. Mange bruker alt for lite tid på denne prosessen og det går galt hver eneste gang. Menn ser på kvinner som noe deilig! Harvet over de et par ganger så er det ikke spennende lenger, videre til neste. En del damer er akkurat like!

Når jeg snakker om å "senke" kravene for min del er det dette med å "godt nok" . At ikke alt klaffer, men det er noen felles interesser og verdier, jeg trenger ikke noen hodestups forelskelse! Det er bare noe dritt uansett, iallefall om en du har truffet ikke har like sterke følelser. For som sagt følelsene kommer og går, skal vi bare ledes av dette er lage forhold helt umulig. Når jeg sier "godt nok" ligger fremdeles listen høyt, blir ikke sammen med noen bare for å bli sammen fordi jeg er lei av å leve alene. Det er mye  verre å mistrives i et forhold, eller mistrives av å være alene.

Dette her kaller jeg å ta til takke med noen. Dette er hverken rettferdig for deg eller for den du har "tatt til takke" med. For meg er det ikke utseendet jeg har høye krav til, men personlighet, egenskaper, verdier og kjemi. Jeg må selvsagt føle attraksjon til mannen, men hva som er pent eller ikke er subjektivt. Jeg er selv rundt 7-8, og kan fint være sammen med en 6'er. Jeg kan derimot ikke være sammen med en 10'er om personlighetene våre ikke matcher. Er enig i den siste setningen, og det er nok derfor flere er insols.

Anonymkode: d8f15...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette her kaller jeg å ta til takke med noen. Dette er hverken rettferdig for deg eller for den du har "tatt til takke" med. 

Anonymkode: d8f15...3c4

Men det er dessverre sånn at enkelte ikke har noe annet valg enn å ta til takke med noen, eventuelt lyve, eller være falsk, for at man skal få noen. Gjør man ikke det så blir man alene og isolert, og det kan gjøre situasjonen tusen ganger verre.

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er dessverre sånn at enkelte ikke har noe annet valg enn å ta til takke med noen, eventuelt lyve, eller være falsk, for at man skal få noen. Gjør man ikke det så blir man alene og isolert, og det kan gjøre situasjonen tusen ganger verre.

Anonymkode: 83614...09f

Dette er nok en av hovedgrunnene til at folk er ulykkelig i forhold, eller skiller seg. De har tatt til takke med noen de overhodet ikke passer sammen med. Greit nok at ikke alle krav og ønsker blir oppfyllt, men det du beskriver her er oppskrift på et dårlig forhold som er dømt til å mislykkes. Det ER faktisk bedre å være alene, enn å være i et forhold med de premissene du beskriver...

Anonymkode: d8f15...3c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her kaller jeg å ta til takke med noen. Dette er hverken rettferdig for deg eller for den du har "tatt til takke" med. For meg er det ikke utseendet jeg har høye krav til, men personlighet, egenskaper, verdier og kjemi.

Nei ikke ta til takke med! Men jeg trenger ikke noen stup forelskelse. Det er noe helt annet. Kjemi må stemme, felles interesser og verdier må også det. Forelskelsen svekkes etter noen måneder uansett, og er helt borte etter et år. Så det er evnen til å bli glad i et menneske som virkelig teller! Når jeg snakker om "kjemi" er det på det fysiske angående sex og nærhet blant annet. Her kan jeg ikke fire på kravene, men dette kan jeg få med en kvinne som ikke er smellvakker også. Men blir ikke da så "forelsket" kanskje. Det kaller jeg for "godt nok", når mye av det andre klaffer. Det er ikke de forholdene der de to er mest forelsket som varer, dette i følge psykologene. Det holder med en rolig forelskelse som glir over i kjærlighet etterhvert. Da kan et forhold faktisk vare lenge. Det gjør det aldri med bare begjær, som mange forveksler med kjærlighet og forelskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...