Gå til innhold

Flere og flere insols?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Hentacruel skrev:

Nå er det jo sånn at incels stiller for høye krav til partner hvis de aldri får napp. Det er alltid krav å lempe, de kan gå opp i alder, de kan godta overvekt, de kan treffe transkvinner osv. 

Dette er jo idioti. Transkvinner er ikke kvinner. Iallfall ikke hvis man definerer kvinne som en partner man kan få barn med og på den måten stifte familie.

Anonymkode: fe33c...7df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at vi kvinner må senke kravene. Som ung valgte jeg fra øverste hylle og fikk enhver mann jeg ville ha. Jeg har fortsatt lett for å finne seriøse menn som er interessert i meg, men jeg finner ingen mann med kvalitetene jeg ser etter og som også har utseendet jeg tiltrekkes av. De kjekkeste mennene i alderen 35-50 er nok allerede tatt, foretrekker singellivet eller finner seg veldig fort en ny partner. Det er dessverre færre kjekke menn en det er fine damer, så skal regnestykket gå opp er vi nødt til å åpne horisonten. Man må selvfølgelig fortsatt matche på personlighet, men klarer vi senke kravene til alder og utseende så åpner det seg en helt ny verden av menn med flotte kvaliteter som har mye å tilby!

Anonymkode: c2986...379

Med alderen så senker vi kvinner automatisk på kravene fordi vi blir klokere, mindre overfladiske og fordi vi merker at attraktiviteten går nedover. Alle blir eldre og innser at det er viktigere ting i livet å leve for enn bare å være pen og tiltrekkende og for menn. Derfor er gode menneskelige empatiske egenskaper mye mer verdifull og viselig å investere i enn et flott utseende med narsisstisk personlighet.  Slike selvopptatte individer som kun fokuserer på utseende og den ytre fasaden er kun tomme brønner uten dybde..

Anonymkode: 55720...659

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ulike meninger virker det som. Når jeg tenker insol tenker jeg kanskje mest på de som hele tiden har sex med menn, men som ufrivillig  ikke får forhold med de samme mennene. Og som da skylder på menn for at de mislykkes. Det virker jo som dette er vanlig om man tar KG for god fisk.

Alle kan jo ha urealistiske krav som gjør at man kun får sex, men forskjellen ligger vel i om man gir menn skylda for det eller om man er ærlig med seg selv på at man er urealistisk. 

Anonymkode: 948e8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette er jo idioti. Transkvinner er ikke kvinner. Iallfall ikke hvis man definerer kvinne som en partner man kan få barn med og på den måten stifte familie.

Anonymkode: fe33c...7df

Det er ikke alle kvinner som kan få barn heller da og uansett svært tvilsomt at incels kan få seg noe med en kvinne som er fruktbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kvinne, og feminist. (Ærlig talt om du vet betydningen av ordet feminist så vil de fleste være feminister)

 Jeg ser at det med krav blir nevnt mye i denne tråden, og det blir fremstilt på en negativ måte. I mange av svarene her inne er det akkurat som at kvinnene går i forsvarsposisjon, 'jeg har krav og kommer aldri til å regulere de.' Som om de blir angrepet. Men fra et utviklingsperspektiv så er vel dette destruerende? Det at en forandrer på krav er ikke noe negativt, og det er ikke synonymt med at en skal ta til takke. Det er kanskje heller det at en utforsker at andre mennesker er like komplekse og selvmotsigende som det vi selv er. Personen er kanskje ikke den kjekkeste ved første øyekast, men det er noe annet der. Personen gjorde kanskje noe rart, eller sa noe dumt, så tolker du det dithen at det ikke passer med kravene dine. Men det var egentlig en misforståelse. Personen virker kald og kynisk men egentlig er han bare sjenert. 

Og spesielt i disse dager, hvor det nesten er som en meny, og i den kjøp og kast kulturen vi har så er det kanskje ekstra greit å være bevisst på seg selv og egne krav. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig i at vi kvinner må senke kravene. Som ung valgte jeg fra øverste hylle og fikk enhver mann jeg ville ha. Jeg har fortsatt lett for å finne seriøse menn som er interessert i meg, men jeg finner ingen mann med kvalitetene jeg ser etter og som også har utseendet jeg tiltrekkes av. De kjekkeste mennene i alderen 35-50 er nok allerede tatt, foretrekker singellivet eller finner seg veldig fort en ny partner. Det er dessverre færre kjekke menn en det er fine damer, så skal regnestykket gå opp er vi nødt til å åpne horisonten. Man må selvfølgelig fortsatt matche på personlighet, men klarer vi senke kravene til alder og utseende så åpner det seg en helt ny verden av menn med flotte kvaliteter som har mye å tilby!

Anonymkode: c2986...379

Dere bør også senke kravene til status. Det går an å finne en mann som tjener mindre enn deg.

Anonymkode: 8d3e7...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke slik at barn automatisk ligner på den mest attraktive forelderen. Det er nok mer et terningkast. En kvinne som er lite pen kan få barn som ligner på henne med hennes utseende. Eller at kombinasjonen med foreldrene ikke er så vellykket Dessverre.

Anonymkode: 55720...659

Sjansen er uansett høyere med en storpikkmann

Anonymkode: fc522...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hentacruel said:

Det er ingenting som heter urimelig høye krav. Folk har de kravene de har fordi det er sånn de er og det må man akseptere. Kvinner trenger ikke senke kravene sine for å tilfredsstille menn. At menn i sin beste alder ikke klarer å få seg noe betyr at de må endre kravene eller godta at det er sånn og leve med det. Sex er ikke livsnødvendig og de kan klare seg uten. 

Sex er livsnødvendig, og det burde være lov å betale for det.

Anonymkode: 8d3e7...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere bør også senke kravene til status. Det går an å finne en mann som tjener mindre enn deg.

Anonymkode: 8d3e7...561

Helt enig i det også! Disse tingene er i grunnen uvesentlig for å ha et godt forhold. 

Anonymkode: c2986...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man burde slutte å bruke ordet krav. Det er veldig få som egentlig krever noe som helst, men ønsker må alle få lov å ha. At en eventuell partner ikke oppfyller alle ønsker, det forstår alle oppegående mennesker, og klarer å leve med. Mange ville også tjene på å gå litt i seg selv og tenke over hva de selv har å tilby i et forhold, i stedet for hva de vil ha. 

Et eksempel: Da jeg ble kjent med eksen min (på nett), hadde vi begge ønsker som egentlig ikke passet med hverandre, men vi ble forelsket, og da forsvant de "kravene". (Han ville ikke være sammen med noen med hund - jeg har hund. Jeg ønsket ikke forhold med en med små barn - han hadde to). Da vi ble sammen, ble disse tingene mindre viktige.

Anonymkode: ecfee...cab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Her er et eksempel på problemet. Det finnes bare dine krav på den ene siden og arrogante drittsekker på den andre, ingen mellomting med andre ord.

Anonymkode: 174ad...b0c

Det jeg nevnte er ikke høye krav.

Anonymkode: 41064...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det jeg nevnte er ikke høye krav.

Anonymkode: 41064...41f

Og en ting til. Du nevner en mellomting, hva er mellomtonene av å være kjekk, snill, omtenksom, oppegående og ha jobb? En som er litt snill, litt oppegående osv? Nei, da er jeg heller alene. Jeg behandler kjærestene mine som en prins, skulle bare mangle at jeg også skal bli godt behandlet 

Anonymkode: 41064...41f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen er uansett høyere med en storpikkmann

Anonymkode: fc522...f6a

Hvem bryr seg om peniser..?  Det er mannen og hans menneskelige egenskaper som er interessant. 

Anonymkode: 55720...659

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 hours ago, AnonymBruker said:

Begrepet incel er godt innarbeidet på KG, involuntary celibacy - ufrivillig sexløs. Dvs menn som ingen vil ligge med eller ha noe med å gjøre.

Anonymkode: 948e8...085

*mennesker, ikke menn.

Anonymkode: 83614...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem bryr seg om peniser..?  Det er mannen og hans menneskelige egenskaper som er interessant. 

Anonymkode: 55720...659

Om en mann ikke har diger kuk, flott personlighet og er minst 7/10 så er han verdiløs. 

Anonymkode: fc522...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner må selvssagt ha høyre krav for at avkommet skal bli friskt og intelligent med stor pikk. Det er urimelig å kreve at kvinner skal sette flere tapere til verden ved å bli sammen med en

Anonymkode: fc522...f6a

 

Om en mann ikke har diger kuk, flott personlighet og er minst 7/10 så er han verdiløs. 

Anonymkode: fc522...f6a

Du er visst veldig interessert i å snakke om peniser, du. Du skjønner at det er ikke så mange her som er interessert. Siden du er den eneste som snakker om det i denne tråden så kanskje du skulle oppsøke andre gutter og menn som også liker å snakke om tisser? Så kan dere kanskje dele bilder, måle og snakke masse om peniser så lenge du vil! Hadde ikke det vært fint? :)

Anonymkode: 89667...0ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er urimelig å kreve at kvinner skal sette flere tapere til verden ved å bli sammen med en

Anonymkode: fc522...f6a

Hva med alle kvinnelige tapere som føder barn? Eller kan ikke kvinner være tapere? :roll:

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alle kvinnelige tapere som føder barn? Eller kan ikke kvinner være tapere? :roll:

Anonymkode: 83614...09f

De er mødrene til incels. 

Anonymkode: 6555a...af7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er visst veldig interessert i å snakke om peniser, du. Du skjønner at det er ikke så mange her som er interessert. Siden du er den eneste som snakker om det i denne tråden så kanskje du skulle oppsøke andre gutter og menn som også liker å snakke om tisser? Så kan dere kanskje dele bilder, måle og snakke masse om peniser så lenge du vil! Hadde ikke det vært fint? :)

Anonymkode: 89667...0ba

Keep telling yourself that. Jeg og andre intelligente kvinner puler ingen menn med liten pikk

Anonymkode: fc522...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og andre intelligente kvinner puler ingen menn med liten pikk

Anonymkode: fc522...f6a

Tro meg, det går fint. Vi foretrekker skikkelige kvinner vi, ikke "intelligente" kvinner. Men takk for "omtanken". :tommelsmil:

Anonymkode: 83614...09f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...