AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #41 Skrevet 21. februar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner må selvssagt ha høyre krav for at avkommet skal bli friskt og intelligent med stor pikk. Det er urimelig å kreve at kvinner skal sette flere tapere til verden ved å bli sammen med en Anonymkode: fc522...f6a Det er ikke slik at barn automatisk ligner på den mest attraktive forelderen. Det er nok mer et terningkast. En kvinne som er lite pen kan få barn som ligner på henne med hennes utseende. Eller at kombinasjonen med foreldrene ikke er så vellykket Dessverre. Anonymkode: 55720...659
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #42 Skrevet 21. februar 2020 Jeg er helt enig i at vi kvinner må senke kravene. Som ung valgte jeg fra øverste hylle og fikk enhver mann jeg ville ha. Jeg har fortsatt lett for å finne seriøse menn som er interessert i meg, men jeg finner ingen mann med kvalitetene jeg ser etter og som også har utseendet jeg tiltrekkes av. De kjekkeste mennene i alderen 35-50 er nok allerede tatt, foretrekker singellivet eller finner seg veldig fort en ny partner. Det er dessverre færre kjekke menn en det er fine damer, så skal regnestykket gå opp er vi nødt til å åpne horisonten. Man må selvfølgelig fortsatt matche på personlighet, men klarer vi senke kravene til alder og utseende så åpner det seg en helt ny verden av menn med flotte kvaliteter som har mye å tilby! Anonymkode: c2986...379
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #43 Skrevet 21. februar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner må selvssagt ha høyre krav for at avkommet skal bli friskt og intelligent med stor pikk. Det er urimelig å kreve at kvinner skal sette flere tapere til verden ved å bli sammen med en Anonymkode: fc522...f6a Jeg er ikke uenig, men dette går begge veier. Narsissistiske kvinner ingen mann kan leve med, burde ikke kunne dra til Danmark, bli inseminert og føre genene sine videre. Anonymkode: 91fcf...854 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #44 Skrevet 21. februar 2020 6 minutter siden, Era Vulgaris said: Kvinner skal senke kravene sine slik at incels får seg noe. Det er alltid det som er budskapet. Og hele budskapet dreier seg utelukkende om utseende - til kvinnen. Dette er så sjåvinistisk som det går an å bli. Løgn fra ende til annen. Eller mener du kanskje at folk som Sissel Gran er en sjåvinist som bare tenker på incels? Tror det er enkelte med dårlig personlighet som bruker høye krav som et skjold. Anonymkode: 174ad...b0c 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #45 Skrevet 21. februar 2020 25 minutter siden, Hentacruel skrev: De vil ikke være alene, de vil være med en som står til kravene deres og får de ikke det så er det jo ufrivillig. Hvorfor skal yngre eller eldre kvinner ta til takke med noe de ikke vil ha? Dine forventninger til kvinners forventninger er helt ute å kjøre. Det er faktisk helt greit at vanlige menn ikke er gode nok for noen kvinner. Men hvorfor all denne sutringen, føler du deg utenfor? Ja, selvsagt er det helt greit at noen vanlige kvinner ikke vil ha vanlige menn, der er vi ikke uenige. Det jeg synes er feil er at det kalles ufrivillig, når det settes opp mot incels, slik TS gjør. Incels er det ufrivillig fordi de bokstavelig talt ikke greier å få seg noe. Dem synes jeg synd på. Insols kunne fint ha fått seg noen i sin "egen liga", men VELGER å heller bli ensom. Forresten, synd at du kaller meninger du ikke liter sutring. Er det hersketeknikk, eller prøver du bare å være slem? Anonymkode: c3dce...050 4
youcancallmejune Skrevet 21. februar 2020 #46 Skrevet 21. februar 2020 Jeg kjenner ikke særlig mange insols så vidt jeg vet, men jeg kjenner mange kvinnelige versjoner av MGTOW. Altså kvinner som frivillig har valgt bort menn og lever gode liv uten dem. 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #47 Skrevet 21. februar 2020 2 minutter siden, youcancallmejune said: Jeg kjenner ikke særlig mange insols så vidt jeg vet, men jeg kjenner mange kvinnelige versjoner av MGTOW. Altså kvinner som frivillig har valgt bort menn og lever gode liv uten dem. Jeg kjenner også slike kvinner. Det rare er at de ofte blir sett på som selvstendige og sterke kvinner. Menn som velger bort kvinner og familielivet omtales negativt mener jeg. Burde ikke være en forskjell. Anonymkode: 91fcf...854 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #48 Skrevet 21. februar 2020 16 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Kvinner skal senke kravene sine slik at incels får seg noe. Det er alltid det som er budskapet. Og hele budskapet dreier seg utelukkende om utseende - til kvinnen. Dette er så sjåvinistisk som det går an å bli. Forhåpentligvis er det ikke så mange som er sammen med noen kun for å slippe å være alene. Jeg kan love deg at den følelsen du får når du finner ut at partneren din så på deg kun som en bekvemmlighet ikke er god. Uansett hvordan du ser ut, har du selvfølgelig ønsker (ikke krav) om hvilke egenskaper en potensiell partner bør ha for at dere skal passe sammen. At enkelte mener at det er urimelig, får de ta på egen kappe. Jeg er heller alene enn i et dårlig forhold. Alltid...? Kan ikke se noen i denne tråden som mener det ihvertfall Anonymkode: c3dce...050 1
GrønnNellik68 Skrevet 21. februar 2020 #49 Skrevet 21. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvsagt er det helt greit at noen vanlige kvinner ikke vil ha vanlige menn, der er vi ikke uenige. Det jeg synes er feil er at det kalles ufrivillig, når det settes opp mot incels, slik TS gjør. Incels er det ufrivillig fordi de bokstavelig talt ikke greier å få seg noe. Dem synes jeg synd på. Insols kunne fint ha fått seg noen i sin "egen liga", men VELGER å heller bli ensom. Forresten, synd at du kaller meninger du ikke liter sutring. Er det hersketeknikk, eller prøver du bare å være slem? Anonymkode: c3dce...050 Man er ikke ensom om man velger å være single. De er nok mer ensomme de som er i forhold og ikke får nærhet, kos og sex. Hva gjør de? Jo søker opp oss angivelig skal være så ensomme. 😂 2
Era Vulgaris Skrevet 21. februar 2020 #50 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løgn fra ende til annen. Eller mener du kanskje at folk som Sissel Gran er en sjåvinist som bare tenker på incels? Tror det er enkelte med dårlig personlighet som bruker høye krav som et skjold. Anonymkode: 174ad...b0c Løgn, faktisk. Sissel Gran er en av de jeg ikke støtter meg så veldig på. Dama har vært skilt x antall ganger. Det er nok ulike årsaker til at folk har høye krav. Selv har jeg lært at kravlister fyker fort ut av vinduet om man faller for noen, men ønsker kan man alltid ha. 3
Hentacruel Skrevet 21. februar 2020 #51 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, selvsagt er det helt greit at noen vanlige kvinner ikke vil ha vanlige menn, der er vi ikke uenige. Det jeg synes er feil er at det kalles ufrivillig, når det settes opp mot incels, slik TS gjør. Incels er det ufrivillig fordi de bokstavelig talt ikke greier å få seg noe. Dem synes jeg synd på. Insols kunne fint ha fått seg noen i sin "egen liga", men VELGER å heller bli ensom. Forresten, synd at du kaller meninger du ikke liter sutring. Er det hersketeknikk, eller prøver du bare å være slem? Anonymkode: c3dce...050 Mener du de sutrende meningene dine ikke er sutring? Haha, uansett så blir det ikke feil å sette det opp mot incels. Begge gruppene er der de er pga kravene sine og det er helt greit. Ingen er helt uten krav og det kan man heller ikke forvente. 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #52 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris said: Løgn, faktisk. Sissel Gran er en av de jeg ikke støtter meg så veldig på. Dama har vært skilt x antall ganger Svar da, er hun en sjåvinist? Hun er uansett bare en av flere i samme yrkesgruppe som sier det samme. Anonymkode: 174ad...b0c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #53 Skrevet 21. februar 2020 4 minutter siden, Bente1234 skrev: Man er ikke ensom om man velger å være single. De er nok mer ensomme de som er i forhold og ikke får nærhet, kos og sex. Hva gjør de? Jo søker opp oss angivelig skal være så ensomme. 😂 Beklager, feil ordvalg av meg. Burde skrevet enslig eller singel i stedet for ensom. Synd du ikke skjønte det. Anonymkode: c3dce...050
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #54 Skrevet 21. februar 2020 3 minutter siden, Hentacruel skrev: Mener du de sutrende meningene dine ikke er sutring? Haha Hvis du på en saklig måte kan forklare hvordan meningene mine er sutrende uten å være frekk, så skal jeg gi meg 😉 3 minutter siden, Hentacruel skrev: uansett så blir det ikke feil å sette det opp mot incels. Begge gruppene er der de er pga kravene sine og det er helt greit. Ingen er helt uten krav og det kan man heller ikke forvente. Si det en gang til, så blir det kanskje sant. Tror du helt ærlig at incels lever i ufrivillig sølibat fordi de stiller urimelig høye krav til kvinner? Anonymkode: c3dce...050 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #55 Skrevet 21. februar 2020 Incels lever i ufrivillig sølibat fordi de har veldig sære og ekstreme meninger. Det finnes selvfølgelig unntak, det er de som rett og slett ikke får dame pga utseende, men det er nok lett for de å radikalisere når de henger med andre incels på nett. Anonymkode: 174ad...b0c 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #56 Skrevet 21. februar 2020 Det er vel ikke nødvendigvis snakk om p senke kravene, men å endre dem. Problemet er vel at kvinner jakter i flokk og at instinktene ikke nødvendigvis fører dem til de mest solide mennene. Leste f.eks. En tråd her hvor en samlet gruppe kvinner rådet en medsøster å droppe en usikker mann som ikke turte å gi henne en klem. Selv om mannen er god på sjekking, kan han være en topp familiemann (i motsetning til supersjekkeren som behersker det moderne flyktige sjekkemarkedet til fingerspissene). Anonymkode: fe33c...7df 6
Hentacruel Skrevet 21. februar 2020 #57 Skrevet 21. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du på en saklig måte kan forklare hvordan meningene mine er sutrende uten å være frekk, så skal jeg gi meg 😉 Si det en gang til, så blir det kanskje sant. Tror du helt ærlig at incels lever i ufrivillig sølibat fordi de stiller urimelig høye krav til kvinner? Anonymkode: c3dce...050 Nå er det jo sånn at incels stiller for høye krav til partner hvis de aldri får napp. Det er alltid krav å lempe, de kan gå opp i alder, de kan godta overvekt, de kan treffe transkvinner osv. 7
Hr. Aktiv Skrevet 21. februar 2020 #58 Skrevet 21. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel. I mitt tilfelle er det ikke sånn. Jeg er singel fordi de kjærestene jeg har hatt har vært utro og/eller voldelige. Handler ikke om å stille urealistiske krav. De fleste norske menn (ja, jeg er også norsk) er oppdratt uten å ha lært noenting fra sine foreldre om moral, ære og å behandle kvinner bra. Anonymkode: 4f985...2ee Det samme finnes også motsatt desverre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #59 Skrevet 21. februar 2020 5 minutter siden, Hentacruel skrev: Nå er det jo sånn at incels stiller for høye krav til partner hvis de aldri får napp. Det er alltid krav å lempe, de kan gå opp i alder, de kan godta overvekt, de kan treffe transkvinner osv. Greit, greit. Incels har også krav som kan kjempes på, men i motsetning til insols, er ikke incelenes krav urimelig høye. Du foreslår for eksempel at helt vanlige gutter i 20-årene, med alminnelig utseende, skal gå etter feite, gamle kjerringer, fordi de har "for høye" krav? Du er jo helt på viddene menneske. Noen kan jo synke så lavt som å si at "jaja, så lenge hun har fitte og puls er det greit", men nei, til og med dét er for høye krav i følge deg 🙄 Anonymkode: c3dce...050 2
Hentacruel Skrevet 21. februar 2020 #60 Skrevet 21. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Greit, greit. Incels har også krav som kan kjempes på, men i motsetning til insols, er ikke incelenes krav urimelig høye. Du foreslår for eksempel at helt vanlige gutter i 20-årene, med alminnelig utseende, skal gå etter feite, gamle kjerringer, fordi de har "for høye" krav? Du er jo helt på viddene menneske. Noen kan jo synke så lavt som å si at "jaja, så lenge hun har fitte og puls er det greit", men nei, til og med dét er for høye krav i følge deg 🙄 Anonymkode: c3dce...050 Det er ingenting som heter urimelig høye krav. Folk har de kravene de har fordi det er sånn de er og det må man akseptere. Kvinner trenger ikke senke kravene sine for å tilfredsstille menn. At menn i sin beste alder ikke klarer å få seg noe betyr at de må endre kravene eller godta at det er sånn og leve med det. Sex er ikke livsnødvendig og de kan klare seg uten. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå