Gå til innhold

Flere og flere insols?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

 

De urimelige kravene er nemlig å være tiltrekkende, snill, stabil inntekt/fast jobb, og ikke hate kvinner. Dette er kravstor I følge mennene på KG.

Skikkelig urimelige krav ja!

 

Anonymkode: 14ac1...6f2

Man sitter gjerne med den oppfatningen om man har et negativt fokus, for da ser man kun det man vil se, som bekrefter sine egne tanker, ideer og teorier. Generalisering er faktisk aldri den riktige løsningen.

Anonymkode: 83614...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, AnonymBruker said:

De urimelige kravene er nemlig å være tiltrekkende, snill, stabil inntekt/fast jobb, og ikke hate kvinner. Dette er kravstor I følge mennene på KG.

Skikkelig urimelige krav ja!

Anonymkode: 14ac1...6f2

Hvis man har krav som gjør at man forblir single, eller kun får sex, er man for kravstor til at man kan få kjæreste. Så enkelt er det vel? Det betyr ikke at det er feil å være sånn, men det betyr at man ikke kan klage eller skylde på menn.

Og det er kravet om å "være tiltrekkende" som stort sett gjør at det kun blir sex. Det vet nok alle innerst inne. Alle kan kreve så mye de vil, men ingen har krav på noe som helst. Alle kan ikke få de mest attraktive, uavhengig av eget utseende.

Anonymkode: 948e8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 7.23, AnonymBruker skrev:

Det sier jo samlivseksperter.

Anonymkode: 174ad...b0c

Ja, de kvinner som ikke takler en liten ting ved mannen som er irriterende, de kan virke kravstore og det kommer ikke noe ut av det. Men andre krav.. altså, man må like personligheten og fenges mentalt, og tenne på vedkommende fysisk vel? Det er iallfall mine krav. Jeg synes ikke det er overdrevent når det er snakk om en jeg skal dele livet og hverdagen med og forhåpentligvis skape et avkom med før det blir aaaltfor sent for meg ( du kvinne som er 27 og 36 år osv, jeg hører ikke, slutt å klag ffs!)

Anonymkode: dccfc...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

De urimelige kravene er nemlig å være tiltrekkende, snill, stabil inntekt/fast jobb, og ikke hate kvinner. Dette er kravstor I følge mennene på KG.

Skikkelig urimelige krav ja!

 

Anonymkode: 14ac1...6f2

Nei det mener jeg er et rimelig krav.

Slutt å gi meg meninger jeg ikke har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 20.03, AnonymBruker skrev:

Det skinner kanskje gjennom at du ønsker hvem som helst. De fleste vil ikke være en hvem som helst. Og du vil nok heller ikke være det for noen. 

Anonymkode: b2109...584

Du sier jo ikke det til noen som allerede ligger nede! Hva feiler det folk? Det er denne holdningen som ødelegger verden nå. 
Det kan oppstå mer ut fra behovet av nærhet, og i svært utsatte situasjoner/perioder. Så skal vi snart vente oss en ny verdenskrig/krise og se om det oppstår mer kjærlighet og omtanke på jord ut av det da kanskje. 

jeg vil hente tilbake og legitimere meningen av skam igjen, og denne holdningen uttrykt er direkte skamfull.

Anonymkode: dccfc...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 16.31, Duftavsommerregn skrev:

Problemet til mange menn som ikke får seg dame, er at de går alt for lenge alene. De blir da dønn sære, og er de i tillegg ikke attraktive er det helt umulig for de å danne et forhold, sex kan alle få om de jobber for det. Det samme gjelder mange av damene. Går de for lenge som single blir de veldig sære, og det blir vanskeligere år for år å danne et langvarig forhold. Sex kan de få så mye de bare vil, om de ikke er kresne. Men forhold? Glem det. Derfor blir det flere og flere som blir veldig ensomme i alderdommen. De går alene halve livet, og har de ikke mange venner noe mange mister etter en lengre periode som småbarnforeldre? Ja det blir det skralt på samlivsfronten når kravene i tillegg er høye.

De som har gått for lenge i forhold blir også sære. Kjipt å bli singel som voksen/eldre da. Iallfall i vår tid.

Hvorfor dømme langvarig single på denne måten? Skummel holdning dette. Vil gjerne vite hvorfor altså. Og hva er alderen din? Har du vært i langt forhold? Hvor lenge har du vært singel?

Anonymkode: dccfc...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er mye kvinnelige bitre incels ja. Jeg vet ikke med menn, men siden jeg er mann selv ser jeg de over alt. De skylder på menn for sin egen udugelighet, og fordi de ikke kan få de mennene de vil ha. 

Anonymkode: d9617...6c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du sier jo ikke det til noen som allerede ligger nede! Hva feiler det folk? Det er denne holdningen som ødelegger verden nå. 
Det kan oppstå mer ut fra behovet av nærhet, og i svært utsatte situasjoner/perioder. Så skal vi snart vente oss en ny verdenskrig/krise og se om det oppstår mer kjærlighet og omtanke på jord ut av det da kanskje. 

jeg vil hente tilbake og legitimere meningen av skam igjen, og denne holdningen uttrykt er direkte skamfull.

Anonymkode: dccfc...707

Takk! 🙏

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er mye kvinnelige bitre incels ja. Jeg vet ikke med menn, men siden jeg er mann selv ser jeg de over alt. De skylder på menn for sin egen udugelighet, og fordi de ikke kan få de mennene de vil ha. 

Anonymkode: d9617...6c5

Syns kvinnelige incels har større grunn til å være bitter enn mannlige incels, da de ikke legger seg langflate etter menn de ikke er interessert i og faker interesse, slik som menn har gjort med disse kvinnene. Mannlige incels blir kanskje avvist, men de blir ikke bedratt og ført bak lyset. Selv foretrekker jeg avvisning foran å bli ført bak lyset, men dessverre blir jeg aldri avvist da menn ikke avviser kvinner siden de alltid vil holde en dør oppe.

Anonymkode: 41064...41f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2020 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Ditto.

Anonymkode: 83614...09f

 

På 25.2.2020 den 10.56, AnonymBruker skrev:

Mens andre må bruke nedsettende språk for å "vinne" debatten.

(Ref.: "At du ikke evner å forstå dette, gjør det til en lite tolerant og ganske ensporig tankegang.")

Anonymkode: 83614...09f

Du er tilhenger av ditto selv så er ikke rart at du forsvarer dette :)

Anonymkode: d8f15...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns kvinnelige incels har større grunn til å være bitter enn mannlige incels, da de ikke legger seg langflate etter menn de ikke er interessert i og faker interesse, slik som menn har gjort med disse kvinnene. Mannlige incels blir kanskje avvist, men de blir ikke bedratt og ført bak lyset. Selv foretrekker jeg avvisning foran å bli ført bak lyset, men dessverre blir jeg aldri avvist da menn ikke avviser kvinner siden de alltid vil holde en dør oppe.

Anonymkode: 41064...41f

Kvinnelige insols kan når som helst få sex og nærhet med mennene de vil ha, og de kunne fått forhold med deres mannlige motstykker om de ønsket. Mannlige incels kan ikke få nærhet, sex eller forhold med noen som helst, uansett hva de gjør. Sikkert kjipt begge deler, men blir likevel to vidt forskjellige planeter.

Anonymkode: 948e8...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei det mener jeg er et rimelig krav.

Slutt å gi meg meninger jeg ikke har.

Jeg tror nok det at en graver seg ned i selvmrettferdig bitterhet og selvmedlidenhet, eksemplifisert ved innlegget du siterer, er en vell så stor kilde til at en del er ufrivillig enslige som noe annet.

Når en konsekvent messer om at det er umulig å finne noen osv. velger en jo å betrakte noe de aller fleste får til som umulig. Det tenker jeg er veldig lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er tilhenger av ditto selv så er ikke rart at du forsvarer dette :)

Anonymkode: d8f15...3c4

"Ditto" betyr "det samme". Forstår at du ikke liker ordet, men jeg vet ikke hvorfor, så jeg må innrømme at jeg ikke ser poenget ditt. 

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

De urimelige kravene er nemlig å være tiltrekkende, snill, stabil inntekt/fast jobb, og ikke hate kvinner. Dette er kravstor I følge mennene på KG.

Skikkelig urimelige krav ja!

 

Anonymkode: 14ac1...6f2

Kan du vise oss et eneste innlegg der noen sier at det å ikke hate kvinner er et urimelig krav?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Ditto" betyr "det samme". Forstår at du ikke liker ordet, men jeg vet ikke hvorfor, så jeg må innrømme at jeg ikke ser poenget ditt. 

Anonymkode: 83614...09f

Jeg vet hva ordet betyr men bruker man ordet har man gått tom for argumenter og bruker hersketeknikk:)

Anonymkode: d8f15...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan alltid få seg noe hvis de vil.

Anonymkode: 8d3e7...561

Det handler ikke om å få seg noe, men å få seg kjæreste som er ute etter et forhold og er seriøs. Ikke noe lureri.

Anonymkode: d8f15...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vet hva ordet betyr men bruker man ordet har man gått tom for argumenter og bruker hersketeknikk:)

Anonymkode: d8f15...3c4

Eventuelt at man legger debatten død og begravet, fordi at det ikke finnes interesse eller grunnlag for å fortsette den. Selv om du har fordommer mot ordet "ditto" så betyr ikke det at alle andre har det. Det blir punktum fra meg om temaet "ditto".

Anonymkode: 83614...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt at man legger debatten død og begravet, fordi at det ikke finnes interesse eller grunnlag for å fortsette den. Selv om du har fordommer mot ordet "ditto" så betyr ikke det at alle andre har det. Det blir punktum fra meg om temaet "ditto".

Anonymkode: 83614...09f

Eventuelt ja, men ikke i dette tilfellet. Man merker fort årsak til at en annen debattant bruker ordet ditto.

Anonymkode: d8f15...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at årsaken til at mange debattanter bruker ordet "incel" er på grunn av et enormt mannehat. Hva er grunnen til at man legger en hel gruppe for hat for det som noen enkeltpersoner har gjort?

Anonymkode: 83614...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...