Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: Hei folkens! :)

Hei! Jeg skal nå legge meg. Har vært/er syk med bihulebetennelse. Hadde ingen anelse om hvor store smerter en slik betennelse kan gi :overrasket:

Jeg benytter ogå anledningen til å ønske Anneli velkommen; men advarsel: jeg er den slemme her inne ;)

God natt, Ciara. Vi sees vel, vi :)

Du får ha masse god bedring, Blanca! Jeg har aldri hatt bihulebetennelse, men har hørt før at det er veldig vondt :klem:

...og hvis du er den slemme her inne, har vel ikke Anneli noe å grue seg til :ler:

Ha en fin onsdag Ciara! :klem:

Fin onsdag til deg også, Fakse! :):klem:

Det skjer vel det også...  :sjenert:  Alt som kasseres, legges ut på loppesalg, og kjøpe bøker er jo gøy...

Ja, det er skremmende morsomt, faktisk... *skotter bort på hyllemeterne med uleste bøker* :overrasket:

Lykke til med oppgaveskriving. :tommel:

Tusen takk, Heidi, det kan jeg trenge! :) Nå er det fint vært her også, og ekstra vanskelig å motivere seg... Men det får vel gå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det er skremmende morsomt, faktisk... *skotter bort på hyllemeterne med uleste bøker*  :overrasket:

Har en meter eller to med sånne ja... :sjenert: Fra bokklubben... eller fra salg... eller gaver... eller... Skal jo lese dem -en gang... Den ene sparer jeg dessuten til boksirkelen når det blir "min" måned -og nei, dere får ikke vite hvilken ennå... :sjarmor:

Det går forøvrig tregt med Balansekunst (som også var en "ulest-i hylla"-nok, underkategori gave...), er ikke halvveis ennå... Kanskje det er det jeg skal bruke fridagen i morgen til :)

Skrevet
Har en meter eller to med sånne ja...  :sjenert:  Fra bokklubben... eller fra salg... eller gaver... eller... Skal jo lese dem -en gang... Den ene sparer jeg dessuten til boksirkelen når det blir "min" måned -og nei, dere får ikke vite hvilken ennå...  :sjarmor:

Det går forøvrig tregt med Balansekunst (som også var en "ulest-i hylla"-nok, underkategori gave...), er ikke halvveis ennå... Kanskje det er det jeg skal bruke fridagen i morgen til :)

You tease! ;) Gleder meg til å få vite hvilken bok det blir! :hoppe:

Jeg har heller ikke kommet så langt i Balansekunst, men satser på å rekke å bli ferdig :) Det er bare litt pes med eksamen her for tiden, men man rekker alltids å lese noen timer i ny og ne likevel :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Ciara og alle bokdamer, og hei til Anneli :)

Det er så koselig å lese om kattene dine Ciara, det er sånn jeg har det med hundene mine. Ikke så lett for alle å forstå hvor glad man blir i disse dyrene, for meg er det mine barn på en annerledes måte. De er så viktige for meg, og de er helt avhengige av oss, og gir så mye glede og trøst :hjerter:

Ser at flere bruker tid på Balansekunst. Tror jeg er halvveis, så jeg håper jeg og blir ferdig. Nå er det jo noen ekstra fridager å lese på :forvirret:

Ha en flott fridag i morgen Ciara og husk å ta pauser i eksamenslesingen :klem:

Skrevet
Hei Ciara og alle bokdamer, og hei til Anneli  :)

Det er så koselig å lese om kattene dine Ciara, det er sånn jeg har det med hundene mine. Ikke så lett for alle å forstå hvor glad man blir i disse dyrene, for meg er det mine barn på en annerledes måte. De er så viktige for meg, og de er helt avhengige av oss, og gir så mye glede og trøst  :hjerter:

Ser at flere bruker tid på Balansekunst. Tror jeg er halvveis, så jeg håper jeg og blir ferdig. Nå er det jo noen ekstra fridager å lese på  :forvirret:

Ha en flott fridag i morgen Ciara og husk å ta pauser i eksamenslesingen  :klem:

:vinke: Hei Kira - og velkommen hjem! :)

Ja, dyr er en kilde til mye glede! Så koselig når man kommer hjem og de sitter i gangen og venter, og jeg ser de er trøtte og har sovet hele tiden, men likevel har orket å kreke seg opp for å møte meg. Og når jeg kommer ut av soverommet om morgenen kommer Nemi med et fornøyd lite brum og skal ha kos. Eller når jeg ligger på sofaen og leser, og så kommer de og sniker seg inn i armkroken. Listen kunne blitt lang! Nei, vi er heldige som har slike skjønne vesener rundt oss! :)

Det eneste som har bekymret meg er at jeg er så hønemor for dem, har tenkt jeg må bli helt håpløs som "ordentlig" mor engang. Men heldigvis sier en venninne av meg at hun ikke ble hønemor for barna sine, selv om hun er det for kattene ;)

Nyt fridagen! :)

:klem:

Skrevet

Yay, oppgaven min er snart ferdig, og jeg er faktisk fornøyd!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Takk! :) Bare jeg får lest igjennom sidene nå, luket ut trykkleifer og sikkert rettet på et par setninger, så er det meste gjort. Skal få sambo til å lese over også, når han kommer hjem :)

Gjest Fantus
Skrevet
Yay, oppgaven min er snart ferdig, og jeg er faktisk fornøyd!

Så deilig! Gratulerer. :hoppe:

Skrevet

Takk, Fantus! :klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Åhh! Gratulerer, flinke Ciara!

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Kanskje unne deg et lite glass vin i kveld ;) ?

Skrevet

Ja, i kveld ble det vin! Det ble det i går også ;) Men sånn går det når man har en kartong med hvitvin i kjøleskapet, den må jo drikkes! Det er forresten en av de største luksusfølelsene jeg vet om, å drikke vin om kvelden på en helt vanlig hverdag!

:klem: til Blanca! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Vin på hverdager er deilig og akkurat passe dekadent :).

Og slike kartonger er ekstrem ferskvare, er det ikke? Kan ikke stå særlig lenge, nei ;)

Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker, skulle tatt seg ut om vinen ble for gammel! Det må for all del unngås! :ler:

Er bihulebetennelsen din kurert, forresten?

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, betennelsen er på retur. Det er ufattelig deilig å være blandt de levende igjen :)

Skrevet

Det var bra :) Kjedelig å være syk, særlig på fridager ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke du skal være redd for å bli for mye hønemor. Og litt hønemor er bare bra, det. Sier en erfaren hønemor :sjenert:

Håper vinen smaker :klem:

Skrevet
You tease! ;)

:sjarmor::ler:

Gratulerer med ferdig oppgave! :)

Siden vi tydeligvis er mange som bruker lang tid på Balansekunst, og neste måneds bok er mye kortere, hadde det vært en ide å utsette diskusjonen en uke, til etter pinse?

Skrevet
Tror ikke du skal være redd for å bli for mye hønemor. Og litt hønemor er bare bra, det. Sier en erfaren hønemor  :sjenert:

Håper vinen smaker  :klem:

Så bra at du sier det! :) Skal bli moro å finne ut hva slags forelder man blir. Min sambo påstår f.eks. at han kommer til å bli streng og superprinsippfast, men jeg har en ganske stor mistanke om at han blir en skikkelig blautfisk :ler:

:sjarmor:  :ler:

Gratulerer med ferdig oppgave!  :)

Siden vi tydeligvis er mange som bruker lang tid på Balansekunst, og neste måneds bok er mye kortere, hadde det vært en ide å utsette diskusjonen en uke, til etter pinse?

Takk! :) For min del kan vi gjerne utsette - tror kanskje jeg blir ferdig, men det er bare såvidt i så fall. Hva sier alle dere andre? :)

-----

Nå er oppgaven levert! :hoppe:

Da er det en eksamen mindre å tenke på. Jeg har en eksamen igjen, men der er jeg godt i rute, så jeg er ikke stressa. Deilig! :)

Etter at jeg hadde levert eksamen følte jeg meg så fornøyd at jeg gikk innom noen butikker :rodme: Sambo skal ut med vennegjengen i dag, så jeg har leiligheten for meg selv. Har benyttet sjansen til å invitere en kompis - så lager vi litt mat og drikker vin. Jeg kjøpte musserende rosévin til kvelden - utrolig godt! :sikle: - og foccaccia. Ble inspirert av Elle, hvor det stod at det er godt å ha foccaccia som pizzabunn. Jeg synes det høres fristende ut, så jeg skal ha på tomatsaus, mozzarella, spekeskinke, pinjekjerner og litt ruccola. Til sist har jeg kjøpt en bukett hvite peoner - min favorittblomst for øyeblikket :)

Dette må jo bli en super kveld! :)

God helg, alle sammen! :):klem:

:vinke:

Skrevet

Intet er det som den lette følelsen av å ha levert en eksamen... :) *husker fortsatt*

Høres ut som om du har planlagt en super kveld -kos deg!

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...