Ciara Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1601 Skrevet 1. juni 2006 I dag skal det skrives! Har litt dårlig tid i dag, for jeg må rekke en tur til byen også i tillegg til å jogge - men det er egentlig bra. Jobber mer effektivt når jeg har mer enn én ting på timeplanen. Så da er det vel bare å gå igang her da...
Ciara Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1603 Skrevet 1. juni 2006 Nå har jeg slitt i evigheter med å få tilgang til oppgaven min på disketten... Får jeg ikke tilgang har jeg mistet over en dags arbeid Heldigvis har jeg en tidligere versjon på harddisken også, men det er jo utrolig irriterende. Nå føler jeg alt går mot meg her, altså
Daria Skrevet 1. juni 2006 #1604 Skrevet 1. juni 2006 Data-ting har en tendens til å være teite når det passer dårligst... Håper det ordner seg.
Ciara Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1605 Skrevet 1. juni 2006 Ja, det håper jeg også. Akkurat nå har jeg mest lyst til å kaste dataen og disketten ut av vinduet, men det hjelper vel lite, er jeg redd
Daria Skrevet 1. juni 2006 #1606 Skrevet 1. juni 2006 Tviler vel på den konstruktive verdien av det ja, selv om det er fristende...
Ciara Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1607 Skrevet 1. juni 2006 Ja, nå har jeg faktisk klart å skrive mye innimellom all postingen er på KG. Ting er i rute og humøret myyyye bedre. I tillegg lovte sambo at han skulle komme hjem og trøste meg, så nå gleder jeg meg til å han kommer hjem så jeg kan få litt medlidenhet og sympati
Fakse Skrevet 1. juni 2006 #1609 Skrevet 1. juni 2006 Man kan aldri få for mye sympati, så du får litt fra meg også
nostalgia Skrevet 1. juni 2006 #1610 Skrevet 1. juni 2006 Sympati fra meg også Håper du får en flott helg, Ciara
Gjest Anneli Skrevet 2. juni 2006 #1611 Skrevet 2. juni 2006 Sender litt sympati jeg også! Gleder meg veldig til en langhelg nå, skal bli utrolig deilig. De siste ukene har vært ganske så kaotiske! Nå har jeg bestemt meg for å flytte tilbake til Trondheim - og det gleder jeg meg til. Det store minuset er jo at jeg blir arbeidsledig igjen... Håper det ordner seg raskt! Skal prøve å gå til anskaffelse av bok denne uken. Drar på ferie om en uke - og da trenger man jo alltids litt lesestoff! Lykke til videre med oppgaveskrivingen Ciara!
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1612 Skrevet 2. juni 2006 Dere er utrolig søte, Kira, Fakse og Anette! Takk for støtte og medlidenhet, det gjorde godt! Stor Sender litt sympati jeg også! Gleder meg veldig til en langhelg nå, skal bli utrolig deilig. De siste ukene har vært ganske så kaotiske! Nå har jeg bestemt meg for å flytte tilbake til Trondheim - og det gleder jeg meg til. Det store minuset er jo at jeg blir arbeidsledig igjen... Håper det ordner seg raskt! Skal prøve å gå til anskaffelse av bok denne uken. Drar på ferie om en uke - og da trenger man jo alltids litt lesestoff! Lykke til videre med oppgaveskrivingen Ciara! ← Takk, Anneli! Når flytter du tilbake? Det blir sikkert bra, og du får nok jobb også! Jeg er stor tilhenger av alt løser seg Hva slags jobb er du ute etter, forresten? Ja, feriebøker er så moro å kjøpe. Kjøper alltid med meg to eller tre pocketer når jeg skal ut på tur. Har allerede kjøpt inn årets feriebøker, og gleder meg til å kaste meg over dem. Skal du noe spennende i ferien? ----------- I dag har jeg tatt livet litt med ro. Har fått hodet over vannet mht oppgaven. Må bare klare å skrive to sider på tre dager, og det burde gå som smurt. Jeg kjøpte meg en USB-penn i dag etter diskett-fadesen. Fatter ikke at jeg ikke har gjort det før, men det er jo lett å være etterpåklok. Det blir jo mer skriving på meg, så skikkelige lagringsmuligheter må jeg jo ha. Så har jeg kjøpt meg litt forskjellig kosmetikk - luksusfølelse er bra! Har fått feriepenger, så da måtte jeg jo unne meg litt I dag blir det reker og hvitvin til middag. Gleder meg! Elsker sjømat. Drømmer om en ordentlig blåskjellmiddag igjen snart. ...men nå må jeg nesten skrive noen linjer, så er jeg enda litt nærmere målet mitt God helg til dere alle sammen!
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1613 Skrevet 2. juni 2006 God helg Ciara og dere andre! Den middagen din høres deilig ut. Jeg skal kose meg i kveld med film, kamskjell og hvitvin. I morgen blir det en tur ut på byen. Synd været er så dårlig her jeg bor, hadde vært deilig med utepils. Nysgjerrig som jeg er lurer jeg på hva slags kosmetikk du har kjøpt?
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1614 Skrevet 2. juni 2006 Hei Blanca, tenkte akkurat på deg Kamskjell, hvitvin og film hørtes jo fantastisk ut da I dag tok jeg en liten byrunde. Først så sjekket jeg GlasMagasinet etter MAC, men nå sa de at de ikke fikk det inn før i september, dessverre. Men jeg skal utenlands etterhvert, så kanskje jeg kan få shoppet litt med meg da I stedet kjøpte jeg meg Dr Hauschka rensemelken som du anbefalte, ansiktsvannet (elsker ansiktsvann på pumpe!) og Dermalogica Active Moist, som jeg har tenkt på å prøve i årevis. Så nå har jeg så jeg klarer meg en stund! I tillegg kjøpte jeg meg en lilla øyeskygge på Bodyshop og lipgloss. Moro!
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1615 Skrevet 2. juni 2006 ...og jeg måtte selvfølgelig prøve alt i stad, jeg er altfor utålmodig til å vente til kvelden når jeg vanligvis tar rens og hele pakka. Og er virkelig fornøyd så langt. Huden ble veldig bløt av den rensemelken, det er akkurat noe sånt jeg har lett etter. Har prøvd så mange som får huden til å føles helt inntørket etterpå. Så jeg er glad jeg lot meg inspirere av deg! Og ansiktsvannet var også bra - har brukt ansiktsvann med ringblomst før også, og er veldig fan. Har brukt et merke som heter Kerstin Florian før, supre produkter, blant annet et ansiktsvann med ringblomst som er ganske likt Dr. Hauschka. Og Active moist føles også veldig bra foreløpig. Så jeg er fornøyd!
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1616 Skrevet 2. juni 2006 Så fint du ble fornøyd . Jeg bruker også ansiktsvannet (det for normal hud) og er veldig fornøyd med det også. Rensemelken gir myk hud, ja. Og huden føles så sunn og ren. Kerstin Florian har jeg kun lest om, men jeg tror ikke det er å få tak i her til lands? Jeg bruker også fuktighetskrem fra Dermalogica
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1617 Skrevet 2. juni 2006 Kerstin Florian er vanskelig å få tak i, det var hovedgrunnen til at jeg sluttet å bruke det. De fører det på enkelte spa-hoteller, men jeg pleide å kjøpe i Strömstad når jeg var der. Nå har det faktisk kommet en salong i Oslo, men på den andre siden av byen hvor jeg sjelden er... Så er fornøyd hvis disse produktene jeg har kjøpt nå er bra i lengden! Dermalogica virker veldig bra, synd det er så dyrt bare. Men de er vel drøye i bruk da? Lurer på å bestille over nettet etterhvert
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1618 Skrevet 2. juni 2006 Og Blanca - du som er min kosmetikkressurs - har du en selvbruner til kroppen å anbefale? Gjerne en som gir en lett brun farge, ikke helt knallbrun. Og som helst er lett å få jevn også. Jada, jeg har mange krav
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1619 Skrevet 2. juni 2006 Inspirert av sjømaten din, kom jeg på at vi skal lage kamskjell med hvitvinssaus i helgen. Det er såååå godt, vi griller kamskjellene, og lager en saus med smør, hvitvin og sjalottløk til. Og ferskt brød og hvitvin. Det bør dere prøve Ha en fin helg
Ciara Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1620 Skrevet 2. juni 2006 Nå må dere dagboksgjester slutte å snakke om fristende ting som kamskjell! Jeg blir sulten! Det hørtes virkelig godt ut, Kira. Det skal jeg jammen prøve! Sikkert veldig godt med hvitløksbaguetter til også - jeg er så glad i det *Ciara har lyst til å begynne på hvitvinen nå*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå