Ciara Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1701 Skrevet 2. juli 2006 Hei Tommeline! Reker var supergodt i går, og rosévinen var virkelig god til! Dette skal jammen meg gjentas. Det er klart det er andre ting enn oppussing jeg skulle brukt tiden min til i finværet, men jeg har aldri vært kjempeglad i å sole meg, så jeg synes ikke det er så ille heller. Faktisk er det litt for varmt for meg nå, skulle gjerne sett det var noen få grader kaldere. Det er litt lettere å eksistere da. Håper alt står bra til med deg
Fakse Skrevet 2. juli 2006 #1702 Skrevet 2. juli 2006 Nå har jeg ligget en time i hengekøya og lest baden-baden. Herlig!
Ciara Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1703 Skrevet 3. juli 2006 Hei Fakse! Hengekøye hørtes fantastisk ut. Sukk! Den som hadde hage og hengekøye... Men skal ikke klage, vi har det jo fint i vår lille leilighet i byen også Denne dagen har vært en marerittdag. Har vært på jobb med masse stress og styr, og på toppen av det hele er den ene katten min syk, så jeg har vært nervøs for hvordan han har hatt det. Og nå er det kveldstakst hos veterinæren, så vi får ikke dratt før i morgen. Nå tror jeg bare han har en urinveisinfeksjon, så det er jo ikke krise å vente til i morgen, men jeg synes jo synd på stakkars lille pusegullet. Jaja. Også bor vi i et oppussingskaos som bare har lyst til å rømme fra. Og jeg har fått altfor lite søvn. Jaja. Jeg får få i meg litt middag (salat, siden jeg ikke har noen komfyr å lage mat på for tiden) og ta det med ro og heller sove ganske lenge i morgen. Søvn pleier å rette på det meste
Daria Skrevet 3. juli 2006 #1704 Skrevet 3. juli 2006 Uff, kjedelig med sånne dager Håper ting blir bedre med litt mat og søvn. Og god bedring til pus.
Gjest Sabia Skrevet 3. juli 2006 #1705 Skrevet 3. juli 2006 Heisann!! Lenge siden sist nå gitt! Håper du og hele bokringen har det fint og nyter sommern!! (Bortsett fra Hildesol som regner bort... Får håpe sommern kommer fort til deg!!) Dordelen med mareritt dager er at de tar slutt tilslutt Håper du får en fin kveld!! Og kan le litt av det hele.. Eller blir det fortsatt bare en nervøs rykning i munnviken ved tanken..?
Fakse Skrevet 4. juli 2006 #1706 Skrevet 4. juli 2006 Usj da vennen, det hørtes ikke ut som noen fin dag nei. Håper du har sovet godt i natt, at dagen i dag er bedre, og ta pusen din får god hjelp hos veterinæren!
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #1707 Skrevet 4. juli 2006 Stakkars Ciara, håper pus blir bedre snart, og at du har sovet godt i natt Og du får drømme om hvor fint dere får det når opppussingen er ferdig. Da er det allikevel verdt alt slitet og rotet. Forøvrig er jeg nesten ferdig med Baden Baden
Ciara Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1708 Skrevet 4. juli 2006 Uff, kjedelig med sånne dager Håper ting blir bedre med litt mat og søvn. Og god bedring til pus. ← Takk! Heisann!! Lenge siden sist nå gitt! Håper du og hele bokringen har det fint og nyter sommern!! (Bortsett fra Hildesol som regner bort... Får håpe sommern kommer fort til deg!!) Dordelen med mareritt dager er at de tar slutt tilslutt Håper du får en fin kveld!! Og kan le litt av det hele.. Eller blir det fortsatt bare en nervøs rykning i munnviken ved tanken..? ← Ja, dumme dager tar slutt heldigvis Ikke tok det så lang tid heller! Usj da vennen, det hørtes ikke ut som noen fin dag nei. Håper du har sovet godt i natt, at dagen i dag er bedre, og ta pusen din får god hjelp hos veterinæren! ← Stakkars Ciara, håper pus blir bedre snart, og at du har sovet godt i natt Og du får drømme om hvor fint dere får det når opppussingen er ferdig. Da er det allikevel verdt alt slitet og rotet. Forøvrig er jeg nesten ferdig med Baden Baden ← Takk, Kira! Du har helt rett, det blir fint når vi er ferdig ---------------- Så koselig med alle hilsener, dagen i dag er myyyye bedre. Har fått storepus til veterinær, og han har fått antibiotika og smertestillende, så nå virker han i ganske bra form. Han hater veterinærer, men han furter heldigvis ikke når han kommer hjem. Nå blir han vel fort frisk her Så har vi fått jobbet litt videre med kjøkkenet, og jeg tror det blir veldig bra. Kan nesten ikke vente med å se hvordan det blir når det er ferdig Ellers har jeg jobbet litt med studieting i dag. Det skal jeg gjøre i morgen også, må forberede meg litt til høsten. Kjøpte en kurv jordbær i dag, og gaflet i meg hele på noe sånt som ti minutter
Gjest Sabia Skrevet 4. juli 2006 #1709 Skrevet 4. juli 2006 Kjøpte en kurv jordbær i dag, og gaflet i meg hele på noe sånt som ti minutter ← En perfekt ting å gjøre på en sommerdag spør du meg!!!
Ciara Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1710 Skrevet 4. juli 2006 Helt enig, jordbær må man ha. Er fristet til å gå ut og kjøpe en kurv til
Fakse Skrevet 4. juli 2006 #1711 Skrevet 4. juli 2006 Nå klarte du faktisk å få meg til å få lysst på jordbær, og det er ikke mindre enn en liten bragd. Vi hadde nemlig stort jordbærland da jeg var barn, så jeg har plukka og spist alt for mye jordbær, og spiser det derfor kun om jeg får det servert. Kanskje jeg begynner å få "traumene" på avstand?
Ciara Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1713 Skrevet 4. juli 2006 Nå klarte du faktisk å få meg til å få lysst på jordbær, og det er ikke mindre enn en liten bragd. Vi hadde nemlig stort jordbærland da jeg var barn, så jeg har plukka og spist alt for mye jordbær, og spiser det derfor kun om jeg får det servert. Kanskje jeg begynner å få "traumene" på avstand? ← Faren min er også vokst opp med jordbærland, og det tok ham kanskje ti år etter han flyttet hjemmefra før han orket å spise det igjen. Men i dag elsker han det, så det er nok håp for deg! Kan man virkelig bli lei av jordbær? ← Jeg vet, det er en problemstilling som er ukjent for de fleste av oss, heldigvis....
Fakse Skrevet 4. juli 2006 #1714 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er faktisk lei av is også (skylder på min pappa og alt for stor tilgang som barn)
Fakse Skrevet 4. juli 2006 #1716 Skrevet 4. juli 2006 Vannmelon er Honningmelon er :sikle: Blåbær er :sikle:
kipa81 Skrevet 4. juli 2006 #1718 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Gøy å lese alle innlegg i denne dagboka! Masse interessante anbefalinger innen litteratur! HAr ikke fått kastet meg på Bade- baden i denne omgang, har vært på ferie. Skikkelig deilig med noen dager avslapning! Jeg kommer sterkere tilbake ved neste lesesirkel!! Virker så spennende å være med! Har dere avtalt noen neste bok? Ellers har jeg fått lest litt annet disse feriedagene. Ble ferdig med den nye til Irving nylig, "Until I find you". Jeg likte boken veldig god. Skrevet i kjent Irvingstil, men interessatne personligheter i spesielle situasjoner! Boken var lang, men ble allikevel ikke kjedelig!! Anbefaldes!! Ellers kom jeg over "Balansekunst" på pocketsalg og kjøpte den etter jeg hadde lest om den her inne! Spennende bok! Ellers har jeg kastet meg over forfatterskapet til Toni Morrison. Har lest "De blåeste øyne" og skal fortsette kronologisk med "Sula". Vakkert skrevet, trist og gripende tematikk. Holder nå på med en klassiker. "Glassklokken" av Sylvia Plath. Noen som har lest den? Ønsker i hvertfall alle "bokdamer" en kjempefin sommer videre!!! Gleder meg til å komme med for fullt i lesesirkelen deres!!
Ciara Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #1719 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Så mye besøk! Jeg er faktisk lei av is også (skylder på min pappa og alt for stor tilgang som barn) ← Ok, det trodde jeg var fysisk umulig... Men du kan da ikke være lei av italiensk is? *alvorlig bekymret for Fakse...* Vannmelon da? ← Vannmelon er Honningmelon er :sikle: Blåbær er :sikle: ← Melon er fantastisk godt. Noe som er kjempegodt er å kutte forskjellige melontyper i biter og legge dem i limesaft og kokosmelk en stund i kjøleskapet. Friskt og kjølig. Nam! Av bær er jeg aller mest glad i bringebær, får aldri nok av det. Og vafler med bringebærsyltetøy! Merker at jeg ikke har spist kveldsmat, ble veldig sulten her nå *beroliget* ← Me too! Hei! Gøy å lese alle innlegg i denne dagboka! Masse interessante anbefalinger innen litteratur! HAr ikke fått kastet meg på Bade- baden i denne omgang, har vært på ferie. Skikkelig deilig med noen dager avslapning! Jeg kommer sterkere tilbake ved neste lesesirkel!! Virker så spennende å være med! Har dere avtalt noen neste bok? Ellers har jeg fått lest litt annet disse feriedagene. Ble ferdig med den nye til Irving nylig, "Until I find you". Jeg likte boken veldig god. Skrevet i kjent Irvingstil, men interessatne personligheter i spesielle situasjoner! Boken var lang, men ble allikevel ikke kjedelig!! Anbefaldes!! Ellers kom jeg over "Balansekunst" på pocketsalg og kjøpte den etter jeg hadde lest om den her inne! Spennende bok! Ellers har jeg kastet meg over forfatterskapet til Toni Morrison. Har lest "De blåeste øyne" og skal fortsette kronologisk med "Sula". Vakkert skrevet, trist og gripende tematikk. Holder nå på med en klassiker. "Glassklokken" av Sylvia Plath. Noen som har lest den? Ønsker i hvertfall alle "bokdamer" en kjempefin sommer videre!!! Gleder meg til å komme med for fullt i lesesirkelen deres!! ← Hei Kipa! Heng deg gjerne med i lesesirkelen! Til 1. august skal vi lese Sven Kjærup Bjørneboe: Skjærgårdsfolk og Skjærgårdsmesse. De finnes samlet i én bok til kr 159. Har så lyst til å lese Until I Find You, lenge siden jeg har lest John Irving. Og det er jo mange som anbefaler denne. Men så var det disse hyllemeterne med uleste bøker her da Så bra vi har inspirert deg til å lese Balansekunst! Jeg likte den jo veldig godt som du kanskje skjønner Toni Morrison skal også bli et prosjekt for meg framover. Glassklokken har jeg faktisk også stående i hylla her, men jeg har ikke fått lest den ennå. Gleder meg veldig til å lese den, synes Sylvia Plath var et veldig spennende (om enn tragisk) menneske. Si fra hva du synes når du har lest den da! Håper du har hatt det fint på ferie! Endret 4. juli 2006 av Ciara
kipa81 Skrevet 5. juli 2006 #1720 Skrevet 5. juli 2006 Der var "Skjærgårdsfolk" og "Skjærgårdsmesse" bestilt! 159 kr på bokkilden.no var jo en flott pris! Gleder meg til å ta fatt på bøkene! Ha en fin dag alle sammen! Jeg skal sette meg i solen nå! Tenkte begynne på "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd. Har hørt mye positivt om den!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå