Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 16.1.2020 den 23.58, Neket skrev:

Jeg har lik sofa, og pleddene mine ligger også strødd. Fordi jeg ikke gidder brette de sammen. Var ikke mye sitteplass igjen der da 😜

Nei blir ikke det med 76 puter i sofaen, hva gjør folk med putene når det faktisk skal sitte folk i sofaen?  Slenger dem på gulvet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verste trenden må være ananas. Ananas *overalt*, gjerne. Hvite, sorte, gull, eller kombo - uansett så ser der teit ut.

Spesielt når folk har disse i vinduet, if you know what I mean.

Anonymkode: 45964...2a1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel høre det jeg også - når jeg forteller at jeg og søsteren min pleier å gå inn på en interiør-ig for dagens skråblikk fra tid til annen. Uskyldig morro. 
 

hva med en lyslenke over vasken, toalettet eller sengen når du skal bruke det? Så lekkert og utrolig praktisk med pynt og lys over alt der man skal bevege seg. Kan flyttes rundt i hele huset for hvert bilde.. 🙊🙊
 

 

 

Endret av SansaS
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste trenden må være ananas. Ananas *overalt*, gjerne. Hvite, sorte, gull, eller kombo - uansett så ser der teit ut.

Spesielt når folk har disse i vinduet, if you know what I mean.

Anonymkode: 45964...2a1

I byen jeg kommer fra betyr en ananas i vinduet at man er endel av swingersmiljøet i byen. Dette er trolig en lokal ting med tanke på hvor mange som har det her jeg bor nå😅

Anonymkode: b0851...9e8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt at man kan ha så sterke meninger om hvordan andre har det. En ting er hva man selv vil ha av interiør i sitt hjem, men å grøsse av andres hjem? Det skjønner jeg ikke.
 

Det er mange ting jeg ikke kunne tenkt meg ha selv, men jeg trenger ikke navngi det her fordi noen garantert har det. Men jeg har både pledd og saueskinn over sofaen 😉 Jeg har en stil som mange ser på som Instagram-vennlig, men det er jo ingen av mine venninner som har noe som helst i nærheten av lik stil som meg, så jeg føler jeg er kjerringa mot strømmen i venninnegjengen. Samtidig er jeg kanskje 1 i mengden på Instagram. Men jeg mikser stiler og får ofte høre at jeg har det veldig fint.. Hadde seriøst blitt overraska hvis noen kom i mitt hjem og viste avsky mot feks pleddet mitt 🙈 

Anonymkode: 82500...9c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I byen jeg kommer fra betyr en ananas i vinduet at man er endel av swingersmiljøet i byen. Dette er trolig en lokal ting med tanke på hvor mange som har det her jeg bor nå😅

Anonymkode: b0851...9e8

Neida, det er ganske globalt 😂😂

 

C729DC07-9F66-441E-B03F-976951109704.jpeg

Anonymkode: 271a0...e82

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det nye nå med et helt hvitt lerret på veggen skjønner jeg ikke. 
 

Og dette med at bilder og speil ikke henges på veggen, men står på gulvet. Ser det er utbredt. Trodde først de bare ikke hadde kommet så langt, men har jo skjønt nå at det er med vilje. 
 

Ser uferdig ut synes jeg, og det må jo være styrete å støvsuge?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselsplakater og greiner fra trærne i hagen oppi en vase er ikke min favoritt. Sistnevnte gir følelsen av å være hjemme hos et troll. 

Anonymkode: 7b700...1f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har to stuer. En lys med store vinduer og en mørk med et vindu som får en del skygge fra en levegg på utsiden. Jeg elsker den mørke stuen jeg da. Sliter også med psyken, men blir ikke påvirket av fargene, er mer at jeg liker den lune stemningen der inne, samt at jeg slipper å få sola i øynene når jeg ikke ønsker det. Vil jeg ha sol i øynene går jeg heller ut ☺️

Anonymkode: 82500...9c2

Da bor nok ikke du i nord med mørketid om vinteren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sommermor skrev:

Da bor nok ikke du i nord med mørketid om vinteren.

Nei, sant, men bor et sted med harde, lange, kalde vintre😌

Anonymkode: 82500...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎01‎.‎2020 den 1.35, -jk- skrev:

Svart er vel fint? ;) Jeg pusser opp stua vår i 2.etg. nå, der blir det matt sort tak :)

Fint er det jo, men i et land med så lang mørk vinter der en stor del av befolkningen sliter med tungsinn og depresjoner? Ikke en god idé. Vi nordboere trenger å tiltrekke oss alt lys vi kan få. Dessuten er det ingenting som gjør støvet mer synlig enn svarte rom. Du kommer til å måtte fly rundt med støvsugeren og støvkosten flere ganger daglig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SansaS skrev:

Jeg får vel høre det jeg også - når jeg forteller at jeg og søsteren min pleier å gå inn på en interiør-ig for dagens skråblikk fra tid til annen. Uskyldig morro. 
 

hva med en lyslenke over vasken, toalettet eller sengen når du skal bruke det? Så lekkert og utrolig praktisk med pynt og lys over alt der man skal bevege seg. Kan flyttes rundt i hele huset for hvert bilde.. 🙊🙊
 

 

 

Det er jo bare å flytte bildene og lyslenken hver gang man skal stelle seg eller vaske hendene.  😝

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er så mye teit, men generelt er ikke nordmenn akkurat så veldig kreative og spennende når det gjelder interiør. Generelt sett er vi en saueflokk som kaster oss på de mest populære diller, det være seg Kähler vaser, herr og fru plakater, shabby chic, pampas strå, chunky-pledd - you name it, we’ve got it. Sånn sett er det litt spennede å komme til utlandet og se mer variasjon. 

Anonymkode: c6925...9a5

Tror det handler mer om at mange nordmenn har mye penger mellom henda, og derfor lettere kan kaste seg på en hver ny trend (og pælme det ut igjen når de er leie fordi "alle andre" også har det). Andre steder må folk være mer forsiktige, og derfor kjøper de ikke alt "det siste" hele tida, men er mer nøye og kjøper bare det de faktisk liker. Min teori ;) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verste trenden må være ananas. Ananas *overalt*, gjerne. Hvite, sorte, gull, eller kombo - uansett så ser der teit ut.

Spesielt når folk har disse i vinduet, if you know what I mean.

Anonymkode: 45964...2a1

Uff ja. Og krokodiller og øgler i gullfarge. 

Anonymkode: d21ff...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Blålilla skrev:

Det nye nå med et helt hvitt lerret på veggen skjønner jeg ikke. 
 

Og dette med at bilder og speil ikke henges på veggen, men står på gulvet. Ser det er utbredt. Trodde først de bare ikke hadde kommet så langt, men har jo skjønt nå at det er med vilje. 
 

Ser uferdig ut synes jeg, og det må jo være styrete å støvsuge?

Jeg vil ha minst mulig dill på gulvet, foe ellers blir det et herk å vaske. 

Anonymkode: d21ff...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste trenden er fargen hvit.

Hvitt utenpå. Hvit inni. Hvit stue. Hvitt kjøkken. Hvit vegg, med hvite lister.

Hvitt, hvitt, hvitt. 90% av alle norske hus er jo klin like! Æsj!

Anonymkode: 5bfe3...570

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den verste trenden er fargen hvit.

Hvitt utenpå. Hvit inni. Hvit stue. Hvitt kjøkken. Hvit vegg, med hvite lister.

Hvitt, hvitt, hvitt. 90% av alle norske hus er jo klin like! Æsj!

Anonymkode: 5bfe3...570

Ganske mange helgrå også enda. Ser de ofte på Finn. 

Anonymkode: 192d5...a04

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SupaWoman skrev:

Det er jo bare å flytte bildene og lyslenken hver gang man skal stelle seg eller vaske hendene.  😝

Kjempepraktisk!!!! 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasene fra Adler, altså samtlige! De er så grelle...

Anonymkode: fbb30...071

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke nytt akkurat, men spisestue/kjøkkenstoler med trekk fra ryggstøet og ned, som er knyttet med sløyfer. Litt overdose østrogen eller noe 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...