Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Saph skrev:

Jeg har et sånt pledd, kjøpte det kun fordi det var satt ned fra 700 til 80kr. Men kan ikke fordra det, det loer. Så det ligger henslengt i en kurvstol på heltid. Har heldigvis en hund som syns det er kjempedigg, så det blir brukt litt ihvertfall. 

Jeg kunne kjøpt det hvis hunden digget å ligge på det, eller hvis katta trengte noe å klore på. 😆

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig sånne HOME-bokstaver? Ingen kritikk, jeg har bare foreløpig aldri kommet over noen som faktisk har det, og jeg har alltid hatt lyst til å spørre om hvorfor de har valgt ¨å ha det. Kan du svare meg på det? :)

Anonymkode: 24cb0...492

HOME-bokstaver er praktisk. Kl 0530 natt til søndag er det jo veldig greit å bli påminnet om at du faktisk er kommet hjem, og ikke er noen andre plasser. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av skandinavisk stil, eller nei, det er greit, men at alle skal ha likt. Betongvegg, Oslo blå/deco blue etc, runde spel og detaljer i matt sort eller ubehandlet lyst tre. Kan ikke folk i det minste prøve å finne noe ikke alle andre har? 

Anonymkode: cb6c2...772

Jeg synes alt det er greit, til en viss grad.. Men hater denne vasen. Så stygg 

4829670.jpg

21thpPMAd9L._SL500_AC_SS350_.jpg

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Juks skrev:

HOME-bokstaver er praktisk. Kl 0530 natt til søndag er det jo veldig greit å bli påminnet om at du faktisk er kommet hjem, og ikke er noen andre plasser. ;) 

Veldig smart! Bare ikke ha et sånt chunky monsterteppe som spiser deg til frokost når du ramler inn på morrakvisten. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sokkar skrev:

Jeg synes alt det er greit, til en viss grad.. Men hater denne vasen. Så stygg 

4829670.jpg

21thpPMAd9L._SL500_AC_SS350_.jpg

OMG! Så stygge!

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Veldig smart! Bare ikke ha et sånt chunky monsterteppe som spiser deg til frokost når du ramler inn på morrakvisten. 

Anonymkode: d21ff...bec

Skjønner ikke problemet med pleddet. Det er jo så tykt at du kan jo bruke det som liggeunderlag uansett hvor i verden du finner på å sovne. Bedre enn luftmadrass ;) Kombinerer du det med HOME-skilt, så har du et perfekt hjem å komme hjem til når du har vært på byen. 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Juks skrev:

Skjønner ikke problemet med pleddet. Det er jo så tykt at du kan jo bruke det som liggeunderlag uansett hvor i verden du finner på å sovne. Bedre enn luftmadrass ;) Kombinerer du det med HOME-skilt, så har du et perfekt hjem å komme hjem til når du har vært på byen. 😎

Ja, vi er forskjellige! Kos deg! 😂

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
12 minutter siden, Sokkar skrev:

Jeg synes alt det er greit, til en viss grad.. Men hater denne vasen. Så stygg 

4829670.jpg

21thpPMAd9L._SL500_AC_SS350_.jpg

 

Ser ut som et sexleketøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

 

Ser ut som et sexleketøy

Jaaa 😁eller du kan male på to øyne, og putte noen populære strå oppi... Simsalabim, og du har en klovnevase.

Ser det for meg, når jeg ser vasen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Sånne falske bøker er faktisk en veldig gammel trend. Før i tida, da bøker var svindyrt, var det mange som kjøpte bøker med blanke sider, men med en imponerende tittel på ryggen, slik at det kunne se fint ut i bokhylla. Fant flere slike da jeg rydda etter min bestemor, som igjen hadde tatt vare på slike fra sine foreldre.

Jada, og det er faktisk litt gøy og artig fordi det er gammelt og noe fra familie, men når samme hjem har en svart bokrygg med Paris og London fra perfect home på 3-4 plasser i samme lille hus så synes jeg det blir litt krampeakrig 😂

Anonymkode: 271a0...e82

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fake bøker synes jeg er ganske latterlig 😂 Særlig når folk har samme «boka» flere steder i hjemmet. 

Anonymkode: 271a0...e82

Hahaha ja, hvorfor ikke bare kjøpe en ekte bok. Kostet sikkert mindre, kan være fine å se på OG de kan leses. 

Anonymkode: ec441...5af

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi er forskjellige! Kos deg! 😂

Anonymkode: d21ff...bec

Mine to siste innlegg var ironi ;) Jeg har hverken eller! 

Angående det pleddet. En venninne hadde visst et pledd ala det der. Jeg som alltid er jo litt raus i munnspråket, og spurte om hun hadde vært på kaia og stjålet notene fra en båt. Hun ble visst fornærmet. Hun hadde strikket pleddet selv viser det seg. Og hjemmestrikk kødder man bare ikke med. Ikke litt engang... 😬 Så vær varsom når dere kommenterer andres pledd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på et interiørprogram på tv her om dagen at en stylist skulle "style" stua til en eller annen dame. Hun rota til sofaen og la en haug med bøker på stuebordet og smilte tilfreds til seg selv mens hun sa at "nå så det bra ut". 

Jeg holdt på å le meg skakk av dette vesenet som tok seg inn i andres hjem og rotet mens hun lot som hun hadde gjort dem en tjeneste. 

Anonymkode: 42428...a34

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styggeste, tja hva med sterile hvite rom med noen firkanter her og der? Er vel bevisst at denne institusjonelle hvitfargen ikke er medisin for psyken heller. MEN det som kommer nå er å male rom svart. JESUS, hva er fint med det?

 

Og hvorfor bryr folk seg om mote i det hele tatt?

Anonymkode: cccda...287

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så på et interiørprogram på tv her om dagen at en stylist skulle "style" stua til en eller annen dame. Hun rota til sofaen og la en haug med bøker på stuebordet og smilte tilfreds til seg selv mens hun sa at "nå så det bra ut". 

Jeg holdt på å le meg skakk av dette vesenet som tok seg inn i andres hjem og rotet mens hun lot som hun hadde gjort dem en tjeneste. 

Anonymkode: 42428...a34

Hahaha, det er mye rart de gjør i interiørprogrammer. Husker du hva det var?

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Styggeste, tja hva med sterile hvite rom med noen firkanter her og der? Er vel bevisst at denne institusjonelle hvitfargen ikke er medisin for psyken heller. MEN det som kommer nå er å male rom svart. JESUS, hva er fint med det?

 

Og hvorfor bryr folk seg om mote i det hele tatt?

Anonymkode: cccda...287

Jeg synes mote er kjempegøy. Kan sitte og beundre vakre ting og farger leeeenge. Og så liker jeg å irritere meg litt over det jeg synes er stygt. Derav denne tråden. 😉

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Juks skrev:

Mine to siste innlegg var ironi ;) Jeg har hverken eller! 

Angående det pleddet. En venninne hadde visst et pledd ala det der. Jeg som alltid er jo litt raus i munnspråket, og spurte om hun hadde vært på kaia og stjålet notene fra en båt. Hun ble visst fornærmet. Hun hadde strikket pleddet selv viser det seg. Og hjemmestrikk kødder man bare ikke med. Ikke litt engang... 😬 Så vær varsom når dere kommenterer andres pledd! 

Woooops! Takk for advarselen. 😬 Skal fortsatt holde meg anonym på internettet. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse skiltene har jeg aldri likt. Du vet liksom at du er "HOME" 😀. Men det dummeste jeg ser i interiørreportasjer, er bilde av en stor og god stol, og teksten "her har vi en koselig lesekrok som blir mye brukt". Også er det ingen lampe/leselys der 🤣. Men de sitter vel der med hodelykt da 😉

Anonymkode: 16bad...b97

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Juks skrev:

Mine to siste innlegg var ironi ;) Jeg har hverken eller! 

Angående det pleddet. En venninne hadde visst et pledd ala det der. Jeg som alltid er jo litt raus i munnspråket, og spurte om hun hadde vært på kaia og stjålet notene fra en båt. Hun ble visst fornærmet. Hun hadde strikket pleddet selv viser det seg. Og hjemmestrikk kødder man bare ikke med. Ikke litt engang... 😬 Så vær varsom når dere kommenterer andres pledd! 

😂😂😂 Jeg dør! Hadde du sagt dette til meg, som faktisk ønsker meg et slikt pledd, hadde jeg dødd av latter! Herregud, folk må da ha litt humor og tåle at folk har forskjellig smak! 

Anonymkode: 5bb32...b46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...