Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, det er mye rart de gjør i interiørprogrammer. Husker du hva det var?

Anonymkode: d21ff...bec

Tror kanskje det var fra Herlige Hjem, men jeg husker ikke helt 100%. 

Anonymkode: 42428...a34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 Jeg dør! Hadde du sagt dette til meg, som faktisk ønsker meg et slikt pledd, hadde jeg dødd av latter! Herregud, folk må da ha litt humor og tåle at folk har forskjellig smak! 

Anonymkode: 5bb32...b46

Hehe ;) Tror kanskje ikke du hadde dødd av latter hvis du hadde brukt hele høsten og budsjettet ditt på å strikke dette til deg selv. Hvor du syntes dette ble himla fint og forventet noe annet i respons. 
Note to self: Man kan tulle med mye rart der ute, men hjemstrikk er ikke én av dem 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de pleddene er fine, jeg 😊 Hilsen hun med stuen malt i fargen «dempet sort» og pledd slengt over sofaen 😉

C0EA650A-58EF-43F2-B62B-B9EF48D177A5.jpeg

Anonymkode: 1a3c2...acb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

... er disse pleddene, helst i chuncky garn (omfg så stygge), som ligger lettere henslengt i en sofa eller stol. Seriøst, kutt ut! Det ser helt latterlig ut. Alle IG-kontoer med interiør har dette om dagen. Skikkelig banebrytende, der altså. 😒

Anonymkode: d21ff...bec

Forteller du til "folket" at man skal kutte ut? Altsæ sånn helt seriøst? Eller bare en sykt dårlig dag? 

Hva er greia med at du bestemmer det? 

Blir du ikke drit sliten i lengden av det? Eller får du deilig energi av det? 

Jises ass😂😂

 

Anonymkode: 5ba2f...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et sånt teppe. Men det var så syntetisk og ekkelt, samla masse hår og støv og det kan ikke vaskes så hadde det vel i overkant av en måned før jeg ble lei og kasta det. Det løpet forferdelig mye. Og ikke kunne det brukes til pledd som varmer heller, for det er ikke et tett pledd. Nei fy. 

En annen ting jeg ikke liker er gjennomsiktigplastikk duk over spisebord. Ser grusomt ut. Og at alt skal være sterilt og kaldt og upersonlig og KUN være "design-merker" på pynt og vaser og potter kun fra designmerker. Og disse "fru" og "herr" og "mamma" og "pappa" posterene. Finnes ikke mer upersonlig. Blir bare latterlig. 

Anonymkode: b5782...cb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de pleddene er fine, jeg 😊 Hilsen hun med stuen malt i fargen «dempet sort» og pledd slengt over sofaen 😉

C0EA650A-58EF-43F2-B62B-B9EF48D177A5.jpeg

Anonymkode: 1a3c2...acb

De mener chunky knit -pleddene. Ikke vanlige pledd som på bildet

Anonymkode: b5782...cb4

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde et sånt teppe. Men det var så syntetisk og ekkelt, samla masse hår og støv og det kan ikke vaskes så hadde det vel i overkant av en måned før jeg ble lei og kasta det. Det løpet forferdelig mye. Og ikke kunne det brukes til pledd som varmer heller, for det er ikke et tett pledd. Nei fy. 

En annen ting jeg ikke liker er gjennomsiktigplastikk duk over spisebord. Ser grusomt ut. Og at alt skal være sterilt og kaldt og upersonlig og KUN være "design-merker" på pynt og vaser og potter kun fra designmerker. Og disse "fru" og "herr" og "mamma" og "pappa" posterene. Finnes ikke mer upersonlig. Blir bare latterlig. 

Anonymkode: b5782...cb4

De må jo veie to tonn når det er vått?!

Ellers enig i resten du skriver. 

Anonymkode: d21ff...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De mener chunky knit -pleddene. Ikke vanlige pledd som på bildet

Anonymkode: b5782...cb4

Ja, DET skjønte jeg, men ts «klaget» over pledd slengt over sofaen sånn generelt 😂 

Anonymkode: 1a3c2...acb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forteller du til "folket" at man skal kutte ut? Altsæ sånn helt seriøst? Eller bare en sykt dårlig dag? 

Hva er greia med at du bestemmer det? 

Blir du ikke drit sliten i lengden av det? Eller får du deilig energi av det? 

Jises ass😂😂

 

Anonymkode: 5ba2f...a22

Gratulerer med å feiltolke innlegget mitt. Jeg bestemmer ingenting. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, DET skjønte jeg, men ts «klaget» over pledd slengt over sofaen sånn generelt 😂 

Anonymkode: 1a3c2...acb

Ja se, der ligger det krøllet og holder på å rase ned. Sånn ser det ut hos meg når jeg ikke har ryddet eller hunden har herjet i sofaen. Men det er visst hot interiørtrend. 🤪

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse skiltene har jeg aldri likt. Du vet liksom at du er "HOME" 😀. Men det dummeste jeg ser i interiørreportasjer, er bilde av en stor og god stol, og teksten "her har vi en koselig lesekrok som blir mye brukt". Også er det ingen lampe/leselys der 🤣. Men de sitter vel der med hodelykt da 😉

Anonymkode: 16bad...b97

Jeg syns ofte disse tipsene til lesekroker og sånt noe, eller oppbevaring av bøker, for det meste ser ut til å være skrevet til og fra folk som ikke eier så mange bøker, men som syns det er kult å ha en lesekrok av interiørmessige årsaker. 😬 Og så er det selvsagt ikke kriminelt å eie få bøker, eller å ikke være så interessert i å lese. Men det er så tåpelig å da prioritere, eller kalle noe, en "lesekrok". Eller å komme med forslag til bokoppbevaring som kun passer om du, vel, ikke eier bøker. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja se, der ligger det krøllet og holder på å rase ned. Sånn ser det ut hos meg når jeg ikke har ryddet eller hunden har herjet i sofaen. Men det er visst hot interiørtrend. 🤪

Anonymkode: d21ff...bec

Syns det ser fint ut på bilder, hehe 😉 Er jo greit at man har forskjellig smak da 😁

Anonymkode: 1a3c2...acb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Syns det ser fint ut på bilder, hehe 😉 Er jo greit at man har forskjellig smak da 😁

Anonymkode: 1a3c2...acb

Javisst. 😊

Anonymkode: d21ff...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste er jo alle de der mørkmalte rommene. I Norge, hvor halve året er temmelig mørkt, maler man altså veggene mørkt grå, mørkt blå, mørkt grønt, svart. Jeg blir smådeppa bare av å se instagrambilder av disse mørke rommene, heldigvis virker det som at den trenden er på retur. 
 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de teppene fortsatt inn? Det er da omtrent 2-3 år siden de var populære?

Anonymkode: 78f8a...f43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Juks skrev:

Mine to siste innlegg var ironi ;) Jeg har hverken eller! 

Angående det pleddet. En venninne hadde visst et pledd ala det der. Jeg som alltid er jo litt raus i munnspråket, og spurte om hun hadde vært på kaia og stjålet notene fra en båt. Hun ble visst fornærmet. Hun hadde strikket pleddet selv viser det seg. Og hjemmestrikk kødder man bare ikke med. Ikke litt engang... 😬 Så vær varsom når dere kommenterer andres pledd! 

Jeg kjenner mange notfiskere, men kun en av dem har noter. Det er fordi han er hobbymusiker. De andre har nøter.

Anonymkode: fc041...d84

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns de pleddene er fine, jeg 😊 Hilsen hun med stuen malt i fargen «dempet sort» og pledd slengt over sofaen 😉

C0EA650A-58EF-43F2-B62B-B9EF48D177A5.jpeg

Anonymkode: 1a3c2...acb

Bytt ut desenio plakatene med ekte kunst så snakker vi 😊

Anonymkode: b6efa...f1d

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange notfiskere, men kun en av dem har noter. Det er fordi han er hobbymusiker. De andre har nøter.

Anonymkode: fc041...d84

Så bra! Men så fin er jeg ikke på det. En not flere noter fungerer godt for meg når jeg praktiserer uskyldig humor ;) 

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...