Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Men har du egentlig valgt dem selv? Eller blir man påvirket av trender...

Anonymkode: 8a802...d69

Jeg tror det er en massepsykose. Mange på IG er hardt rammet. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting slår home/love bokstaver, det er krise. Og helt enig i at slike masseproduserte posters er gruelig.

Anonymkode: d576f...3d9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du virkelig sånne HOME-bokstaver? Ingen kritikk, jeg har bare foreløpig aldri kommet over noen som faktisk har det, og jeg har alltid hatt lyst til å spørre om hvorfor de har valgt ¨å ha det. Kan du svare meg på det? :)

Anonymkode: 24cb0...492

Fordi de passer inn i en hylle som jeg ikke vet hva ellers jeg skal bruke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting slår home/love bokstaver, det er krise. Og helt enig i at slike masseproduserte posters er gruelig.

Anonymkode: d576f...3d9

Jeg synes det er greit hvis man blander det med andre bilder. Og ikke har de to plakatene absolutt alle andre har. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde tepper var på gulvet og pledd i sofaen?

Anonymkode: 00714...95d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan virkelig ikke forstå at hvordan folk innreder kan provosere noen.

Vi har pledd «lett henslengt» i både sofa og stol, men det er hovedsakelig fordi vi liker å ha pledd over oss når vi er litt kjølige. Og ett sted må de jo være når de ikke er over oss. Skal vi legge de på gulvet, er det noe penere det? Eller må vi bære dem inn på et annet rom? Nei, ærlig talt. 

 

Anonymkode: c3024...1de

Jeg er ts, og jeg har to pledd i sofaen as we speak. Problemet er ikke pledd i seg selv. Jeg elsker gode og pene pledd. Og som du har skjønt, er ikke chunky pledd noe jeg synes er pent. 

«Problemet» er den nye dilla med at alle interiørbilder skal ha med minst ett pledd som ligger krøllet og lettere henslengt på sofa og/eller stol. Jeg har til og med sett boligannonser hvor de har fått med pleddhælvete på så og si samtlige bilder. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trodde tepper var på gulvet og pledd i sofaen?

Anonymkode: 00714...95d

Pledd kalles også tepper. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyyyyyyselige tepper!! Et sånt et skal aldri inn i mitt hus, ihvertfall.

Anonymkode: e57c0...b1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ser lunt og koselig ut jeg 😃 Hva med å finne større ting irritere seg over?

Anonymkode: 3cba0...cf7

Jeg irriterer meg over større ting også jeg, men det passer ikke under Hus og hage. Så slapp av! 🧐

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Nightcrawler00 skrev:

Det jeg er mest lei av å se er de masseproduserte bildene fra ulike poster-nettsider. Synes de er verre enn bildene fra IKEA. Men for meg er ingenting mer upersonlig og døvt enn de som har to bilder over sengegavlen hvor det står "Herr" på det ene og "Fru" på det andre...

Bilderesultat for herr og fru

 

Jeg liker heller ikke at de fleste jeg kjenner, og som er opptatt av interiør, har en stil som skriker "kunstner"! Hadde jeg ikke kjent disse menneskene, og bare sett huset deres, ville jeg vært sikker på at de hadde helt andre personligheter og interesser enn de har. Kanskje det bare er meg, men jeg synes det er rart når ellers streite sykepleiere/butikkansatte som knapt har lest en bok bortsett fra 50 Shades, og som ikke har noen kreative interesser, bor som dette (gjerne med falske bøker):


 

Ja, se her, ja! Der ligger jo pleddet sånn lettere henslengt og holder på å rase helt ned fra puffen!  😁

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av skandinavisk stil, eller nei, det er greit, men at alle skal ha likt. Betongvegg, Oslo blå/deco blue etc, runde spel og detaljer i matt sort eller ubehandlet lyst tre. Kan ikke folk i det minste prøve å finne noe ikke alle andre har? 

Anonymkode: cb6c2...772

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes strikkede pledd er fine, jeg 😊 Har strikket flere, har både hjemme og på hytta. 

Fint at smaken er forskjellig. 

Anonymkode: 588ce...1d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, se her, ja! Der ligger jo pleddet sånn lettere henslengt og holder på å rase helt ned fra puffen!  😁

Anonymkode: d21ff...bec

Det gjør de i boligannonser også 🤪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne falske bøker er faktisk en veldig gammel trend. Før i tida, da bøker var svindyrt, var det mange som kjøpte bøker med blanke sider, men med en imponerende tittel på ryggen, slik at det kunne se fint ut i bokhylla. Fant flere slike da jeg rydda etter min bestemor, som igjen hadde tatt vare på slike fra sine foreldre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei av skandinavisk stil, eller nei, det er greit, men at alle skal ha likt. Betongvegg, Oslo blå/deco blue etc, runde spel og detaljer i matt sort eller ubehandlet lyst tre. Kan ikke folk i det minste prøve å finne noe ikke alle andre har? 

Anonymkode: cb6c2...772

Du har et poeng. Jeg har sjekket såååå mange steder for å få inspirasjon til min nye leilighet, men alt er jo likt. Klin likt! Det er ikke det at det ikke ser bra ut, men variasjon er nesten et fremmedord.

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Neket skrev:

Det gjør de i boligannonser også 🤪

I know! 😱

Anonymkode: d21ff...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sånt pledd, kjøpte det kun fordi det var satt ned fra 700 til 80kr. Men kan ikke fordra det, det loer. Så det ligger henslengt i en kurvstol på heltid. Har heldigvis en hund som syns det er kjempedigg, så det blir brukt litt ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er ikke et pledd som ser slikt ut, folk må få ha sin egen smak. Det verste er at alle løper og kjøper akkurat det samme. Samme gulv, samme veggfarge, samme sofa, samme vase, samme blomst. Hva er greia?

Anonymkode: a1956...78a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den vasen med kule på toppen? 

Fest på noen øyner, putt i noen strå.... Vips! Du har en klovnevase. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...