Gå til innhold

Det dummeste jeg ser innen interiør om dagen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et Røros-pledd fra Husfliden 😁

Anonymkode: 1a3c2...acb

Det er flotte kvalitetspledd som man kan ha i årevis! I motsetning til monsterpleddene. 

Anonymkode: d21ff...bec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interiør og mote er en greie for seg.

Pledd er helt ok. Ikke alle pledd som finnes er min smak og ikke alle synes mine gamle pledd er så fine heller.

Anonymkode: 5cea5...b93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har det veldig fint 🖤

Anonymkode: 82500...9c2

Tusen takk for det ☺️ Er veldig fornøyd selv! 

Anonymkode: 1a3c2...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes flere varianter, her er en av de: 

 

427C7FB3-0442-4B14-AEF8-C11CFAC73985.jpeg

Anonymkode: 271a0...e82

Oi, er det noen som har sånt? I så fall får slike "bøker" stemmen min i denne tråden.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan virkelig ikke forstå at hvordan folk innreder kan provosere noen.

Vi har pledd «lett henslengt» i både sofa og stol, men det er hovedsakelig fordi vi liker å ha pledd over oss når vi er litt kjølige. Og ett sted må de jo være når de ikke er over oss. Skal vi legge de på gulvet, er det noe penere det? Eller må vi bære dem inn på et annet rom? Nei, ærlig talt. 

 

Anonymkode: c3024...1de

Her var det vel det mest snakk om ETT spesielt type pledd....

Anonymkode: fa4bc...8af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så opptatt av interiørmote. Syns alle årene med hvite vegger var skrekkelig kjedelige, så det har jeg aldri hatt. Pusser opp litt nå, så stue/spisestue/kjøkken her er Skagengrå med lysgrå malte gulv. Hovedsoverom ble i fargen vårløv. Bryr meg null om hva andre har, egentlig. Hjemmet er en veldig personlig greie 🙂

Anonymkode: 16bad...b97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner meg ikke på dem som sorterer bøker etter farge eller har bokryggen inn. Det er ser kanskje fint ut, men er veldig upraktisk når man har en haug med bøker og faktisk bruker dem. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tiramy skrev:

Jeg skjønner meg ikke på dem som sorterer bøker etter farge eller har bokryggen inn. Det er ser kanskje fint ut, men er veldig upraktisk når man har en haug med bøker og faktisk bruker dem. 

Ikke jeg heller. Leser veldig mye, og har bøker fordelt på 4 rom pluss på garasjeloftet 🙂. Men har gått mye over til lesebrett nå pga plassmangel. Har en venninne som er sjukt opptatt av interiør. Hun har spurt meg mange ganger det siste ti-året om jeg ikke vet at det er umoderne å ha bøker i stua 🤣🤣🤣

Anonymkode: 16bad...b97

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som aldri har lest en bok i sitt liv,men interiøret er preget av Dior og Chanel bøker.

Har også fått nok av alt av desino postere. 

Stripete kahler vaser ser jeg også at kjøp og salg sider på face flommer over av. Heldigvis. 

Anonymkode: 38acf...5bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venninne som aldri har lest en bok i sitt liv,men interiøret er preget av Dior og Chanel bøker.

Har også fått nok av alt av desino postere. 

Stripete kahler vaser ser jeg også at kjøp og salg sider på face flommer over av. Heldigvis. 

Anonymkode: 38acf...5bd

Vet ikke om det er heldigvis at de flommer over på Finn. Det betyr at det kun er øyeblikksgleder over det som kjøpes inn. Nå skal ALLE ha opp-ned vaser...og de er på Finn om noen år. Her er det miljøsvineri 😡

Anonymkode: a1956...78a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg er lei vindusblad, det finnes faktisk andre grønne planter som er veldig fine. Men nei, alle som en skal ha vindusblad. 

Anonymkode: 192d5...a04

eier ingen vindusblad selv for øyeblikket, men vil tro grunnen til at mange har de er at de er svært lettstelte og prisvennlige, og at de er lette å få tak i til en koselig pris😊 er for så vidt enig i at det finnes andre grønne planter som er minst like fine og lettstelte! holder selv en knapp på stueask, de synes jeg er veldig fine

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, vscare skrev:

eier ingen vindusblad selv for øyeblikket, men vil tro grunnen til at mange har de er at de er svært lettstelte og prisvennlige, og at de er lette å få tak i til en koselig pris😊 er for så vidt enig i at det finnes andre grønne planter som er minst like fine og lettstelte! holder selv en knapp på stueask, de synes jeg er veldig fine

Vindusblad er ok den, men at alle må ha akkurat den?  Den er veldig romstor også, og det er ikke ideelt i små leiligheter (som mange tross alt har i dag). 

Selv har jeg fredslilje (diger) fordi den renser luften effektivt. 

Anonymkode: 192d5...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke folk ha hva de vil i hjemmene sine? Jeg syns chesterfield er utrolig lite fine møbler, derfor har jeg det ikke i mitt hjem. Men om naboen liker det så må han nesten få lov å ha det i hjemmet sitt, da det er han som bor deg og ikke jeg. Jeg liker mitt hjem, om enn så instavennlig det kan være av og til.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, CabinCruiser skrev:

Kan ikke folk ha hva de vil i hjemmene sine? Jeg syns chesterfield er utrolig lite fine møbler, derfor har jeg det ikke i mitt hjem. Men om naboen liker det så må han nesten få lov å ha det i hjemmet sitt, da det er han som bor deg og ikke jeg. Jeg liker mitt hjem, om enn så instavennlig det kan være av og til.

Er jo ingen her som sier at folk ikke får lov til å ha hjemmene sine som de vil, vi diskuterer stil og i denne tråden trender folk ikke liker.. Du har jo selv klart å ytre deg om hva du synes er stygt så kast ikke stein i glasshus. 

Anonymkode: 271a0...e82

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 21.01, Nightcrawler00 skrev:

Det jeg er mest lei av å se er de masseproduserte bildene fra ulike poster-nettsider. Synes de er verre enn bildene fra IKEA. Men for meg er ingenting mer upersonlig og døvt enn de som har to bilder over sengegavlen hvor det står "Herr" på det ene og "Fru" på det andre...

Bilderesultat for herr og fru

 

Jeg liker heller ikke at de fleste jeg kjenner, og som er opptatt av interiør, har en stil som skriker "kunstner"! Hadde jeg ikke kjent disse menneskene, og bare sett huset deres, ville jeg vært sikker på at de hadde helt andre personligheter og interesser enn de har. Kanskje det bare er meg, men jeg synes det er rart når ellers streite sykepleiere/butikkansatte som knapt har lest en bok bortsett fra 50 Shades, og som ikke har noen kreative interesser, bor som dette (gjerne med falske bøker):

Bilderesultat for artistic interiorBilderesultat for scandinavian interior
 

Enig i det første ifh posterne. Men hvordan skriker det siste bildet "kunstner"?? To bilder og et bilde med skrift, litt planter og noen mønstrete puter gir absolutt ingen kunstnerfølelse her ihverfall. Har du linket feil bilde?

Anonymkode: 70e51...5c3

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor så kritisk over hvordan andre har det i hjemmene sine?  Hva er det som ligger under når så mange føler behov for å distansere seg fra det som var trendy, men ikke lenger er trendy? 

F.eks. har jeg den alles forhatte Kahler-vase i stripet sort/hvitt.  Til jul hadde jeg røde amaryllis i den, til påske setter jeg gule påskeliljer i den.  Gjennom året fylles den med greiner fra busker i hagen.  Den vasen er et funn og passer til alt. 

Jeg vet at mange har kvittet seg med denne vasen fordi den er utrendy.  Heldig for meg, som nå har en vase som slett ikke alle har :)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Styggeste, tja hva med sterile hvite rom med noen firkanter her og der? Er vel bevisst at denne institusjonelle hvitfargen ikke er medisin for psyken heller. MEN det som kommer nå er å male rom svart. JESUS, hva er fint med det?

 

Og hvorfor bryr folk seg om mote i det hele tatt?

Anonymkode: cccda...287

Svart er vel fint? ;) Jeg pusser opp stua vår i 2.etg. nå, der blir det matt sort tak :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 22.28, AnonymBruker skrev:

Disse skiltene har jeg aldri likt. Du vet liksom at du er "HOME" 😀. Men det dummeste jeg ser i interiørreportasjer, er bilde av en stor og god stol, og teksten "her har vi en koselig lesekrok som blir mye brukt". Også er det ingen lampe/leselys der 🤣. Men de sitter vel der med hodelykt da 😉

Anonymkode: 16bad...b97

Eller iPad, som en del av oss nå har gått over til å lese alt fra bøker til aviser på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over kvinner som irriterer seg over hvordan andre har det i sine egne hjem!

Anonymkode: c22f9...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...