Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, merker selv at jeg får MYE mer oppmerksomhet fra menn etter at jeg sparte håret fra bolle klipp til langt ned etter ryggen!

Det er feminint, og sexy!

Anonymkode: 9032c...77d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo igjen 

Vel, tusen takk for alle Svar. Jeg tror jeg bare må finne en mellomting. Jeg mener sjøl jeg kler det, og frisøren mente det var skikkelig kult. Jeg er ekstrovert og litt autoritær, så frisøren mente frisyren passet perfekt til meg. Personlig var jeg skeptisk siden jeg er litt overvektig og epleform, men frisøren sa at det ikke spilte noen rolle. 

Har prøvd å finne et bilde som ligner meg, og det er noe som dette, bare tynnere "hane". 

Får se hva jeg gjør, om jeg får mannen til å like den, farge det rødt fra blondt, eller gro det litt ut. Veit ikke. 

Screenshot_20200112_122812.jpg

Anonymkode: 5a64f...312

Oi. Jeg hadde virkelig blitt lei meg hvis fruen hadde kommet hjem slik. Selv Scarlett kler ikke den klippen.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke fordi han får pappakropp, mister håret eller endrer innsatsen han legger i klær. For vi objektiviserer ikke mannen sånn menn gjør med kvinner. Vi slutter å tenne på han når han viser seg å være en sexistisk latsabb og dust som mener damene skal ta oppvasken og klesvasken og ha langt hår mens han kan sitte på ræva å være "mannemann" å se på fotball og drikke øl. 

Anonymkode: 56fa7...78c

Det er ikke noe han BLIR plutselig! 

En sånn fyr hadde jeg ikke tent på i utgangspunktet.

Såklart jeg objektiviserer den jeg vil ligge med! Jeg nyter han visuelt! Og hvis han hadde gitt faen og forfalt hadde jeg fått mindre lyst. Er bare et normalt seksuelt menneske.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har langt hår og jeg har kort hår. Jeg er kvinne. 

Det er helt fjottete å si at alle menn liker langt hår pga. at det er mer feminint.. snakk om å generalisere og se verden kun ut fra sitt bittelille kikkehull. Mannen min er ikke feminin selv om han har langt hår.. Jeg hadde ikke byttet han ut eller fått mindre lyst på han hvis han skinna seg.

Mange damer med langt hår driter i utseende.. Og trenden nå med at alle skal ha langt hår med midtskill er så ufattelig kjedelig! Alle ser jo like ut.. Ja takk til alle slags sveiser!

Ganske usexy med A4 folk, spør du meg.

Til ts. Du får spare til en mellomting som dere begge kan leve med ;) Evnt kan du jo bytte han ut, med en litt mer moden mann.

Anonymkode: c7eb4...1af

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem har bestemt at håret avgjør om man er feminin eller maskulin? Macho vikinger hadde langt hår og mange kjekke mannlige menn i dag også. Det at kort hår på damer liksom ikke er feminint er bare menns kontroll og nedrakkingsbehov. 

Anonymkode: 56fa7...78c

Partneren din. Ja, det er så enkelt.

Anonymkode: 9a5b3...52c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvor mange her som syns det er greit at menn skal bestemme hvordan kvinner skal se ut på håret. Er det greit å nekte mannen sex når han får måne også? Ikke spesielt sexy det heller...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ville nok mange kvinner klagd om en mann endret hår og skjegg.

Ei venninne dumpet mannen når han fjernet skjegget, hun likte han ikke uten.

Anonymkode: 7f592...856

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fyller snart 37, og kan ikke gå med så langt hår som en ungjente lenger

Hvorfor kan du ikke ha langt hår selv om du er 37?

Anonymkode: 47cb8...f63

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~umulia~ skrev:

Pussig hvor mange her som syns det er greit at menn skal bestemme hvordan kvinner skal se ut på håret. Er det greit å nekte mannen sex når han får måne også? Ikke spesielt sexy det heller...

Ikke sammenlignbart. Måne kan ikke menn noe for og det er vel ikke snakk om å nekte. Det er snakk om ikke å bli tent. Det kan vel kanskje kvinner også oppleve hvis mannen slutter å trene eller begynner å gå i feminine klær.

Anonymkode: 9a5b3...52c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ~umulia~ skrev:

Pussig hvor mange her som syns det er greit at menn skal bestemme hvordan kvinner skal se ut på håret. Er det greit å nekte mannen sex når han får måne også? Ikke spesielt sexy det heller...

Kvinner er jo mer opptatt av utseendet enn menn.

Her inne har vel det fleste kvinner i forhold såkalt pliktsex virker det som.

Anonymkode: 7f592...856

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke sammenlignbart. Måne kan ikke menn noe for og det er vel ikke snakk om å nekte. Det er snakk om ikke å bli tent. Det kan vel kanskje kvinner også oppleve hvis mannen slutter å trene eller begynner å gå i feminine klær.

Anonymkode: 9a5b3...52c

Klart det er sammenlignbart. Mange kvinner blir tynne i håret og må derfor klippe det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for en tragisk, fordummende, idiotisk, trist og gammeldags tråd. 

Jeg er så jævla lei av at utseendet bare blir mer og mer smalt og kjønnsstereotypt og at så og si alt skal knyttes opp mot seksuell verdi. 

TS: Spør nå mannen din, da, om det er derfor han ikke vil! 

Jeg håper at alle dere som har svart at kvinner bør ha langt hår enten er 12 eller 75 år. Ellers mister jeg seriøst troen på at det er noe poeng i å resirkulere og droppe fly, verden er jo fakka uansett. 

Anonymkode: c736d...800

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

NOEN kvinner kler kort hår, uansett alder. Mulig du er typen til det, og både du og samboeren trives med det. 😊

Anonymkode: c52dd...2d8

Charlize theron og Sharon stone kler vel kort hår? 

Anonymkode: 5ae12...1c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Bullshit. Om mannen din ikke takler en ny frisyre, så er han ikke glad i deg. 

Du er snart 37. Ha håret slik du har lyst til. 

Hilsen voksen og gift mann. 

(forøvrig - er sikker på at du er digg og sexy med kortere hår)

Bullshit, hvis du syns andre en kona di er sexy er du ikke glad i henne! 🙄🙄🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Syns det blir veldig overfladisk at man skal henge seg opp i sånt. Man eier da sitt eget hår, og bestemmer selv. Snu litt på flisa. Skal kvinner skilles fordi mannen blir skallet, og hun foretrekker menn med hår? 

Anonymkode: 2084d...909

Er stor forskjell på å miste håret og det å klippe seg da

Anonymkode: 47cb8...f63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvert enkelte menneske står helt fritt i å velge egne partnerpreferanser, forholde seg til eget tenningsmønster og kommunisere disse til sin partner.

(De som dømmer de som kommuniserer rundt egne preferanser er enten nonner, slemme eller dumme. Eller alle tre.)

Hver enkelt partner står fritt til å respektere sin partners preferanser, eller være bitch og ignorere disse.

Anonymkode: 06f41...c7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, for en tragisk, fordummende, idiotisk, trist og gammeldags tråd. 

Jeg er så jævla lei av at utseendet bare blir mer og mer smalt og kjønnsstereotypt og at så og si alt skal knyttes opp mot seksuell verdi. 

TS: Spør nå mannen din, da, om det er derfor han ikke vil! 

Jeg håper at alle dere som har svart at kvinner bør ha langt hår enten er 12 eller 75 år. Ellers mister jeg seriøst troen på at det er noe poeng i å resirkulere og droppe fly, verden er jo fakka uansett. 

Anonymkode: c736d...800

Så hva er poenget ditt? At man ikke skal være ærlig om seksuelle preferanser? 
 

Jeg hadde skjønt damen godt jeg, hvis jeg kom hjem med håkki-sveis, kjole og røyk i munnviken.. og hun gav beskjed om at det ikke funket for henne.

Sånn oppleves det TS skriver for meg. Attpåtil vurderer hun å farge håret rødt(?!?) for å gjøre det «bedre».

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ~umulia~ skrev:

Er det greit å nekte mannen sex når han får måne også? Ikke spesielt sexy det heller...

Hvis han lager hentesveis, så. 

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ~umulia~ skrev:

Mange kvinner blir tynne i håret og må derfor klippe det. 

De må ikke klippe det i guttefrisyrer, nei.

Anonymkode: 7ad82...f35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva tenker du om de 95% mennene som forfaller og gir faen i utseendet i langvarige forhold da? Det forventes jo at kvinner tenner like mye på de, ellers er vi jo overfladiske, kravstore, kyniske, kresne, selvgode bitcher. Hvordan ville det vært om alle damer slutta å ligge med mennene sine fordi de fikk pappakropp eller ikke satt hjemme stivpyntet i dress og gelé i håret hver dag? Klarer du ikke å se at det er kvinnen som gjøres til et objekt og hvor feil det er? 

Anonymkode: 56fa7...78c

Må det begrenses til ett kjønn, da? Ikke noe annet enn forståelse fra meg, for alle som mister tenningen på en partner som ikke løfter en finger for å holde seg attraktiv eller gjør radikale endringer på utseende uten å en gang si fra til den andre. Om det er kvinner eller menn spiller ingen rolle, og jeg har heller aldri sagt noe annet. Denne tråden dreier seg imidlertid spesifikt om ts’ situasjon, så da er det også den jeg har kommentert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...