Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde så klart elsket min kone like mye om hun klippet det snaut, men jeg foretrekker håret hennes langt. Hun varierer mellom å ha en «lang bob» og veldig langt hår, og begge deler er langt hår for meg. «Guttesveis» vekk fra ørene er kort. 
 

På samme måte som at noen tenner mer på mørke jenter, blonde jenter, brunøyde, blåøyde, høye, lave, former, sixpack osv, så tenner jeg mer på et langt hår, det er bare sånn det er, uten at det er noen vonde følelser bak det :) 

 

Hun liker ikke at jeg går rundt i friluftsklær til vanlig (jobber med friluft og er mer enn normalt intressert) så da prøver jeg å unngå det, og har på meg finere klær ofte, ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil hun skal tenne på meg :) 

Anonymkode: 5cf41...315

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest andjelka0303

du klippet håret ditt kort fordi det er praktisk? 😂 

du skal se fin ut, og ikke bare praktisk, du er ikke en robot!

 

Endret av andjelka0303
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså for å oppsummere DU:

-Fra kjole dame til bukse etter barn

-Dress jakke 

-autoritær

-overvektig 

-røyker 

-epleformet

- nå gutte kort hår 

Er det virkelig så rart om mannen ikke tenner på deg Seksuelt lenger?

Anonymkode: 080c1...3d6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså for å oppsummere DU:

-Fra kjole dame til bukse etter barn

-Dress jakke 

-autoritær

-overvektig 

-røyker 

-epleformet

- nå gutte kort hår 

Er det virkelig så rart om mannen ikke tenner på deg Seksuelt lenger?

Anonymkode: 080c1...3d6

Jeg hadde glatt prioritert en fleshlight fremfor den dama ser i hvert fall. 

 

Anonymkode: 2ba21...509

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe underlig med menn og damer med langt hår. Samme hvor tynt, pistrete, ustelt og rufsete det er, synes de langt hår er nydelig. Jeg forstår det ikke. 

Jeg har selv langt hår. Går til bukselinningen. Har hatt både lengre hår og kort hår. Jeg har den lengden jeg har, fordi det er mest praktisk for meg. Jeg er ikke spesielt glad i å frisere hår, og liker ikke at andre gjør det på meg heller. Kort hår var en plage, måtte til frisøren hele tiden for å holde frisyren i fasong. Føne og styre og stelle etter vask for å få det i fasong. Lengre hår var også upraktisk, satte meg på det og var generelt i veien. Lengden jeg har nå, passer meg fint. Vasker det, det tørker selv. Hestehale når jeg vil ha det vekk eller er varmt. Kunne ikke finne på å rette meg etter mannen min sine ønsker her. Men han har selvsagt lov å si hva han synes er penest på meg. På samme måte som jeg forteller han hva jeg synes er finest, skjegg eller ikke, bart eller ikke osv. Må innrømme at jeg fikk litt bakoversveis da han plutselig hadde fjernet skjegg og bart. Jeg hadde aldri sett han uten , og kjente han nesten ikke igjen. Han hadde en helt annen ansiktsform enn jeg trodde. Det tok noen dager før det gikk inn, at fyren var jo den samme uansett. Og han får selvsagt selv bestemme om han vil ha skjegg eller ikke, selv om jeg synes han er penest med.

Å bestemme hår, skjegg på partneren og partneren ikke er enig, det er nesten et overtramp synes jeg .

Anonymkode: a4086...ce2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Hollywoodkjekkaser er uoppnåelige fantasier. De fleste jeg kjenner foretrekker vanlige menn med hårfrisyre som kler ansiktet deres og passer til hårtypen og fylden. Det er der jeg ikke helt skjønner hva menn som du ser når dere ser på en kvinne. Dere ser visst ikke at noen får langt og hesteaktig ansikt  når håret har standardfrisyren, og at andre ser enda mer kulerunde ut enn de ville gjort med en luftigere sveis? Og dere ser heller ikke at et litt kortere hår ofte ser mye fyldigere ut enn den klassiske lange sveisen. Jeg ser så mange jenter overalt med hårkvalitet som helt klart hadde passet bedre til litt kortere frisyrer, men neida, langt skal det være samme hva. 

Ok, så... hva skal du frem til?

Jeg ser en kvinne som jeg liker totalpakken på. En av de tingene jeg liker er lengre hår. Hvis hun da endrer det radikalt vil jeg like det ved henne mindre.
 

Poenget her er at det er ingenting galt med å like det ene eller det andre. Overgang fra en ting til noe annet vil dog gjøre at det kanskje ikke faller i smak hos partneren. Og maskinkort på damer er for meg svært radikalt når utgangspunktet var en klassisk lengre frisyre som jeg liker best.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke det jeg skrev, eller skjønte du det bare ikke?

Anonymkode: c736d...800

Du skrev : «

Nei. At dama klipper seg og så TROR man at det er en grunn for at man ikke får pult. Man bare går ut i fra det, fordi kort hår liksom er så uattraktivt. Og så henger alle seg på. »

Hvordan skal dette tolkes? Jeg leser det som at du bagatelliserer at kort hår på damer er usexy for mange, men kan ta feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Hollywoodkjekkaser er uoppnåelige fantasier. De fleste jeg kjenner foretrekker vanlige menn med hårfrisyre som kler ansiktet deres og passer til hårtypen og fylden. Det er der jeg ikke helt skjønner hva menn som du ser når dere ser på en kvinne. Dere ser visst ikke at noen får langt og hesteaktig ansikt  når håret har standardfrisyren, og at andre ser enda mer kulerunde ut enn de ville gjort med en luftigere sveis? Og dere ser heller ikke at et litt kortere hår ofte ser mye fyldigere ut enn den klassiske lange sveisen. Jeg ser så mange jenter overalt med hårkvalitet som helt klart hadde passet bedre til litt kortere frisyrer, men neida, langt skal det være samme hva. 

Det finnes mange varianter og lengder av langt. 

Akkurat som mange menn ikke kler langt hår, kler mange damer ikke kort. 

Anonymkode: 7ad82...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hallo igjen 

Vel, tusen takk for alle Svar. Jeg tror jeg bare må finne en mellomting. Jeg mener sjøl jeg kler det, og frisøren mente det var skikkelig kult. Jeg er ekstrovert og litt autoritær, så frisøren mente frisyren passet perfekt til meg. Personlig var jeg skeptisk siden jeg er litt overvektig og epleform, men frisøren sa at det ikke spilte noen rolle. 

Har prøvd å finne et bilde som ligner meg, og det er noe som dette, bare tynnere "hane". 

Får se hva jeg gjør, om jeg får mannen til å like den, farge det rødt fra blondt, eller gro det litt ut. Veit ikke. 

Screenshot_20200112_122812.jpg

Anonymkode: 5a64f...312

Jeg får ikke si hva jeg mener om den sveisen der for da får jeg advarsel av moderator. Kanskje kastet ut av forumet på livstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Så med andre ord, hvis jeg ønsker å klippe meg kort, så bør jeg ikke gjøre det hvis mannen min vil at jeg skal ha det langt?

Hvis han vil jeg skal gå i kjoler, bør jeg føye meg der også? 

Du kan gjøre hva faen du vil, men ikke forvente at det ikke får konsekvenser. Hvis du gjør noe med utseendet som partner synes er avtennende så kan han ikke tvinges til å ha sex med deg f.eks.

For å snu på det, hadde du syntes det var helt ok om mannen din grodde ut skjegg og hår, satte håret i musefletter og begynte å gå i rosa minikjoler, blå leppestift og lårhøye støvletter? Tattovert hele trynet med banneord og spart lange negler? Lagt inn 600cc brystimplantater og piercet armene fulle av ringer?

Man har faktisk lov til å ha preferanser. Når partner viker langt nok fra preferansene slik at man synes det er dirkete frastøtende, så har man rett til å reagere. Det er ikke overfladisk, det handler om tenningsmønster. TS klippet seg og har blitt dirkete frastøtende for mannen. Da har han all rett til å ikke lide seg gjennom veldedighetssex med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Påkrevd skrev:

Maskulin eller ei, jeg synes ihvertfall hun er mye flottere med lengre hår.

EE529A16-EC69-4A39-8877-3B187981831E.jpeg

Jeg synes hun er en av veldig få som faktisk kler kort hår veldig godt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woody Allen vraket ironisk nok kona for en med lengre hår. Og x antall år yngre, da.

soonyi-previn-and-mia-farrow-during-mia-

Anonymkode: 8e795...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Woody Allen vraket ironisk nok kona for en med lengre hår. Og x antall år yngre, da.

soonyi-previn-and-mia-farrow-during-mia-

Anonymkode: 8e795...dd9

Du tror det var håret som var grunnen til det eller? 😂😂😂 så urelevant kommentar 

Anonymkode: 56fa7...78c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Vil han ikke ha sex på grunn av en frisyre? I all verden. Sliter han med å bli kåt eller😂 Er han en sånn tulling som mener jenter må ha langt hår og gutter må ha kort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De partnerene har hatt har alle vært opptatt av at jeg ikke må klippe meg kort. Og jeg har ganske tynt hår. Har halvlangt. Min oppfatning er at de fleste menn liker at dama har litt lengde på håret. Selv synes jeg svært få damer kler veldig kort hår. Lett for å bli kjerringfrisyre eller for maskulint. Viser til sketsjen med Kr Valen: Norsk konehårforening.. 

Anonymkode: f0805...135

Konehårforening... 😂

i gamle dager gikk gifte kvinner med hodelin, mens de unge som var ledige på torget hadde langt utildekket hår. 
 

I våre dager assosieres gjerne kort hår på damer med satte, litt voksne damer. Mens unge har det langt. 
Så man kan kanskje si at kort hår er vår tids «hodelin». Kan jo være noe sånt som gjør at folk reagerer negativt på kort hår 🤷‍♀️

Anonymkode: c52dd...2d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tror det var håret som var grunnen til det eller? 😂😂😂 så urelevant kommentar 

Anonymkode: 56fa7...78c

Tja, les hovedinnlegget på nytt? TS tror også håret er grunnen til at mannen ikke vil ha henne. Så det er nok nøyaktig det samme tråden handler om.

Anonymkode: 8e795...dd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, loveli skrev:

Jeg får ikke si hva jeg mener om den sveisen der for da får jeg advarsel av moderator. Kanskje kastet ut av forumet på livstid.

Haha. Da tror jeg vi to er enige 😈

Anonymkode: cc5f2...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her,

Altså, vi lever trossalt i 2020, han må da tåle at vi kvinner ikke gjør alt for å se feminine ut..? 

Anonymkode: 5a64f...312

Men til derfra å gjøre alt for å se maskulin ut er vel kanskje å dra det litt vel langt. 😛

pluss at en kort frisyre ser typ 5-10 år eldre ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...