Jump to content
AnonymBruker

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.

Recommended Posts

AnonymBruker

Hei

Jeg og mannen har vært gift i snart 10 år og vi har barn sammen under 4 år.. På tross av småbarnsperiode har samlivet likevel vært godt. Men nå i det siste har han ikke hatt lyst, det har tatt på, men jeg har forstått det fordi han sier han er sliten etter jobb.

Men så snakket jeg med en venn, og han nevnte det at kanskje det er frisyren min? Jeg var nylig hos frisøren og gikk fra langt hår nede på ryggen, til en maskinkort, men frekk og leken frisyre. Det er mer praktisk, da jeg har små barn og håret kommer ofte i veien. Han sa at det var en veldig stor forandring, at han nesten ikke kjente meg igjen, og at mannen min kanskje ikke tålte det helt, .. Jeg sa meg uenig, for det måtte han bare.. Jeg fyller snart 37, og kan ikke gå med så langt hår som en ungjente lenger, og uansett så er det jo en sassy, men praktisk frisyre som jeg kan gjøre mye med. Det er jo fint! 

Tror dere han har rett? Burde jeg snakke med mannen min om det? Hva tror dere? 

Anonymkode: 5a64f...312

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du får kjøpe deg en parykk og se hva som skjer.

Anonymkode: b6e86...2d2

Annonse

AnonymBruker

Spør mannen din på en skånsom måte. F.eks si at du vurderer å spare til langt hår igjen, og hør hva han sier. 

Jeg er 45, men har fremdeles halvlangt hår. Det har de fleste av mine venninner. 

Anonymkode: f05d0...7e7

AnonymBruker

Hvis du var hos frisøren for flere dager siden og han du bor sammen med ikke har sagt ett eneste ord om at håret ditt ser annerledes ut, da er det fare på ferde. Da bør du se om han trenger briller! For det er ikke mulig å ikke se at midt-på-ryggen-hår plutselig er maskinkort.

Anonymkode: aa2d5...89f

eller

Om mannen din tenner på attributtene dine heller enn alt som gjør deg til deg, så trenger dere en god prat.

OPIgirl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er det, så er han faktisk ikke mye å spare på. 

Anonymkode: 01fa8...acd

Enig med deg. Det får jaggu være måte på. Trodde man tente på person jeg og ikke feks på en frisyre. 

AnonymBruker

Mannen her er livredd for at jeg skal klippe håret kort. 

Det er ikke fordi han nødvendigvis synes det er stygt. Men han synes det er lite feminint. Han sier jeg kan gjøre som jeg vil, men jeg synes det er viktig at han blir seksuelt tiltrukket av meg. 

Anonymkode: 2867c...c84

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Enig med deg. Det får jaggu være måte på. Trodde man tente på person jeg og ikke feks på en frisyre. 

Det er mange menn som sliter med kort hår da de assosierer det for mye med andre menn. At det er så lite feminint som det går an. 

Menn er visuelle. Mannen går jo ikke fra Ts pga håret. Han sliter med å ha sex med henne. 

Jeg skjønner han hvis han tenker på den måten. Jeg vedder på at han jobber med det, men kanskje han bare ikke klarer det. 

Anonymkode: 2867c...c84

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg og mannen har vært gift i snart 10 år og vi har barn sammen under 4 år.. På tross av småbarnsperiode har samlivet likevel vært godt. Men nå i det siste har han ikke hatt lyst, det har tatt på, men jeg har forstått det fordi han sier han er sliten etter jobb.

Men så snakket jeg med en venn, og han nevnte det at kanskje det er frisyren min? Jeg var nylig hos frisøren og gikk fra langt hår nede på ryggen, til en maskinkort, men frekk og leken frisyre. Det er mer praktisk, da jeg har små barn og håret kommer ofte i veien. Han sa at det var en veldig stor forandring, at han nesten ikke kjente meg igjen, og at mannen min kanskje ikke tålte det helt, .. Jeg sa meg uenig, for det måtte han bare.. Jeg fyller snart 37, og kan ikke gå med så langt hår som en ungjente lenger, og uansett så er det jo en sassy, men praktisk frisyre som jeg kan gjøre mye med. Det er jo fint! 

Tror dere han har rett? Burde jeg snakke med mannen min om det? Hva tror dere? 

Anonymkode: 5a64f...312

Jeg synes dette er en merkelig ting å spørre om. Hvis du lurer på hva mannen din tenker om en ting så skal du selvfølgelig snakke med ham om det? 

Anonymkode: 58173...1f1

AnonymBruker

Jeg er fryktelig glad for at mannen min er av den enkle sorten på dette området. Ikke søren om han hadde sagt nei til sex på grunn av hår.

TS, jeg tror bare du får vente og se hva som skjer. Har han tenkt å være avholdende til håret ditt gror ut? Det kan ta lang tid. I så fall kan han ikke ha så veldig lyst generelt. Jeg tror jeg hadde vært litt spent på å se hvor lang tid det tok før han sprakk hvis jeg var deg.

Anonymkode: bf78d...b77

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke mannen flyttet ut eller engang sagt fra til henne, så han har ikke sluttet å elske henne pga. frisyren. Men han tenner mindre på henne. 

Og det må være helt lov, uten at han blir en overfladisk drittsekk av den grunn.

Anonymkode: 32ad4...e94

AnonymBruker

Det er når man er ung man bør ha kort frisyre, når man er nesten 40 er det finere med langt hår. Dette fordi man ser eldre ut med kort og yngre ut med langt. 

Som 20 åring kan det hende man ønsker å se eldre ut men det ønsker man ikke når man er 40, da vil man se litt yngre ut. 

Anonymkode: c0fd7...2a6

AnonymBruker

Mannen min har sakt at den dagen jeg klipper meg så kort blir det slutt på sex. Han syns sånne frisyrer er manndige. Noe jeg er helt enig i. Når du har forandret håret så drastisk er nok det årsaken. Selv om du syns det er fint. Trenger ikke mannen å like det.  

Anonymkode: cb8fa...5f5