Gå til innhold

Klipt meg kort, mannen vil ikke ha sex lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Charlize theron og Sharon stone kler vel kort hår? 

Anonymkode: 5ae12...1c0

De var begge finere med langt

Anonymkode: 47cb8...f63

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, ~umulia~ skrev:

Klart det er sammenlignbart. Mange kvinner blir tynne i håret og må derfor klippe det. 

Det ble ikke oppgitt som grunn i dette tilfellet. Da ville jeg som mann hatt full forståelse,

Anonymkode: 9a5b3...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke drømme om å fortelle mannen min hvilken frisyre han skal ha eller om han skal ha skjegg/bart eller ikke eller om han skal ha kroppshår eller ikke. Ikke legger jeg meg borti klærne hans eller kroppen hans heller. Det er hans kropp - han bestemmer.

Og det samme forventer jeg tilbake. Jeg vet han foretrekker langt hår, men han sier også at det er mitt valg. Jeg har hatt kort, halvlangt og langt hår de årene vi har vært sammen, forholdet og sexen har vært lik.

Han er mannen min, som jeg elsker. Jeg slutter ikke å elske han eller å tenne på han om han har hår/ikke hår, skjegg/ikke skjegg. Altså, for noen tåpelige detaljer. 

Anonymkode: a9531...c91

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hallo igjen 

Vel, tusen takk for alle Svar. Jeg tror jeg bare må finne en mellomting. Jeg mener sjøl jeg kler det, og frisøren mente det var skikkelig kult. Jeg er ekstrovert og litt autoritær, så frisøren mente frisyren passet perfekt til meg. Personlig var jeg skeptisk siden jeg er litt overvektig og epleform, men frisøren sa at det ikke spilte noen rolle. 

Har prøvd å finne et bilde som ligner meg, og det er noe som dette, bare tynnere "hane". 

Får se hva jeg gjør, om jeg får mannen til å like den, farge det rødt fra blondt, eller gro det litt ut. Veit ikke. 

Screenshot_20200112_122812.jpg

Anonymkode: 5a64f...312

Beklager det der er ikke fint på noen uavhengig av både alder og kjønn. Ikke engang Scarlett kler det

Anonymkode: 47cb8...f63

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

Så hva er poenget ditt? At man ikke skal være ærlig om seksuelle preferanser

Nei. At dama klipper seg og så TROR man at det er en grunn for at man ikke får pult. Man bare går ut i fra det, fordi kort hår liksom er så uattraktivt. Og så henger alle seg på. 

Anonymkode: c736d...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Grandidosa83 skrev:

Oi. Jeg hadde virkelig blitt lei meg hvis fruen hadde kommet hjem slik. Selv Scarlett kler ikke den klippen.

Jaja, fruen din er nok lei seg for at du ikke ser ut som George Clooney også. 

Anonymkode: 56fa7...78c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. At dama klipper seg og så TROR man at det er en grunn for at man ikke får pult. Man bare går ut i fra det, fordi kort hår liksom er så uattraktivt. Og så henger alle seg på. 

Anonymkode: c736d...800

«Liksom er»? Det ER for mange av oss veldig lite sexy. Det betyr ikke at alle synes det, men det endrer det ikke for resten. 

Du hadde ikke reagert om mannen din kom hjem med «Rachel» klipp?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må ikke klippe det i guttefrisyrer, nei.

Anonymkode: 7ad82...f35

Det er ikke guttefrisyre. Er menn i gul, rød, rosa tøy også jentetøy da? Menn med langt hår som johhny depp hadde femi? Skotske menn med kilt i jentetøy? Alle menn med langt hår jentefrisyre? Gimme a break 

Anonymkode: 56fa7...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager det der er ikke fint på noen uavhengig av både alder og kjønn. Ikke engang Scarlett kler det

Anonymkode: 47cb8...f63

Kjempefint på begge to! 

Anonymkode: 56fa7...78c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, fruen din er nok lei seg for at du ikke ser ut som George Clooney også. 

Anonymkode: 56fa7...78c

Utseende mitt visste hun fra starten. Om jeg anlegger håkki, rottehale og begynner gå med kjortel så har hun lov å si at det ikke er spesielt sexy.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ble ikke oppgitt som grunn i dette tilfellet. Da ville jeg som mann hatt full forståelse,

Anonymkode: 9a5b3...52c

Hva er vanskeligere å forstå med at hun bare rett og slett heller trives bedre med kort hår? 

Anonymkode: 56fa7...78c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til alle damer som tror kort frisyre er «sassy og leken»: De fleste menn ønsker ikke å ligge med noen som ser ut som en mann, med mindre de er homofile.

Anonymkode: b5cd6...48d

Jeg synes også at langt eller halvlangt hår i de fleste tilfeller er finest på kvinner. Men at langt hår er feminint og kort hår er maskulint er ikke naturgitt. Dette er noe menneskene selv har funnet på. Håret vokser seg langt på begge kjønn om man lar naturen bestemme. 

Endret av Thyra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv langt hår, og klippet det Pixie Kort. Mannen min synes jeg såg veldig fresh og sexy frekk ut heldigvis. 

Mens vennene/familien hans synes jeg ser ut som ei lesbe. Skjønner ikke at fryseren har så mye å si for noen, men det ligger noe i de.. Synes du skal spørre ut mannen din. 

Anonymkode: 368fd...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Charlize theron og Sharon stone kler vel kort hår? 

Anonymkode: 5ae12...1c0

Pene mennesker vil ofte være pene "uansett" hva de finner på. 

G. Stordalen kler veldig kort hår. Ja, jeg vet årsaken til det korte håret. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var begge finere med langt

Anonymkode: 47cb8...f63

Men denne tråden og diskusjonen dreier seg ikke om hva som er finest. Men hva som aksepteres. Altså det er finere med sixpack og sommerbrun kropp og stort understell hos menn, men vi aksepterer andre varianter og forandringer også og nekter ikke sex med mannen bare fordi han er bleik om vinteren eller legger på seg, velger en stygg tatovering eller mister hår osv. 

Her aksepterer faktisk ikke mannen til ts hennes hårklipp og nekter hun sex.

Anonymkode: 56fa7...78c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke guttefrisyre. Er menn i gul, rød, rosa tøy også jentetøy da? Menn med langt hår som johhny depp hadde femi? Skotske menn med kilt i jentetøy? Alle menn med langt hår jentefrisyre? Gimme a break 

Anonymkode: 56fa7...78c

Permission granted. Du kan ta deg en lang pause.

 

Kom tilbake når du har fått tenkt deg litt om og har noe bedre å komme med.

Anonymkode: 06f41...c7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, fruen din er nok lei seg for at du ikke ser ut som George Clooney også. 

Anonymkode: 56fa7...78c

Her vrir du max på det han sier. Han sier han ikke liker kort hår, han klager ikke på utseende til dama.

Anonymkode: 966a1...8ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Grandidosa83 skrev:

Oi. Jeg hadde virkelig blitt lei meg hvis fruen hadde kommet hjem slik. Selv Scarlett kler ikke den klippen.

Jeg synes hun er helt nydelig med kort hår. Hun er en av mange damer som blir mer anonyme straks de har håret i den kvinnelige standardfrisyren. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende det er noe i det. Disse frisyrene som kvinner synes er "frekk og leken" synes menn ofte er grusomme.

 

Anonymkode: 6e018...eba

Jeg er kvinne, og syns selv de er grusomme. Har også hatt uhell med klipp tidligere, og tvunget til å ha det kort. De som ville være snille, sa ikke mer enn at jeg var finere med langt hår. Noe jeg selv var veldig enig i.

Piggsveis på kvinner er ikke fint. 

Anonymkode: cc5f2...bad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...